PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
veel plezierquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
FYP
"Hey, does this cloth smell like chloroform to you?"
Maar het is toch wel duidelijk wie de mol is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'bia > N'koulou.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Maar het is toch wel duidelijk wie de mol is?goeie moffel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
UP>NUPquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
M'bia > N'koulou.
kijk vooral eens naar de lengte.
niet per se, de UP N'K is even hoog als NUP M'Bquote:
Nou en, M'Bia is pure aids dit jaar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
niet per se, de UP N'K is even hoog als NUP M'B
Ik vind hem wel lekker spelenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou en, M'Bia is pure aids dit jaar.
NIET STELEN NIET STELEN!!!!quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:30 schreef vandermar het volgende:
Moffel en Piertje
Ziek zijn
Dora en swieber de vos
fixed.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
* Zhano post maar geen plaatje om VDM taferelen te vermijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
* Zhano post maar geen plaatje om VDM taferelen te vermijden
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik vond deze op een ander forum:
Wat vinden 9 van de 10 mensen leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Your'e a dumb cuntquote:
maar Reus presteert in het echt tenminste ook, dus dan is het verdraaglijk...quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Reus is zoveel erger dan Welliton,Pato en Eto'o
Reus is echt geniaal goedquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Reus is goed in meerdere dingen. Welliton is pure crap.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nee, in het echt is hij ook heel erg goedquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Belachelijk overpowered bedoel je
Die quote uit taken aan het eindequote:
die gozer is best geniaal, "vind ik leuk". HashtagFacebookquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die quote uit taken aan het einde
Spitsen hoeven niets méér te kunnen in FUT als een Emenike en Welliton, sprinten en afmaken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Reus is goed in meerdere dingen. Welliton is pure crap.Eisswein is pure crap.
Abel Hernandez is pure crap.
![]()
Eto'o en Pato zitten daar tussenin.
Als je enig plezier in het spel wilt hebben en meer wilt scoren is het belangrijk dat een spits kan dribbelen en een fatsoenlijke pass in huis heeft.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Spitsen hoeven niets méér te kunnen in FUT als een Emenike en Welliton, sprinten en afmaken.
Voor puur voetbalplezier met geweldig dominant spel en zieke goals speel ik m'n potjes tegen vrienden. FUT is deze editie mogelijk nog erger qua pace en crossing. Doorsnee low-budget pace-team speelt Barcelona in dit spel gewoon van de mat zonder custom tactics.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je enig plezier in het spel wilt hebben en meer wilt scoren is het belangrijk dat een spits kan dribbelen en een fatsoenlijke pass in huis heeft.
Dus jij speelt FUT niet voor je plezier maar om de coins?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Voor puur voetbalplezier met geweldig dominant spel en zieke goals speel ik m'n potjes tegen vrienden. FUT is deze editie mogelijk nog erger qua pace en crossing. Doorsnee low-budget pace-team speelt Barcelona in dit spel gewoon van de mat zonder custom tactics.
Mét custom tactics is het wel leuk om pass vs pace te spelen, dan kun je gasten helemaal gek krijgen met positiespel en driehoekjes.
op FIFA 12 kon je toch wel custom tactics in FUT?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Voor puur voetbalplezier met geweldig dominant spel en zieke goals speel ik m'n potjes tegen vrienden. FUT is deze editie mogelijk nog erger qua pace en crossing. Doorsnee low-budget pace-team speelt Barcelona in dit spel gewoon van de mat zonder custom tactics.
Mét custom tactics is het wel leuk om pass vs pace te spelen, dan kun je gasten helemaal gek krijgen met positiespel en driehoekjes.
Nu ook hoor. Alleen wel met een omweg.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
op FIFA 12 kon je toch wel custom tactics in FUT?
Ik speel om te winnen en winnen doe je niet structureel met Iniesta, Xavi en Fabregas op je middenveld in FUT.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dus jij speelt FUT niet voor je plezier maar om de coins?
Jammer, met wat voor een team speel je?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:56 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nu ook hoor. Alleen wel met een omweg.
[..]
Ik speel om te winnen en winnen doe je niet structureel met Iniesta, Xavi en Fabregas op je middenveld in FUT.![]()
Tijdje tegendraads toch gewoon een écht leuk team gehouden, maar werd aan alle kanten door 900 coin spelers voorbij gelopen.
90 pace op het middenveld zeker?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:56 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nu ook hoor. Alleen wel met een omweg.
[..]
Ik speel om te winnen en winnen doe je niet structureel met Iniesta, Xavi en Fabregas op je middenveld in FUT.![]()
Tijdje tegendraads toch gewoon een écht leuk team gehouden, maar werd aan alle kanten door 900 coin spelers voorbij gelopen.
BBVA team heb ik de meeste wedstrijden mee gespeeld, middenveld met Xavi, Iniesta en Xabi Alonso.quote:
Die kom ik echt zelden tegen. En in FUT is dat totaal niet effectief, je creëert weinig kansen en bij een tegenaanval ben je erg kwetsbaar als je zo speelt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:18 schreef Tim86 het volgende:
Ik speel nog altijd veel liever tegen een pace abuser dan iemand die alleen maar risicoloos rond gaat passen op het middenveld en alleen maar blijft wenden en keren met precision dribbels..en dan denken dat ze tiki taka spelen
Casillas is te klein, veel te klein en van Lloris is het wel redelijk bekend dat hij af en toe vrij aparte blunders begaat...quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:20 schreef Lastpost het volgende:
Sirigu IF is trouwens echt dé beste doelman die ik heb gehad. Op de voet gevolgd door Marchetti.
Heb af en toe trouwens het idee dat ik een gehandicapt kaartje van Casillas en Lloris heb ontvangen als ik de lovende reviews van die 2 zie online, grote goden, die gasten konden er echt geen klote van in mijn team met de gekste reddingen en fouten.
Iedere mongool kan zo spelen en je hebt standaard 60% balbezit, waardoor het altijd kut is voor de tegenstander. Het is ook nog saaier dan 5atb, dus in die zin is het wel effectief..ze bereiken wat ze willen bereiken. Dat soort gasten spelen ook standaard wel op defensive of ultra defensive.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die kom ik echt zelden tegen. En in FUT is dat totaal niet effectief, je creëert weinig kansen en bij een tegenaanval ben je erg kwetsbaar als je zo speelt.
Op het EA forum zijn er hele threads gemaakt die gaan over hoe je het beste ''tiki-taka' kunt spelen in FUT.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere mongool kan zo spelen en je hebt standaard 60% balbezit, waardoor het altijd kut is voor de tegenstander. Het is ook nog saaier dan 5atb, dus in die zin is het wel effectief..ze bereiken wat ze willen bereiken. Dat soort gasten spelen ook standaard wel op defensive of ultra defensive.
Bij mij was de lengte van Casillas niet eens het grootste probleem, maar die gozer kon geen bal klemmen, dook eroverheen, onderdoor, zorgde geregeld voor een pingel, stond geregeld totaal verkeerd opgesteld ... gewoon een van de slechtste die ik heb gehad.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Casillas is te klein, veel te klein en van Lloris is het wel redelijk bekend dat hij af en toe vrij aparte blunders begaat...
Inderdaad, dat is gewoon zwaar irritant. En maar blijven wachten en hopen op een moment dat je alles of niets gaat spelen en via een counter scoren en dan vaak ook nog even het halve veld over celebrations doen en 3 keer de herhaling.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere mongool kan zo spelen en je hebt standaard 60% balbezit, waardoor het altijd kut is voor de tegenstander. Het is ook nog saaier dan 5atb, dus in die zin is het wel effectief..ze bereiken wat ze willen bereiken. Dat soort gasten spelen ook standaard wel op defensive of ultra defensive.
I know ja. En dan ook echt trots een screen van het balbezit erbijquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Op het EA forum zijn er hele threads gemaakt die gaan over hoe je het beste ''tiki-taka' kunt spelen in FUT.
Die mensen draven echt door, er stonden talloze grafiekjes van spelsituaties die zich alleen in het echte voetbal voordoen.
Is die keeper een meid?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:26 schreef vandermar het volgende:
Van het voetbalteam van mijn neefje
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:26 schreef vandermar het volgende:
Van het voetbalteam van mijn neefje
Nee, hij heb een pruik oppe kop.quote:
Zat goed op zijn hoofd dan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, hij heb een pruik oppe kop.
quote:
iedereen wel. Jammer dat degene die deze ep eruit gegaan is ineens niet meer logisch na kon denken.quote:
Gelukkig kom je Dédé en Santana niet zo vaak tegen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:31 schreef ThadCastle het volgende:
Season is zo cheeseje speelt alleen maar tegen Reus of Welliton
Oh, ik doe het welquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:31 schreef Philos het volgende:
[..]
Holtby niet als CDM gebruiken, het is maar een tip
Hoezo ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iedereen wel. Jammer dat degene die deze ep eruit gegaan is ineens niet meer logisch na kon denken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe wordt de winnaar trouwens bepaald?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Net als dat je het al vanaf week 4 wist ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie is de mol is nog nooit zo duidelijk geweest de week voor de uitslag
Als Zarayda er nog inzat was ik nu ook geswitchtquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Net als dat je het al vanaf week 4 wist ?
Idd het is Paulienquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Niet spoilerenquote:
Want?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
quote:
Niks.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:39 schreef poker4lifee het volgende:
doe ik zoveel moeite om het niet te noemen
En oh winnaar is dus nooit de mol. Wat krijgt de mol dan?
IF Akinfeevquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:38 schreef ThadCastle het volgende:
Welke keeper onder Pareja in 352? Ik heb Akinfeev maar die kan er niks van
Een leuke seizoen dit jaar naar Zuid Afrikaquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:39 schreef poker4lifee het volgende:
Eeuwige roem.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:39 schreef poker4lifee het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Duartequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:40 schreef Jelle_96 het volgende:
Wie als CAM met Lacazette als ST in een 4-2-2-2?
Karaboué is je beste optie wat betreft stokbroden. In de Ligue 1 heb je bijvoorbeeld nog wel Diallo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:40 schreef Jelle_96 het volgende:
Toch loop je te kloten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik spoiler niets, het is nog helemaal niet bekend.
Mensen die het niet hebben gezien weten iig dat Paulien niet degene is die al wordt vertelt of ze de winnaar of verliezer is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik spoiler niets, het is nog helemaal niet bekend.
Kan ik ook zeggen dat je niet had moeten spoileren dat iemand al weet of diegene winnaar of verliezer is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mensen die het niet hebben gezien weten iig dat Paulien niet degene is die al wordt vertelt of ze de winnaar of verliezer is.
Ik vind het niet nodig iig
Ja godverdomme nu weet ik datquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mensen die het niet hebben gezien weten iig dat Paulien niet degene is die al wordt vertelt of ze de winnaar of verliezer is.
Ik vind het niet nodig iig
JIJ HEBT HET VOOR MIJ DUS VERNEUKT HEquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kan ik ook zeggen dat je niet had moeten spoileren dat iemand al weet of diegene winnaar of verliezer is.
Kijk dan gewoon lekker op het moment zelfquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
JIJ HEBT HET VOOR MIJ DUS VERNEUKT HE
Naja dat is elk jaar zo dus dat lijkt me algemeen bekend. Laten we het er niet meer over hebben buiten spoilersquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kan ik ook zeggen dat je niet had moeten spoileren dat iemand al weet of diegene winnaar of verliezer is.
Zet hem er voor 12 uur opquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:44 schreef TBakkert het volgende:
echt niemand op de PS3 interesse in mijn miyaichi? je kunt hem met winst verkopen
Dit is wel waarquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kijk dan gewoon lekker op het moment zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:47 schreef vandermar het volgende:
Kut VDM dit doe je altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
heb ik al 3 keer gedaan, en elke keer als laagstequote:
Gewoon door blijven doen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
heb ik al 3 keer gedaan, en elke keer als laagste
Dubbele link nodig? Dan Karabouequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:40 schreef Jelle_96 het volgende:
Niks is mis gegaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:49 schreef TBakkert het volgende:
OOH, hij is eindelijk verkocht![]()
had hem voor 14k, had hem er nu opgezet voor 18250, maar toen ik hem kocht, ging hij nog voor 28k, wat is er mis gegaan?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een homo's die hier echt namen lopen te spoilen
nee hoor, in 4-4-2 op RM. waren er elke keer maar 5 ofzo en eerst gingen ze allemaal voor 30k, toen ik hem kocht nog voor 28k en nu voor 20k...quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niks is mis gegaan.
Je heb wss niet goed gekeken.
Je had m voor 14K, maar je zei net : wie wilt m voor 18.25K, ik maak er nu verlies op? Ik snap m niet meer zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:49 schreef TBakkert het volgende:
OOH, hij is eindelijk verkocht![]()
had hem voor 14k, had hem er nu opgezet voor 18250, maar toen ik hem kocht, ging hij nog voor 28k, wat is er mis gegaan?
als zei paulien datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus het is wat onduidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:52 schreef Kamikazie het volgende:
Nee, ik quote je post en dan lees ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Dat meen je niet, ouwe dikzak. Je bent slimmer dan ik dacht.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik quote je post en dan lees ik het
Als ik net zoveel hersenen had als spek dan zou ik bijzonder pienter zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat meen je niet, ouwe dikzak. Je bent slimmer dan ik dacht.
En dan toch nog zon cursistje zijn ook
Ik dacht dat er wel mensen zouden zijn die mij een verliesje gunden, dus dan zou ik hem eerder kwijtrakenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je had m voor 14K, maar je zei net : wie wilt m voor 18.25K, ik maak er nu verlies op? Ik snap m niet meer zo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Vies wijf, lijkt wel een ragebolquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
En godverrrr wat zou ik die Carolien toch hard raken.
Ik ben niet de enigste die het denkt.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
En godverrrr wat zou ik die Carolien toch hard raken.
quote:
Waar wil je om wedden?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ben niet de enigste die het denkt.
TT zit er gewoon weer naast.
:")quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vies wijf, lijkt wel een ragebol
quote:
Helaas heb je dat niet. En ben je dus dom,Fries en dik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik net zoveel hersenen had als spek dan zou ik bijzonder pienter zijn
Nou, niet zo denegerendquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Helaas heb je dat niet. En ben je dus dom,Fries en dik.
Haha, sutkukkelquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sorry ik ben chagerijnig, ik verlies alles met bike race
Nah, schiet ook niet op, betaal je toch niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daar ga ik nog even een nachtje over slapen
bike racequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sorry ik ben chagerijnig, ik verlies alles met bike race
Flikker op teringlijer. Is echt een vet spel. Dat jij nou en geen fifa en geen bike race kan. Clown.quote:
En als ik gelijk heb heb jij het hele jaar als ondertitel Djeetje is een baas.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nah, schiet ook niet op, betaal je toch niet.
Als ik gelijk heb, heb jij het hele jaar als ondertitel TimmyTurner is een baas
FYPquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En als ik gelijk heb heb jij het hele jaar als ondertitel Djeetje heeft 2 miljoen trade-profit.
Oke dealquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En als ik gelijk heb heb jij het hele jaar als ondertitel Djeetje is een baas.
je druk maken over spelletjesquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Flikker op teringlijer. Is echt een vet spel. Dat jij nou en geen fifa en geen bike race kan. Clown.
Trusten!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:03 schreef TBakkert het volgende:
ik ga nog even leren en slapen, ben kapot...
trusten jongens
10Kquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:04 schreef Philos het volgende:
Iemand interesse in een Lestienne IF 3-5-2, maar dan een LM?
[ afbeelding ]
Voor een FOK'er doe ik hem weg voor 20k. Krijg hem maar niet weg
Niet spelletjes spelen om ze te winnenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je druk maken over spelletjesautistische kutkneus dat je bent met je teringworstenbroodjes vetzak
Geen enkel spel kan diezelfde kick geven... Dat gevoel als je met 150, half scharend, over de A1 vliegt, tussen het verkeer door, met Hitradio Ö3 aan...quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:01 schreef Tim86 het volgende:
Zorgt Bike Race voor dezelfde adrenaline rush als ETS2?
disconnecten als we 1-0 achterstaanquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet spelletjes spelen om ze te winnen
Dit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is crisis he.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik speelde met dus weer een finale en je raadt het al: weer verloren. Ik kwam 2-0 achter en ik gaf zo ontzettend veel weg, toen kwam ik toch weer terug tot 2-2 en in de verlenging kwam ik weer 3-2 achter om toch nog de 3-3 te maken. Met penalties verloor ik natuurlijk weer omdat de tegenstander ALLES erin schoot. Om het nog erger te maken werd ik net in de 1e ronde uitgeschakeld omdat een verdediger bij 2-2 ineens ging liggen en het was geen overtreding. De scheidsrechter heeft me nog geen 1 vrije trap gegeven terwijl ik zelf niks doe en wel een vrije trap tegen krijg. Er is gewoon iets met mijn spelers want met dit team hoor ik het toernooi makkelijk te winnen en dat gebeurt nu niet.
succes met lezen
Tsja, hij is tweede hands en ik moet ook winst maken.quote:
Schiet penalty's altijd rechts van het midden of links van het midden. Hoog in het dak van het doel en ze zitten altijdquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik speelde met dus weer een finale en je raadt het al: weer verloren. Ik kwam 2-0 achter en ik gaf zo ontzettend veel weg, toen kwam ik toch weer terug tot 2-2 en in de verlenging kwam ik weer 3-2 achter om toch nog de 3-3 te maken. Met penalties verloor ik natuurlijk weer omdat de tegenstander ALLES erin schoot. Om het nog erger te maken werd ik net in de 1e ronde uitgeschakeld omdat een verdediger bij 2-2 ineens ging liggen en het was geen overtreding. De scheidsrechter heeft me nog geen 1 vrije trap gegeven terwijl ik zelf niks doe en wel een vrije trap tegen krijg. Er is gewoon iets met mijn spelers want met dit team hoor ik het toernooi makkelijk te winnen en dat gebeurt nu niet.
succes met lezen
Je kan de druk gewoon niet aan #jkddgnaquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
succes met lezen
je moet gewoon je teringmuil houden vieze hontquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goedkoopste Lestienne is 23,5k jonguquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, hij is tweede hands en ik moet ook winst maken.
Er moet brood op de plank komen, dat groeit niet aan de bomen hé knaapquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef Philos het volgende:
[..]
Goedkoopste Lestienne is 23,5k jongu
Of gewoon door het midden en in de dak van het doel. Keeper kukelt zo achteroverquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Schiet penalty's altijd rechts van het midden of links van het midden. Hoog in het dak van het doel en ze zitten altijd
Dat met die vrije trappen herken ik, dat van dat verliezen herken ik totaal niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
succes met lezen
Precies dit doe ik altijd en scoor alles.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Schiet penalty's altijd rechts van het midden of links van het midden. Hoog in het dak van het doel en ze zitten altijd
ETS2quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Geen enkel spel kan diezelfde kick geven... Dat gevoel als je met 150, half scharend, over de A1 vliegt, tussen het verkeer door, met Hitradio Ö3 aan...![]()
GOTY, soberwieszo
Dat een speler zomaar omvalt herken ik eigenlijk ook best wel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat met die vrije trappen herken ik, dat van dat verliezen herken ik totaal niet.
Dit klinkt verleidelijk, maar heb morgen een natuurkunde toets.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:08 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand op PS3 zin in een potje? Golds, silvers, bronzes, maakt me niet uit.
Zo stoer doen he, ik geef je batta.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je moet gewoon je teringmuil houden vieze hont
Een potje duurt maar een kwartiertje. Kom maar op.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit klinkt verleidelijk, maar heb morgen een natuurkunde toets.
F=m*aquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lindgren. verleidt de mensen vandaagquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Is goed.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een potje duurt maar een kwartiertje. Kom maar op.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lindgren. verleidt de mensen vandaag
moet je komen, morgen leiden cs maak je kapot hommoquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zo stoer doen he, ik geef je batta.
Gewoon lekker op defensive en counter attack spelenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het slaat gewoon nergens op en mijn record is nu lang niet meer zo goed (in ieder geval geen 4 op 1 qua wins) Elke wedstrijd tegen iemand met een fatsoenlijk team kom ik achter, dan kom ik vaak nog wel terug maar dan verlies ik alsnog. En ik speel op attacking of zelfs ultra attacking.
kom ik wel kijken, morgen toch mijn enige verplichte uurtjequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet je komen, morgen leiden cs maak je kapot hommo
az styloquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon lekker op defensive en counter attack spelenLekker chill achterover leunen, die andere hufter laten komen en dan kapot counteren. Bij voorkeur sweaty afmaken.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kom ik wel kijken, morgen toch mijn enige verplichte uurtje
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
az stylo
als je achterkomt het veld aflopen ragequitten
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
az stylo
als je achterkomt het veld aflopen ragequitten
GeeftJeEnergie.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:12 schreef Djeetje het volgende:
Wie is eigenlijk beste FIFA speler van dit forum ?
Dat ben ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:12 schreef Djeetje het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had afgelopen maandag mijn enige verplichte uurtje
heb je die 1000 bladzijdes al bijgewerkt of nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kom ik wel kijken, morgen toch mijn enige verplichte uurtje
Ik, alleen verlies ik wel eens om anderen ook een overwinning te gunnen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:12 schreef Djeetje het volgende:
halfuurtje gelezen vandaag, ongeveer 10 pagina's ingelopenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je die 1000 bladzijdes al bijgewerkt of niet
ik sowieso. Laat alleen af en toe de tegenstander winnen, zijn zij ook weer blijquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:12 schreef Djeetje het volgende:
De winnaar van de SMLENO-cup natuurlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:12 schreef Djeetje het volgende:
Ja me internet is beperkt moet ik weer even internetverbinding testen -_-quote:
Dat wordt spannend ajaciedquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De winnaar van de SMLENO-cup natuurlijk.
webcam van je zus staat aan, hoop dat je geen lag hebtquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja me internet is beperkt moet ik weer even internetverbinding testen -_-
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
webcam van je zus staat aan, hoop dat je geen lag hebt
Zag je er laatst niet op het internet dan ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
nu zelfsquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zag je er laatst niet op het internet dan ?
ultra defensief ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ben al dagenlang bezig met mijn masterplan om Benteke en Lukaku af te stoppen.
Haha, die heb ik al lang niet meer in mijn team.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ben al dagenlang bezig met mijn masterplan om Benteke en Lukaku af te stoppen.
Claymores en bouncing Betty's in de 16 leggenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
nee is goed zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ze heeft wel een borstvergroting nodig he
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Me vriendin heeft grotere als me zus
Piemel?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat zijn behoorlijk wat fouten in één zin.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom denk jij aan een piemel als we het over borsten hebben ?quote:
om het maar ff goed weer te geven aan je, ook al boeit het niemand iets.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je die 1000 bladzijdes al bijgewerkt of niet
Ik hoestte wat bloed.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zijn behoorlijk wat fouten in één zin.
Latente homoquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom denk jij aan een piemel als we het over borsten hebben ?
Sorry meester XOXOXOquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zijn behoorlijk wat fouten in één zin.
Maar 10k... Het lijkt wel of je wil me pluimen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er moet brood op de plank komen, dat groeit niet aan de bomen hé knaap
Je bent rijk en van rijke kippen kan geplukt wordenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:17 schreef Philos het volgende:
[..]
Maar 10k... Het lijkt wel of je wil me pluimen.
wow wat houd je dat mooi bijquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
om het maar ff goed weer te geven aan je, ook al boeit het niemand iets.
[ afbeelding ]
Tentamens over 3 weken, van dat vak 2 boeken waarvan ik nu in 1 begonnen ben. Eerste 12 hoofdstukken moet je kennen uit dat boek, nu ongeveer de helft van het eerste hoofdstuk gelezen.En buiten dat boek dus nog 4 andere boeken te gaan
Die zag er niet verkeerd uit neequote:
En dat met bronzes? tssquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het slaat gewoon nergens op en mijn record is nu lang niet meer zo goed (in ieder geval geen 4 op 1 qua wins) Elke wedstrijd tegen iemand met een fatsoenlijk team kom ik achter, dan kom ik vaak nog wel terug maar dan verlies ik alsnog. En ik speel op attacking of zelfs ultra attacking.
stuk beter dan zijn vriendinquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die zag er niet verkeerd uit nee
Zit in de familie he.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die zag er niet verkeerd uit nee
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:20 schreef Baje het volgende:
NU klikte ik wel.RvP; Feyenoord
Ik heb zelfs nog geen miljoen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je bent rijk en van rijke kippen kan geplukt worden
Show die pics dan eensquote:
Wissel eens af dan. Maak eens een goud team gewoon voor de lolzquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
haha goejen troll
Ik weet zelf ook wel dat ik beter kan maar het zit er nu niet in.
Dure Typoquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:24 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
SMLENO, maar dan de verkeerde kant op
ja die is slecht he hahahquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:25 schreef Lindgren. het volgende:
Djeetje, wat de neuk is met jouw internet?
goed hoor Moquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wow wat houd je dat mooi bij
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:25 schreef Lindgren. het volgende:
Djeetje, wat de neuk is met jouw internet?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij stond in m'n watchlist en ging alles even af om te bieden (want watchlist vol en dan moet je eigenlijk 2 rijtjes in de gaten houden). Gelukkig checkte ik iedere keer de prijzen, want anders had ik hier nog overheen gebodenquote:
Ik ken hetquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij stond in m'n watchlist en ging alles even af om te bieden (want watchlist vol en dan moet je eigenlijk 2 rijtjes in de gaten houden). Gelukkig checkte ik iedere keer de prijzen, want anders had ik hier nog overheen geboden
Haha gaat om het getal he, niet om het totaalquote:
Je keeper blamen voor je slechte spelquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:35 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een bullshit is dit dan.Ik dacht dat Hart wel een redelijke keeper zou zijn.
Nee. Mijn spelers zijn aan het schaatsen en meneer doet alles wat de Fifagoden verboden hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je keeper blamen voor je slechte spel.
Je hebt niet door dat ik hier al 2 minuten aan het typen ben?quote:
Natuurlijk welquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt niet door dat ik hier al 2 minuten aan het typen ben?
quote:
Ik denk djeetjequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:12 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb vorig jaar ook gepost dat ik 1.337.000 coins hadquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha gaat om het getal he, niet om het totaalDaar moet nog wel wat bij van mijn TP
Ik vond het wel LEET SNAPTUM?
Tegen jou speelde ik echt bagger.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ook gepost dat ik 1.337.000 coins had
Doen!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Tegen jou speelde ik echt bagger.
Maar alsnog had je wel verdient gewonnen.
Binnenkort rematch ?
Ik heb hem laatst helemaal weggespeeld.quote:
Wij hebben geen kabel thuis.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst helemaal weggespeeld.
Ik weet trouwens niet wat voor streamprogramma je zus gebruikt, maar doe mij die software. Het voelt een beetje alsof ik tegen iemand speel die in Afghanistan via 3G met me connect. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Begin tweede helft ging het nog wel en toen speelde ik je ook volledig weg.
Toen ik na de 3-4 zag dat mijn Sven Kramer op de laatste 100 meter de buitenbocht had tegen Balotelli, heb ik mijn controller maar neergelegd.quote:
En dan pimpen met je jacuzzi.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wij hebben geen kabel thuis.
Dus kan geen ziggo etc.
Vandaar dat ik slecht internet heb.
Eerst de keeper dan is het de connectie.. hmmquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst helemaal weggespeeld.
Ik weet trouwens niet wat voor streamprogramma je zus gebruikt, maar doe mij die software. Het voelt een beetje alsof ik tegen iemand speel die in Afghanistan via 3G met me connect. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Begin tweede helft ging het nog wel en toen speelde ik je ook volledig weg.
Haha natuurlijk zon kabel kost 2-3 duizend euroquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En dan pimpen met je jacuzzi.Geen fatsoenlijk internet hebben, maar wel met je anus in een onnodig bad kunnen zitten.
Wat denk je dat een jacuzzi kost?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Haha natuurlijk zon kabel kost 2-3 duizend euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |