Pogba? Die kon in al m'n seizoenen met Twente geen potten breken (als huurling van Man Utd)quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:01 schreef MMUFC het volgende:
Ik heb 11 spelers in mijn selectie die volgens hun biografie "one of the global superstars" zijn.
De enige bekenden zijn Strootman en Paul Pogba.
Pogba heb ik ook paar seizoenen gehad, maar speelde ook niet echt bijzonder ofzo. Toch voor 30 miljoen verkochtquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pogba? Die kon in al m'n seizoenen met Twente geen potten breken (als huurling van Man Utd)
Maar jij speelt 12quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pogba? Die kon in al m'n seizoenen met Twente geen potten breken (als huurling van Man Utd)
Ik heb dit jaar voor het eerst een speler in het Wereldteam gehad. Toen ik bij Ajax speelde kwamen Denswil en Eriksen ook standaard in het Wereld team van het Jaar, dat vond ik wel iets overdrevenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:05 schreef MMUFC het volgende:
voor 4e jaar op rij minimaal 1 speler in Wereld team van het jaar. Dit jaar zelfs 4. Alleen nog nooit heeft er een bij de 50 genomineerden voor de Gouden Bal gezeten..
Messi heeft dat ding 7x gewonnen(3x voor 2012 en 4x in game), Fabregas 1x, Hazard 3e en Neymar nu voor 3e keer.
Zo he. Bij mij was zijn beste seizoen 6 goals en 4 assists ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:08 schreef MMUFC het volgende:
Pogba heeft bij mij188 duels en 76 gaols. Daarnaast 60 assists.
Heeft in de periode 2017-2020 het volgende bereikt:
27 duels, 15 goals 12 assists,
24 duels, 13 goals 9 assists,
26 duels, 15 goals, 14 assists
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:08 schreef MMUFC het volgende:
Pogba heeft bij mij188 duels en 76 gaols. Daarnaast 60 assists.
Heeft in de periode 2017-2020 het volgende bereikt:
27 duels, 15 goals 12 assists,
24 duels, 13 goals 9 assists,
26 duels, 15 goals, 14 assists
Ja joh. Is maar 3,5 sterquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een bod ontvangen op Lalli, een Argentijnse reserve spits. Ik heb al 4 jonge spitsen verhuurd en sta op het punt Babel te verkopen.
Dan nog heb ik nog van Persie, Brard (regen), Sigthorsson en Hajji (regen).
Zal ik deze jongen verkopen?
[ afbeelding ]
Nice, die heb ik nu transfervrij met Wolverhampton kunnen binnen hengelen. Dat worden wel baasjes op het middenveld met Hiljemark en Pogba. Flink trainen en spelen zullen zequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Pogba speelt hier bij City
[ afbeelding ]
Wat voor bod heb je gekregen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een bod ontvangen op Lalli, een Argentijnse reserve spits. Ik heb al 4 jonge spitsen verhuurd en sta op het punt Babel te verkopen.
Dan nog heb ik nog van Persie, Brard (regen), Sigthorsson en Hajji (regen).
Zal ik deze jongen verkopen?
[ afbeelding ]
Holy shitquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Pogba speelt hier bij City
[ afbeelding ]
5,25 plus 9 ton na 10 goals.quote:
Maar kijk die technische stats!quote:
Hij is mentaal en fysiek niet heel geweldig. En heeft ook geen geweldige techniek. Je kan wel betere vinden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar kijk die technische stats!
Nog niet klaar voor?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:35 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil eigenlijk niet promoveren
Weet niet. Ben bang dat ik gelijk degradeer. Maar in de Eredivisie krijg je wel meer geld.quote:
Ook niet waanzinnig veel ofzo. In vergelijking met Duitsland. Je kan beter gewoon promoveren als je echt zwaar de beste bent in de Jupiler League en kampioen word daar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weet niet. Ben bang dat ik gelijk degradeer. Maar in de Eredivisie krijg je wel meer geld.
Ok, dan blijf ik beter nog een seizoen in de JL. Heb net een nieuw contract aangeboden gekregen voor 3 jaar, 1,8k per week. Maakt de hoogte van je salaris als manager nog wat uit? Je hebt dat geld toch verder nergens voor nodigquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook niet waanzinnig veel ofzo. In vergelijking met Duitsland. Je kan beter gewoon promoveren als je echt zwaar de beste bent in de Jupiler League en kampioen word daar.
Dat doe je snel! Ik speel echt niet 13 wedstrijden in een paar uurquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:42 schreef ado98 het volgende:
Met dordrecht na 13 wedstrijden 2e met 24 punten
Drukt nog wel op je salarisbudget volgens mij. En volgens mij word je minder snel ontslagen als je een hoog salaris hebt ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok, dan blijf ik beter nog een seizoen in de JL. Heb net een nieuw contract aangeboden gekregen voor 3 jaar, 1,8k per week. Maakt de hoogte van je salaris als manager nog wat uit? Je hebt dat geld toch verder nergens voor nodig
Nee, hoe bekijk jij wedstrijden dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat doe je snel! Ik speel echt niet 13 wedstrijden in een paar uur
ik ben een nogal snelle speler, ik speel ze gewoon af en kijk om de minuut hoe het staatquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, hoe bekijk jij wedstrijden dan?
Ik heb de snelheid op 80 % staan ofzo. En ik kijk pas in de rust hoe het staat, dan kijk ik tot de 60e minuut, gooi ik er 2 wissels in. En daarna zie ik wel wat het geworden is. Meestal kijk ik wel mijn doelpunten terugquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:46 schreef ado98 het volgende:
[..]
ik ben een nogal snelle speler, ik speel ze gewoon af en kijk om de minuut hoe het staat
zo doe ik het ongeveer ook alleen doe ik het denk ik iets snellerquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de snelheid op 80 % staan ofzo. En ik kijk pas in de rust hoe het staat, dan kijk ik tot de 60e minuut, gooi ik er 2 wissels in. En daarna zie ik wel wat het geworden is. Meestal kijk ik wel mijn doelpunten terug.
Ik kijk de hele wedstrijd livequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de snelheid op 80 % staan ofzo. En ik kijk pas in de rust hoe het staat, dan kijk ik tot de 60e minuut, gooi ik er 2 wissels in. En daarna zie ik wel wat het geworden is. Meestal kijk ik wel mijn doelpunten terug.
In Engeland krijg je +20 miljoen wanneer je promoveertquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook niet waanzinnig veel ofzo. In vergelijking met Duitsland. Je kan beter gewoon promoveren als je echt zwaar de beste bent in de Jupiler League en kampioen word daar.
Damnquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In Engeland krijg je +20 miljoen wanneer je promoveert
Ooh en je gaat wel elke dag langs. Ik ga nu gewoon telkens op vakantie tot de volgende wedstrijd, tenzij ik transfers moet afhandelen of spelerslijsten moet invullen voor de CL of EL ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik kijk de hele wedstrijd live
Wel alleen hoogtepunten en die balkjes op 80% ofzo.
Same herequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik kijk de hele wedstrijd live
Wel alleen hoogtepunten en die balkjes op 80% ofzo.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In Engeland krijg je +20 miljoen wanneer je promoveert
Ik laat meestal zelfs mijn assistent de opstelling invullen. Alleen als hij geen fitte spelers erin zet, verander ik dat.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:49 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Ik speel 2/3/4 wedstrijden in een uur max.
Hangt er vanaf hoeveel tactische aanpassingen moet doen. En dat diep ik ook helemaal uit.
Dus ook onder andere de basisopstelling van de tegenstander analyseren, vergelijken met mijn opstelling, kijken welke speler ik in die omstandigheid het beste kan gebruiken. Eventueel een tactische verassing. Als de directe tegenstander bijvoorbeeld veel sneller (en goed kan tackelen) is dan mijn buitenspeler, zal ik er waarschijnlijk geen dribbelkoning neerzetten maar een man met een goede voorzet.
Enzovoorts.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh en je gaat wel elke dag langs. Ik ga nu gewoon telkens op vakantie tot de volgende wedstrijd, tenzij ik transfers moet afhandelen of spelerslijsten moet invullen voor de CL of EL ofzo.
Ik pas mij niet aan, de tegenstander moet maar zien of ze mij tegen kunnen houdenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:49 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Hangt er vanaf hoeveel tactische aanpassingen moet doen. En dat diep ik ook helemaal uit.
Dus ook onder andere de basisopstelling van de tegenstander analyseren, vergelijken met mijn opstelling, kijken welke speler ik in die omstandigheid het beste kan gebruiken. Eventueel een tactische verassing. Als de directe tegenstander bijvoorbeeld veel sneller (en goed kan tackelen) is dan mijn buitenspeler, zal ik er waarschijnlijk geen dribbelkoning neerzetten maar een man met een goede voorzet.
Enzovoorts.
Mijn assistent mag de interviews, wedstrijdvoorbereiding soms en de wedstrijdbesprekingen doen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik laat meestal zelfs mijn assistent de opstelling invullen. Alleen als hij geen fitte spelers erin zet, verander ik dat.
Ja dat is ook de bedoelingquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan vlieg je er doorheen! Dat is mij te snel. Maarja, ik speel FM voor de eerste keer.
Dat gaat wel diep ja. En ik neem aan dat je er goede resultaten mee behaalt?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:49 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Enzovoorts.
Hangt van de kwaliteiten van de tegenstander afquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik pas mij niet aan, de tegenstander moet maar zien of ze mij tegen kunnen houden
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is ook de bedoeling. Anders duurt het mij te lang.
Dat doet hij bij mij ook. Daar heb ik allemaal geen zin inquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:51 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Mijn assistent mag de interviews, wedstrijdvoorbereiding soms en de wedstrijdbesprekingen doen.
Dit spel duurt altijd lang, als je snel wil spelen moet je Fifa kopen..quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is ook de bedoeling. Anders duurt het mij te lang.
Dan kan dat balkje van vertrouwen ook meer worden wat dat betreft. En misschien verandert de clubfilosofie erdoor?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heeft het btw zin om een voetbalfilosofie in te vullen bij een verlenging van je contract als manager?
Ik heb er genoeg plezier mee hoor. Maar die dingen die je tussen de wedstrijden door krijgt handel ik liever in 1x af.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dit spel duurt altijd lang, als je snel wil spelen moet je Fifa kopen..
Het spel heeft niet voor niets zoveel detail etc.
Eerste seizoen gepromoveerd naar de Premier League. Eerste seizoen Premier league 9de geworden op 4 punten afstand van de nummer 5.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat gaat wel diep ja. En ik neem aan dat je er goede resultaten mee behaalt?
En die Touchline Instructions, doe je daar nog wat mee?
Welk balkje? En ik weet niet wat mijn clubfilosofie is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan dat balkje van vertrouwen ook meer worden wat dat betreft. En misschien verandert de clubfilosofie erdoor?
Van vertrouwen. Kan je invoeren dan, dat je aanvallend voetbal wil spelen of jeugdspelers wil laten doorstromen. Doe ik meestal, dan worden die vertrouwensbalkjes lekker volquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Welk balkje? En ik weet niet wat mijn clubfilosofie is.
Cambuur heeft nog geen Board Promises. Vertrouwenslevel is nu Okay.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van vertrouwen. Kan je invoeren dan, dat je aanvallend voetbal wil spelen of jeugdspelers wil laten doorstromen. Doe ik meestal, dan worden die vertrouwensbalkjes lekker vol.
Nou ik speel het ook erg snel en ik vind het een geweldig spelquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:00 schreef Tim86 het volgende:
Als ik dit zo lees dan zouden sommige mensen hier beter FIFA manager ofzo kunnen spelen..juist die details zijn zo leuk aan FM..als je alles gaat delegeren dan blijft er weinig over toch
Dan zet je alleen een basistactiek neer en manage je het aankoopbeleid en dat is het wel.
Moet je meestal invullen bij nieuw contract. Geeft je misschien wat meer drukquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Cambuur heeft nog geen Board Promises. Vertrouwenslevel is nu Okay.
Eensquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:00 schreef Tim86 het volgende:
Als ik dit zo lees dan zouden sommige mensen hier beter FIFA manager ofzo kunnen spelen..juist die details zijn zo leuk aan FM..als je alles gaat delegeren dan blijft er weinig over toch
Dan zet je alleen een basistactiek neer en manage je het aankoopbeleid en dat is het wel.
Nee joh, is nog genoeg te doen. Accommodaties fixen enzo. En veel jeugd laten spelen. Goede stafleden aanstellen. Dat zit toch allemaal niet in FIFAquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:00 schreef Tim86 het volgende:
Dat weet ik, ik heb net een aanbod gehad om mijn contract te verlengen. Daarom vroeg ik het ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je meestal invullen bij nieuw contract. Geeft je misschien wat meer druk
Ooh okequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik heb net een aanbod gehad om mijn contract te verlengen. Daarom vroeg ik het ook
Ben het met je eens. Maar interviews enzo worden saai. Daarom delegeer ik die. Weinig toegevoegde waarde, geen afwisseling.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:00 schreef Tim86 het volgende:
Ik pas me echt nooit aan tegenover de tegenstanderquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:19 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Maar interviews enzo worden saai. Daarom delegeer ik die. Weinig toegevoegde waarde, geen afwisseling.
Maar goed, volgens mij doelde je ook niet op mij.
FM = juist het tactisch doorgronden van je eigen team en tegenstanders. Scouten welke aankopen er goed aansluiten bij je groep.
Tegen de grotere ploegen (Europees) speel ik uit altijd 4-4-2 en rigide, scoor nog vaak een goed resultaat hiermee ook. De beste spelers van de tegenstander op zwakkere been dwingen en harder tackelen om rode kaarten uit te lokkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik pas me echt nooit aan tegenover de tegenstander. Gewoon elke wedstrijd speel ik met dezelfde tactiek.
Ik speel met dezelfde tactiek, anders sla ik mezelf voor mijn kop als ik met een andere tactiek word weggespeeld. Als ik ten onder ga, dan maar met mijn eigen visiequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Tegen de grotere ploegen (Europees) speel ik uit altijd 4-4-2 en rigide, scoor nog vaak een goed resultaat hiermee ook. De beste spelers van de tegenstander op zwakkere been dwingen en harder tackelen om rode kaarten uit te lokken![]()
Speel ik met mijn normale tactiek dit soort wedstrijden dan wordt mijn middenveld met 2 CM's compleet overlopen
Nee, als ik het zo lees ben jij nog de meest fanatieke hier met het analyseren van je tegenstander etc..dat doe ik dan weer niet. Ik ga altijd uit van mijn eigen kwaliteiten..mijn eigen team bouw ik wel erg zorgvuldig op, maar qua tactiek switchen..mehh. Alleen als het echt niet loopt tijdens een wedstrijd tweak ik wat of switch ik heeeel af en toe naar een andere formatie.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:19 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Maar interviews enzo worden saai. Daarom delegeer ik die. Weinig toegevoegde waarde, geen afwisseling.
Maar goed, volgens mij doelde je ook niet op mij.
FM = juist het tactisch doorgronden van je eigen team en tegenstanders. Scouten welke aankopen er goed aansluiten bij je groep.
Ik moet vaak ook wel, want ik ben meestal vaak de underdog. Ik kan nu wel in de Premier league met Wolverhampton de topclubs mijn wil op leggen, maar dat ga ik verliezen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, als ik het zo lees ben jij nog de meest fanatieke hier met het analyseren van je tegenstander etc..dat doe ik dan weer niet. Ik ga altijd uit van mijn eigen kwaliteiten..mijn eigen team bouw ik wel erg zorgvuldig op, maar qua tactiek switchen..mehh. Alleen als het echt niet loopt tijdens een wedstrijd tweak ik wat of switch ik heeeel af en toe naar een andere formatie.
Die clubs kopen ook maar raak. Arsenal kocht een speler van mij voor 20 miljoen die nog in geen enkele competitiewedstrijd mee mocht doen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:36 schreef MMUFC het volgende:
Barcelona heeft ook gewoon voor bijna 15 miljoen een speler bij me vandaan geplukt. Vervolgens speelt die speler in iets meer dan een half seizoen wel 2 duels(1 competitie, 1 CL.. Hij is welliswaar 5 weken geblesseerd geweest, maar dan blijven er nog ruim 4 maanden over waarin hij wel beschikbaar was
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je wilt toch niet promoveren?
Nee, maar ik zie wel. Ik kan die wedstrijd niet beinvloedenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je wilt toch niet promoveren?
Jawel hoor. Je kan gewoon met 2 verdedigers spelen ofzo. En met 5 spitsen ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie wel. Ik kan die wedstrijd niet beinvloeden
En Sparta heeft z'n manager ontslagen
Saven en opnieuw laden, fuck promotiequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie wel. Ik kan die wedstrijd niet beinvloeden
En Sparta heeft z'n manager ontslagen
0-5-5quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Je kan gewoon met 2 verdedigers spelen ofzo. En met 5 spitsen ofzo.
Als je wil verliezen maakt dat niets uit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen verlies je dan met 1-17 oid
Spitsje in de goal en keepertje in de spits.quote:
Zou wel keer leuk zijn om te proberen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Spitsje in de goal en keepertje in de spits.
Aaaanvalluhhh![]()
Ijsselmeervogelsquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat worden sensationele wedstrijdjes.
Als er een amateurploegje in de Eredivisie komt, ga ik automatisch hopen dat ze er in blijven.quote:
Hebben ze al nieuw stadion?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er een amateurploegje in de Eredivisie komt, ga ik automatisch hopen dat ze er in blijven.
Nee. Ze zitten nog steeds in de Westmaat.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze al nieuw stadion?
Hoeveel mensen kunnen daar in?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Ze zitten nog steeds in de Westmaat.
7.000 waaronder 4.000 staanplaatsen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen kunnen daar in?
Is wel een leuke club om mee te beginnen. Al moet Spakenburg dan eigenlijk ook steeds mee promoverenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
7.000 waaronder 4.000 staanplaatsen.
In ieder geval meer capaciteit dan Woudestein
Laatste ronde van de playoffs?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:51 schreef DeHovenier het volgende:
Moet nu tegen Den Bosch.
Doet me denken aan dit filmpje
http://www.dumpert.nl/med(...)terdamse_denker.html
Wel een hoop gescheld
En hoe gaat het Europees?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:52 schreef MMUFC het volgende:
Het gaat in de competitie tegenwoordig erg makkelijk
Sta na 19 duels 14 punten voor nummer 2 Volendam
Daar 7 punten achter staat Feyenoord. Ajax staat 10 punten achter Volendam, op mij staan ze dus 24 punten achter!
De Westmaat, verdomd mooi sportpark voor een zaterdagamateurquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Ze zitten nog steeds in de Westmaat.
Ik neem in Engeland nooit een keeper mee, aangezien ik slechts ruimte voor maar vijf wissels hebquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:55 schreef Tim86 het volgende:
Hebben jullie standaard een keeper op de bank eigenlijk? Ik heb echt nog nooit iets met mijn keeper gehad in al die seizoenen en had net besloten om het er een keer op te gokken omdat ik wat jeugdspelers de kans wilde geven..Nu valt mijn keeper dus geblesseerd uit
Gelukkig thuis tegen een kutploeg bij een 2-0 stand, maar nu dus nog een uur lang mijn spits op doel..langste speler en hoogste gk rating (4)
Ik neem wel altijd een keeper mee, voor de zekerheidquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:55 schreef Tim86 het volgende:
Hebben jullie standaard een keeper op de bank eigenlijk? Ik heb echt nog nooit iets met mijn keeper gehad in al die seizoenen en had net besloten om het er een keer op te gokken omdat ik wat jeugdspelers de kans wilde geven..Nu valt mijn keeper dus geblesseerd uit
Gelukkig thuis tegen een kutploeg bij een 2-0 stand, maar nu dus nog een uur lang mijn spits op doel..langste speler en hoogste gk rating (4)
Uit Nederland.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:02 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb met Lyon ieder jaar wel een talentvolle Nederlander in mijn opleiding..waar komen ze vandaan joh
Zit nu in februari 2022.quote:
Ooh kan nog wel beter dusquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:17 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Zit nu in februari 2022.
In 2014 EL gewonnen, in 2020 de CL gewonnen en in 2021 CL finale verloren.
Ik heb nog nooooooit een keeper op de bank gezet, 1x keeper geblesseerd gehad tijden een wedstrijd; in de 90ste minuutquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:55 schreef Tim86 het volgende:
Ja, dat heb ik nu dus ook, maar wel typisch dat de FM Karma Engine dan meteen toeslaatquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:20 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ik heb nog nooooooit een keeper op de bank gezet, 1x keeper geblesseerd gehad tijden een wedstrijd; in de 90ste minuut.
Gebeurd zo weinig, ik prefereer andere wissels.
Ja, een keertje. Gewoon pech dus helaasquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nu dus ook, maar wel typisch dat de FM Karma Engine dan meteen toeslaat
Uhu. Thuis werd het 0-0, uit 2-0, waaronder een eigen goal van m'n keep in de 91e minuutquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laatste ronde van de playoffs?
Nog een jaartje bouwen dusquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Uhu. Thuis werd het 0-0, uit 2-0, waaronder een eigen goal van m'n keep in de 91e minuut
Fc Den Bosch is gepromoveerd naar de Eredivisie. En ik heb 343k ontvangen omdat ik 2e ben geëindigd in de JL.
Ik wel. M'n keep werd geblesseerd en ik had geen reservekeep op de bank, dus ging een centrale verdediger in het doelquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:55 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog een jaartje bouwen dus.
Upload het op youtubequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
5-1 gewonnen van de 17e Paderborn.
Mijn AM(R) scoorde nog een wereldgoal!
Hij gaf van 5 meter van de zijkant van de 16 een voorzetje en die vloog er zomaar ineens in.
Jups, daarom ga ik ook met deze game doorquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh kan nog wel beter dus.
Pas als je in Europa ook zo dominant bent dat je de CL 5x achter elkaar wint is het echt tijd om te stoppen. Dat had ik in FM12, won ik in een minder jaar nog steeds met gemak de CL en werd ik met 15 punten voorsprong kampioen maar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:30 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Jups, daarom ga ik ook met deze game door
Prima assistent-manager, is hij ook nog steeds bij mijquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:41 schreef DeHovenier het volgende:
Jan Olde Riekerink is ontslagen bij GAE, heb hem gelijk een contract aangeboden
Het bestuur heeft die transfer gecancelledquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima assistent-manager, is hij ook nog steeds bij mij.
Had je al een assistent-manager dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het bestuur heeft die transfer gecancelled![]()
Trap eerst je huidige eruitquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het bestuur heeft die transfer gecancelled![]()
Dat wil nog wel eens helpen inderdaad.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Trap eerst je huidige eruit
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had je al een assistent-manager dan?
Je bedoelt trainer?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben aan het kijken of ik hem coach kan maken.
Inderdaad. Dan mag Van Tiggelen wegquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bedoelt trainer?Een stap achteruit willen ze meestal niet.
Goede keuze.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan mag Van Tiggelen weg
Idd. Als je kijkt naar het verschil tussen henquote:
Ach er zijn nog verschillende uitdagingen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pas als je in Europa ook zo dominant bent dat je de CL 5x achter elkaar wint is het echt tijd om te stoppen. Dat had ik in FM12, won ik in een minder jaar nog steeds met gemak de CL en werd ik met 15 punten voorsprong kampioen maar.
525 euro per week is teveel salaris?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet die knakker ook binnenhalen, maar hij vraagt teveel salaris
Tuurlijk, en ergens transfervrij een betere vindenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd. Als je kijkt naar het verschil tussen hen
Het heeft me 30k gekost, maar Van Tiggelen is weg.
Doen? Ik kan het geld goed gebruiken om m'n schuld te verminderen.
[ afbeelding ]
Ok.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk, en ergens transfervrij een betere vinden
Dat zal Louis niet leuk vindenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:50 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ach er zijn nog verschillende uitdagingen.
- Vaker kampioen dan Ajax(zijn staan op 32, ik ben op weg naar nummer 29)
- Recordhouder CL(heb er nu 2(incl. 1988) Real 9)
- Record Coen Dillen uit de boeken
- Eredivisieseizoen zonder puntverlies(zojuist 1-1 gespeeld, dus zit er dit seizoen ook niet in)
- Alex Ferguson voorbijgaan in Manager Hall of Fame(sta zelf nu 20e)
Met de komende titel ga ik Louis van Gaal voorbij. Dan ben ik op Frank de Boer na de succesvolste Nederlandse manager. De boer heeft in deze game 1x de landstitel gepakt met Ajax, daarna vertrok hij naar Barca waarmee hij 1x kampioen, 1x beker, 3x CL en 3x WK voor clubs won..
Zijn hun trainingsskills niet omhoog gegaan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok.
2 coaches hebben hun Continental B diploma gehaald
Dus wat kunnen ze nu?
Zal eens kijken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn hun trainingsskills niet omhoog gegaan?
Heeft het record van topscoorder in de Eredivisie volgens mij.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zal eens kijken.
Wat is trouwens het record van Coen Dillen
Ik ken die hele gozer niet.
[ afbeelding ]
Ik had Cruijff als assistent maar is vorig seizoen gestopt, nu heb ik Raul Tamudoquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:49 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Dan heb je idd gewoon een assistent teveel, dan moet je eerst je eigen assistent eruit flikkeren.
Ik weet toch dat als ik eenmaal een andere game in FM begin, dat ik na 1 of 2 seizoenen toch weer op deze game terug val.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal Louis niet leuk vinden. Maar dit is wel leuk, als je telkens nieuwe uitdagingen neemt. Dan kan je ook wel lang met een game doen. Ik wil ook de beste Duitse club ooit in de CL worden
.
Cruijff zit niet in mijn game volgens mij. Ik heb hem nooit kunnen aanstellen als assistentquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ikhad Cruijff als assistent maar is vorig seizoen gestopt, nu heb ik Raul Tamudo![]()
Jeugdtrainers:
Thierry Henry
Xavi
Boumsong
en Patrice Evra![]()
Luis Garcia is assistent U19
43 goals in 1 eredivisieseizoen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zal eens kijken.
Wat is trouwens het record van Coen Dillen
Ik ken die hele gozer niet.
[ afbeelding ]
Dat is ook leukquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:58 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik weet toch dat als ik eenmaal een andere game in FM begin, dat ik na 1 of 2 seizoenen toch weer op deze game terug val.
Had ik in FM12 met Santa Coloma. Had inmiddels de groepsfase CL een keer overleefd en kwam gewoon iedere keer weer bij die game uit..
Helemaal in het begin is hij een werkloze assistent manager.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cruijff zit niet in mijn game volgens mij. Ik heb hem nooit kunnen aanstellen als assistent.
Allessandro Del Piero als assistentquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik had Cruijff als assistent maar is vorig seizoen gestopt, nu heb ik Raul Tamudo![]()
Jeugdtrainers:
Thierry Henry
Xavi
Boumsong
en Patrice Evra![]()
Toen zat hij er ook niet in bij mijquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Helemaal in het begin is hij een werkloze assistent manager.
Ik heb toen Spijkerman ontslagen en Held Cruijff gehaald voor een weeksalaris van 7,5k
Inderdaad, echt niet te missen als je de Eredivisie een beetje volgtquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:59 schreef MMUFC het volgende:
[..]
43 goals in 1 eredivisieseizoen.
Ken je dat record niet?
Als in de eredivisie een speler ongeveer 1 op 1 loopt dan komen ze met de "Coen Dillen-index" aanzetten
Ah. Dat was mij onbekendquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:59 schreef MMUFC het volgende:
[..]
43 goals in 1 eredivisieseizoen.
Ken je dat record niet?
Als in de eredivisie een speler ongeveer 1 op 1 loopt dan komen ze met de "Coen Dillen-index" aanzetten
Bij 4 sterren en meer verlengen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah. Dat was mij onbekend
Het jeugdcontract van een hoop spelertjes loopt binnenkort af. Ik weet niet zeker of ik die contracten moet verlengen....
Maar dat hangt toch af van je scouts, of die sterren de werkelijkheid benaderen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij 4 sterren en meer verlengen.
Je assistent-manager beoordeelt je spelers. En Olde Riekerink heeft daar wel een goede kijk op.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar dat hangt toch af van je scouts, of die sterren de werkelijkheid benaderen?
Ah ok. Ja, JOR heeft wel goede stats daarvoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je assistent-manager beoordeelt je spelers. En Olde Riekerink heeft daar wel een goede kijk op.
Weg ermeequote:Op donderdag 28 februari 2013 23:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah ok. Ja, JOR heeft wel goede stats daarvoor
Beste speler van die lijst is btw 1,5 ster
Start ook gewoon met een club in de bet square premier en werk je weg omhoogquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Duitsland is ook geen uitdaging meer. Weer met gemak de bekerfinale gehaald. Moet tegen Hansa Rostock, die spelen in de 3. Liga
. Is wel een rivaaltje trouwens
.
Word mijn volgende game welquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Start ook gewoon met een club in de bet square premier en werk je weg omhoog
League 2. Wimbledon.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word mijn volgende game wel. Is een stuk leuker volgens mij. Welke divisie start AFC Wimbledon?
Daarentegen heb ik een 15jarige regen binnengehaald, hij heeft 4.5 ster.quote:
Met die club ga ik wel een game beginnen. Ik wil altijd wel een club met een mooie geschiedenisquote:
Screen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daarentegen heb ik een 15jarige regen binnengehaald, hij heeft 4.5 ster.
The club was founded in 2002 as a result of the decision for Wimbledon F.C.'s relocation to Milton Keynes in Buckinghamshire by the Football Assocation; Wimbledon F.C. was subsequently renamed Milton Keynes Dons in 2004. The Wimbledon supporters who strongly opposed the idea of moving reacted by founding their own club, AFC Wimbledon. In view of its transplanting to Milton Keynes, the majority of Wimbledon fans felt that the original club no longer represented Wimbledon's legacy and traditions, and thus withdrew their support, choosing instead to start a new so-called "phoenix club" from scratch.[1]quote:
Ditquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:18 schreef Silv het volgende:
[..]
The club was founded in 2002 as a result of the decision for Wimbledon F.C.'s relocation to Milton Keynes in Buckinghamshire by the Football Assocation; Wimbledon F.C. was subsequently renamed Milton Keynes Dons in 2004. The Wimbledon supporters who strongly opposed the idea of moving reacted by founding their own club, AFC Wimbledon. In view of its transplanting to Milton Keynes, the majority of Wimbledon fans felt that the original club no longer represented Wimbledon's legacy and traditions, and thus withdrew their support, choosing instead to start a new so-called "phoenix club" from scratch.[1]
Vind ik mooi.
Nee weet ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aardig spelertje welVoor mij zou hij niet goed genoeg zijn, maar voor jou denk ik wel
Die wilden allebei niet naar mij.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik had Cruijff als assistent maar is vorig seizoen gestopt, nu heb ik Raul Tamudo![]()
Jeugdtrainers:
Thierry Henry
Xavi
Boumsong
en Patrice Evra![]()
Ik kan nog steeds niet vragen om mijn jeugdopleiding te verbeterenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee weet ik
Nu nog een betere jeugdopleiding, maar die is pas in oktober 2013 klaar
Ah ok. Zoiets is er toch ook met de Redbull Salzburg, dat fans een eigen Salzburg oprichtten omdat er dan geen Redbull in de naam zat?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:18 schreef Silv het volgende:
[..]
The club was founded in 2002 as a result of the decision for Wimbledon F.C.'s relocation to Milton Keynes in Buckinghamshire by the Football Assocation; Wimbledon F.C. was subsequently renamed Milton Keynes Dons in 2004. The Wimbledon supporters who strongly opposed the idea of moving reacted by founding their own club, AFC Wimbledon. In view of its transplanting to Milton Keynes, the majority of Wimbledon fans felt that the original club no longer represented Wimbledon's legacy and traditions, and thus withdrew their support, choosing instead to start a new so-called "phoenix club" from scratch.[1]
Vind ik mooi.
Ik haal meestal Jan Olde Riekerink. Wil bijna altijd wel naar de wat mindere clubs, en heeft behoorlijk goede stats.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:20 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Die wilden allebei niet naar mij.
Ik heb nu Terry McDermot
Training geven kan hij niet, hoeft ook niet (genoeg specialistische trainers voor). Kan me verder soms wel van geniale adviezen voorzien, waar ik wel redelijk vanuit kan gaan. De stats die ik eis waren het best haalbare voor mij.
[ afbeelding ]
Vergelijkbare situatie inderdaad.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah ok. Zoiets is er toch ook met de Redbull Salzburg, dat fans een eigen Salzburg oprichtten omdat er dan geen Redbull in de naam zat?
Ook mooi, met z'n TK 16!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:20 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Die wilden allebei niet naar mij.
Ik heb nu Terry McDermot
Training geven kan hij niet, hoeft ook niet (genoeg specialistische trainers voor). Kan me verder soms wel van geniale adviezen voorzien, waar ik wel redelijk vanuit kan gaan. De stats die ik eis waren het best haalbare voor mij.
[ afbeelding ]
Maar Oostenrijk is dan weer een mindere competitiequote:Op donderdag 28 februari 2013 23:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah ok. Zoiets is er toch ook met de Redbull Salzburg, dat fans een eigen Salzburg oprichtten omdat er dan geen Redbull in de naam zat?
Welke?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch maar 22 miljoen uitgegeven aan die linksback. Kon hem niet laten lopen
.
Klopt, maar die wilde ook al niet naar mij.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:21 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik haal meestal Jan Olde Riekerink. Wil bijna altijd wel naar de wat mindere clubs, en heeft behoorlijk goede stats.
Regen. Een jonge Duitser. Dan is mijn hele verdediging inclusief keeper Duits. Nu nog een paar goede Duitse MC's vinden.quote:
Olde Riekerink is een standaard aankoopquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:23 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Klopt, maar die wilde ook al niet naar mij.![]()
Pas nog vergeleken, maar in mijn game heeft McDermot nu betere stats dan Olde Riekerink.
Olde Riekerink is bij meestal ook wel een vaste.
Uhu. Weet niet of hij dat kan worden, volgens JOR heeft ie de potentie om een keyplayer in de basiself te worden. Nu is 'ie goed genoeg voor de Topklassequote:Op donderdag 28 februari 2013 23:21 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
PA neem ik aan?
Die komen wel vaker voorbij.
Sowieso een merknaam in je clubnaam hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sowieso een merknaam in je clubnaam hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+1
No resentment ever evened out a weaker hand
Versleeuwen als coach, ook een standaard haha.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Olde Riekerink is een standaard aankoop.
Maar je moet je afvragen of hij ooit die keyplayer word. Als je door gaat groeien, word het misschien maar een 3 sterren speler ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Uhu. Weet niet of hij dat kan worden, volgens JOR heeft ie de potentie om een keyplayer in de basiself te worden. Nu is 'ie goed genoeg voor de Topklasse
[..]
Sowieso een merknaam in je clubnaam hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
John Versleeuwen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:23 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Klopt, maar die wilde ook al niet naar mij.![]()
Pas nog vergeleken, maar in mijn game heeft McDermot nu betere stats dan Olde Riekerink.
Olde Riekerink is bij meestal ook wel een vaste prik, net zoals Versleeuwen als coach.
Die zakt altijd voor al zijn trainerscursussenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Versleeuwen als coach, ook een standaard haha.
[..]
Sowieso een merknaam in je clubnaam hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
quote:
quote:
quote:
Ja dat zal wel. Heeft ook te maken met de kwaliteit van de jeugdopleiding toch?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je moet je afvragen of hij ooit die keyplayer word. Als je door gaat groeien, word het misschien maar een 3 sterren speler ofzo.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
ote][ afbeelding ] Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef Silv het volgende:
[..]+1
Of hij zijn potentie gaat waarmaken?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja dat zal wel. Heeft ook te maken met de kwaliteit van de jeugdopleiding toch?
Lukt het jongenquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of hij zijn potentie gaat waarmaken?
Fok! verneukte de layout met een [qu hier en een te] daarquote:
Test.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu is dus het hele quotesysteem naar de kut?
Heujquote:
Hoeveel sterren krijgen ze voor hun trainingen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:30 schreef dion_v_k het volgende:
Stats zien er ook allemaal goed uit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:30 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Potentieel is natuurlijk van meerdere dingen afhankelijk.
- Enkele verborgen stats.
- Speeltijd
- Kwaliteit opleiding
- Kwaliteit trainers
- Kwaliteit faciliteiten
- Het bovenstaande bij een eventuele huurclub
- Geestelijke stats (oa. doorzettingsvermogen)
Kan ik niet zien, zijn allemaal jeugdtrainers hequote:Op donderdag 28 februari 2013 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel sterren krijgen ze voor hun trainingen?
Jeugdtrainers kan je toch ook gewoon zien bij de 19-jarigen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:33 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kan ik niet zien, zijn allemaal jeugdtrainers he![]()
Bij het 1e heb ik overal 4,5 ster behalve op duelkracht; 4 sterren
Tuurlijk wel, momentje nooit bij de jeugd gekeken naar die sterrenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:33 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kan ik niet zien, zijn allemaal jeugdtrainers he![]()
Bij het 1e heb ik overal 4,5 ster behalve op duelkracht; 4 sterren
Of vragen om meer trainers bij het bestuur.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok.
Ik wil die Versleeuwen wel, moet daarvoor wel een andere coach ontslaan. Maar daar wacht ik even mee, want het contract van een coach loopt binnenkort af.
En hoeveel zijn het er?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, momentje nooit bij de jeugd gekeken naar die sterren![]()
![]()
Garcia heeft 4,5 sterquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:36 schreef Silv het volgende:
Bwehehe, ik krijg echt bijna iedere wedstrijd wel een penalty tegen. Net 3 in 1 wedstrijd, lekker hoor.
Bij mij lag er een speler een jaar uitquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:42 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Ook een tipje bij blessuregevoelige spelers, aangezien sommige er hier nog al over klagen.
Het zal van deze speler geen ijzervreter maken, maar je kan ooit proberen om zijn persoonlijke trainingsintensiteit onder het gemiddelde te zetten.
Je zal merken, ipv van 5/6 blessures per jaar krijgt hij er dan bijvoorbeeld 2/3/4. Alle beetjes helpen.
Is bij mij al meerdere malen met succes gelukt zo.
Een jaar is wel erg extreemquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij lag er een speler een jaar uitIk zal de tip gebruiken
.
Niet echtquote:
Het was ook mijn enigste rechtsbuiten. Daarom probeerde ik Cristiano Ronaldo te halen, maar die vroeg 16 miljoen salaris per jaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een jaar is wel erg extreem
[..]
Niet echt
Er is wel interesse voor de meeste van m'n spelers.
Ja, maar dan moet ik wel goede vervanging halen. En ik zal vast wel niet weer de 2e plek halen in de JL...quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was ook mijn enigste rechtsbuiten. Daarom probeerde ik Cristiano Ronaldo te halen, maar die vroeg 16 miljoen salaris per jaar. Je moet wel doorselecteren hoor
.
Verkopen die topscoorder, als iemand hem nog wil hebben voor dat bedragquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:55 schreef DeHovenier het volgende:
M'n clubtopscoorder is nu 30 en 550k waard. Zit te twijfelen of ik hem zal verkopen...
Heb nu dit jochie 'gekocht'
[ afbeelding ]
Anders doe je gewoon een paar seizoenen over promotie, en doorselecteren dan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik wel goede vervanging halen. En ik zal vast wel niet weer de 2e plek halen in de JL...
Ja. Wil eerst de club finacieel stabiel hebben, en ook zorgen dat ik nog goede resultaten behaal.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders doe je gewoon een paar seizoenen over promotie, en doorselecteren dan.
Rustig opbouwen, werkt prima. Als je snel aan de top komt, val je ook snel omlaag.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja. Wil eerst de club finacieel stabiel hebben, en ook zorgen dat ik nog goede resultaten behaal.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Real Madrid thuis met 4-1 verslagen.
En dan promoveer je ineens. Sta je daarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja. Wil eerst de club finacieel stabiel hebben, en ook zorgen dat ik nog goede resultaten behaal.
Onderhandelen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:10 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil dat geld eigenlijk het liefst nu hebben
Koeman van RKC heeft ook nog interesse.
[ afbeelding ]
Hopen dat ik het volhoudt in de return. Het kan snel gaanquote:
Ook altijd leuk als je je bod intrekt, en dat die speler gaat zeuren bij zijn club. Kost het je zo 10 miljoen minderquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:16 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Onderhandelen.
Iets wat met deze FM trouwens wel redelijk lukt.
Vorige FM's was de computer veel te halstarrig, en bleef zodoende bij een bedrag. Of termijnen, iedere keer als je een tegenbod deed werd het geweigerd. Bij deze FM krijg je meestal wel een beter voorstel terug.
Tenzij je natuurlijk een absurd tegenbod doet.
Haha, mijn spelers kosten meeeeestal geen 10 miljoen; maar die tactiek wil wel eens werken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook altijd leuk als je je bod intrekt, en dat die speler gaat zeuren bij zijn club. Kost het je zo 10 miljoen minder.
Gladbach vroeg 35 miljoen voor een speler. Dat vond ik te veel en toen kon hij voor 22 miljoen weg. Is nog veel geld maarja. Je moet er wat voor over hebben wil je nationaliseren.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:19 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Haha, mijn spelers kosten meeeeestal geen 10 miljoen; maar die tactiek wil wel eens werken.
Of je gewoon veel lovend uitlaten over een speler, en dat je een bod wil voorbereiden. Laag bieden, word geweigerd, speler begint te zeiken, marktconform bedrag bieden, speler binnen.
Soms dan.
Nationaliseren ben ik meestal ook wel een voorstander van. Meestal wel leuker.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gladbach vroeg 35 miljoen voor een speler. Dat vond ik te veel en toen kon hij voor 22 miljoen weg. Is nog veel geld maarja. Je moet er wat voor over hebben wil je nationaliseren.
Ik wil sowieso wel dat in ieder geval 75 van mijn selectie van de nationaliteit van de club is. Anders heb je een selectie vol Fransozen en Argentijnen. Dan is er geen reet meer aan. En ik heb het geld nu tochquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:25 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Moet wel eerlijk toegeven: Heb dit keer voor het eerst een heel duur talent gekocht (Engelse talenten, belachelijke prijzen), was al 2 jaar op rij Player of the Year in Championship, 19 jaar, en could become leading premiership player in future. 7.500.000, na heeeeeeeel veel onderhandelingen.
Ik speel nu normaal gesproken met 7 engelsen en 5 buitenlanders. Voor de Premier League niet verkeerd. Hopelijk kan ik er op den duur opleiden dat er meer komen, maar nu niet betaalbaar. De tijd zal het leren, want je hebt gelijk dat is meestal wel leukerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil sowieso wel dat in ieder geval 75 van mijn selectie van de nationaliteit van de club is. Anders heb je een selectie vol Fransozen en Argentijnen. Dan is er geen reet meer aan. En ik heb het geld nu toch
Er komt bij mij al jaren niks uit de jeugd. Er zit nu één jeugdspeler in mijn selectie. Maar ik kan niks verbeteren qua accommodaties en jeugdopleiding, terwijl het nog niet op maximaal staat.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:32 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ik speel nu normaal gesproken met 7 engelsen en 5 buitenlanders. Voor de Premier League niet verkeerd. Hopelijk kan ik er op den duur opleiden dat er meer komen, maar nu niet betaalbaar. De tijd zal het leren, want je hebt gelijk dat is meestal wel leuker.
Wel weinig. Dat is een weeksalaris bij mijn spelersquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:37 schreef DeHovenier het volgende:
1 speler verkocht voor een ton, hij was 75k waard. Alle beetjes helpen
quote:TV programme that you would never miss: Geordie Shore
The hottest chick in the world is... Kim Kardashin
Een standaard weeksalaris is 1,5k bij mijquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel weinig. Dat is een weeksalaris bij mijn spelers
Die heb ik transfervrij kunnen halen. Heeft geen goal voor me gemaakt. Was niks bij mij.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een standaard weeksalaris is 1,5k bij mij
Ik kan Boetius lenen van Feyenoord
Bij Benfica was het niks in FM13quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ola John kan trouwens ook gehuurd worden aan het begin van FM12, was een mooie speler voor mijn GAEHij linksvoor, Jarchinio Antonia rechtsvoor, en scoren maar
Hij is nog niet weg, hij vond het salaris te laagquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel weinig. Dat is een weeksalaris bij mijn spelers
Dat is pas irritantquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij is nog niet weg, hij vond het salaris te laag
MK Donsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoppa, 4-1 winst op MK DonsVorige keer speelde ik 4-4-2 en werd het 2-2, dit keer nam ik een gok en gebruikte de 4-2-3-1 weer eens, en dat had resultaat
Haha dat is zonde ja. Internationaal maar wat beter presteren danquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:18 schreef dion_v_k het volgende:
55 miljoen hebben en niemand die naar Ajax wil komen![]()
Ja leuk, 1e ronde CL (knockout) tegen Inter, 1e wedstrijd thuis ook nogquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha dat is zonde ja. Internationaal maar wat beter presteren dan
Inter moet te doen zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja leuk, 1e ronde CL (knockout) tegen Inter, 1e wedstrijd thuis ook nog
Aflopend contract?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jeuh, Richie Barroilhet is ineens van 300k waarde naar 45k gezakt, en dat terwijl hij niet geblesseerd is en regelmatig speeltIk had willen cashen
Ook uit cornertactiek een paar zeker?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:40 schreef Tim86 het volgende:
Wat een fenomeen..10 goals al als CB..en hij neemt vrije trappen of penalties
[ afbeelding ]
Nope, ligt nog 2,5 jaar vastquote:
Naar Feyenoord gaanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Haha, nu wil Feyenoord me hebben![]()
NEIN!is het antwoord!
Leuke wedstrijdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Haha, Mansfield - Accrington 1-0, met maarliefst 1 heel schot op doel in de hele wedstrijd
Iddquote:
Na 45 min zag je nog steeds de aftrapquote:
Ik doe helemaal niets aan mijn cornertactiekquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook uit cornertactiek een paar zeker?
Gaat bij mij meestal automatischquote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niets aan mijn cornertactiek
Ja, hier dus ook, maar 10 uit 26 is wel heel ziekquote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat bij mij meestal automatischDat centrale verdediger ddaar veel goals uit maakt.
Ja dat is wel waar. Al kunnen mijn CV's dat in een goed jaar ook halen. En dan nemen ze geen penalty's en vrije trappenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, hier dus ook, maar 10 uit 26 is wel heel ziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |