Mijn theorie is dat meisjes per definitie bijna altijd verkeerde mannen uitkiezen en daarover gaan zitten klagen en zich dan afvragen hoe dat komt.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan niet. Meisjes vallen altijd voor de juiste jongens op dat moment. Anders hadden ze deze niet gekozen.
Je kunt er dus voor kiezen om jezelf geschikter te maken, anderen ongeschikter (maar die zou ik gezien het aantal personen niet direct willen adviseren) of de totale poel verkleinen, maar ook dat heeft wat nare consequenties.
Ik heb niet het idee dat ik dat doe. Ik streef gewoon naar een eerlijke wereld.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk wel vrij typerend. benzin reageert/redeneert als een kind. "Niet eerlijk, ik verdien dat *stampvoet stampvoet. Iedereen doet stom tegen mij, whehe." Daarom ook de term meisje ipv vrouw.
Dat zou leuk en leerzaam zijn, maar dat zie ik ook niet zo gebeuren. Vrouwen laten mij om wat voor reden dan ook graag ietsje links liggen ten gunste van andere mannen. Ik weet niet exact waarom.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Misschien wordt het voor bezin sowieso tijd voor een puur vriendschappelijke relatie met een vrouw, zonder dat hij zich laat friendzonen. Dat hij het andere geslacht wat beter leert kennen zegmaar.
Wel---kopieer dan de zicht-/merkbare eigenschappen van een verkeerde man.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat meisjes per definitie bijna altijd verkeerde mannen uitkiezen en daarover gaan zitten klagen en zich dan afvragen hoe dat komt.
[..]
Dan nog lost het een kroeg instappen en vragen om seks (wat?) ook geen problemen op. Je laat je als vrouw even uitwonen door een onaantrekkelijke vent en voelt je daarna zo mogelijk nog beroerder dan toen je nog maagd was. Zelfs al zouden dergelijke problemen voor vrouwen makkelijker op te lossen zijn, komen daar nog weer andere problemen voor in de plaats die ook meer vrouw-eigen zijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het makkelijker, een ietswat 'klein' verschil
Vrouwen kunnen deze specifieke problemen veel makkelijker oplossen dan mannen. De oplossingen zijn anders.
Maar dan ben je tenminste geen maagd meer!quote:Op zondag 3 maart 2013 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan nog lost het een kroeg instappen en vragen om seks (wat?) ook geen problemen op. Je laat je als vrouw even uitwonen door een onaantrekkelijke vent en voelt je daarna zo mogelijk nog beroerder dan toen je nog maagd was.
Vrouwen kunnen juist wel die aantrekkelijke vent zomaar even uitkiezen, dat is het probleem/verschil.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan nog lost het een kroeg instappen en vragen om seks (wat?) ook geen problemen op. Je laat je als vrouw even uitwonen door een onaantrekkelijke vent en voelt je daarna zo mogelijk nog beroerder dan toen je nog maagd was. Zelfs al zouden dergelijke problemen voor vrouwen makkelijker op te lossen zijn, komen daar nog weer andere problemen voor in de plaats die ook meer vrouw-eigen zijn.
Je theorie is makkelijk te weerleggen. Het is als stellen dat geen enkel meisje een gelukkige relatie heeft en dat lieve, leuke mannen geen relatie kunnen krijgen. Dat het onzin is dat klootzakken alleen relaties krijgen weet jij ook wel. Je wil het alleen niet zien omdat je vanwege pure afgunst al die mannen als klootzakkan ziet.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat meisjes per definitie bijna altijd verkeerde mannen uitkiezen en daarover gaan zitten klagen en zich dan afvragen hoe dat komt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontwijkende_persoonlijkheidsstoornisquote:Op zondag 3 maart 2013 12:57 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Misschien heeft benzin een psychische beperking, maar hij gaat zelf niet naar de psych ervoor. Ik heb ooit een jongen ontmoet via die hetzelfde als benzin sprak op fok en later bleek hij een ontwijkende persoonlijkheidsstoornis te hebben. (Niet dat ik wil zeggen dat benzin een persoonlijkheidsstoornis heeft.
Een botte eikel zijn, weinig aandacht geven, schijt aan haar hebben, je niet aan afspraken houden, vreemdgaan, onaardig zijn en misschien haar af en toe goed slaan.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel---kopieer dan de zicht-/merkbare eigenschappen van een verkeerde man.
Het probleem is ook het krijgen van een vriendin. Een paar maanden regelmatig daten en samenzijn was achteraf gezien misschien nog net geen vriendin. En het is duidelijk dat zelfs als je dat als geslaagd zie ik het niet meer kan repliceren; dus kennelijk beheers ik het niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit hele topic slaat sowieso nergens op omdat hij al eens een vriendinnetje gehad heeft. Zijn probleem is niet het krijgen van een vriendin, maar het behouden van een vriendin. En dat behouden gaat niet lukken zonder een sociaal leven of doelen in het leven anders dan het krijgen van een vriendin.
Niet als je als vrouw niet ook enigszins aantrekkelijk bent. Ik vind het zo'n urban legend dit.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen juist wel die aantrekkelijke vent zomaar even uitkiezen, dat is het probleem/verschil.
Wat is dit nou weer voor onzin?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Oh want je kunt als man niet op het einde van een stapavond een of ander lelijk, dronken sletje regelen? Volgens mij is dat meer een kwestie van lef hebben (wat je als lelijke vrouw ook nodig hebt om iemand te willen regelen) dan wat anders.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan ben je tenminste geen maagd meer!
En voor een man is dit geen serieuze optie
Weet je wat jij verdient?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik dat verdien. Ik ben ervan overtuigd dat ik een goed mens ben en goede dingen doe. Ik verdien het om gelukkig te zijn.
Jawel. Probeer het maar uit. Loop een kroeg in en vraag wie er wil neuken. Ook als vent zul je vroeg of laat (waarschijnlijk laat) iemand tegenkomen die oke zegt. Wat voor dronken nymfomane troll dat zal zijn is iets anders.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan ben je tenminste geen maagd meer!
En voor een man is dit geen serieuze optie
Een vrouw is per definitie mooier dan een man.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet als je als vrouw niet ook enigszins aantrekkelijk bent. Ik vind het zo'n urban legend dit.
Maar daar heb je iemand voor nodig die het je kan leren, en die ga je niet hier vinden.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:29 schreef benzin het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontwijkende_persoonlijkheidsstoornis
Ik moet wel zeggen dat ik mezelf daar enigszins in herken. Maar een psychische beperking hoeft niet per se te zeggen dat ik het nooit zal kunnen, ik moet het kunnen leren.
[..]
Een botte eikel zijn, weinig aandacht geven, schijt aan haar hebben, je niet aan afspraken houden, vreemdgaan, onaardig zijn en misschien haar af en toe goed slaan.![]()
Ik geloof niet dat dat mijn ding is.
[..]
Het probleem is ook het krijgen van een vriendin. Een paar maanden regelmatig daten en samenzijn was achteraf gezien misschien nog net geen vriendin. En het is duidelijk dat zelfs als je dat als geslaagd zie ik het niet meer kan repliceren; dus kennelijk beheers ik het niet.
Dat zegt vooral dat de mensen die 8 jaar geleden zeiden dat het wel goed zou komen allemaal ongelijk gehad hebben. Op sommige vlakken is er veel veranderd, maar sommige dingen, juist die waar ik het meest mee zat, zijn zoals ze zijn.quote:
Ik vind het niet leuk dat je dat zegt. Ik ben bijna een kwart eeuw oud.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Emotioneel is benzin ook nog een klein kind. En dat is niet om te bashen, dat is een feit. Zijn ouders die hem niet stimuleren om dingen te ondernemen helpt daar ook niet bij.
Of een mannelijk iemand, maar ja dan ben je wel meteen op alle fronten geen maagd meer.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel. Probeer het maar uit. Loop een kroeg in en vraag wie er wil neuken. Ook als vent zul je vroeg of laat (waarschijnlijk laat) iemand tegenkomen die oke zegt. Wat voor dronken nymfomane troll dat zal zijn is iets anders.
Nou dat is ook weer niet helemaal zo hoor...quote:Op zondag 3 maart 2013 14:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je theorie is makkelijk te weerleggen. Het is als stellen dat geen enkel meisje een gelukkige relatie heeft en dat lieve, leuke mannen geen relatie kunnen krijgen. Dat het onzin is dat klootzakken alleen relaties krijgen weet jij ook wel. Je wil het alleen niet zien omdat je vanwege pure afgunst al die mannen als klootzakkan ziet.
En die laatste zin bevestigd het.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat zegt vooral dat de mensen die 8 jaar geleden zeiden dat het wel goed zou komen allemaal ongelijk gehad hebben. Op sommige vlakken is er veel veranderd, maar sommige dingen, juist die waar ik het meest mee zat, zijn zoals ze zijn.
[..]
Ik vind het niet leuk dat je dat zegt. Ik ben bijna een kwart eeuw oud.
Inderdaad. Dat komt ook uit de statistieken naar voren.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het makkelijker, een ietswat 'klein' verschil
Vrouwen kunnen deze specifieke problemen veel makkelijker oplossen dan mannen. De oplossingen zijn anders.
In een perfecte wereld bellen al die meiden bij jou aan zeker? Hoe is dat eerlijk en perfect voor die meiden?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:21 schreef benzin het volgende:
[..]
De wereld is inderdaad niet rechtvaardig of eerlijk, maar dat betekent niet dat ik niet kan streven naar een eerlijke en rechtvaardige wereld.
[..]
Ik heb dat soort DM's nog nooit gehad en ik kan me ook niet voorstellen dat dat zou gebeuren. In het echt gedraag ik me juist anders omdat deze (echte) kant van mezelf niet lekker verkoopt. Ik weet niet of het de juiste soort meisjes zouden zijn die op date gaan puur uit medelijden. En ik denk dat als ik erachter kwam dat alles puur uit medelijden was het me nog veel meer pijn zou doen dan het missen.
Ik hoop oprecht dat iemand me gewoon de belangrijkste dingen kan leren en dat ik dat dan gewoon kan doen en dat dan iedereen blij is: de hulpgever, ikzelf en het meisje dat mij krijgt. Ik zoek echt een antwoord wat mij in staat stelt om dat zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen.
Moet kunnen leren? Je moet gewoon dingen uitproberen en kijken hoe dat gaat. Daar leer je het meeste van.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:29 schreef benzin het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontwijkende_persoonlijkheidsstoornis
Ik moet wel zeggen dat ik mezelf daar enigszins in herken. Maar een psychische beperking hoeft niet per se te zeggen dat ik het nooit zal kunnen, ik moet het kunnen leren.
[..]
Een botte eikel zijn, weinig aandacht geven, schijt aan haar hebben, je niet aan afspraken houden, vreemdgaan, onaardig zijn en misschien haar af en toe goed slaan.![]()
Ik geloof niet dat dat mijn ding is.
[..]
Het probleem is ook het krijgen van een vriendin. Een paar maanden regelmatig daten en samenzijn was achteraf gezien misschien nog net geen vriendin. En het is duidelijk dat zelfs als je dat als geslaagd zie ik het niet meer kan repliceren; dus kennelijk beheers ik het niet.
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat zegt vooral dat de mensen die 8 jaar geleden zeiden dat het wel goed zou komen allemaal ongelijk gehad hebben. Op sommige vlakken is er veel veranderd, maar sommige dingen, juist die waar ik het meest mee zat, zijn zoals ze zijn.
[..]
het enige waar je niets voor hoeft te doen is het weer benzin.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat zegt vooral dat je niks hebt gedaan met de tips. Maar je geeft een ander weer de schuld.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat gaf ze ook alweer als reden dat ze niet verder wilde?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:29 schreef benzin het volgende:
Volkomen wereldvreemd, jij. "Meisjes" ook echt.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:24 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt proffesionele hulp nodig kerel.
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:36 schreef dawg het volgende:
[..]
het enige waar je niets voor hoeft te doen is het weer benzin.
die mensen 8 jaar terug hebben jouw passiviteit schromelijk onderschat.
nog een keer; zoek professionele hulp.
Zoals ik al zei:quote:Op zondag 3 maart 2013 14:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zegt vooral dat je niks hebt gedaan met de tips. Maar je geeft een ander weer de schuld.
Schaamteloze copy/paste uit mijn eigen fobo; dit staat op de muur geschreven benzin:quote:Op zondag 3 maart 2013 14:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zoals ik al zei:
TS wil niet zien wat er op de muur geschreven staat.
Je wil toch weten waarom je het niet goed doet bij meisjes? Dat is een van de redenen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:32 schreef benzin het volgende:
Wat klopt er niet aan?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dat is ook weer niet helemaal zo hoor...
En zo is het maar net.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schaamteloze copy/paste uit mijn eigen fobo; dit staat op de muur geschreven benzin:
[ afbeelding ]
Je moet wel erkennen dat het verschil in reacties van een man en een vrouw nogal significant isquote:Op zondag 3 maart 2013 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel. Probeer het maar uit. Loop een kroeg in en vraag wie er wil neuken. Ook als vent zul je vroeg of laat (waarschijnlijk laat) iemand tegenkomen die oke zegt. Wat voor dronken nymfomane troll dat zal zijn is iets anders.
Waar zit in jullie hoofd dan de overgang van een meisje naar een vrouw? Is het echt zo fout om vrouwelijke leeftijdsgenoten meisjes te noemen?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volkomen wereldvreemd, jij. "Meisjes" ook echt.
Ik heb nooit echt een goede reden gekregen, het werkte in haar ogen gewoon niet denk ik.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat gaf ze ook alweer als reden dat ze niet verder wilde?
Omdat ze 23 niet oud genoeg vinden?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je wil toch weten waarom je het niet goed doet bij meisjes? Dat is een van de redenen.
Dit kan je niet serieus menen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een vrouw is per definitie mooier dan een man.
Hoe lelijk een vrouw ook is ze is naar alle waarschijnlijkheid altijd nog mooier dan een gemiddelde man.
Eerder omdat je 23 bent, maar praat als een ventje van 8.quote:
Ik heb je toch al gezegd dat vrouwen van 23 jaar oud meisjes noemen nogal...vreemd is?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Waar zit in jullie hoofd dan de overgang van een meisje naar een vrouw? Is het echt zo fout om vrouwelijke leeftijdsgenoten meisjes te noemen?
Ik neem aan dat je wel eens buiten de deur komt? En dat je vast wel eens verhalen hoort van vrienden en kennisen? Je hoeft alleen maar een beetje rond te kijken en je oren open te houden.quote:
Waarom zou dat niet oud genoeg zijn? Het zal eerder zijn omdat je niet overkomt als iemand van 23.quote:
Ik meen het wel degelijk serieus. Een vrouw is per definitie gewoon veel mooier dan een man.quote:
Hoe spreekt dat mijn bericht tegen volgens jou? Ik zeg nergens dat eikels geen vriendin kunnen krijgen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel eens buiten de deur komt? En dat je vast wel eens verhalen hoort van vrienden en kennisen? Je hoeft alleen maar een beetje rond te kijken en je oren open te houden.
Echte eikels hebben over het algemeen weinig problemen om aan een vriendinnetje te komen.
1. Noem ze gewoon meiden knul.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Waar zit in jullie hoofd dan de overgang van een meisje naar een vrouw? Is het echt zo fout om vrouwelijke leeftijdsgenoten meisjes te noemen?
[..]
Ik heb nooit echt een goede reden gekregen, het werkte in haar ogen gewoon niet denk ik.
[..]
Omdat ze 23 niet oud genoeg vinden?
Die mensen hadden niet verwacht dat je na 8 jaar nog steeds geen professionele hulp zou hebben gezocht.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is niet vanwege pure afgunst. Het is voor een deel gewoon zoquote:Op zondag 3 maart 2013 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe spreekt dat mijn bericht tegen volgens jou? Ik zeg nergens dat eikels geen vriendin kunnen krijgen.
Vanuit TS zijn oogpunt eigenlijk niet dus.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:46 schreef theunderdog het volgende:
Daarbij bestaan er ook veel meer knappe vrouwen dan knappe mannen.
Als vrouw moet je nog best zoeken naar echt een knappe man. Terwijl het voor mannen redelijk makkelijk gaat.
Dat is niet wat je zei. Je zei de lelijkste vrouw is nog mooier dan een gemiddelde man. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik meen het wel degelijk serieus. Een vrouw is per definitie gewoon veel mooier dan een man.
Natuurlijk bestaan er ook vrouwelijke trollen. Alleen als je een vrouwelijke troll tegenover een mannelijke troll zet dan vind ik de vrouwelijke troll per definitie mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |