Speelrondes 1, 4, 7, 8, 11, 14 & 15 zijn live op RTL7quote:Week One
February 7 Odyssey Arena, Belfast
Andy Hamilton 5-7 Robert Thornton
James Wade 7-4 Wes Newton
Raymond van Barneveld 7-4 Gary Anderson
Simon Whitlock 7-3 Adrian Lewis
Phil Taylor 6-6 Michael van Gerwen
Week Two
February 14, AECC, Aberdeen
Wes Newton 2-7 Raymond van Barneveld
Andy Hamilton 7-4 James Wade
Gary Anderson 7-5 Simon Whitlock
Adrian Lewis 4-7 Phil Taylor
Robert Thornton 6-6 Michael van Gerwen
Week Three
February 21 - BIC, Bournemouth
James Wade 7-4 Adrian Lewis
Robert Thornton 6-6 Wes Newton
Simon Whitlock 2-7 Phil Taylor
Michael van Gerwen 7-3 Raymond van Barneveld
Andy Hamilton 7-5 Gary Anderson
Week Four
February 28 - Westpoint Arena, Exeter
Robert Thornton 7-2 Gary Anderson
Andy Hamilton 2-7 Michael van Gerwen
James Wade 6-6 Phil Taylor
Wes Newton v Adrian Lewis
Raymond van Barneveld v Simon Whitlock
Week Five
March 7 - Capital FM Arena, Nottingham
James Wade v Robert Thornton
Raymond van Barneveld v Andy Hamilton
Adrian Lewis v Michael van Gerwen
Phil Taylor v Gary Anderson
Wes Newton v Simon Whitlock
Tickets: 0843 373 3000 or www.capitalfmarena.com
Week Six
March 14 Manchester Arena
Michael van Gerwen v Wes Newton
Adrian Lewis v Gary Anderson
Simon Whitlock v James Wade
Raymond van Barneveld v Robert Thornton
Phil Taylor v Andy Hamilton
Tickets: 0844 847 8000 or www.mcr-arena.com
Week Seven
March 21 - Motorpoint Arena, Cardiff
Andy Hamilton v Simon Whitlock
Gary Anderson v Michael van Gerwen
Robert Thornton v Adrian Lewis
Wes Newton v Phil Taylor
James Wade v Raymond van Barneveld
Tickets: 02920 22 44 88 or www.motorpointarenacardiff.co.uk
Week Eight
March 28 SECC, Glasgow
Adrian Lewis v Andy Hamilton
Simon Whitlock v Robert Thornton
Phil Taylor v Raymond van Barneveld
Gary Anderson v Wes Newton
Michael van Gerwen v James Wade
Tickets: 0844 395 4000 or www.ticketSOUP.com
Week Nine
April 4 - The Brighton Centre
Gary Anderson v James Wade
Phil Taylor v Robert Thornton
Wes Newton v Andy Hamilton
Michael van Gerwen v Simon Whitlock
Adrian Lewis v Raymond van Barneveld
Tickets: 0844 847 1515 or www.brightoncentre.co.uk
Week Ten
April 11 Motorpoint Arena, Sheffield
Six matches to be played
Tickets: 0114 256 5656 or www.motorpointarenasheffield.co.uk
Week 11
April 18 The O2, Dublin
Six matches to be played
Tickets: 00353 818 719 3000 or www.theo2.ie
Week 12
April 25 NIA, Birmingham
Six matches to be played
Tickets: 0844 338 8000 or www.theticketfactory.com
Week 13
May 2 The Echo Arena, Liverpool
Five matches to be played
Tickets: 0844 8000 400 or www.echoarena.com
Week 14
May 9 Metro Radio Arena, Newcastle
Five matches to be played
Tickets: 0844 493 6666 or www.metroradioarena.co.uk
Play-Offs
May 16 - The O2, London
Semi-Finals
Final
Plus PDC Unicorn World Youth Championship Final
Tickets: 0844 856 0202 or www.theo2.co.uk
Game Set and Metsquote:
Ja dat zagen we net.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
109.33 van Thornton
Hij gaat winnen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu eens kijken hoe Taylor dit keer voor de dag komt.
Thornton heeft met 7-2 gewonne, 109.33 gemiddeld.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:15 schreef Nober het volgende:
Thornton al geweest? Heb alleen de laatste 2 legs van Mighty gezien. Wade is trouwens niks.
Wel de nummers 2 en euh 6(?) van de OOM...quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een aardige partij zegt Maijer, het zijn de twee slechtsten
Behalve de opkomst van Newtonquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:04 schreef heywoodu het volgende:
Newton en Lewis, dat lijkt me nou echt helemaal niks
Twee saaie lullen waar ik totaal geen sympathie ofzo voor heb(ook niks tegen ze hoor, ik heb er gewoon niks mee)
Ja Lewis met dat VdVoort-muziekjequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb niks met Newton en Lewis mag ik niet.
VdVoort muziekje?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja Lewis met dat VdVoort-muziekje
Oh nee, helemaal niet natuurlijkquote:
Mooi toch, ik vind het maar een eikel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
LewisDie gaat me een partij duikelen dit jaar.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje respect he. Weet je hoeveel moeite het kost om zo'n pens te kweken?
Mighty Mikequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week gaat ie er af tegen Maaikool
Als er nooit een piek was kun je niet spreken van een dalletjequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:43 schreef Monolith het volgende:
Co zit toch al zijn hele carrière in een dalletje?
Hij schijnt te pieken als er geen cameras bij zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Als er nooit een piek was kun je niet spreken van een dalletje
Co gooit redelijk stabiel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:43 schreef Monolith het volgende:
Co zit toch al zijn hele carrière in een dalletje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's hetzelfde als zeggen dat je de lotto had gewonnen als je de moeite had genomen een lot te kopenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij schijnt te pieken als er geen cameras bij zijn.
Barney gaat winnen denk ik.quote:
Dat komt door doping. Overigens is het ook zo goed als onmogelijk om zonder doping 12 legs te gooien.quote:
quote:
Ja Whitlock ligt hem wel altijd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:13 schreef DeeBee het volgende:
Erg nette wedstrijd van Barney hoor!![]()
vanavond wel, maar Whitlock leidt nog steeds in de statistieken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja Whitlock ligt hem wel altijd.
quote:Blind as a Barney
Raymond van Barneveld said something interesting after his victory over Simon Whitlock. He said that he couldn’t see. He was having trouble seeing trebles.
For fans new to the sport, it should be explained that seeing the dart board is an important prerequisite for playing good darts. It’s difficult to coordinate the hand with the eye when the eye isn’t working right.
It may be a difficult concept to follow. How to explain it better? Eh, if you can’t see trebles, which are the highest scoring segments on a dart board, then you are less likely to be able to hit them.
It is complicated. Perhaps that’s one for the aficionados.
It was a crazy statement. He attributed his partial blindness to his diabetes. Everyone would wish one of the most popular figures in darts all the best with his health problems. But it made his, 99 average, walloping of Simon Whitlock all the more impressive.
You have to wonder how Simon Whitlock feels about being beaten by a person who can’t see.
Put the date in your diary: 28th of February 2013, the night a blind guy went joint top of the Premier League. Darts is mad.
bron
Niet veel spannende partijen op papier. Alleen Wade- Thornton lijkt me een kraker.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
James Wade v Robert Thornton
Raymond van Barneveld v Andy Hamilton
Adrian Lewis v Michael van Gerwen
Phil Taylor v Gary Anderson
Wes Newton v Simon Whitlock
Via stream is het live.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:08 schreef Monolith het volgende:
Zijn de wedstrijden vanavond eigenlijk live te volgen via een stream of heeft rtl alleen de samenvattingen?
Klopt daar word ik ook niet warm van.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mooi, beter dan die el wedstrijden.
Leuk wel, maar bij de meeste is er echt een duidelijk favoriet al zegt dat niet heel veel natuurlijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
ik vind het eigenlijk allemaal leuke wedstrijden.
Wellicht dat Gary het Phil eens lastig kan maken voor verandering.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet veel spannende partijen op papier. Alleen Wade- Thornton lijkt me een kraker.
Inmiddels wel ja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedere donderdag gewoon lekker dartsen kijken. schijt aan EL.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
amenquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:29 schreef Monolith het volgende:
Ik loop weer drie seconden achter volgens mij.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:05 schreef Monolith het volgende:
Spannender dan eerste pot in ieder geval.
Ja die stream is echt prima. Betere kwaliteit dan die van eredivisie live in ieder geval.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:23 schreef ejfaar het volgende:
Wel heerlijk trouwens dit darten kijken zonder dat domme gepraat aan tafel tussendoor
Koop gewoon EDLquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja die stream is echt prima. Betere kwaliteit dan die van eredivisie live in ieder geval.
Ik heb dus een abo op de stream, maar die valt me vies tegen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:26 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Koop gewoon EDL
De officiele EDLstream is prima btw
De halve finale met die 17 perfecte darts ook mooiquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:35 schreef hafcfan het volgende:
Mvg-Lewis blijft smullen zeg die kwartfinale. Mooiste dartswedstrijd van 2012 samen met Michael- Taylor op de GSOD.
Mwah, eigenlijk was dat een vrij tamme wedstrijdquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:44 schreef ejfaar het volgende:
[..]
De halve finale met die 17 perfecte darts ook mooi
Mike mag ook echt nog wel wat beter gaan gooien.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:44 schreef hafcfan het volgende:
Ja hoor dit word zo'n avond dat Lewis ineens alles gaat raken.
Da's een diesel, zeggen zequote:Op donderdag 7 maart 2013 21:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat staat van Gerwen te prutsen...
Laat het maar lekker lopen tegen Phil, niet tegen de Nederlandersquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:00 schreef Caland het volgende:
Lewis heeft verreweg de mooiste stijl als het loopt.![]()
Als het loopt.
ja idd Lewis is een vieze klootzak gunt iedereen 2 gratis punten en nu ineens gaan gooien he.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit kan toch niet man, die Lewis gooit al de hele tijd geen ene flikker.
Gooit ie nu eens goed en Van Gerwen minder.
Hier kan ik niet tegen.
ziggo ligt er weer uitquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:35 schreef Monolith het volgende:
Niemand meer aan het kijken? Mooie wedstrijd dit.
Klopt toch spannende wedstrijden. Mooie pl week dit.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:35 schreef Monolith het volgende:
Niemand meer aan het kijken? Mooie wedstrijd dit.
<100 gemiddeld in de Premier League is slecht voor Taylor.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:47 schreef Monolith het volgende:
Zo slecht stond Taylor op zich niet te gooien. Alleen de laatste twee legs waren matig.
Klopt, maar bij 5-5 ofzo stond hij nog op 105.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
<100 gemiddeld in de Premier League is slecht voor Taylor.
Mike was ook niet best.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
<100 gemiddeld in de Premier League is slecht voor Taylor.
Ja zo kun je het ook wel zeggen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die was gewoon dramatisch vandaag.
Ik zou er voor tekenen om zo te gooien hoor, maar voor zijn doen was het erg slecht.quote:
kan ik het ook nog zien... Of ziggo moe vanavond de tv eruit pleuren voorde verandering...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:57 schreef D. het volgende:
Vanavond de herhaling. Hopelijk doet Van Gerven het daar beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |