Same here. Ben er echt helemaal klaar mee met dit weerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
De zomer mag van mij niet vroeg genoeg beginnen
Ik was er al klaar mee voordat het begonquote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Same here. Ben er echt helemaal klaar mee met dit weer
Beetje kou vind ik niet zo'n ramp, maar dat godvergeten kwakkelweerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:08 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik was er al klaar mee voordat het begon![]()
Ben meer van de warmte.
Lekker met een shirt en slippers rondlopen
Had ik vorige week nogquote:
Het is hier nog nacht.quote:
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 05:31 schreef Kally het volgende:
http://www.dichtbij.nl/wa(...)woning-schiedam.aspx
Nee gadverdamme, deze vrouw ken ik, is de schoonzus van een collega ook, maar ik ken haar ook persoonlijk
Dank je.quote:
Oei..... dat lijkt me erg vreemd....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 05:31 schreef Kally het volgende:
Nee gadverdamme, deze vrouw ken ik, is de schoonzus van een collega ook, maar ik ken haar ook persoonlijk
Ja, beetje onwerkelijk dit. Ik ben erg close met haar schoonzus maar stuur nu nog maar even niks, hoop dat ze wel wat slaap krijgen. Ze heeft trouwens 2 dochters waarvan 1 pas 12.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 06:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei..... dat lijkt me erg vreemd....
Sterkte.
Erg zeg.... nu is het natuurlijk nog afwachten hoe ze gestorven is. (Natuurlijke dood, of niet)quote:Op vrijdag 1 maart 2013 06:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, beetje onwerkelijk dit. Ik ben erg close met haar schoonzus maar stuur nu nog maar even niks, hoop dat ze wel wat slaap krijgen. Ze heeft trouwens 2 dochters waarvan 1 pas 12.
Haar buurvrouw is mijn vriendin, ze denken niet natuurlijkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 06:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Erg zeg.... nu is het natuurlijk nog afwachten hoe ze gestorven is. (Natuurlijke dood, of niet)
Gecondoleeerd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:03 schreef Kally het volgende:
Er is een update, ze is wel een natuurlijke dood gestorven.
Tnx Mono
Gatver. Sterkte hier meequote:Op vrijdag 1 maart 2013 05:31 schreef Kally het volgende:
Gelukkig maar, eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:03 schreef Kally het volgende:
Er is een update, ze is wel een natuurlijke dood gestorven.
Tnx Mono
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:44 schreef Kally het volgende:
Ja, niet dat het minder erg is, maar anders zo'n vervelende nasleep.
quote:
Morgen extra knuffelenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:36 schreef Kally het volgende:
Melting, bah ja het verdriet blijft.
De rest
hihihiquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:17 schreef robdriessen het volgende:
Oh wacht, dan is het morgen zaterdag. Vanavond maar eens gaan poetsen thuis
Ik vind dat ik op z'n minst de lingerie van het vorige feestje uit m'n hanglampen kan vissenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihihi
Ik weet niet hoe het zit met Kally maar ik ben de koningin niet hoor en mijn huis is ook niet altijd even netjes
Plek maken voor nieuw... bewuste keuze Robquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik vind dat ik op z'n minst de lingerie van het vorige feestje uit m'n hanglampen kan vissen
Ik heb geen verstand van berenvellen johquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:10 schreef robdriessen het volgende:
Als ik vandaag het berenvel naar de stomerij breng, is het dan morgen op tijd klaar om weer voor de open haard te leggen?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:26 schreef ToT het volgende:
Hee peeps!
Godver, ik kreeg een enquête toegestuurd van mijn Kia-dealer over hoe tevreden ik over hen was....
Uiteraard wel positief ingevuld wat betreft de uitleg over de auto, de auto zelf en de proefrit enzo, maar verder....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:33 schreef robdriessen het volgende:
112nieuws.nl: GROTE BRAND BIJ KIA-DEALER!
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:36 schreef robdriessen het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)door-de-afvoer.dhtml
*huilt*
Zal vanavond even kijken. Misschien wat Marlies Dekkers, maar ik vermoed eerder gewoon Hunkemöller.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:42 schreef Kally het volgende:
Rob, zit er leuke lingerie tussen?
Ik kan me niet focussen vandaag.
Waarom roept een deel van mij nu om van het hele huis een teringbende te maken en alleen het toilet schoon te laten?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:43 schreef Kally het volgende:
Maar je hoeft van mij niet te poetsen, zolang je toilet maar schoon is
Ga naar de bouwmarkt en haal een paar flessen St. Marc. Alles-maar-dan-ook-ALLESreiniger. Geweldig spul. Plus je hele huis ruikt naar een dennenbosquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:49 schreef ToT het volgende:
Whehehe ik krijg morgen ook bezoek (mensen die ik pas sinds kort ken) en ga vandaag en morgen ook zwaar aan de slag om hen niet binnen een halve seconde gillend er vandoor te laten rennen!
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ga naar de bouwmarkt en haal een paar flessen St. Marc. Alles-maar-dan-ook-ALLESreiniger. Geweldig spul. Plus je hele huis ruikt naar een dennenbos
Rol vuilniszakken kopen, thuis een snoeiharde metal-CD opzetten en begin maar te oogstenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee het is niet smerig, vooral rommelig en stoffig.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Rol vuilniszakken kopen, thuis een snoeiharde metal-CD opzetten en begin maar te oogsten
Jij kan niet ruimen met Radio 49 aan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Rol vuilniszakken kopen, thuis een snoeiharde metal-CD opzetten en begin maar te oogsten
Zal vast ook wel lukken ja!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij kan niet ruimen met Radio 49 aan?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:18 schreef robdriessen het volgende:
Uhmmmmm, ToT?.....
http://www.nu.nl/binnenla(...)ijf-vriezenveen.html
Omdat mijn moeder mij goed heeft opgevoed?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:14 schreef Kally het volgende:
Waarom geloof ik niet dat jou huis een grote bende is Rob?
Misschien komt dat wel omdat Rob als ideale schoonzoon overkomt?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:14 schreef Kally het volgende:
Waarom geloof ik niet dat jou huis een grote bende is Rob?
Geen idee. Datzelfde probleem heb ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:33 schreef robdriessen het volgende:
Wat zegt het over jezelf als verschillende dames (die zelf in een gelukkige relatie zitten) je verbaasd aankijken en verzuchten hoe het in Godsnaam mogelijk is dat ik nog vrijgezel ben?
Als je wilt dat iets goed gebeurt, moet je het zelf doenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:20 schreef ToT het volgende:
Alleen zit deze Kia dealer in Gelderland!Doetinchem om precies te zijn.
![]()
Eikels!
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:35 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als je wilt dat iets goed gebeurt, moet je het zelf doen
Heb ik ooit tegen je gelogen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:50 schreef Kally het volgende:
En waarom liegen vrouwen nou weer, ik ken alleen masr mannen die liegen.
Ik lieg ook wel eens hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:50 schreef Kally het volgende:
En waarom liegen vrouwen nou weer, ik ken alleen masr mannen die liegen.
Ja? Ik niet, heeft totaal geen zin.quote:
*hug*quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:19 schreef Kally het volgende:
Zo net even flink hard gereden, even het hoofdje leeg, zit toch meer dwars dan ik dacht
quote:
Oh shit. Waar stonden de gemeneriken dit keer?quote:
Nee, ik ben niks tegengekomen, maar ik reed wel erg hard, mijn ieniemienie monster moest werkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh shit. Waar stonden de gemeneriken dit keer?
Jij hebt toch twee monstertjes?quote:
Aiii beterschap!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:48 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja goed, beetje schor en pijnlijke keel alleen
Wat zit je hoofd leuk!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:53 schreef Kally het volgende:
Oh ja complimentendag vandaag
Ik vind julllie allemaal lieverds!!
Hij staat scheef nuquote:
quote:
Uhhhquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
Expositie op school, van kwart over twee tot kwart voor 3.... School uit om 15:10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |