Meestal blow ik dan ook nog na de tijd, ligt eraan met wie ik ben.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha, dat herken ik wel ja. Dan voel je je een beetje lekker en begin je dingen te roepen als "beter gaan we gek vanavond". Ga je uiteindelijk naar de club en geef je al je geld dat je bij hebt uit.Ja dan is een avondje in de coffeeshop goedkoper.
Geen legale? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:00 schreef smitjew het volgende:
[..]
Meestal blow ik dan ook nog na de tijd, ligt eraan met wie ik ben.
En de shop hier is geen legale en gaat vroeg dicht.
Een huiskamer waar iedereen die smokedquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Geen legale? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:06 schreef smitjew het volgende:
[..]
Een huiskamer waar iedereen die smoked
Midden in het centrum
En wiet kan kopen.
Zit ps3 en tafelvoetbal tafel, best chillquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Wel eens inval geweest maar zit mooi systeem in maar vertel ik hier liever nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:16 schreef Piye het volgende:
Lijkt me wel gevaarlijk. Is die gast nooit overvallen of opgepakt of zo?
Snap ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:22 schreef smitjew het volgende:
[..]
Wel eens inval geweest maar zit mooi systeem in maar vertel ik hier liever niet
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:21 schreef Studeur het volgende:
Voorraadje voor vanavond voor 6 personenDie doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2013 20:26:10 ]
Wat een dwazen hahahaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:20 schreef VMSDKR het volgende:
Shop hier is net na een half jaar weer open gegaan. Moest op last van de gemeente een halfjaar dicht omdat de eigenaar thuis was overvallen, en er toen twee kilo wiet bij hem thuis was gevonden. De overvallers knalden overigens 30 kilometer verderop achterop een vrachtwagen terwijl ze achtervolgd werden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oja als de politie dit leest ik heb ze niet in mijn bezitHeeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:32 schreef Studeur het volgende:
Voorraadje voor vanavond voor 6 personen (fixed)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdeel de buit over meerdere personen. Als één iemand wordt gepakt heeft de rest nog wel snoep
![]()
Alsof iemand anders het doet, toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
Stoners. Hoe voelt het om te fappen als je stoned bent? Nog nooit gedaan bedenk ik me net.![]()
duurt wat langer maar ik geniet er meer van en het einde is beterquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
Stoners. Hoe voelt het om te fappen als je stoned bent? Nog nooit gedaan bedenk ik me net.![]()
Probeer het zou ik zeggenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ga ik sowieso doen.quote:
Duurt te lang.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |