Dat zul je vast met je kloon besproken hebben. Of je hebt hier een keer geplaatst tussen je vele nutteloze screenshots. Dat zou heel goed kunnen.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha, valsspelen via de montagetafel.. had ik daar al niet es kritiek op?
Nahh gelukkig zijn er hier genoeg druiloren om me op het goeie pad te duwen blijkbaar...quote:Op zondag 3 maart 2013 18:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zul je vast met je kloon besproken hebben. Of je hebt hier een keer geplaatst tussen je vele nutteloze screenshots. Dat zou heel goed kunnen.
Maar één ding is zeker, dat jij WIDM niet helemaal goed begrijpt.
nou vind ik je sowieso een domme sukkel dus daar niks nieuws onder de zonquote:Op zondag 3 maart 2013 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Da's dan jammer dat je de Mol zo snel hebt zeg...dat maakt ons gelijk domme sukkels die nog steeds in het duister tasten...
Aha, duidelijk...ik weet nu iig waar de Mol zit..quote:Op zondag 3 maart 2013 19:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou vind ik je sowieso een domme sukkel dus daar niks nieuws onder de zonen ik heb volgende week pas uitsluitsel.
En ook al had ik het fout had ik nog lol.
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha, duidelijk...ik weet nu iig waar de Mol zit..
Als je Kees al verdacht was het dan niet handiger om alles nog een keer te kijken met een Paulien-tunnelvisie?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:04 schreef Zorroo het volgende:
Ik heb niet echt aanwijzingen maar ik heb alle afleveringen weer doorgekeken en ik verdenk Kees nu nog meer
Ik vind ze allebei wel verdachtquote:Op zondag 3 maart 2013 19:51 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als je Kees al verdacht was het dan niet handiger om alles nog een keer te kijken met een Paulien-tunnelvisie?
Haha, die is erg mooi ook. Daar let geen enkele kandidaat opquote:Op maandag 4 maart 2013 11:39 schreef debuurvrouw het volgende:
http://avro.nl/wieisdemol/afleveringen/aflevering9_2013.aspx
Kijk maar, t staat zelfs in zijn boekje:
Wie is de mol 2013
Kees Tol.
Die staan niet bij de hintsquote:Op maandag 4 maart 2013 11:57 schreef heywoodu het volgende:
Wel benieuwd of dat bij alle andere kandidaten niet gewoon hetzelfde is
Dat iedereen daar dus gewoon zijn naam heeft staan
quote:
Men is er hier in elk geval vrij zeker van?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:21 schreef 5thencounter het volgende:
Nog twee deelnemers en de Mol is nóg niet gevonden?
Nou, vast wel, alleen weet je het pas donderdag zeker, hè.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:21 schreef 5thencounter het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, vast wel, alleen weet je het pas donderdag zeker, hè.
Grappig inderdaad, iets wat waar is. De waarheid is een beetje te hard voor jou geloof ik.quote:
't Is dus nooit goed bij jou.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:21 schreef 5thencounter het volgende:
Deed je dat hier ook maar eens meer.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hou me op de vlakte wat dat betreft..
Ik beloof plechtig de volgend Mol serieus te gaan volgen, ok?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Deed je dat hier ook maar eens meer.
Dus je volgt het niet maar geeft wel commentaar? Apart.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik beloof plechtig de volgend Mol serieus te gaan volgen, ok?
Leuk dat je toegeeft dat je dit jaar helemaal niet goed hebt gekeken. Wist ik al, maar fijn dat je het onderschrijft.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik beloof plechtig de volgend Mol serieus te gaan volgen, ok?
Comments zijn mijn specialiteit. raar dat jij het er nog over begint zo laat in Het Spel...quote:Op maandag 4 maart 2013 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je volgt het niet maar geeft wel commentaar? Apart.
Als je denkt dat je comments goed/scherp zijn, heb ik oprecht met je te doen kerel.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:50 schreef 5thencounter het volgende:
Mét
[..]
Comments zijn mijn specialiteit. raar dat jij het er nog over begint zo laat in Het Spel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |