SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
You sound reasonable...Time to up my medication.
Daar ben ik een bjoetie bijquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kelly zou er tussen nog niet eens zo opvallen!
Is dat niet meer normaal tegenwoordig?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:55 schreef xBubbles het volgende:
Ik hoop echt dat m'n loon op tijd uitbetaald wordt
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
Swaffelen van de taj mahal mag niet.
quote:
Alleen vastkokers hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]maar een zak aardappelen is aantrekkelijker dan Kelly
ikke 99,9% echtquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
En van geboorte vast ook iets vrouwelijker dan zij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tab tab enter bitches!quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik over zal stappen naar Opera of FF.
Bij opera werkt alt+s niet
En opperdoezersquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:58 schreef ToT het volgende:
Yoooooooo! Google ik naar B-a-b-e, vind ik niks bijzonders.
Google ik naar B-a-b-e band, krijg ik:Neuk een eendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:58 schreef ToT het volgende:
Yoooooooo! Google ik naar B-a-b-e, vind ik niks bijzonders.
Google ik naar B-a-b-e band, krijg ik:Die staan nog wel pront, moet ik toegeven. Maar die voorste is veel afgevallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:
Whehhe okee dan!quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]das mijn innerlijke Leo hč
Nee 10 nepnageltjes
Die kerels zijn vrouwelijker dan zijquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die kerels zijn vrouwelijker dan zijwat een nichten
Nee ik ben ook steenbokquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehhe okee dan!
Sterrebeeld leeuw? Kut, ik ben steenbok!Daar gaat mijn hoop! Slechte match!
Nee joh 2 steenbokken dat wordt ruziequote:
Owjah!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee joh 2 steenbokken dat wordt ruzie
En ik ontbijt niet met vast voedselquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga hem afnokken, tot morgen weer ergens
Truste Peetquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:02 schreef Symphonic het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:02 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee joh 2 steenbokken dat wordt ruzie
Ik ook niet!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik ontbijt niet met vast voedsel
Dat dus...quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Ik moet normaal 2 uur aan het werk zijn voor ik vast voedsel door mijn strot krijg.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat dus...
dus dan wordt het: smoothie slobberen.....
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat dus...
dus dan wordt het: smoothie slobberen.....
quote:
Helaas...ik moet mijn haar wassenquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Helaas...ik moet mijn haar wassen
Ik moet aangekleed en buiten zijn. Daarna heb ik gelijk trek in broodje döner, maar die tent is altijd nog dicht dan. Dus neem ik een saucijzenbroodje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Ik moet normaal 2 uur aan het werk zijn voor ik vast voedsel door mijn strot krijg.
Mijn organen slapen 's ochtends gewoon door als ik al opgestaan benquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik sta om 7 uur sochtends op, dan neem ik thee en dan breng ik na 8 uur de jongens naar school en tegen een uur of 9 ga ik eens lekker rustig ontbijten
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet aangekleed en buiten zijn. Daarna heb ik gelijk trek in broodje döner, maar die tent is altijd nog dicht dan. Dus neem ik een saucijzenbroodje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |