Misschien wel, kan ik nog even lekker doorpostenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:44 schreef Xeor het volgende:
Zouden ze dan toch echt doorgaan tot 24:00?
Zie edit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:44 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja stond op het nieuws een advocaat zit nu on the job. Groningen je zou er maar wonen.
Ben benieuwd naar de ""post" eindscore.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien wel, kan ik nog even lekker doorposten
Later even kijken ik wil nu geen doos missen.quote:
Muziek tappen van bijna alle mogelijke bronnen, beeld doorsturen en geluid afspelen via een mooi setje boxen. Met heerlijke geluidskwaliteit. (Mits je bron dat ook is, natuurlijk)quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Wat kan je er eigenlijk allemaal mee?
Lijkt me wel klote, met die bevingen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zie edit.![]()
Groningen is echt super relaxt wonen, en in de stad kan je echt super stappen!
Ik ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de ""post" eindscore.
Wat kost dat ding?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:45 schreef Renn het volgende:
[..]
Muziek tappen van bijna alle mogelijke bronnen, beeld doorsturen en geluid afspelen via een mooi setje boxen. Met heerlijke geluidskwaliteit. (Mits je bron dat ook is, natuurlijk)
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ookIk denk niet dat ik nog snel aan dit aantal zal komen
Denk het ook niet hehequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ookIk denk niet dat ik nog snel aan dit aantal zal komen
Voor een beetje versterker tel je zo 2 a 3 bankjes neer... Komen nog boxen van 100 tot 10.000 euro per stuk bij.quote:
Laat maar zitten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:47 schreef Renn het volgende:
[..]
Voor een beetje versterker tel je zo 2 a 3 bankjes neer... Komen nog boxen van 100 tot 10.000 euro per stuk bij.
wat?? boxen??quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:47 schreef Renn het volgende:
[..]
Voor een beetje versterker tel je zo 2 a 3 bankjes neer... Komen nog boxen van 100 tot 10.000 euro per stuk bij.
niet een hele stad, provincie.. in de stad merken ze er niks van volgens mij.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:46 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Lijkt me wel klote, met die bevingen.![]()
Maja onterecht eigenlijk dat ze doorboren een hele stad verneuken...
Oh zo groningen de provincie dacht dat de stad er last van had my bad. Maja ik woon honderde kilometers verder.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
niet een hele stad, provincie.. in de stad merken ze er niks van volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |