Ah ja, dat was vrij hilarisch. Volgens mij zijn sinds een paar weken eindelijk alle foto's weg, zal ik eens voor je kijken?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Girlscene, kunnen jullie mij bijpraten over ene Karima die een schaar in haar kut stak?
B.v.d.!
Doe geen moeite, gelukkig zijn er genoeg sites waar back-ups van oudere pagina's staan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:23 schreef cupidx het volgende:
[..]
Ah ja, dat was vrij hilarisch. Volgens mij zijn sinds een paar weken eindelijk alle foto's weg, zal ik eens voor je kijken?
Google Cachequote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Doe geen moeite, gelukkig zijn er genoeg sites waar back-ups van oudere pagina's staan.
Vanaaf feest, daarna kijk ik of ik iets kan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
Jullie zijn niet de eerste website, elke zondagavond worden er ook een paar uit gegooid door een linkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:26 schreef cupidx het volgende:
Hebben jullie girlscene er nou uit gegooid? Hahahaha
Ik, heb er even een proxy blocker ingebouwd. Voor al jullie lieve Fokkertjes.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:29 schreef gelezwembroek het volgende:
Welke gek heeft er de database lopen mollen.
Of er is iets stuk. Ik had vanmiddag ook een hele vage foutmelding toen ik m'n geboortedatum wou veranderen naar 00-00-0000. Niet eens van "deze geboortedatum mag niet" ofzoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kunnen die servers dat verkeer ineens niet aan of wat?
mag ook niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:29 schreef kimkommer het volgende:
[..]
[..]
daarom post ik een link, ik had het ook anders kunnen doen.
FOK! deed het heel de tijd, wij winnen nog steeds.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:30 schreef cupidx het volgende:
Hm GS doet het alweer. Gefaalde poging, helaas.
Nee, de website is niet hackbaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:29 schreef gelezwembroek het volgende:
Sowieso een FOK!er die leuk wilde zijn en in de database heeft lopen rotzooien.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:30 schreef Piye het volgende:
[..]
FOK! deed het heel de tijd, wij winnen nog steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |