quote:
Neuj! Ik ben aan het mollen!quote:
Twee zelfquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:22 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja een van 99 en een van 46
Neequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:23 schreef Ceviche het volgende:
Is er iets gebeurd na de box van speedo?
Ik had die van 100 kunnenh ebben als ik hetzelfde trucje had gebruikt als bij de doos van 46 maar goed ik heb er op zijn minst eentje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Twee zelfNou ja gelukkig heb ik er eentje.
Welk truukje?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:24 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik had die van 100 kunnenh ebben als ik hetzelfde trucje had gebruikt als bij de doos van 46 maar goed ik heb er op zijn minst eentje.
Wat heb je dan precies gedaan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:24 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik had die van 100 kunnenh ebben als ik hetzelfde trucje had gebruikt als bij de doos van 46 maar goed ik heb er op zijn minst eentje.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
wat ben je aan het slopen dan?
Ja, we zijn dingen aan het slopenquote:
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat heb je dan precies gedaan?
Bij de 99 en de 46 doos kwam ik dus door, naar het (waar je moet selecteren hoe je betaald. )quote:
Ah okay.quote:
Like whatquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, we zijn dingen aan het slopen
Ah niet echt een truukje, meer volhouden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:26 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bij de 99 en de 46 doos kwam ik dus door, naar het (waar je moet selecteren hoe je betaald. )
Toen kwam er echter een error, en werd ik terug gestuurd, dus pagina terug, en dan kom je er weer en dan weer afrekenen en dit blijven herhalen totdat je kan afrekenen heb het 9 x moeten doen, bij de 99 doos kwam ik hier te laat achter en kon ik het maar 3x doen toen was de doos weg.
Ah ok, maar dan moet je dus wel bij dat scherm kmen, en niet van Ik neem er een direct naar database connection error gaanquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:26 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bij de 99 en de 46 doos kwam ik dus door, naar het (waar je moet selecteren hoe je betaald. )
Toen kwam er echter een error, en werd ik terug gestuurd, dus pagina terug, en dan kom je er weer en dan weer afrekenen en dit blijven herhalen totdat je kan afrekenen heb het 9 x moeten doen, bij de 99 doos kwam ik hier te laat achter en kon ik het maar 3x doen toen was de doos weg.
Ja maar je moet het maar weten, want als ik het bij de 99 euro doos wist had ik die ook kunnen scoren want ik zat erin en alles.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah niet echt een truukje, meer volhouden.
Boxenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |