abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123573114
Benzin, stap eens gewoon op het lelijkste meisje dat je kan vinden af?
Eenofandere bergtrol?
pi_123573120
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is niet wat je zei. Je zei de lelijkste vrouw is nog mooier dan een gemiddelde man. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Ik vind dat de meest lelijke vrouw altijd nog mooier is dan de gemiddelde man, mag ik?
pi_123573127
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het is niet vanwege pure afgunst. Het is voor een deel gewoon zo ;)
Voor een deel. Maar bijna altijd zal wel meevallen. De vriendjes van mijn vriendinnen zijn stuk voor stuk leuke jongens; zeker geen klootzakken.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 maart 2013 @ 14:49:10 #254
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_123573129
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik denk dat Benzin op fok geen hulp gaat vinden. Beste kan hij professionele hulp gaan zoeken, in dit tempo is hij over 8 jaar nog steeds daar waar die nu zit...
Over 8 jaar is hij heel ergens anders.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_123573148
Professionele hulp is een suggestie die mensen geven om maar van 'het probleem' af te zijn en niet zelf te hoeven helpen.
pi_123573187
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:49 schreef benzin het volgende:
Professionele hulp is een suggestie die mensen geven om maar van 'het probleem' af te zijn en niet zelf te hoeven helpen.
_O- Als tegen het zwakzinnige broertje in een incestfamilie praten. Fantastisch. _O_
pi_123573192
quote:
Ik denk dat je 'hoeven' en 'kunnen' door elkaar haalt in jouw geval.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  Moderator / Redactie FP zondag 3 maart 2013 @ 14:50:54 #258
Brabo Bastard
pi_123573201
quote:
Heb jij enig ander advies hier ter harte genomen dan?

Nee?

Dan is de 'professionele hulp'-kaart wel degelijk goed gespeeld.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_123573209
quote:
Jonge, wij hebben je tientallen tips gegeven en niks helpt!

Wij kunnen jou niet helpen, maar een professional kan dat wel!
  Moderator / Redactie FP zondag 3 maart 2013 @ 14:51:26 #260
Brabo Bastard
pi_123573222
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O- Als tegen het zwakzinnige broertje in een incestfamilie praten. Fantastisch. _O_
Voor reacties als deze wil ik een 'vind ik leuk'-knop.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_123573238
Maar goed benzin, ik wil je wel helpen.
We gaan een keer samen uit, en dat lul ik je wel naar binnen bij het meest lelijke zwakzinnige wijf dat we kunnen vinden. :)
  zondag 3 maart 2013 @ 14:52:11 #262
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123573253
quote:
Nee, we KUNNEN je niet helpen.
En jij kunt dat zelf ook niet meer.
  zondag 3 maart 2013 @ 14:52:15 #263
103397 minthy
Lief-ish
pi_123573256
quote:
Op Fok ga je die hulp op zeker ook niet vinden, daarom geeft iedereen dat als tip.
Daarnaast is het doorverwijzen naar professionele hulp ook helpen.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 3 maart 2013 @ 14:53:03 #264
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_123573275
quote:
Wij zijn geen professionals. Wij zijn Fokkers.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_123573320
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik vind dat de meest lelijke vrouw altijd nog mooier is dan de gemiddelde man, mag ik?
Kom op, echt? Ik kan nou wel een plaatje gaan posten van een spuuglelijke vrouw, maar dat lijkt me overbodig. Of je moet bedoelen dat je eerder seks zou hebben met de lelijkste vrouw dan met een gemiddelde man, maar dat is niet echt waar ik op doel. Je valt niet op mannen, maar daarom kan je nog wel zien dat een gemiddelde man esthetisch gezien niet lelijker is dan een spuuglelijke vrouw met acne, rotte tanden, vettig haar en een gewicht van over de 100 kilo.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 maart 2013 @ 14:55:13 #266
Brabo Bastard
pi_123573345
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Kom op, echt? Ik kan nou wel een plaatje gaan posten van een spuuglelijke vrouw, maar dat lijkt me overbodig. Of je moet bedoelen dat je eerder seks zou hebben met de lelijkste vrouw dan met een gemiddelde man, maar dat is niet echt waar ik op doel. Je valt niet op mannen, maar daarom kan je nog wel zien dat een gemiddelde man esthetisch gezien niet lelijker is dan een spuuglelijke vrouw met acne, rotte tanden, vettig haar en een gewicht van over de 100 kilo.
Benzin, ruk je hier even op af en laat ons verder met rust,
"Omae wa mou shindeiru."
pi_123573354
quote:
2s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:51 schreef Murdera het volgende:
Maar goed benzin, ik wil je wel helpen.
We gaan een keer samen uit, en dat lul ik je wel naar binnen bij het meest lelijke zwakzinnige wijf dat we kunnen vinden. :)
This is gonna be epic beyond awesomeness! 8-)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_123573377
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:55 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Benzin, ruk je hier even op af en laat ons verder met rust,
Drumroll please :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_123573381
quote:
We doen liever bashen ipv helpen ja,maar dat wist je al ondertussen.

Maar waarom zouden we je dan naar een professional verwijzen om maar van je af te zijn? :?

Als we willen bashen willen we toch niet van je af?
pi_123573394
Ik heb het hier gehad. Het maakt niet uit wat ik zeg of vraag, uiteindelijk komt iedereen altijd maar met diezelfde rotsmoes om van me af te zijn.

Niemand hier lijkt zelfs maar voor een procent te begrijpen hoe ik me voel of waar ik tegenaan loop. Helemaal niemand.

En de mensen die niet denken te "helpen" door me hier af te schuiven zitten hier alleen maar om flink op me te bashen. Net alsof ik dat zelf nog niet genoeg kan en de wereld om me heen dat nog niet genoeg doe.

Zielig, sneu, jammer.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 maart 2013 @ 14:56:44 #271
Brabo Bastard
pi_123573395
quote:
14s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Drumroll please :')
Ba Dum Tish.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_123573408
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik vind die vrouw op die foto knapper dan de gemiddelde man.

Wat is het probleem daarmee eigenlijk?
pi_123573413
quote:
Hoe moeten wij jou helpen dan? Hebben users inmiddels niet alles geprobeerd op het gebied van adviezen?

Je kan niet verwachten dat iemand jouw handje vasthoudt en een vriendin op een presteerblaadje aanbiedt en dat jullie dan lang en gelukkig zullen leven. Kom op Benzin, dit is niet eerlijk. Iemand met problemen die niet met adviezen kunnen worden opgelost (en dat kunnen we na 8 jaar toch wel stellen), heeft gewoon professionele hulp nodig. Punt.
pi_123573434
quote:
Nee, het is een serieus advies. Verder wel hier blijven posten hoor, op deze rustige zondag :7
  zondag 3 maart 2013 @ 14:57:40 #275
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123573441
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:56 schreef benzin het volgende:
Ik heb het hier gehad. Het maakt niet uit wat ik zeg of vraag, uiteindelijk komt iedereen altijd maar met diezelfde rotsmoes om van me af te zijn.

Niemand hier lijkt zelfs maar voor een procent te begrijpen hoe ik me voel of waar ik tegenaan loop. Helemaal niemand.

En de mensen die niet denken te "helpen" door me hier af te schuiven zitten hier alleen maar om flink op me te bashen. Net alsof ik dat zelf nog niet genoeg kan en de wereld om me heen dat nog niet genoeg doe.

Zielig, sneu, jammer.
Het ligt allemaal aan de rest van de wereld en nooit aan jou inderdaad.
Jij bent God's gift to woman and to the world.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')