Niet slecht voor Oss.quote:
Verslaafdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:58 schreef dion_v_k het volgende:
Hoe erg is het als je buitenshuis alleen nog maar aan FM denkt
Ik scoor er af en toe uit, maar 9 vd 10 gaan op de lat. Letterlijk..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet slecht voor Oss.
Een positief puntje over 2013: Het is zowaar mogelijk om uit vrije trappen te scoren!
In 2010 lukte me dat echt nooit.
Ik scoor nu wel vaak uit vrije trappen. Maar dat komt omdat ze genomen worden door een baasquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik scoor er af en toe uit, maar 9 vd 10 gaan op de lat. Letterlijk..
Dat ik hier de enige ben maak je mij niet wijsquote:
Ik scoor er enkele per jaar, maar alsnog beter dan 1 uit 5000 in 2010.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik scoor er af en toe uit, maar 9 vd 10 gaan op de lat. Letterlijk..
Ben je dan de hele tijd aan je spelers aan het denken enzo? Zelfs als het regens zijn?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat ik hier de enige ben maak je mij niet wijs
Ook leukquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:01 schreef Tim86 het volgende:
De nieuwe update doet zijn werk..inderdaad veel meer managers die aan het einde van het seizoen alsnog worden ontslagen zodra de eindstand bekend is
[ afbeelding ]
Dat viel mij ook op jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik scoor nu wel vaak uit vrije trappen. Maar dat komt omdat ze genomen worden door een baas.
Ik vind regens vaak leuker dan de echte spelers :pquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je dan de hele tijd aan je spelers aan het denken enzo? Zelfs als het regens zijn?
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik vind regens vaak leuker dan de echte spelers :p
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:06 schreef Tim86 het volgende:
Mooi, 3-0 voor na een kwartier in de kampioenswedstrijd, kan ik alsnog wat mensen rust geven ivm de CL finale over 3 dagen
Viezerik.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar dan zit ik daar nog wel eens aan te denken onder de douche ofzo, hoe ik ze moet trainen ofzo.
Ik lees dit net voordat Eriksen een trap van 30 meter op de lat schietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op ja
Metname die van 30-35 meter belanden altijd op het midden van de lat en de rebound wordt dan gemist
Je kan er ook geen kut van he Pietertjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eruit in de halve finale CL tegen Manchester City.Totaal kansloos. Toch jammer.
Jaloers?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:08 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je kan er ook geen kut van he Pietertje
Ik ben altijd heel serieus.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja joh anders ga je er ff serieus op in
Welke divisie spelen die?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga met de nieuwe update maar WEER een nieuwe game starten.
Clubkeuze was lastig, tot ik gisteren The Sopranos aan 't kijken was en koos om voor de club te gaan uit de plaats waar Tony's familie vandaan komt.
[ afbeelding ]
Nu alweer zin in.
Ik werd vanochtend wakker met als eerste gedachte, oh ik kan speler X wel kopen omdat ik nog een nieuwe DLF nodig heb.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat ik hier de enige ben maak je mij niet wijs
Bedankt, zal ik wel nodig hebben.quote:
Opbouwenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bedankt, zal ik wel nodig hebben.
Club is in de afgelopen jaren 2 keer opnieuw opgericht geloof ik door financiële problemen.
Dan ben je echt verslaafd aan een spel jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:13 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend wakker met als eerste gedachte, oh ik kan speler X wel kopen omdat ik nog een nieuwe DLF nodig heb.
Kut spelerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Siem de Jong heeft al 229 competitiewedstrijden gespeeld voor Ajax
Hij staat daarmee op plek 27 gedeeld met de legendarische Henk Groot. Ik ben benieuwd hoever Siem kan komen op die lijst.
Presteert hij ook nog goed bij jou?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Siem de Jong heeft al 229 competitiewedstrijden gespeeld voor Ajax
Hij staat daarmee op plek 27 gedeeld met de legendarische Henk Groot. Ik ben benieuwd hoever Siem kan komen op die lijst.
Hater.quote:
Hij is pas 27.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Presteert hij ook nog goed bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |