Same here. Ben er echt helemaal klaar mee met dit weerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
De zomer mag van mij niet vroeg genoeg beginnen
Ik was er al klaar mee voordat het begonquote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Same here. Ben er echt helemaal klaar mee met dit weer
Beetje kou vind ik niet zo'n ramp, maar dat godvergeten kwakkelweerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:08 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik was er al klaar mee voordat het begon![]()
Ben meer van de warmte.
Lekker met een shirt en slippers rondlopen
Had ik vorige week nogquote:
Het is hier nog nacht.quote:
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 05:31 schreef Kally het volgende:
http://www.dichtbij.nl/wa(...)woning-schiedam.aspx
Nee gadverdamme, deze vrouw ken ik, is de schoonzus van een collega ook, maar ik ken haar ook persoonlijk
Dank je.quote:
Oei..... dat lijkt me erg vreemd....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 05:31 schreef Kally het volgende:
Nee gadverdamme, deze vrouw ken ik, is de schoonzus van een collega ook, maar ik ken haar ook persoonlijk
Ja, beetje onwerkelijk dit. Ik ben erg close met haar schoonzus maar stuur nu nog maar even niks, hoop dat ze wel wat slaap krijgen. Ze heeft trouwens 2 dochters waarvan 1 pas 12.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 06:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei..... dat lijkt me erg vreemd....
Sterkte.
Erg zeg.... nu is het natuurlijk nog afwachten hoe ze gestorven is. (Natuurlijke dood, of niet)quote:Op vrijdag 1 maart 2013 06:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, beetje onwerkelijk dit. Ik ben erg close met haar schoonzus maar stuur nu nog maar even niks, hoop dat ze wel wat slaap krijgen. Ze heeft trouwens 2 dochters waarvan 1 pas 12.
Haar buurvrouw is mijn vriendin, ze denken niet natuurlijkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 06:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Erg zeg.... nu is het natuurlijk nog afwachten hoe ze gestorven is. (Natuurlijke dood, of niet)
Gecondoleeerd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:03 schreef Kally het volgende:
Er is een update, ze is wel een natuurlijke dood gestorven.
Tnx Mono
Gatver. Sterkte hier meequote:Op vrijdag 1 maart 2013 05:31 schreef Kally het volgende:
Gelukkig maar, eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:03 schreef Kally het volgende:
Er is een update, ze is wel een natuurlijke dood gestorven.
Tnx Mono
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:44 schreef Kally het volgende:
Ja, niet dat het minder erg is, maar anders zo'n vervelende nasleep.
quote:
Morgen extra knuffelenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:36 schreef Kally het volgende:
Melting, bah ja het verdriet blijft.
De rest
hihihiquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:17 schreef robdriessen het volgende:
Oh wacht, dan is het morgen zaterdag. Vanavond maar eens gaan poetsen thuis
Ik vind dat ik op z'n minst de lingerie van het vorige feestje uit m'n hanglampen kan vissenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihihi
Ik weet niet hoe het zit met Kally maar ik ben de koningin niet hoor en mijn huis is ook niet altijd even netjes
Plek maken voor nieuw... bewuste keuze Robquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik vind dat ik op z'n minst de lingerie van het vorige feestje uit m'n hanglampen kan vissen
Ik heb geen verstand van berenvellen johquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:10 schreef robdriessen het volgende:
Als ik vandaag het berenvel naar de stomerij breng, is het dan morgen op tijd klaar om weer voor de open haard te leggen?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:26 schreef ToT het volgende:
Hee peeps!
Godver, ik kreeg een enquęte toegestuurd van mijn Kia-dealer over hoe tevreden ik over hen was....
Uiteraard wel positief ingevuld wat betreft de uitleg over de auto, de auto zelf en de proefrit enzo, maar verder....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:33 schreef robdriessen het volgende:
112nieuws.nl: GROTE BRAND BIJ KIA-DEALER!
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:36 schreef robdriessen het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)door-de-afvoer.dhtml
*huilt*
Zal vanavond even kijken. Misschien wat Marlies Dekkers, maar ik vermoed eerder gewoon Hunkemöller.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:42 schreef Kally het volgende:
Rob, zit er leuke lingerie tussen?
Ik kan me niet focussen vandaag.
Waarom roept een deel van mij nu om van het hele huis een teringbende te maken en alleen het toilet schoon te laten?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:43 schreef Kally het volgende:
Maar je hoeft van mij niet te poetsen, zolang je toilet maar schoon is
Ga naar de bouwmarkt en haal een paar flessen St. Marc. Alles-maar-dan-ook-ALLESreiniger. Geweldig spul. Plus je hele huis ruikt naar een dennenbosquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:49 schreef ToT het volgende:
Whehehe ik krijg morgen ook bezoek (mensen die ik pas sinds kort ken) en ga vandaag en morgen ook zwaar aan de slag om hen niet binnen een halve seconde gillend er vandoor te laten rennen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |