abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123484925
Vanaf mijn twaalfde of dertiende zat ik op Girlscene. Nou de site is de laatste jaren alleen maar achteruit gegaan, vooral de artikels worden steeds slechter. Dit zie ik ook op sites zoals misslipgloss, veel reclame en veel gejatte artikels.

Maar het publiek van die sites jonguh... Allemaal puberale gangstermeisjes met een grote mond. Zo kan je niet eens serieuse topics openen zonder afgekat te worden met plaatjes van 'nobody likes you.' Niet dat FOK! in dit opzicht veel beter is maar hier is het meer sarcasme daar is het echt groepsdruk. Het topic met een opmerking van iemand met dat girlscene meisjes steeds arroganter worden is dan ook erg vermakelijk.

De topics gaan ook nergens over. Zo is er een bijbaantjes topic waar allemaal nutteloze hersenactiviteiten gemeld worden. Dingen die tien keer zijn gevraagd en zo te vinden zijn vraagt men opnieuw. 'Ik ben 12 waar kan ik een bijbaan vinden?' 'Mijn krantenwijk gaat niet door is stom.' Of is er een topic met dat je camfoto's moet maken. Leuk voor pedo's. :') Of worden er dingen gezegd als dat je Chilly groen moet gebruiken omdat je anders smerig bent terwijl er wetemschappelijk is bewezen dat pepermunt de huid tintelt doordat pepermunt uitdrogend werkt. De bezoekers zijn vooral heel dom.

Maar wat me het meest ergert is dat de bezoekers stuk voor stuk aandachtshoeren zijn. Allemaal hebben ze problemen zoals ADHD, zwanger, verkracht, mishandeld, scoliose etcetera en iedereen reageert met dat hij/zij hetzelfde probleem heeft. Of dat er afzeikende reacties worden geplaatst zodat anderen je quoten en er +1 bij zetten.

Ik ben dan blij met dat ik FOK! ontdekt heb wat veel heeft bijgedragen aan mijn leven. Hier ligt het iq van de gebruikers denk ik nog hoger ook. En bestaat het publiek uit meer dan stomme puberale meisjes. (Of vieze huisvrouwen)
pi_123485083
Ik heb niets te klagen over girlscene. Vaak genoeg iets aan het uitzoeken op het internet en dan kom ik ineens in zo'n meidentopic waar iedereen heel vriendelijk en hartelijk reageert en meedenkt. O+ Antwoorden op al je vragen vind je op girlscene.
pi_123485097
Girlscene is wel zwaar achteruit gegaan ;(
pi_123485119
wat?
pi_123485160
Ben jij de zus van haan, TS?
pi_123485198
quote:
Of is er een topic met dat je camfoto's moet maken
Ik ga die site ook maar eens bezoeken
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_123485216
hoi x-lily
pi_123485259
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:50 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ik ga die site ook maar eens bezoeken
:') zoek iemand van je eigen leefijd. Maar die meisjes zetten alles zelf online dus ja.
pi_123485265
quote:
Chilly groen moet gebruiken omdat je anders smerig bent terwijl er wetemschappelijk is bewezen dat pepermunt de huid tintelt doordat pepermunt uitdrogend werkt
ik wil meer informatie over de relatie tussen groene chilly en pepermunt
pi_123485310
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:45 schreef cupcake33 het volgende:

Hier ligt het iq van de gebruikers denk ik nog hoger ook.
_O-
pi_123485356
k
pi_123485364
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:50 schreef SchoneZoon het volgende:
hoi x-lily
Dit inderdaad _O-
-XOXO-
pi_123485419
quote:
Soms heb je gewoon behoefte aan wat extra frisheid. Dan is er Chilly gel. De enige wasemulsie voor je dagelijkse intieme verzorging die je de hele dag een fris gevoel geeft. Chilly gel heeft pH waarde 5 wat gelijk is aan de pH waarde van je vagina. Daarom helpt Chilly de natuurlijke balans van je vagina te behouden en wordt deze niet verstoord. Chilly is hypoallergeen, zeepvrij en gynaecologisch getest. Je kunt Chilly dus veilig elke dag gebruiken.

DE SPECIALE FORMULE VAN CHILLY GEL VERRIJKT MET NATUURLIJKE MENTHOL:
geeft een langdurige verfrissende werking en bestrijdt nare geurtjes;
is geschikt voor gebruik tijdens de menstruatie, het sporten of op andere momenten waarop maximale frisheid gewenst is;
helpt de natuurlijke fysiologische balans van de vagina te behouden;
is hypoallergeen waardoor de kans op een allergische reactie minimaal is.
VERFRISSENDE FORMULE:
Natuurlijke menthol: essentiële olie afkomstig uit muntblaadjes en -bloemetjes, met heerlijk geurende en verfrissende eigenschappen.
Melkzuur: draagt bij aan een stabiele pH-waarde en zorgt voor de juiste zuurgraad rond je intieme zone zodat je geen last krijgt van irritaties.

---
Het is dus een gel voor je vagina .
Nu wilde ik weten of het wel prettig is. Op de site zelf staan ook ervaringen, maar dat kan altijd ook nep zijn.
er staan best wel nuttige artikelen op girlscene hoor
pi_123485544
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:54 schreef Loverrrr het volgende:

[..]

er staan best wel nuttige artikelen op girlscene hoor
Je hebt niet door dat dit gewoon verkapte reclame is? :{
pi_123485606
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:57 schreef MAHL het volgende:

[..]

Je hebt niet door dat dit gewoon verkapte reclame is? :{
ik vind het meer informatief
pi_123485620
Gel voor je vagina promoten. :') Hoe achterlijk ben je als je dat doet. Iedereen weet dat het slecht voor je is en tien jaar geleden was het niet nodig en nu volgens dhr. CHILLY wel. :')

Domme wijven van Girlscene die zo geld verdienen.
pi_123485680
ja ik wilde dit ook al posten girl scene is echt minder geworde de afgelopen paar jaar
pi_123485736
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:59 schreef 16meter het volgende:
ja ik wilde dit ook al posten girl scene is echt minder geworde de afgelopen paar jaar
Jij bent een man. :')
pi_123485755
ja dus staan ook gewoon info dingen op is niet per se alleen dat je als meisje dr wat aan heb

vaak als ik dingen zoek komt girls scene er uit
pi_123485822
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:58 schreef Loverrrr het volgende:

[..]

ik vind het meer informatief
Serieus? Welke vrouw heeft nou zoiets van 'goh de PH-graad van mijn vagina is niet goed, misschien dat één of andere mentholgel me daarbij kan helpen' :')

En ik dacht nog wel dat je een intelligente jongedame was. Tegenvallertje dit hoor :N
  vrijdag 1 maart 2013 @ 00:03:39 #21
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_123485888
Bedankt voor de complimenten!! Ja ik ben slim! Ja ik gebruik wel eens sarcasme maar dat herken je gelukkig en je ziet dus ook dat ik lief ben! O+
Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe
pi_123485912
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 00:02 schreef MAHL het volgende:

[..]

Serieus? Welke vrouw heeft nou zoiets van 'goh de PH-graad van mijn vagina is niet goed, misschien dat één of andere mentholgel me daarbij kan helpen' :')

En ik dacht nog wel dat je een intelligente jongedame was. Tegenvallertje dit hoor :N
niet elke dag de pH van je vagina meten en in excel verwerken tot een grafiek :')
  vrijdag 1 maart 2013 @ 00:05:01 #23
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_123485952
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 00:02 schreef MAHL het volgende:

[..]

'goh de PH-graad van'
Ik heb dat wel is met mijn anus. Maarja, wat wil je met Indiaas voedsel. Dat is altijd 2x genieten ^O^
Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe
pi_123485998
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 00:04 schreef Loverrrr het volgende:

[..]

niet elke dag de pH van je vagina meten en in excel verwerken tot een grafiek :')
Laat jou resultaten dan eens zien, en ben ook benieuwd naar jou politieke opvattingen. Benieuwd of er positieve correlatie bestaat tussen de zuurgraad van de vagina en linkse idealen :)

(ph heeft met zuur te maken toch? :@)
pi_123486003
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:58 schreef cupcake33 het volgende:
Gel voor je vagina promoten. :') Hoe achterlijk ben je als je dat doet. Iedereen weet dat het slecht voor je is en tien jaar geleden was het niet nodig en nu volgens dhr. CHILLY wel. :')

Domme wijven van Girlscene die zo geld verdienen.
Nooit die Lactacyd reclame gezien rond etenstijd voor de vagina? Eet smakelijk!
  vrijdag 1 maart 2013 @ 00:06:27 #26
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_123486022
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:45 schreef cupcake33 het volgende:
Vanaf mijn twaalfde of dertiende zat ik op Girlscene. Nou de site is de laatste jaren alleen maar achteruit gegaan, vooral de artikels worden steeds slechter. Dit zie ik ook op sites zoals misslipgloss, veel reclame en veel gejatte artikels.

Maar het publiek van die sites jonguh... Allemaal puberale gangstermeisjes met een grote mond. Zo kan je niet eens serieuse topics openen zonder afgekat te worden met plaatjes van 'nobody likes you.' Niet dat FOK! in dit opzicht veel beter is maar hier is het meer sarcasme daar is het echt groepsdruk. Het topic met een opmerking van iemand met dat girlscene meisjes steeds arroganter worden is dan ook erg vermakelijk.

De topics gaan ook nergens over. Zo is er een bijbaantjes topic waar allemaal nutteloze hersenactiviteiten gemeld worden. Dingen die tien keer zijn gevraagd en zo te vinden zijn vraagt men opnieuw. 'Ik ben 12 waar kan ik een bijbaan vinden?' 'Mijn krantenwijk gaat niet door is stom.' Of is er een topic met dat je camfoto's moet maken. Leuk voor pedo's. :') Of worden er dingen gezegd als dat je Chilly groen moet gebruiken omdat je anders smerig bent terwijl er wetemschappelijk is bewezen dat pepermunt de huid tintelt doordat pepermunt uitdrogend werkt. De bezoekers zijn vooral heel dom.

Maar wat me het meest ergert is dat de bezoekers stuk voor stuk aandachtshoeren zijn. Allemaal hebben ze problemen zoals ADHD, zwanger, verkracht, mishandeld, scoliose etcetera en iedereen reageert met dat hij/zij hetzelfde probleem heeft. Of dat er afzeikende reacties worden geplaatst zodat anderen je quoten en er +1 bij zetten.

Ik ben dan blij met dat ik FOK! ontdekt heb wat veel heeft bijgedragen aan mijn leven. Hier ligt het iq van de gebruikers denk ik nog hoger ook. En bestaat het publiek uit meer dan stomme puberale meisjes. (Of vieze huisvrouwen)
Wat ga je hier lopen huilie bitch. Ga terug naar girlscene, wij zijn te goed voor jou +1
040
pi_123486116
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 00:06 schreef MAHL het volgende:

[..]

Laat jou resultaten dan eens zien, en ben ook benieuwd naar jou politieke opvattingen. Benieuwd of er positieve correlatie bestaat tussen de zuurgraad van de vagina en linkse idealen :)

(ph heeft met zuur te maken toch? :@)
vraag aan je moeder
  vrijdag 1 maart 2013 @ 00:09:02 #28
236046 NotYou
tigerblood
pi_123486152
TS is niet door minstens 5 anti's geganbanged na dan wel gedurende een moeilijke jeugd en is dus voor haar dagelijkse portie online aandacht aangewezen op Fok!auti's. :'(
Je suis Charlie Sheen
pi_123486886
Misslipgloss heeft gejatte artikelen? Serieus?
  vrijdag 1 maart 2013 @ 00:32:58 #30
351780 Piye
King of Kush
pi_123487045
Ik dacht ooit ook dat FOK!ers slimmer waren dan gemiddeld. _O-

TS is trouwens wel een smerige alto of niet dan?
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')