Wat gaf ze ook alweer als reden dat ze niet verder wilde?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:29 schreef benzin het volgende:
Het probleem is ook het krijgen van een vriendin. Een paar maanden regelmatig daten en samenzijn was achteraf gezien misschien nog net geen vriendin. En het is duidelijk dat zelfs als je dat als geslaagd zie ik het niet meer kan repliceren; dus kennelijk beheers ik het niet.
Volkomen wereldvreemd, jij. "Meisjes" ook echt.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat meisjes per definitie bijna altijd verkeerde mannen uitkiezen en daarover gaan zitten klagen en zich dan afvragen hoe dat komt.
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt proffesionele hulp nodig kerel.
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:36 schreef dawg het volgende:
[..]
het enige waar je niets voor hoeft te doen is het weer benzin.
die mensen 8 jaar terug hebben jouw passiviteit schromelijk onderschat.
nog een keer; zoek professionele hulp.
Zoals ik al zei:quote:Op zondag 3 maart 2013 14:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zegt vooral dat je niks hebt gedaan met de tips. Maar je geeft een ander weer de schuld.
Schaamteloze copy/paste uit mijn eigen fobo; dit staat op de muur geschreven benzin:quote:Op zondag 3 maart 2013 14:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zoals ik al zei:
TS wil niet zien wat er op de muur geschreven staat.
Je wil toch weten waarom je het niet goed doet bij meisjes? Dat is een van de redenen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:32 schreef benzin het volgende:
Ik vind het niet leuk dat je dat zegt. Ik ben bijna een kwart eeuw oud.
Wat klopt er niet aan?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dat is ook weer niet helemaal zo hoor...
En zo is het maar net.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schaamteloze copy/paste uit mijn eigen fobo; dit staat op de muur geschreven benzin:
[ afbeelding ]
Je moet wel erkennen dat het verschil in reacties van een man en een vrouw nogal significant isquote:Op zondag 3 maart 2013 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel. Probeer het maar uit. Loop een kroeg in en vraag wie er wil neuken. Ook als vent zul je vroeg of laat (waarschijnlijk laat) iemand tegenkomen die oke zegt. Wat voor dronken nymfomane troll dat zal zijn is iets anders.
Waar zit in jullie hoofd dan de overgang van een meisje naar een vrouw? Is het echt zo fout om vrouwelijke leeftijdsgenoten meisjes te noemen?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volkomen wereldvreemd, jij. "Meisjes" ook echt.
Ik heb nooit echt een goede reden gekregen, het werkte in haar ogen gewoon niet denk ik.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat gaf ze ook alweer als reden dat ze niet verder wilde?
Omdat ze 23 niet oud genoeg vinden?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je wil toch weten waarom je het niet goed doet bij meisjes? Dat is een van de redenen.
Dit kan je niet serieus menen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een vrouw is per definitie mooier dan een man.
Hoe lelijk een vrouw ook is ze is naar alle waarschijnlijkheid altijd nog mooier dan een gemiddelde man.
Eerder omdat je 23 bent, maar praat als een ventje van 8.quote:
Ik heb je toch al gezegd dat vrouwen van 23 jaar oud meisjes noemen nogal...vreemd is?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Waar zit in jullie hoofd dan de overgang van een meisje naar een vrouw? Is het echt zo fout om vrouwelijke leeftijdsgenoten meisjes te noemen?
Ik neem aan dat je wel eens buiten de deur komt? En dat je vast wel eens verhalen hoort van vrienden en kennisen? Je hoeft alleen maar een beetje rond te kijken en je oren open te houden.quote:
Waarom zou dat niet oud genoeg zijn? Het zal eerder zijn omdat je niet overkomt als iemand van 23.quote:
Ik meen het wel degelijk serieus. Een vrouw is per definitie gewoon veel mooier dan een man.quote:
Hoe spreekt dat mijn bericht tegen volgens jou? Ik zeg nergens dat eikels geen vriendin kunnen krijgen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel eens buiten de deur komt? En dat je vast wel eens verhalen hoort van vrienden en kennisen? Je hoeft alleen maar een beetje rond te kijken en je oren open te houden.
Echte eikels hebben over het algemeen weinig problemen om aan een vriendinnetje te komen.
1. Noem ze gewoon meiden knul.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Waar zit in jullie hoofd dan de overgang van een meisje naar een vrouw? Is het echt zo fout om vrouwelijke leeftijdsgenoten meisjes te noemen?
[..]
Ik heb nooit echt een goede reden gekregen, het werkte in haar ogen gewoon niet denk ik.
[..]
Omdat ze 23 niet oud genoeg vinden?
Die mensen hadden niet verwacht dat je na 8 jaar nog steeds geen professionele hulp zou hebben gezocht.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat zegt vooral dat de mensen die 8 jaar geleden zeiden dat het wel goed zou komen allemaal ongelijk gehad hebben. Op sommige vlakken is er veel veranderd, maar sommige dingen, juist die waar ik het meest mee zat, zijn zoals ze zijn.
Het is niet vanwege pure afgunst. Het is voor een deel gewoon zoquote:Op zondag 3 maart 2013 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe spreekt dat mijn bericht tegen volgens jou? Ik zeg nergens dat eikels geen vriendin kunnen krijgen.
Vanuit TS zijn oogpunt eigenlijk niet dus.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:46 schreef theunderdog het volgende:
Daarbij bestaan er ook veel meer knappe vrouwen dan knappe mannen.
Als vrouw moet je nog best zoeken naar echt een knappe man. Terwijl het voor mannen redelijk makkelijk gaat.
Dat is niet wat je zei. Je zei de lelijkste vrouw is nog mooier dan een gemiddelde man. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik meen het wel degelijk serieus. Een vrouw is per definitie gewoon veel mooier dan een man.
Natuurlijk bestaan er ook vrouwelijke trollen. Alleen als je een vrouwelijke troll tegenover een mannelijke troll zet dan vind ik de vrouwelijke troll per definitie mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |