SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oja als de politie dit leest ik heb ze niet in mijn bezitHeeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:32 schreef Studeur het volgende:
Voorraadje voor vanavond voor 6 personen (fixed)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdeel de buit over meerdere personen. Als één iemand wordt gepakt heeft de rest nog wel snoep
![]()
Alsof iemand anders het doet, toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
Stoners. Hoe voelt het om te fappen als je stoned bent? Nog nooit gedaan bedenk ik me net.![]()
duurt wat langer maar ik geniet er meer van en het einde is beterquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
Stoners. Hoe voelt het om te fappen als je stoned bent? Nog nooit gedaan bedenk ik me net.![]()
Probeer het zou ik zeggenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ga ik sowieso doen.quote:
Duurt te lang.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
Wat is lang?quote:
Zo lang dat je denkt "Wat doe ik? Beter ga ik een meisje zoeken om te neuken.".quote:
Onmogelijk voor fokkersquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Zo lang dat je denkt "Wat doe ik? Beter ga ik een meisje zoeken om te neuken.".
Maar toen vond ik nog een jointje.... enne..... tja...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Zo lang dat je denkt "Wat doe ik? Beter ga ik een meisje zoeken om te neuken.".
Ik heb toch last minute een kaartje kunnen fixenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:37 schreef Studeur het volgende:
rugzakje om, 2 flesjes water, 300 glowsticks mee, portable boxjes voor de after en raven maar! zin an
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |