Ik ga die site ook maar eens bezoekenquote:Of is er een topic met dat je camfoto's moet maken
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik ga die site ook maar eens bezoeken
ik wil meer informatie over de relatie tussen groene chilly en pepermuntquote:Chilly groen moet gebruiken omdat je anders smerig bent terwijl er wetemschappelijk is bewezen dat pepermunt de huid tintelt doordat pepermunt uitdrogend werkt
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:45 schreef cupcake33 het volgende:
Hier ligt het iq van de gebruikers denk ik nog hoger ook.
er staan best wel nuttige artikelen op girlscene hoorquote:Soms heb je gewoon behoefte aan wat extra frisheid. Dan is er Chilly gel. De enige wasemulsie voor je dagelijkse intieme verzorging die je de hele dag een fris gevoel geeft. Chilly gel heeft pH waarde 5 wat gelijk is aan de pH waarde van je vagina. Daarom helpt Chilly de natuurlijke balans van je vagina te behouden en wordt deze niet verstoord. Chilly is hypoallergeen, zeepvrij en gynaecologisch getest. Je kunt Chilly dus veilig elke dag gebruiken.
DE SPECIALE FORMULE VAN CHILLY GEL VERRIJKT MET NATUURLIJKE MENTHOL:
geeft een langdurige verfrissende werking en bestrijdt nare geurtjes;
is geschikt voor gebruik tijdens de menstruatie, het sporten of op andere momenten waarop maximale frisheid gewenst is;
helpt de natuurlijke fysiologische balans van de vagina te behouden;
is hypoallergeen waardoor de kans op een allergische reactie minimaal is.
VERFRISSENDE FORMULE:
Natuurlijke menthol: essentiële olie afkomstig uit muntblaadjes en -bloemetjes, met heerlijk geurende en verfrissende eigenschappen.
Melkzuur: draagt bij aan een stabiele pH-waarde en zorgt voor de juiste zuurgraad rond je intieme zone zodat je geen last krijgt van irritaties.
---
Het is dus een gel voor je vagina .
Nu wilde ik weten of het wel prettig is. Op de site zelf staan ook ervaringen, maar dat kan altijd ook nep zijn.
Je hebt niet door dat dit gewoon verkapte reclame is?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:54 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
er staan best wel nuttige artikelen op girlscene hoor
ik vind het meer informatiefquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je hebt niet door dat dit gewoon verkapte reclame is?
Jij bent een man.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:59 schreef 16meter het volgende:
ja ik wilde dit ook al posten girl scene is echt minder geworde de afgelopen paar jaar
Serieus? Welke vrouw heeft nou zoiets van 'goh de PH-graad van mijn vagina is niet goed, misschien dat één of andere mentholgel me daarbij kan helpen'quote:
niet elke dag de pH van je vagina meten en in excel verwerken tot een grafiekquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Serieus? Welke vrouw heeft nou zoiets van 'goh de PH-graad van mijn vagina is niet goed, misschien dat één of andere mentholgel me daarbij kan helpen'
En ik dacht nog wel dat je een intelligente jongedame was. Tegenvallertje dit hoor
Ik heb dat wel is met mijn anus. Maarja, wat wil je met Indiaas voedsel. Dat is altijd 2x genietenquote:
Laat jou resultaten dan eens zien, en ben ook benieuwd naar jou politieke opvattingen. Benieuwd of er positieve correlatie bestaat tussen de zuurgraad van de vagina en linkse idealenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:04 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
niet elke dag de pH van je vagina meten en in excel verwerken tot een grafiek
Nooit die Lactacyd reclame gezien rond etenstijd voor de vagina? Eet smakelijk!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:58 schreef cupcake33 het volgende:
Gel voor je vagina promoten.Hoe achterlijk ben je als je dat doet. Iedereen weet dat het slecht voor je is en tien jaar geleden was het niet nodig en nu volgens dhr. CHILLY wel.
Domme wijven van Girlscene die zo geld verdienen.
Wat ga je hier lopen huilie bitch. Ga terug naar girlscene, wij zijn te goed voor jou +1quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:45 schreef cupcake33 het volgende:
Vanaf mijn twaalfde of dertiende zat ik op Girlscene. Nou de site is de laatste jaren alleen maar achteruit gegaan, vooral de artikels worden steeds slechter. Dit zie ik ook op sites zoals misslipgloss, veel reclame en veel gejatte artikels.
Maar het publiek van die sites jonguh... Allemaal puberale gangstermeisjes met een grote mond. Zo kan je niet eens serieuse topics openen zonder afgekat te worden met plaatjes van 'nobody likes you.' Niet dat FOK! in dit opzicht veel beter is maar hier is het meer sarcasme daar is het echt groepsdruk. Het topic met een opmerking van iemand met dat girlscene meisjes steeds arroganter worden is dan ook erg vermakelijk.
De topics gaan ook nergens over. Zo is er een bijbaantjes topic waar allemaal nutteloze hersenactiviteiten gemeld worden. Dingen die tien keer zijn gevraagd en zo te vinden zijn vraagt men opnieuw. 'Ik ben 12 waar kan ik een bijbaan vinden?' 'Mijn krantenwijk gaat niet door is stom.' Of is er een topic met dat je camfoto's moet maken. Leuk voor pedo's.Of worden er dingen gezegd als dat je Chilly groen moet gebruiken omdat je anders smerig bent terwijl er wetemschappelijk is bewezen dat pepermunt de huid tintelt doordat pepermunt uitdrogend werkt. De bezoekers zijn vooral heel dom.
Maar wat me het meest ergert is dat de bezoekers stuk voor stuk aandachtshoeren zijn. Allemaal hebben ze problemen zoals ADHD, zwanger, verkracht, mishandeld, scoliose etcetera en iedereen reageert met dat hij/zij hetzelfde probleem heeft. Of dat er afzeikende reacties worden geplaatst zodat anderen je quoten en er +1 bij zetten.
Ik ben dan blij met dat ik FOK! ontdekt heb wat veel heeft bijgedragen aan mijn leven. Hier ligt het iq van de gebruikers denk ik nog hoger ook. En bestaat het publiek uit meer dan stomme puberale meisjes. (Of vieze huisvrouwen)
vraag aan je moederquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Laat jou resultaten dan eens zien, en ben ook benieuwd naar jou politieke opvattingen. Benieuwd of er positieve correlatie bestaat tussen de zuurgraad van de vagina en linkse idealen
(ph heeft met zuur te maken toch?)
Mensen zijn sowieso doorgeslagen als het gaat om hygiene. Dat soort producten zijn gewoon booming business.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:58 schreef cupcake33 het volgende:
Gel voor je vagina promoten.Hoe achterlijk ben je als je dat doet. Iedereen weet dat het slecht voor je is en tien jaar geleden was het niet nodig en nu volgens dhr. CHILLY wel.
Domme wijven van Girlscene die zo geld verdienen.
Godverre!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:01 schreef 16meter het volgende:
ja dus staan ook gewoon info dingen op is niet per se alleen dat je als meisje dr wat aan heb
vaak als ik dingen zoek komt girls scene er uit
Nee dat heeft ze niet, ts roept maar wat.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:28 schreef Louboutin het volgende:
Misslipgloss heeft gejatte artikelen? Serieus?
Maar of wij er ook blij mee zijn, Lilly...quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:45 schreef cupcake33 het volgende:
Ik ben dan blij met dat ik FOK! ontdekt heb wat veel heeft bijgedragen aan mijn leven.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:45 schreef cupcake33 het volgende:
Nou de site is de laatste jaren alleen maar achteruit gegaan, vooral de artikels worden steeds slechter.
Misschien is die site wel hetzelfde gebleven maar zijn jullie meer volwassen geworden waardoor je de slechtheid van die site eindelijk inziet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:49 schreef koekii het volgende:
Girlscene is wel zwaar achteruit gegaan
Meisjesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:03 schreef Scootermuisje het volgende:
Haha, ik ken die site wel. Dan is er een artikel met een 'Heftig verhaal', een vriendje pleegt dan bijvoorbeeld zelfmoord en ineens heeft bijna elk meisje dit mee gemaakt
Ik LOLde, klassiekertje.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:06 schreef MAHL het volgende:
Benieuwd of er positieve correlatie bestaat tussen de zuurgraad van de vagina en linkse idealen
Op de brandstapel met dit vrouwmenschquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:40 schreef HiddenResponse het volgende:
Als je zoiets wil maar niet girlscene dan moet je viva proberen. Vind ik zelf een fijne site
Denk toch dat ik liever zeg dat ik op het viva forum zit dan op het fok forum.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:47 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Op de brandstapel met dit vrouwmensch
Ik zou over beide niet al te veel opscheppen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:51 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Denk toch dat ik liever zeg dat ik op het viva forum zit dan op het fok forum.
Graag link als je de reeks hebt gevondenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik ga die site ook maar eens bezoeken
Is het niet goedkoper om gewoon een pepermuntje in je kut te proppen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:54 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
er staan best wel nuttige artikelen op girlscene hoor
zo'n king pepermuntjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is het niet goedkoper om gewoon een pepermuntje in je kut te proppen?
'Psies, goedkoop en qua formaat past dat prima. Hoef je ook niet met zo'n zalfje op je vinger in je kut te roeren.quote:
Kan hem niet vinden, weet ook niet goed waarop te zoeken, Google (Chrome -> ctrl+shift+n, private browsenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Graag link als je de reeks hebt gevonden
Hoe weet je dat je er niks aan vond, als je ze nooit hebt gelezen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:31 schreef Knijpflesje het volgende:
Kansloos idd. Ookal ben ik nooit op dat soort sites geweest. Las ook nooit die meiden tijdschriften. Vond er niks aan. Ik las Fox Kids Magazine
http://forum.girlscene.nl(...)em-3-240277.775.htmlquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kan hem niet vinden, weet ook niet goed waarop te zoeken, Google (Chrome -> ctrl+shift+n, private browsen) geeft vrij weinig resultaat
Ah, heb hem gevonden, er is inmiddels een reeks van op die site![]()
Oh ja stom, ik had deze: http://forum.girlscene.nl(...)o-4-239058.4350.html, is toch een ander topic en niet die aangehaald werd in de OPquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
http://forum.girlscene.nl(...)em-3-240277.775.html
Ik had naaktfoto's van 11-jarigen verwacht. Wat is hier nou weer erg aan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
http://forum.girlscene.nl(...)em-3-240277.775.html
Hier is helemaal niks ergs aan, ik had ook beters verwacht.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik had naaktfoto's van 11-jarigen verwacht. Wat is hier nou weer erg aan?
Dit soort topics staan ook gewoon op FOK!.
+ een groene chilly hequote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is het niet goedkoper om gewoon een pepermuntje in je kut te proppen?
JAMMER IDDquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik had naaktfoto's van 11-jarigen verwacht. Wat is hier nou weer erg aan?
Dit soort topics staan ook gewoon op FOK!.
Heb hetzelfde geprobeert op Bokt, kreeg een ban van een jaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:56 schreef Piye het volgende:
Staan wel leuke dames tussen. Ik denk dat ik mijn internethossels voortaan maar op girlscene ga zetten. Zijn er hier toevallig mannen lid van girlscene die me wat tips kunnen geven om daar geaccepteerd te worden?
Ik wil me ook niet voordoen als chick. Ze moeten juist weten dat ik een gozer ben anders kan ik ze niet fixen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heb hetzelfde geprobeert op Bokt, kreeg een ban van een jaar.
Ik zeg je, ze ruiken het.
quote:Jongens op Girlscene
In principe zijn jongens niet toegestaan op het Girlscene forum. Dit is nogal een "hot issue"; maar Girlscene heet niet voor niets "Girl"-scene. Meelezen op het forum is prima (zij kunnen immers ook lid worden van een andere scene, bijvoorbeeld Partyscene, en perongeluk op Girlscene terechtkomen). Maar daadwerkelijk meepraten en topics openen is niet de bedoeling. De reden hiervoor is dat meiden op het Girlscene forum komen om met andere meiden (in vertrouwen en persoonlijk) te praten en niet verwachten dat er jongens meedoen. Daarnaast: wat heeft een jongen te zoeken op een meidensite?! ;-)
Kan ook met mijn Anky x Salinero fanfic te maken hebben hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik wil me ook niet voordoen als chick. Ze moeten juist weten dat ik een gozer ben anders kan ik ze niet fixen.
Wat denk je godverdomme van fatsoenlijke camfoto's?!quote:Daarnaast: wat heeft een jongen te zoeken op een meidensite?! ;-)
Echt he, moet ik zeker op FOK! in US gaan kijken met al die gasten ertussen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat denk je godverdomme van fatsoenlijke camfoto's?!
Daarom, zit je de sap-leidingen te smeren kijk je ineens tegen die Hovenier aan. Nee, dank je beleefd. Dat werkt niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Echt he, moet ik zeker op FOK! in US gaan kijken met al die gasten ertussen?
En waar is de link naar dat topic?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:45 schreef cupcake33 het volgende:
Het topic met een opmerking van iemand met dat girlscene meisjes steeds arroganter worden is dan ook erg vermakelijk.
Ja, ik snap dat ook niet. Als ik die foto's zie van wat ze aan hebben en dat iedereen dat dan mooi vindt enzo terwijl ik denk "Waar ben je nou helemaal mee bezig, dat lijkt toch nergens naar?". Van die meiden met echt de meest vage kledingsmaak en dat die daar nog complimentjes voor krijgen ook, of van die een beetje te dikke meiden die dan juist allemaal strakke kleren gaan dragen waardoor hun overgewicht juist geaccentueerd wordtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:22 schreef DorperTed. het volgende:
Haha die reacties van die wijven. awwhh je bent zoo mooi!
Gadverdamme wat een slijmballen, ondertussen lekker roddelen over elkaar zeker.
Awww... nu mag je niet eens meedoen met de meidenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik wil me ook niet voordoen als chick. Ze moeten juist weten dat ik een gozer ben anders kan ik ze niet fixen.
[..]
Waarschijnlijk op zoek naar een beetje erkenning dat ze in de echte wereld niet krijgen. Vooral de wat dikkere lelijkere en alternatievere meisjes zijn daar naar op zoek. De laatste categorie wil uniek zijn en tegelijkertijd mensen vinden die hetzelfde zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook niet. Als ik die foto's zie van wat ze aan hebben en dat iedereen dat dan mooi vindt enzo terwijl ik denk "Waar ben je nou helemaal mee bezig, dat lijkt toch nergens naar?". Van die meiden met echt de meest vage kledingsmaak en dat die daar nog complimentjes voor krijgen ook, of van die een beetje te dikke meiden die dan juist allemaal strakke kleren gaan dragen waardoor hun overgewicht juist geaccentueerd wordt.
Als ze zo nep en ongemeend op elkaar reageren dan heb ik daar ook weinig te zoeken lijkt me. Hier op FOK! krijg je ten minste meteen te horen wanneer iemand je lelijk of een arrogant kutwijf vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |