Die dingen mogen ze wat mij betreft ook wel verbieden, hoewel het waarschijnlijk niet is vast te stellen of je echt op hoogte hebt getraind of dat je in zo'n valsspelerstent hebt gebivakkeerd.quote:Blokhuijsen trekt in het pre-olympische seizoen regelmatig zijn eigen plan bij TVM. Zo experimenteert de Noord-Hollander met een zuurstoftent, waarin hij een verblijf op hoogte simuleert om de aanmaak van rode bloedlichaampjes te stimuleren.
dingen helpen niet, is normaal gezien een cover van EPOquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
http://www.nu.nl/sport/33(...)lokhuijsen-orde.html
[..]
Die dingen mogen ze wat mij betreft ook wel verbieden, hoewel het waarschijnlijk niet is vast te stellen of je echt op hoogte hebt getraind of dat je in zo'n valsspelerstent hebt gebivakkeerd.
Bron? Ik betwijfel de werking ook, maar volgens mij is de wetenschap er nog niet over uit. Maar jij bent hier de expert.quote:
als ze hoogtetraining doen, dan zijn ze 24/7 en een aantal weken in ijle lucht, in zo'n tent slapen is maar 1/3 van 24 uur, dus gaat je lichaam daar nooit op reageren omdat je 2/3 op zeeniveau bent.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Bron? Ik betwijfel de werking ook, maar volgens mij is de wetenschap er nog niet over uit. Maar jij bent hier de expert.
Dan slaap je toch een paar maanden elke nacht in zo'n tent?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als ze hoogtetraining doen, dan zijn ze 24/7 en een aantal weken in ijle lucht, in zo'n tent slapen is maar 1/3 van 24 uur, dus gaat je lichaam daar nooit op reageren omdat je 2/3 op zeeniveau bent.
nee, want die andere 16 uur ben je weer in normale lucht, dus zal het nooit effect hebben.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:25 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dan slaap je toch een paar maanden elke nacht in zo'n tent?
Van welke sporter denkt thefxr eigenlijk dat die geen doping gebruikt? Zijn buurjongen van 7?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:49 schreef rubbereend het volgende:
Maarten van der Weijden bracht er vrijwel alle tijd buiten de trainingen in door om maximaal effect te hebben. Niet alleen slapen.
volgens mij gaat het zo, ze zetten s'avonds een microdosis EPO en dmv de ijle lucht in die tent, werkt dit als een booster voor de aanmaak van rode bloedlichaampjes, op zichzelf staand kan ik het voordeel niet in zien.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:49 schreef rubbereend het volgende:
Maarten van der Weijden bracht er vrijwel alle tijd buiten de trainingen in door om maximaal effect te hebben. Niet alleen slapen.
ik kan er ook niks aan doen, ik heb de sportwereld niet gecreëerd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Van welke sporter denkt thefxr eigenlijk dat die geen doping gebruikt? Zijn buurjongen van 7?
en zoals vaker, ben je de zaken aan het bagatelliseren, je werkt zelf in de topsport wereld?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 07:41 schreef Ericr het volgende:
Je zou een film moeten maken, FXR. 'Alles is doping', misschien dat Carice van Houten de hoofdrol wel wil spelen. Boogie als tegenspeler en Matschiner doet de catering.
Ik ben inderdaad een mol, je mag me wel Harm noemen als je dat wil.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en zoals vaker, ben je de zaken aan het bagatelliseren, je werkt zelf in de topsport wereld?
Je trekt altijd weer zaken uit het verband, alsof ik zeg dat iedereen doping gebruikt, dat zeg ik helemaal niet, dat maak jij er van, omdat jij denkt dat er nl weinig doping wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:18 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een mol, je mag me wel Harm noemen als je dat wil.
Dat denk ik helemaal niet, dat maak jij er weer van. Alleen ontbreekt bij jou iedere nuance.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Je trekt altijd weer zaken uit het verband, alsof ik zeg dat iedereen doping gebruikt, dat zeg ik helemaal niet, dat maak jij er van, omdat jij denkt dat er nl weinig doping wordt gebruikt.
Dat er bij mij nuance ontbrak wist je nog niet? er wordt mij nuance opdrongen, omdat het jullie benchmark is? ik geeft de sporter na decennia van leugens, geen voordeel van de twijfel meer, dat is hun schuld niet de mijne, ik stond niet achter ze met een pistool in de nek, dat ze in de media alles bij elkaar moeten liegen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:42 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat denk ik helemaal niet, dat maak jij er weer van. Alleen ontbreekt bij jou iedere nuance.
In topsport wordt gebruikt, fact of life. Op lager niveau wordt ook genoeg gebruikt, fact of life. Om echter tot topprestaties te komen hoef je lang niet altijd iets te gebruiken. Om te winnen misschien wel maar zolang dat niet bewezen kan worden hebben sommige sporten het voordeel van de twijfel. Zeker de sporten waar geld bij moet en de beloning nihil is als je iets presteert. Natuurlijk zal er ook in die sporten gebruikt worden maar minder dan in sporten waar je met wat spuiten en slikken er fors voor beloond wordt als je goed presteert.
Ik neem mensen zonder nuance niet serieus omdat het leven niets anders dan nuance is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat er bij mij nuance ontbrak wist je nog niet? er wordt mij nuance opdrongen, omdat het jullie benchmark is? ik geeft de sporter na decennia van leugens, geen voordeel van de twijfel meer, dat is hun schuld niet de mijne, ik stond niet achter ze met een pistool in de nek, dat ze in de media alles bij elkaar moeten liegen.
Er wordt in Brazilian jiu-jitsu niet getest en ze zitten er allemaal aan, ze willen allemaal winnen, juist omdat er niet getest wordt kunnen ze met het goedkope spul, goede resultaten worden behaald, als er wel getest wordt, moet je aan de duurdere spullen en een dopingdokter inhuren wat ook weer geld kost. sterker nog met de CERA zetten ze gewoon hun leven op het spel. Ik zie geld niet als de grootste motivatie om te gebruiken.
dan weet je weinig van het leven....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik neem mensen zonder nuance niet serieus omdat het leven niets anders dan nuance is.
Of juist heel veel.quote:
Dat vind ik nu een voorbeeld van een uitspraak zonder nuance.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:16 schreef Ericr het volgende:
Zwart/wit visie is voor borderliners, misschien dat trollen in R&P je beter past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |