dat vond ik dan wel weer slaan op de allemansvriend die Kees genoemd werd. Trust nobody ook je vriend niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:16 schreef heywoodu het volgende:
Die titels van de uitzendingen hebben me nog nooit op een spoor gebracht, dat "trust nobody" ook weer helemaal niet
Ik vond het verder ook maar een bijzonder vage opdracht in die trein
Als je die opdracht ziet dat ze de mol speelt zou je inderdaad verwachten dat ze dat niet 3 weken volhoudt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:19 schreef TLC het volgende:
Zouden de programmamakers ook niet naar het fysiek kijken voor een eventuele mol ? met alle respect voor Paulien, ik vind het razend knap dat ze gewonnen heeft daar niet van maar ik denk dat de makers van WIDM niet zouden kiezen voor Paulien als mol, je moet immers die 3 weken ook fysiek kunnen doorstaan met al die opdrachten.
Ik denk wel dat ze alleen een mol kiezen die ook daadwerkelijk met de meeste opdrachten mee kan doen, ja. Want als je niet meedoet, kun je ook niet mollen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:19 schreef TLC het volgende:
Zouden de programmamakers ook niet naar het fysiek kijken voor een eventuele mol ? met alle respect voor Paulien, ik vind het razend knap dat ze gewonnen heeft daar niet van maar ik denk dat de makers van WIDM niet zouden kiezen voor Paulien als mol, je moet immers die 3 weken ook fysiek kunnen doorstaan met al die opdrachten.
Dit vind ik trouwens wel een genialequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
31 2 7 29 18 35 6 45 3 7
boom televisie kast schoen deur fiets bed huis oma emmer
=
t o l i s d e m o l
31 = 31e letter uit het rijtje woorden
2 = 2e letter uit het rijtje woorden
etc.
ja dit of Australie met Angela was ook mooiquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:20 schreef RensAjacied het volgende:
Wat vonden jullie tot nu toe het mooiste land? Zuid-Afrika komt wel heel hoog hoor.
volgens mij omdat hij de penningmeester was.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:25 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom mocht Kees eigenlijk de berg op?
Blijft Mexico voor mij, prachtige opdrachten toen ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:20 schreef RensAjacied het volgende:
Wat vonden jullie tot nu toe het mooiste land? Zuid-Afrika komt wel heel hoog hoor.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:12 schreef Renesite het volgende:
Kees antwoorde aan de bar.
Antwoord 1: de mol
Antwoord 2: als enige
Antwoord 3: op de berg
En dat heeft hij dus zelf voor elkaar gekregen door de pot te stelen, toe. Tania beschuldigen zodat er een nieuwe penningmeester kon komen en dat was diegene die veel vertrouwen had. En wie had net heel veel vertrouwen gewonnen? Kees.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens mij omdat hij de penningmeester was.
Ik snap niet waarom hij dan niet een veel lager bedrag had gepakt als hij echt de Mol zou zijn?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens mij omdat hij de penningmeester was.
Misschien zaten ze allemaal wel met 1500 euro gevuld? We gaan het zienquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij dan niet een veel lager bedrag had gepakt als hij echt de Mol zou zijn?
hij had de pot. Weet jij veel hoeveel daar nog inzit?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij dan niet een veel lager bedrag had gepakt als hij echt de Mol zou zijn?
Dus de producers zitten hem in te fluisteren hoe hij moet antwoorden?quote:
Misschien was 1500 het laagste? 3000 was het meeste, 1500 de helft.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |