2 dagen 1 nacht. Waarvan 1 uitbrak dagquote:
Het waren deze?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
NEE Pino, ik heb nog wel iets van trots
Partner heb ik het over... Als ik er ooit mee de koffer ben ingedoken, dan hoeft het van mij niet meerquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ex-partner, ex-werknemer, ex-...?
Het ene sluit het ander niet uit
Gunther is wel fucking geniaal!!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:19 schreef FZN05 het volgende:
Nú op StuBru!
Als ik jullie hier niet mee weet over te halen...
Maar in dit geval ging het over de ex van SC. Neem aan dat zij jouw koffer nog niet kentquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Partner heb ik het over... Als ik er ooit mee de koffer ben ingedoken, dan hoeft het van mij niet meer
Exen van SC zijn van de vrouwelijke, daar heb ik per definitie al geen behoefte aanquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Maar in dit geval ging het over de ex van SC. Neem aan dat zij jouw koffer nog niet kent
Discriminaasiequote:Op donderdag 28 februari 2013 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Exen van SC zijn van de vrouwelijke, daar heb ik per definitie al geen behoefte aan
Ok, dus jouw eigen exen en de exen van SC vallen af. Nog genoeg exen overquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Exen van SC zijn van de vrouwelijke, daar heb ik per definitie al geen behoefte aan
Ja, ook ik ben daar goed inquote:
Nah, ik sla overquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ok, dus jouw eigen exen en de exen van SC vallen af. Nog genoeg exen over
Dus je bent op zoek naar iemand die nog van niemand een ex is?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ook ik ben daar goed in
[..]
Nah, ik sla over
Nee, dat ook niet. En in ONZ kom ik zo min mogelijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Dus je bent op zoek naar iemand die nog van niemand een ex is?
Probeer ONZ eens
Ik zie geen plaatjequote:Op donderdag 28 februari 2013 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker plaatje.
Tevens g'avond
MBquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker plaatje.
Tevens g'avond
Goedenavondquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker plaatje.
Tevens g'avond
De watte?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om de RDP even te doen.
GTAquote:
Daar ken ik het niet van, ik ken het nog van toen het in de Top40 stondquote:
MUZquote:
GTA Vice city, spel over jaren 80/miami vicequote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ken ik het niet van, ik ken het nog van toen het in de Top40 stond
Ik heb van de winter lammetjes nog de fles gegevenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:03 schreef minthy het volgende:
Over lente gesproken; ik zag vanmiddag weer een hele zooi kleine lammetjes lopen. Zo schattig!!![]()
Veel over gehoord, nooit gespeeldquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
GTA Vice city, spel over jaren 80/miami vice
Aaaaahhhhquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb van de winter lammetjes nog de fles gegeven
Nu pas?!quote:
Nee. Wel een melting clock.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu pas?!![]()
Nog een Nomad-babyrug/buiktas gespot?
Tja, de modjes op dat forum moeten ook slapen natuurlijk...quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, de modjes op dat forum moeten ook slapen natuurlijk...
Sympathiek idee, maar het zou hier niet passen in mijn anti-designinterieurquote:
Wat een graflelijk ding. MIsschien aardig op een zolderkamerquote:
mooie klokquote:
In ieder geval bekend mee gewordenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Dali dat ding verzonnen ofzo?
PI vergeten.quote:
JA!quote:
Zulke skills heb ik nu ook weer niet... En ik ga er vanuit dat jij eerder trouwt dan ik, van mij hoeft het namelijk nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Over anderhalf jaar kan ik een trouwerij verwachten?
Het is Kane maarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:07 schreef minthy het volgende:
Hij's fijn... Ziggo klapt er volledig uit hier
Ja maar nu heb ik geen internet, geen wifi (kan niks met m'n Tab) en de tv geeft ook geen zendersquote:
Oh dat is minder ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar nu heb ik geen internet, geen wifi (kan niks met m'n Tab) en de tv geeft ook geen zenders
Ik heb er een pil in gemikt, maar die werkt nog niet helaas...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh dat is minder ja.
Tijd om te slapen?
Nja, ik moet ook maar...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:15 schreef Pino112 het volgende:
Hier wel tijd om te slapen, tot vanochtend![]()
.
Fallout Boy?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:54 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe MH is een stuk steviger dan deze, aldus Giel.
#ivhnwquote:
Je capslock of shift loopt vast.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
WAT EEN TRACK MENSEN. WAT WAS DAT EEN GAAF WEEKEND IN FRANKFURT
. GOEIE GENADE
WAT EEN PLAAT, ALS EEN DUVELTJE UIT EEN DOOSJE! DAT HEEFT DIE DEKSELSE DOMIEN TOCH GOED GEHOORD!!!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
WAT EEN TRACK MENSEN. WAT WAS DAT EEN GAAF WEEKEND IN FRANKFURT
. GOEIE GENADE
HO HO HO!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:06 schreef alors het volgende:
[..]
WAT EEN PLAAT, ALS EEN DUVELTJE UIT EEN DOOSJE! DAT HEEFT DIE DEKSELSE DOMIEN TOCH GOED GEHOORD!!!
Vergeet je Stenders nou?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
Rabbering
Gaat'ie nou een programma van 4 uur maken
Oh jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |