Laat het maar lekker lopen tegen Phil, niet tegen de Nederlandersquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:00 schreef Caland het volgende:
Lewis heeft verreweg de mooiste stijl als het loopt.![]()
Als het loopt.
ja idd Lewis is een vieze klootzak gunt iedereen 2 gratis punten en nu ineens gaan gooien he.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit kan toch niet man, die Lewis gooit al de hele tijd geen ene flikker.
Gooit ie nu eens goed en Van Gerwen minder.
Hier kan ik niet tegen.
ziggo ligt er weer uitquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:35 schreef Monolith het volgende:
Niemand meer aan het kijken? Mooie wedstrijd dit.
Klopt toch spannende wedstrijden. Mooie pl week dit.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:35 schreef Monolith het volgende:
Niemand meer aan het kijken? Mooie wedstrijd dit.
<100 gemiddeld in de Premier League is slecht voor Taylor.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:47 schreef Monolith het volgende:
Zo slecht stond Taylor op zich niet te gooien. Alleen de laatste twee legs waren matig.
Klopt, maar bij 5-5 ofzo stond hij nog op 105.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
<100 gemiddeld in de Premier League is slecht voor Taylor.
Mike was ook niet best.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
<100 gemiddeld in de Premier League is slecht voor Taylor.
Ja zo kun je het ook wel zeggen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die was gewoon dramatisch vandaag.
Ik zou er voor tekenen om zo te gooien hoor, maar voor zijn doen was het erg slecht.quote:
kan ik het ook nog zien... Of ziggo moe vanavond de tv eruit pleuren voorde verandering...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:57 schreef D. het volgende:
Vanavond de herhaling. Hopelijk doet Van Gerven het daar beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |