Yo er zijn er duizenden geweest.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:40 schreef Renn het volgende:
Nu nog een receiver en ik ben tevreden
Nog nooit gehad moet ik bekennen,. Net als euroshopper dat ijkt me vies.quote:
Ik zoek een Denon van rond de 250 euroquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:40 schreef Speedo-drager het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Yo er zijn er duizenden geweest.
Toen euroshopper bier nog gewoon "Bier" bier was.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:41 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nog nooit gehad moet ik bekennen,. Net als euroshopper dat ijkt me vies.
Niet de halve liters pakket maar de blikken van 330cl. Smaken niet verkeerd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:41 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nog nooit gehad moet ik bekennen,. Net als euroshopper dat ijkt me vies.
Wat kan je er eigenlijk allemaal mee?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:40 schreef Renn het volgende:
Nu nog een receiver en ik ben tevreden
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:41 schreef Renn het volgende:
[..]
Toen euroshopper bier nog gewoon "Bier" bier was.
Hmm ik vind blikken vies.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Niet de halve liters pakket maar de blikken van 330cl. Smaken niet verkeerd.
Wel koud drinken
Bier moet koud, het is geen ale or stoutquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Niet de halve liters pakket maar de blikken van 330cl. Smaken niet verkeerd.
Wel koud drinken
dus deze niet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:41 schreef Renn het volgende:
[..]
Ik zoek een Denon van rond de 250 euro
Of die Nr414, toen ging mijn betaling mis
Gewoon absolutquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef Marco001 het volgende:
[ [url=Sorry, you can't order at this moment
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
We apologize for this temporary inconvenience.]afbeelding[/url] ]
Alleen mijn fles is alweer leeg.
Is overigens niet de lekkerste wodka die er is, heb in Finland een keer echt absurd lekkere gehad(geen Finlandia..)
Oh? lol... Nouja, ze doen er daar in Den Haag ook weinig mee moet ik zeggen.. (woon trouwens in het aardbevingengebied dus kan en mag erover meepraten. )quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:43 schreef Speedo-drager het volgende:
Oei groningen gaat de regering voor de rechter slepen wegens de gaswining.
Nee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:43 schreef Jimbo het volgende:
Iemand dat filmpje van justin timberlake en jimmy falcon al gezien ?
Ja stond op het nieuws een advocaat zit nu on the job. Groningen je zou er maar wonen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Oh? lol... Nouja, ze doen er daar in Den Haag ook weinig mee moet ik zeggen..
Misschien wel, kan ik nog even lekker doorpostenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:44 schreef Xeor het volgende:
Zouden ze dan toch echt doorgaan tot 24:00?
Zie edit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:44 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja stond op het nieuws een advocaat zit nu on the job. Groningen je zou er maar wonen.
Ben benieuwd naar de ""post" eindscore.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien wel, kan ik nog even lekker doorposten
Later even kijken ik wil nu geen doos missen.quote:
Muziek tappen van bijna alle mogelijke bronnen, beeld doorsturen en geluid afspelen via een mooi setje boxen. Met heerlijke geluidskwaliteit. (Mits je bron dat ook is, natuurlijk)quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Wat kan je er eigenlijk allemaal mee?
Lijkt me wel klote, met die bevingen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zie edit.![]()
Groningen is echt super relaxt wonen, en in de stad kan je echt super stappen!
Ik ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de ""post" eindscore.
Wat kost dat ding?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:45 schreef Renn het volgende:
[..]
Muziek tappen van bijna alle mogelijke bronnen, beeld doorsturen en geluid afspelen via een mooi setje boxen. Met heerlijke geluidskwaliteit. (Mits je bron dat ook is, natuurlijk)
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ookIk denk niet dat ik nog snel aan dit aantal zal komen
Denk het ook niet hehequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ookIk denk niet dat ik nog snel aan dit aantal zal komen
Voor een beetje versterker tel je zo 2 a 3 bankjes neer... Komen nog boxen van 100 tot 10.000 euro per stuk bij.quote:
Laat maar zitten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:47 schreef Renn het volgende:
[..]
Voor een beetje versterker tel je zo 2 a 3 bankjes neer... Komen nog boxen van 100 tot 10.000 euro per stuk bij.
wat?? boxen??quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:47 schreef Renn het volgende:
[..]
Voor een beetje versterker tel je zo 2 a 3 bankjes neer... Komen nog boxen van 100 tot 10.000 euro per stuk bij.
niet een hele stad, provincie.. in de stad merken ze er niks van volgens mij.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:46 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Lijkt me wel klote, met die bevingen.![]()
Maja onterecht eigenlijk dat ze doorboren een hele stad verneuken...
Oh zo groningen de provincie dacht dat de stad er last van had my bad. Maja ik woon honderde kilometers verder.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
niet een hele stad, provincie.. in de stad merken ze er niks van volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |