PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
veel plezierquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
FYP
"Hey, does this cloth smell like chloroform to you?"
Maar het is toch wel duidelijk wie de mol is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'bia > N'koulou.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Maar het is toch wel duidelijk wie de mol is?goeie moffel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
UP>NUPquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
M'bia > N'koulou.
kijk vooral eens naar de lengte.
niet per se, de UP N'K is even hoog als NUP M'Bquote:
Nou en, M'Bia is pure aids dit jaar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
niet per se, de UP N'K is even hoog als NUP M'B
Ik vind hem wel lekker spelenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou en, M'Bia is pure aids dit jaar.
NIET STELEN NIET STELEN!!!!quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:30 schreef vandermar het volgende:
Moffel en Piertje
Ziek zijn
Dora en swieber de vos
fixed.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
* Zhano post maar geen plaatje om VDM taferelen te vermijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
* Zhano post maar geen plaatje om VDM taferelen te vermijden
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik vond deze op een ander forum:
Wat vinden 9 van de 10 mensen leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Your'e a dumb cuntquote:
maar Reus presteert in het echt tenminste ook, dus dan is het verdraaglijk...quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Reus is zoveel erger dan Welliton,Pato en Eto'o
Reus is echt geniaal goedquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Reus is goed in meerdere dingen. Welliton is pure crap.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nee, in het echt is hij ook heel erg goedquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Belachelijk overpowered bedoel je
Die quote uit taken aan het eindequote:
die gozer is best geniaal, "vind ik leuk". HashtagFacebookquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die quote uit taken aan het einde
Spitsen hoeven niets méér te kunnen in FUT als een Emenike en Welliton, sprinten en afmaken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Reus is goed in meerdere dingen. Welliton is pure crap.Eisswein is pure crap.
Abel Hernandez is pure crap.
![]()
Eto'o en Pato zitten daar tussenin.
Als je enig plezier in het spel wilt hebben en meer wilt scoren is het belangrijk dat een spits kan dribbelen en een fatsoenlijke pass in huis heeft.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Spitsen hoeven niets méér te kunnen in FUT als een Emenike en Welliton, sprinten en afmaken.
Voor puur voetbalplezier met geweldig dominant spel en zieke goals speel ik m'n potjes tegen vrienden. FUT is deze editie mogelijk nog erger qua pace en crossing. Doorsnee low-budget pace-team speelt Barcelona in dit spel gewoon van de mat zonder custom tactics.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je enig plezier in het spel wilt hebben en meer wilt scoren is het belangrijk dat een spits kan dribbelen en een fatsoenlijke pass in huis heeft.
Dus jij speelt FUT niet voor je plezier maar om de coins?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Voor puur voetbalplezier met geweldig dominant spel en zieke goals speel ik m'n potjes tegen vrienden. FUT is deze editie mogelijk nog erger qua pace en crossing. Doorsnee low-budget pace-team speelt Barcelona in dit spel gewoon van de mat zonder custom tactics.
Mét custom tactics is het wel leuk om pass vs pace te spelen, dan kun je gasten helemaal gek krijgen met positiespel en driehoekjes.
op FIFA 12 kon je toch wel custom tactics in FUT?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Voor puur voetbalplezier met geweldig dominant spel en zieke goals speel ik m'n potjes tegen vrienden. FUT is deze editie mogelijk nog erger qua pace en crossing. Doorsnee low-budget pace-team speelt Barcelona in dit spel gewoon van de mat zonder custom tactics.
Mét custom tactics is het wel leuk om pass vs pace te spelen, dan kun je gasten helemaal gek krijgen met positiespel en driehoekjes.
Nu ook hoor. Alleen wel met een omweg.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
op FIFA 12 kon je toch wel custom tactics in FUT?
Ik speel om te winnen en winnen doe je niet structureel met Iniesta, Xavi en Fabregas op je middenveld in FUT.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dus jij speelt FUT niet voor je plezier maar om de coins?
Jammer, met wat voor een team speel je?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:56 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nu ook hoor. Alleen wel met een omweg.
[..]
Ik speel om te winnen en winnen doe je niet structureel met Iniesta, Xavi en Fabregas op je middenveld in FUT.![]()
Tijdje tegendraads toch gewoon een écht leuk team gehouden, maar werd aan alle kanten door 900 coin spelers voorbij gelopen.
90 pace op het middenveld zeker?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:56 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nu ook hoor. Alleen wel met een omweg.
[..]
Ik speel om te winnen en winnen doe je niet structureel met Iniesta, Xavi en Fabregas op je middenveld in FUT.![]()
Tijdje tegendraads toch gewoon een écht leuk team gehouden, maar werd aan alle kanten door 900 coin spelers voorbij gelopen.
BBVA team heb ik de meeste wedstrijden mee gespeeld, middenveld met Xavi, Iniesta en Xabi Alonso.quote:
Die kom ik echt zelden tegen. En in FUT is dat totaal niet effectief, je creëert weinig kansen en bij een tegenaanval ben je erg kwetsbaar als je zo speelt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:18 schreef Tim86 het volgende:
Ik speel nog altijd veel liever tegen een pace abuser dan iemand die alleen maar risicoloos rond gaat passen op het middenveld en alleen maar blijft wenden en keren met precision dribbels..en dan denken dat ze tiki taka spelen
Casillas is te klein, veel te klein en van Lloris is het wel redelijk bekend dat hij af en toe vrij aparte blunders begaat...quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:20 schreef Lastpost het volgende:
Sirigu IF is trouwens echt dé beste doelman die ik heb gehad. Op de voet gevolgd door Marchetti.
Heb af en toe trouwens het idee dat ik een gehandicapt kaartje van Casillas en Lloris heb ontvangen als ik de lovende reviews van die 2 zie online, grote goden, die gasten konden er echt geen klote van in mijn team met de gekste reddingen en fouten.
Iedere mongool kan zo spelen en je hebt standaard 60% balbezit, waardoor het altijd kut is voor de tegenstander. Het is ook nog saaier dan 5atb, dus in die zin is het wel effectief..ze bereiken wat ze willen bereiken. Dat soort gasten spelen ook standaard wel op defensive of ultra defensive.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die kom ik echt zelden tegen. En in FUT is dat totaal niet effectief, je creëert weinig kansen en bij een tegenaanval ben je erg kwetsbaar als je zo speelt.
Op het EA forum zijn er hele threads gemaakt die gaan over hoe je het beste ''tiki-taka' kunt spelen in FUT.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere mongool kan zo spelen en je hebt standaard 60% balbezit, waardoor het altijd kut is voor de tegenstander. Het is ook nog saaier dan 5atb, dus in die zin is het wel effectief..ze bereiken wat ze willen bereiken. Dat soort gasten spelen ook standaard wel op defensive of ultra defensive.
Bij mij was de lengte van Casillas niet eens het grootste probleem, maar die gozer kon geen bal klemmen, dook eroverheen, onderdoor, zorgde geregeld voor een pingel, stond geregeld totaal verkeerd opgesteld ... gewoon een van de slechtste die ik heb gehad.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Casillas is te klein, veel te klein en van Lloris is het wel redelijk bekend dat hij af en toe vrij aparte blunders begaat...
Inderdaad, dat is gewoon zwaar irritant. En maar blijven wachten en hopen op een moment dat je alles of niets gaat spelen en via een counter scoren en dan vaak ook nog even het halve veld over celebrations doen en 3 keer de herhaling.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere mongool kan zo spelen en je hebt standaard 60% balbezit, waardoor het altijd kut is voor de tegenstander. Het is ook nog saaier dan 5atb, dus in die zin is het wel effectief..ze bereiken wat ze willen bereiken. Dat soort gasten spelen ook standaard wel op defensive of ultra defensive.
I know ja. En dan ook echt trots een screen van het balbezit erbijquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Op het EA forum zijn er hele threads gemaakt die gaan over hoe je het beste ''tiki-taka' kunt spelen in FUT.
Die mensen draven echt door, er stonden talloze grafiekjes van spelsituaties die zich alleen in het echte voetbal voordoen.
Is die keeper een meid?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:26 schreef vandermar het volgende:
Van het voetbalteam van mijn neefje
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:26 schreef vandermar het volgende:
Van het voetbalteam van mijn neefje
Nee, hij heb een pruik oppe kop.quote:
Zat goed op zijn hoofd dan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, hij heb een pruik oppe kop.
quote:
iedereen wel. Jammer dat degene die deze ep eruit gegaan is ineens niet meer logisch na kon denken.quote:
Gelukkig kom je Dédé en Santana niet zo vaak tegen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:31 schreef ThadCastle het volgende:
Season is zo cheeseje speelt alleen maar tegen Reus of Welliton
Oh, ik doe het welquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:31 schreef Philos het volgende:
[..]
Holtby niet als CDM gebruiken, het is maar een tip
Hoezo ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iedereen wel. Jammer dat degene die deze ep eruit gegaan is ineens niet meer logisch na kon denken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe wordt de winnaar trouwens bepaald?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Net als dat je het al vanaf week 4 wist ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie is de mol is nog nooit zo duidelijk geweest de week voor de uitslag
Als Zarayda er nog inzat was ik nu ook geswitchtquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Net als dat je het al vanaf week 4 wist ?
Idd het is Paulienquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Niet spoilerenquote:
Want?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
quote:
Niks.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:39 schreef poker4lifee het volgende:
doe ik zoveel moeite om het niet te noemen
En oh winnaar is dus nooit de mol. Wat krijgt de mol dan?
IF Akinfeevquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:38 schreef ThadCastle het volgende:
Welke keeper onder Pareja in 352? Ik heb Akinfeev maar die kan er niks van
Een leuke seizoen dit jaar naar Zuid Afrikaquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:39 schreef poker4lifee het volgende:
Eeuwige roem.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:39 schreef poker4lifee het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Duartequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:40 schreef Jelle_96 het volgende:
Wie als CAM met Lacazette als ST in een 4-2-2-2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |