Nee, dat doe ik niet. Dat is niet aardig.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maak een collage van fotos uit andere topics van de users die aangeven hun "witte slijm" op te likken.
Het is dit, of theezakjes pics.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. Dat is niet aardig.
Meteen aangemeld bij dat forum. Yummmmmmmquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh dat, ik las dat niet als blauw oog maar als dik oog.
Deze ook: http://forum.girlscene.nl(...)ngeren-263931.0.html
Onsmakelijk details en hoe de één over de ander heen valt om elkaar maar de les te kunnen lezen.
Heb je die post van Piye niet gelezen? Jongetjes zijn niet welkomquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:16 schreef durrrr het volgende:
[..]
Meteen aangemeld bij dat forum. Yummmmmmm
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:19 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Prontige lipton pyramid theezak tietjes
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Alsof jij nooit je eigen sperma hebt geproefd.
Vind een keer iemand je leuk is het nog niet goedquote:
Volgens mij vindt 'ie (of jij) alleen m'n borsten leuk. En dan weet ik nog niet eens of 'ie het wel meentquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:20 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Vind een keer iemand je leuk is het nog niet goed![]()
Ik denk dat ik maar even ga uithuilen op girlsscene, daar begrijpen ze me vast.
We willen ze niet zien, maar we willen je nep complimentjes geven wanneer we weten dat je lelijk bent, zodat we onszelf beter voelen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij vindt 'ie (of jij) alleen m'n borsten leuk. En dan weet ik nog niet eens of 'ie het wel meent.
Ik moet in alle eerlijkheid bekennen dat het bij mij om gezicht en proporties draait. En een beetje billen dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij vindt 'ie (of jij) alleen m'n borsten leuk. En dan weet ik nog niet eens of 'ie het wel meent.
Klooien vanuit FOK! op andere sites willen we niet hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:20 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ik ga daar even een pareltje aanmaken.
Dat loopt inderdaad altijd fout af. Kijk maar wat er bij de FUT SC in GAM is gebeurd een tijd geleden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klooien vanuit FOK! op andere sites willen we niet hebben.
link?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:35 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Dat loopt inderdaad altijd fout af. Kijk maar wat er bij de FUT SC in GAM is gebeurd een tijd geleden.
Ik ben zelf slachtoffer geweest(oa foto's van me geplaatst). Geheel terecht overigens. Maar hopelijk snap je dat ik daar niet naar ga linken. Dus helaas zul je zelf moeten zoeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:01 schreef RetRy32 het volgende:
v_vMeer, meer, meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat weet toch iedere boerenlul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2013 16:49:11 ]
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:29 schreef RetRy32 het volgende:
http://forum.girlscene.nl(...)cijfer-264575.0.htmlHahaha een paar posts geleden nog verteld dat we dit beter konden laten, en ja hoor. Even goed lach ik er wel om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat weet toch iedere boerenlul.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:29 schreef RetRy32 het volgende:
http://forum.girlscene.nl(...)cijfer-264575.0.htmlHoe kan je nou weer een cijfer geven voor de persoon die na jou post?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Alsof ik FOK helemaal hierbij betrek ofzo...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:42 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Hahaha een paar posts geleden nog verteld dat we dit beter konden laten, en ja hoor. Even goed lach ik er wel om.
Een beetje googlen en ze zien dat het hier vandaan komt. Gelukkig kunnen wijven niet zoveel met computers.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:46 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alsof ik FOK helemaal hierbij betrek ofzo...
Als je dingen in spoilers zet is het verborgen x:quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:48 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Een beetje googlen en ze zien dat het hier vandaan komt. Gelukkig kunnen wijven niet zoveel met computers.
Troll lekker verder, misschien in dat sextopic ofzo. Dan kunnen we echt lachen.
Troll on thenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Als je dingen in spoilers zet is het verborgen x:
[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2013 17:13:34 ]
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:12 schreef RetRy32 het volgende:
Quote jezelf maar.Ik vind die duikbril ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Linkje?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:45 schreef cupcake33 het volgende:
Of is er een topic met dat je camfoto's moet maken. Leuk voor pedo's.\
quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]Jij bent een held. _0_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whaha geniaal.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
hyahahahahaha check deez![]()
:
Charlie(L)
al 3dagen :'3
i don\'t know dude
Itsraining
Bekijk profiel
« Reactie #537 Gepost op: 21 oktober 2010, 17:29:58 »
is dat Charlie Cempen? o-o
nienheid
**
Bekijk profiel
« Reactie #538 Gepost op: 21 oktober 2010, 17:34:10 »
hmm, ja charlie cempen why?
i don\'t know dude
Itsraining
Bekijk profiel
« Reactie #539 Gepost op: 21 oktober 2010, 17:36:29 »
IEWL!!
dat is mijn broer o-o
serieus gadverdamme
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Whaha geniaal.
En dan ook "val je echt op die smeerlap".
en die kim die bijna elke blz fotos van haar mohammed b postquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Whaha geniaal.
Zet die teringlink in een spoiler man!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
http://forum.girlscene.nl(...)os-2-160963.525.html
hyahahahahaha check deez![]()
:
Charlie(L)
al 3dagen :'3
i don\'t know dude
Itsraining
Bekijk profiel
« Reactie #537 Gepost op: 21 oktober 2010, 17:29:58 »
is dat Charlie Cempen? o-o
nienheid
**
Bekijk profiel
« Reactie #538 Gepost op: 21 oktober 2010, 17:34:10 »
hmm, ja charlie cempen why?
i don\'t know dude
Itsraining
Bekijk profiel
« Reactie #539 Gepost op: 21 oktober 2010, 17:36:29 »
IEWL!!
dat is mijn broer o-o
serieus gadverdamme
Doe die link weg manquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Whaha geniaal.
Wel een geil chickie. Echt zo iemand die je meeneemt uit Hollywood.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
en die kim die bijna elke blz fotos van haar mohammed b post
[ afbeelding ]
Weggehaald hoezo eigenlijk?quote:
haha ja toevalligquote:
Dalijk vinden ze ons en gaan ze hier helemaal tekeer...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Wel een geil chickie. Echt zo iemand die je meeneemt uit Hollywood.
[..]
Weggehaald hoezo eigenlijk?
voor een keertje zou ik wel doen ja :p snap ook niet waarom die link wegmoetquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Wel een geil chickie. Echt zo iemand die je meeneemt uit Hollywood.
[..]
Weggehaald hoezo eigenlijk?
Ik ben niet bang voor een groepje tienermeisjes eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dalijk vinden ze ons en gaan ze hier helemaal tekeer...
Schmiegel (lord of the rings):
[ afbeelding ]
zijn wetenschappelijke studies voor geweest anders hoor dat die leeftijdscategorie het meest aantrekkelijkst is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het om 14-jarige meisjes gaat is hij niet weg te slaan
Ik denk niet dat de admins blij zijn als we ineens ge DDoSt worden of als er een massale spam ploeg van GirlScene komtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor een groepje tienermeisjes eerlijk gezegd.Nu ben ik wel erg stoer aangelegd, dat zal meespelen.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[ [url=http://img.photobucket.com/albums/v372/HER/image_sb_131-1.jpghttp://img.photobucket.co(...)131-1.jpg]afbeelding[/url] ]
ga weg trollquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:10 schreef cupidx het volgende:
Het mooiste is eigenlijk nog wel dat jullie denken dat wij jullie niet al lang door hebben.
quote:keer met iemand meegegaan naar huis terwijl ik van tevoren nog had gezegd van ok maar verwacht maar niet dat we seks gaan hebben..
uiteindelijk heeft hij aan mn borsten liggen sabbelen terwijl ik over de wc hing om alles eruit te kotsen..
(was ook nog eens een 'beroemd' iemand)
Natuurlijk, schatjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:10 schreef cupidx het volgende:
Het mooiste is eigenlijk nog wel dat jullie denken dat wij jullie niet al lang door hebben.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
zijn wetenschappelijke studies voor geweest anders hoor dat die leeftijdscategorie het meest aantrekkelijkst is.
Door hebben dat wij jullie forum bekijken?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:10 schreef cupidx het volgende:
Ja tuurlijk, heb zelf een piemeltje.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Door hebben dat wij jullie forum bekijken?
Poeh... Heftige shit.
Mogen er trouwens jongens op GirlScene?
Vind je 'm niet prachtig?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die je hier postte.
shit man je hebt ons ondektquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh kijk eens jongens, in deze SC van ze bespreken ze dit topic
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die je hier postte.
Ah ja, dat was vrij hilarisch. Volgens mij zijn sinds een paar weken eindelijk alle foto's weg, zal ik eens voor je kijken?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Girlscene, kunnen jullie mij bijpraten over ene Karima die een schaar in haar kut stak?
B.v.d.!
Doe geen moeite, gelukkig zijn er genoeg sites waar back-ups van oudere pagina's staan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:23 schreef cupidx het volgende:
[..]
Ah ja, dat was vrij hilarisch. Volgens mij zijn sinds een paar weken eindelijk alle foto's weg, zal ik eens voor je kijken?
Google Cachequote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Doe geen moeite, gelukkig zijn er genoeg sites waar back-ups van oudere pagina's staan.
Vanaaf feest, daarna kijk ik of ik iets kan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
Jullie zijn niet de eerste website, elke zondagavond worden er ook een paar uit gegooid door een linkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:26 schreef cupidx het volgende:
Hebben jullie girlscene er nou uit gegooid? Hahahaha
Ik, heb er even een proxy blocker ingebouwd. Voor al jullie lieve Fokkertjes.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:29 schreef gelezwembroek het volgende:
Welke gek heeft er de database lopen mollen.
Of er is iets stuk. Ik had vanmiddag ook een hele vage foutmelding toen ik m'n geboortedatum wou veranderen naar 00-00-0000. Niet eens van "deze geboortedatum mag niet" ofzoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kunnen die servers dat verkeer ineens niet aan of wat?
mag ook niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:29 schreef kimkommer het volgende:
[..]
[..]
daarom post ik een link, ik had het ook anders kunnen doen.
FOK! deed het heel de tijd, wij winnen nog steeds.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:30 schreef cupidx het volgende:
Hm GS doet het alweer. Gefaalde poging, helaas.
Nee, de website is niet hackbaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:29 schreef gelezwembroek het volgende:
Sowieso een FOK!er die leuk wilde zijn en in de database heeft lopen rotzooien.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:30 schreef Piye het volgende:
[..]
FOK! deed het heel de tijd, wij winnen nog steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |