Ik moet gelijk aan bananen denken, kan er niets aan doen!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]wat vind je het niet romantisch klinken
Uccie Leo Rapunzel aangenaamquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]Het hele weekend? Wat is jouw 2e naam? Rapunzel?
En bananen zijn niet romantischquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet gelijk aan bananen denken, kan er niets aan doen!
Ohjaquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is je derde naam dan toch.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet aangekleed en buiten zijn. Daarna heb ik gelijk trek in broodje döner, maar die tent is altijd nog dicht dan. Dus neem ik een saucijzenbroodje.
De boney M versiequote:
Lekker vettig! Is goed.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]Saucijzenbroodjes als ontbijt wie ein boss!
Heb ik ook jarenlang gedaan!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwoah, ik kan me wel wat romantische situaties voorstellen met ehhhhhh......never mind!
Ja maar die is vergiftigd, doodgeknuppeld, gecastreerd, in een vriezende rivier geflikkerd en verbrand.quote:
Ze wisten wel zeker dat ie dood wasquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar die is vergiftigd, doodgeknuppeld, gecastreerd, in een vriezende rivier geflikkerd en verbrand.
Hij zou onsterfelijk zijn ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze wisten wel zeker dat ie dood was
En weg issiequote:
Oh did theyquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze wisten wel zeker dat ie dood was
Op een eilandje met Elvisquote:
Slaap zequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjeempie. Jammer.
Ik ga maar eens wat eten en slapen.
Maar dan zonder tampeloerus, want die staat op sterk water in een museum omdat die buitenproportioneel groot was!quote:
Oh daar ga ik straks met pensioen, dan geef ik em wel een box.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjeempie. Jammer.
Ik ga maar eens wat eten en slapen.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar dan zonder tampeloerus, want die staat op sterk water in een museum omdat die buitenproportioneel groot was!![]()
Lullig voor hem dan he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |