Ik ben niet bang voor een groepje tienermeisjes eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dalijk vinden ze ons en gaan ze hier helemaal tekeer...
Schmiegel (lord of the rings):
[ afbeelding ]
zijn wetenschappelijke studies voor geweest anders hoor dat die leeftijdscategorie het meest aantrekkelijkst is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het om 14-jarige meisjes gaat is hij niet weg te slaan
Ik denk niet dat de admins blij zijn als we ineens ge DDoSt worden of als er een massale spam ploeg van GirlScene komtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor een groepje tienermeisjes eerlijk gezegd.Nu ben ik wel erg stoer aangelegd, dat zal meespelen.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[ [url=http://img.photobucket.com/albums/v372/HER/image_sb_131-1.jpghttp://img.photobucket.co(...)131-1.jpg]afbeelding[/url] ]
ga weg trollquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:10 schreef cupidx het volgende:
Het mooiste is eigenlijk nog wel dat jullie denken dat wij jullie niet al lang door hebben.
quote:keer met iemand meegegaan naar huis terwijl ik van tevoren nog had gezegd van ok maar verwacht maar niet dat we seks gaan hebben..
uiteindelijk heeft hij aan mn borsten liggen sabbelen terwijl ik over de wc hing om alles eruit te kotsen..
(was ook nog eens een 'beroemd' iemand)
Natuurlijk, schatjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:10 schreef cupidx het volgende:
Het mooiste is eigenlijk nog wel dat jullie denken dat wij jullie niet al lang door hebben.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
zijn wetenschappelijke studies voor geweest anders hoor dat die leeftijdscategorie het meest aantrekkelijkst is.
Door hebben dat wij jullie forum bekijken?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:10 schreef cupidx het volgende:
Ja tuurlijk, heb zelf een piemeltje.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Door hebben dat wij jullie forum bekijken?
Poeh... Heftige shit.
Mogen er trouwens jongens op GirlScene?
Vind je 'm niet prachtig?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die je hier postte.
shit man je hebt ons ondektquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh kijk eens jongens, in deze SC van ze bespreken ze dit topic
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die je hier postte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |