niemand roept datquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:38 schreef Lewinsky het volgende:
Roepen dat iedereen doping gebruikt daarentegen....
Dat komt wel aan bod als ze zometeen bij de mannen klaar zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:32 schreef THEFXR het volgende:
gelukkig gebruiken ze bij de vrouwen geen doping en zijn die lekker clean
Briljant jaquote:
Lekker kritischquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:51 schreef marcodej het volgende:
"Het is nu wachten op één naam he? Erik Dekker." aldus het NOS Journaal.
Lekker journalistiek.
En waarom wil je dat? Maakt dat je blijer?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik wil Erik Dekker en een groot deel van TVM zien bekennen.
Nee, ik ben van mening dat een grote openbaringsgolf op de langere termijn beter is voor de wielersport zodat het vertrouwen in het wielrennen hersteld gaat worden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:04 schreef TheArt het volgende:
En waarom wil je dat? Maakt dat je blijer?
Ik hoef niemand per se te zien bekennen. Ik hoop dat de mensen die meer weten dat ook vertellen en dat vooral dat alle betrokkenen erachter bekend worden. Dat die losse renners dingen hebben gebruikt, interesseert me echt geen ene flikker.
Het vertrouwen in het wielrennen is al tot het nulpunt gezakt en er zullen altijd dopinggebruikers zijn, ook nu nog. Maar wat het wielrennen er bij gebaat is dat bijv. een deel van TVM gaat bekennen dat vraag ik me dus echt af. Nogmaals, dat zijn alleen maar losse poppetjes. Het enige wat me bij TVM interesseert is de vraag hielp de ploeg actief mee bij het faciliteren en op welk moment is men begonnen, meer niet. Dat kan van 1 persoon afkomen, maar daar hoeven van mij niet 10 renners voor te gaan bekennen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nee, ik ben van mening dat een grote openbaringsgolf op de langere termijn beter is voor de wielersport zodat het vertrouwen in het wielrennen hersteld gaat worden.
Scarponi danquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:15 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb liever dat actieve renners als Gilbert of Contador gaan bekennen. Echt ongelofelijk dat Contador nog mag fietsen.
Pozzato en nog een paar.quote:
De broertjes Schleck vind ik zeker geen zuivere koffie.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:15 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb liever dat actieve renners als Gilbert of Contador gaan bekennen. Echt ongelofelijk dat Contador nog mag fietsen.
Het is eigenlijk nog schokkender dat mensen die nooit echt serieus verdacht zijn toch zwaar aan de dope zaten. Is Pozzato zo'n pakhaas ja?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Pozzato en nog een paar.
Daar moet men idd achteraan. Ga bewijzen zoeken om dat soort gasten op te knopen, niet om dat voor de generatie of 2 generaties hiervoor te doen.
Zijn wel twee individuen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De broertjes Schleck vind ik zeker geen zuivere koffie.
Pozzato ging langs Ferrari voor 'trainingsadvies' en is gewoon onderdeel van die Padua-zaak, dus ik hoop dat daar binnenkort ook duidelijkheid in komt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nog schokkender dat mensen die nooit echt serieus verdacht zijn toch zwaar aan de dope zaten. Is Pozzato zo'n pakhaas ja?
Die Padua-zaak had in november al moeten uitkomen toch?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Pozzato ging langs Ferrari voor 'trainingsadvies' en is gewoon onderdeel van die Padua-zaak, dus ik hoop dat daar binnenkort ook duidelijkheid in komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |