Ik zou net vragen wat dit 'ding' dan moest voorstellenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:48 schreef Speedo-drager het volgende:
Dacht even wtf is dit!
maar is een pc dus.
[..]
Oh zo groningen de provincie dacht dat de stad er last van had my bad. Maja ik woon honderde kilometers verder.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou net vragen wat dit 'ding' dan moest voorstellen
Jup, de stad Groningen noemen we hier gewoon "Stad" en de inwoners daarvan "Stadjers"quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:48 schreef Speedo-drager het volgende:
Dacht even wtf is dit!
maar is een pc dus.
[..]
Oh zo groningen de provincie dacht dat de stad er last van had my bad. Maja ik woon honderde kilometers verder.
Aah so...quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Jup, de stad Groningen noemen we hier gewoon "Stad" en de inwoners daarvan "Stadjers"
Wist je trouwens dat de inwoners van Hamburg officieel Hamburgers zijn?quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
Hoe vaak zijn die hunts eigenlijk? Elke maand?
4x per jaar ong gok ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
3-4 keer per jaar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
"De oorspronkelijke N7700 heeft zijn stempel gedrukt door 's werelds eerste zeven-bay NAS-apparaat te zijn, de N7700PRO V2 verhoogt de inzet met adembenemende prestaties, ongeëvenaarde betrouwbaarheid en maximale flexibiliteit." - Iboodquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:50 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nee toch? Heeft een nas een pci slot?
We zijn het er niet over eens blijkbaar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:51 schreef essnhills het volgende:
Oké, dit keer ben ik dus niet zo dom dat ik niet weet wat dit is
Blondiequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:51 schreef essnhills het volgende:
Oké, dit keer ben ik dus niet zo dom dat ik niet weet wat dit is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |