2 dagen 1 nacht. Waarvan 1 uitbrak dagquote:
Het waren deze?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
NEE Pino, ik heb nog wel iets van trots
Partner heb ik het over... Als ik er ooit mee de koffer ben ingedoken, dan hoeft het van mij niet meerquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ex-partner, ex-werknemer, ex-...?
Het ene sluit het ander niet uit
Gunther is wel fucking geniaal!!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:19 schreef FZN05 het volgende:
Nú op StuBru!
Als ik jullie hier niet mee weet over te halen...
Maar in dit geval ging het over de ex van SC. Neem aan dat zij jouw koffer nog niet kentquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Partner heb ik het over... Als ik er ooit mee de koffer ben ingedoken, dan hoeft het van mij niet meer
Exen van SC zijn van de vrouwelijke, daar heb ik per definitie al geen behoefte aanquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Maar in dit geval ging het over de ex van SC. Neem aan dat zij jouw koffer nog niet kent
Discriminaasiequote:Op donderdag 28 februari 2013 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Exen van SC zijn van de vrouwelijke, daar heb ik per definitie al geen behoefte aan
Ok, dus jouw eigen exen en de exen van SC vallen af. Nog genoeg exen overquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Exen van SC zijn van de vrouwelijke, daar heb ik per definitie al geen behoefte aan
Ja, ook ik ben daar goed inquote:
Nah, ik sla overquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ok, dus jouw eigen exen en de exen van SC vallen af. Nog genoeg exen over
Dus je bent op zoek naar iemand die nog van niemand een ex is?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ook ik ben daar goed in
[..]
Nah, ik sla over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |