abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123572674
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:29 schreef benzin het volgende:
Het probleem is ook het krijgen van een vriendin. Een paar maanden regelmatig daten en samenzijn was achteraf gezien misschien nog net geen vriendin. En het is duidelijk dat zelfs als je dat als geslaagd zie ik het niet meer kan repliceren; dus kennelijk beheers ik het niet.
Wat gaf ze ook alweer als reden dat ze niet verder wilde?
pi_123572675
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:24 schreef benzin het volgende:

[..]

Mijn theorie is dat meisjes per definitie bijna altijd verkeerde mannen uitkiezen en daarover gaan zitten klagen en zich dan afvragen hoe dat komt.
Volkomen wereldvreemd, jij. "Meisjes" ook echt. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 maart 2013 @ 14:38:28 #228
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_123572680
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je hebt proffesionele hulp nodig kerel.
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:36 schreef dawg het volgende:

[..]

het enige waar je niets voor hoeft te doen is het weer benzin.

die mensen 8 jaar terug hebben jouw passiviteit schromelijk onderschat.

nog een keer; zoek professionele hulp.
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat zegt vooral dat je niks hebt gedaan met de tips. Maar je geeft een ander weer de schuld.
Zoals ik al zei:

TS wil niet zien wat er op de muur geschreven staat.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_123572720
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:38 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[..]

[..]

Zoals ik al zei:

TS wil niet zien wat er op de muur geschreven staat.
Schaamteloze copy/paste uit mijn eigen fobo; dit staat op de muur geschreven benzin:

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_123572734
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:32 schreef benzin het volgende:
Ik vind het niet leuk dat je dat zegt. Ik ben bijna een kwart eeuw oud.
Je wil toch weten waarom je het niet goed doet bij meisjes? Dat is een van de redenen.
pi_123572768
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nou dat is ook weer niet helemaal zo hoor...
Wat klopt er niet aan?
  Moderator / Redactie FP zondag 3 maart 2013 @ 14:41:02 #232
Brabo Bastard
pi_123572770
quote:
14s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Schaamteloze copy/paste uit mijn eigen fobo; dit staat op de muur geschreven benzin:

[ afbeelding ]
En zo is het maar net.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 3 maart 2013 @ 14:41:13 #233
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_123572777
Als dit je enigszins beter laat voelen: meiden willen mij ook niet. Het enige verschil tussen mij en jou is is dat ik hulp krijg voor mijn problemen. Over 2 jaar is mijn huid gefixed en dan kan ik ook meedoen met de rest van de wereld.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_123572798
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jawel. Probeer het maar uit. Loop een kroeg in en vraag wie er wil neuken. Ook als vent zul je vroeg of laat (waarschijnlijk laat) iemand tegenkomen die oke zegt. Wat voor dronken nymfomane troll dat zal zijn is iets anders. :')
Je moet wel erkennen dat het verschil in reacties van een man en een vrouw nogal significant is :P
pi_123572828
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

Volkomen wereldvreemd, jij. "Meisjes" ook echt. :')
Waar zit in jullie hoofd dan de overgang van een meisje naar een vrouw? Is het echt zo fout om vrouwelijke leeftijdsgenoten meisjes te noemen?

quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat gaf ze ook alweer als reden dat ze niet verder wilde?
Ik heb nooit echt een goede reden gekregen, het werkte in haar ogen gewoon niet denk ik.

quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je wil toch weten waarom je het niet goed doet bij meisjes? Dat is een van de redenen.
Omdat ze 23 niet oud genoeg vinden?
pi_123572871
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Een vrouw is per definitie mooier dan een man.

Hoe lelijk een vrouw ook is ze is naar alle waarschijnlijkheid altijd nog mooier dan een gemiddelde man.
Dit kan je niet serieus menen.
pi_123572881
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:42 schreef benzin het volgende:
Eerder omdat je 23 bent, maar praat als een ventje van 8.
Maar het is allemaal hun schuld hoor, en onze, want niemand helpt je. ;(

_O-
pi_123572895
quote:

[..]

Waar zit in jullie hoofd dan de overgang van een meisje naar een vrouw? Is het echt zo fout om vrouwelijke leeftijdsgenoten meisjes te noemen?
Ik heb je toch al gezegd dat vrouwen van 23 jaar oud meisjes noemen nogal...vreemd is? ;)
Ik heb je gewaarschuwd!...
pi_123572929
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat klopt er niet aan?
Ik neem aan dat je wel eens buiten de deur komt? En dat je vast wel eens verhalen hoort van vrienden en kennisen? Je hoeft alleen maar een beetje rond te kijken en je oren open te houden.

Echte eikels hebben over het algemeen weinig problemen om aan een vriendinnetje te komen.
pi_123572946
quote:
Waarom zou dat niet oud genoeg zijn? Het zal eerder zijn omdat je niet overkomt als iemand van 23.
pi_123572960
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit kan je niet serieus menen.
Ik meen het wel degelijk serieus. Een vrouw is per definitie gewoon veel mooier dan een man.

Natuurlijk bestaan er ook vrouwelijke trollen. Alleen als je een vrouwelijke troll tegenover een mannelijke troll zet dan vind ik de vrouwelijke troll per definitie mooier.
pi_123572978
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je wel eens buiten de deur komt? En dat je vast wel eens verhalen hoort van vrienden en kennisen? Je hoeft alleen maar een beetje rond te kijken en je oren open te houden.

Echte eikels hebben over het algemeen weinig problemen om aan een vriendinnetje te komen.
Hoe spreekt dat mijn bericht tegen volgens jou? Ik zeg nergens dat eikels geen vriendin kunnen krijgen.
pi_123572995
Daarbij bestaan er ook veel meer knappe vrouwen dan knappe mannen.

Als vrouw moet je nog best zoeken naar echt een knappe man. Terwijl het voor mannen redelijk makkelijk gaat.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 maart 2013 @ 14:46:26 #244
Brabo Bastard
pi_123573008
quote:

[..]

[..]

Ik heb nooit echt een goede reden gekregen, het werkte in haar ogen gewoon niet denk ik.

[..]

1. Noem ze gewoon meiden knul.

2. Cut losses and move on.

3. Dan zoek je toch iemand die dat wel vind?

Sjezus, zo moeilijk is het allemaal niet.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_123573028
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat zegt vooral dat de mensen die 8 jaar geleden zeiden dat het wel goed zou komen allemaal ongelijk gehad hebben. Op sommige vlakken is er veel veranderd, maar sommige dingen, juist die waar ik het meest mee zat, zijn zoals ze zijn.
Die mensen hadden niet verwacht dat je na 8 jaar nog steeds geen professionele hulp zou hebben gezocht.
pi_123573040
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe spreekt dat mijn bericht tegen volgens jou? Ik zeg nergens dat eikels geen vriendin kunnen krijgen.
Het is niet vanwege pure afgunst. Het is voor een deel gewoon zo ;)
  Moderator / Redactie FP zondag 3 maart 2013 @ 14:47:13 #247
Brabo Bastard
pi_123573044
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:46 schreef theunderdog het volgende:
Daarbij bestaan er ook veel meer knappe vrouwen dan knappe mannen.

Als vrouw moet je nog best zoeken naar echt een knappe man. Terwijl het voor mannen redelijk makkelijk gaat.
Vanuit TS zijn oogpunt eigenlijk niet dus.

Maar goed, dat zal wel aan mij liggen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_123573080
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik meen het wel degelijk serieus. Een vrouw is per definitie gewoon veel mooier dan een man.

Natuurlijk bestaan er ook vrouwelijke trollen. Alleen als je een vrouwelijke troll tegenover een mannelijke troll zet dan vind ik de vrouwelijke troll per definitie mooier.
Dat is niet wat je zei. Je zei de lelijkste vrouw is nog mooier dan een gemiddelde man. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
pi_123573086
So much cringe in dit topic :')

Ik zou asap voor professionele hulp gaan als ik TS zou zijn... hier ga je never nooit zelf meer uit komen ben ik bang.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_123573096
Ik denk dat Benzin op fok geen hulp gaat vinden. Beste kan hij professionele hulp gaan zoeken, in dit tempo is hij over 8 jaar nog steeds daar waar die nu zit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')