Pogba? Die kon in al m'n seizoenen met Twente geen potten breken (als huurling van Man Utd)quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:01 schreef MMUFC het volgende:
Ik heb 11 spelers in mijn selectie die volgens hun biografie "one of the global superstars" zijn.
De enige bekenden zijn Strootman en Paul Pogba.
Pogba heb ik ook paar seizoenen gehad, maar speelde ook niet echt bijzonder ofzo. Toch voor 30 miljoen verkochtquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pogba? Die kon in al m'n seizoenen met Twente geen potten breken (als huurling van Man Utd)
Maar jij speelt 12quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pogba? Die kon in al m'n seizoenen met Twente geen potten breken (als huurling van Man Utd)
Ik heb dit jaar voor het eerst een speler in het Wereldteam gehad. Toen ik bij Ajax speelde kwamen Denswil en Eriksen ook standaard in het Wereld team van het Jaar, dat vond ik wel iets overdrevenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:05 schreef MMUFC het volgende:
voor 4e jaar op rij minimaal 1 speler in Wereld team van het jaar. Dit jaar zelfs 4. Alleen nog nooit heeft er een bij de 50 genomineerden voor de Gouden Bal gezeten..
Messi heeft dat ding 7x gewonnen(3x voor 2012 en 4x in game), Fabregas 1x, Hazard 3e en Neymar nu voor 3e keer.
Zo he. Bij mij was zijn beste seizoen 6 goals en 4 assists ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:08 schreef MMUFC het volgende:
Pogba heeft bij mij188 duels en 76 gaols. Daarnaast 60 assists.
Heeft in de periode 2017-2020 het volgende bereikt:
27 duels, 15 goals 12 assists,
24 duels, 13 goals 9 assists,
26 duels, 15 goals, 14 assists
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:08 schreef MMUFC het volgende:
Pogba heeft bij mij188 duels en 76 gaols. Daarnaast 60 assists.
Heeft in de periode 2017-2020 het volgende bereikt:
27 duels, 15 goals 12 assists,
24 duels, 13 goals 9 assists,
26 duels, 15 goals, 14 assists
Ja joh. Is maar 3,5 sterquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een bod ontvangen op Lalli, een Argentijnse reserve spits. Ik heb al 4 jonge spitsen verhuurd en sta op het punt Babel te verkopen.
Dan nog heb ik nog van Persie, Brard (regen), Sigthorsson en Hajji (regen).
Zal ik deze jongen verkopen?
[ afbeelding ]
Nice, die heb ik nu transfervrij met Wolverhampton kunnen binnen hengelen. Dat worden wel baasjes op het middenveld met Hiljemark en Pogba. Flink trainen en spelen zullen zequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Pogba speelt hier bij City
[ afbeelding ]
Wat voor bod heb je gekregen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een bod ontvangen op Lalli, een Argentijnse reserve spits. Ik heb al 4 jonge spitsen verhuurd en sta op het punt Babel te verkopen.
Dan nog heb ik nog van Persie, Brard (regen), Sigthorsson en Hajji (regen).
Zal ik deze jongen verkopen?
[ afbeelding ]
Holy shitquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Pogba speelt hier bij City
[ afbeelding ]
5,25 plus 9 ton na 10 goals.quote:
Maar kijk die technische stats!quote:
Hij is mentaal en fysiek niet heel geweldig. En heeft ook geen geweldige techniek. Je kan wel betere vinden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar kijk die technische stats!
Nog niet klaar voor?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:35 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil eigenlijk niet promoveren
Weet niet. Ben bang dat ik gelijk degradeer. Maar in de Eredivisie krijg je wel meer geld.quote:
Ook niet waanzinnig veel ofzo. In vergelijking met Duitsland. Je kan beter gewoon promoveren als je echt zwaar de beste bent in de Jupiler League en kampioen word daar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weet niet. Ben bang dat ik gelijk degradeer. Maar in de Eredivisie krijg je wel meer geld.
Ok, dan blijf ik beter nog een seizoen in de JL. Heb net een nieuw contract aangeboden gekregen voor 3 jaar, 1,8k per week. Maakt de hoogte van je salaris als manager nog wat uit? Je hebt dat geld toch verder nergens voor nodigquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook niet waanzinnig veel ofzo. In vergelijking met Duitsland. Je kan beter gewoon promoveren als je echt zwaar de beste bent in de Jupiler League en kampioen word daar.
Dat doe je snel! Ik speel echt niet 13 wedstrijden in een paar uurquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:42 schreef ado98 het volgende:
Met dordrecht na 13 wedstrijden 2e met 24 punten
Drukt nog wel op je salarisbudget volgens mij. En volgens mij word je minder snel ontslagen als je een hoog salaris hebt ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok, dan blijf ik beter nog een seizoen in de JL. Heb net een nieuw contract aangeboden gekregen voor 3 jaar, 1,8k per week. Maakt de hoogte van je salaris als manager nog wat uit? Je hebt dat geld toch verder nergens voor nodig
Nee, hoe bekijk jij wedstrijden dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat doe je snel! Ik speel echt niet 13 wedstrijden in een paar uur
ik ben een nogal snelle speler, ik speel ze gewoon af en kijk om de minuut hoe het staatquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, hoe bekijk jij wedstrijden dan?
Ik heb de snelheid op 80 % staan ofzo. En ik kijk pas in de rust hoe het staat, dan kijk ik tot de 60e minuut, gooi ik er 2 wissels in. En daarna zie ik wel wat het geworden is. Meestal kijk ik wel mijn doelpunten terugquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:46 schreef ado98 het volgende:
[..]
ik ben een nogal snelle speler, ik speel ze gewoon af en kijk om de minuut hoe het staat
zo doe ik het ongeveer ook alleen doe ik het denk ik iets snellerquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de snelheid op 80 % staan ofzo. En ik kijk pas in de rust hoe het staat, dan kijk ik tot de 60e minuut, gooi ik er 2 wissels in. En daarna zie ik wel wat het geworden is. Meestal kijk ik wel mijn doelpunten terug.
Ik kijk de hele wedstrijd livequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de snelheid op 80 % staan ofzo. En ik kijk pas in de rust hoe het staat, dan kijk ik tot de 60e minuut, gooi ik er 2 wissels in. En daarna zie ik wel wat het geworden is. Meestal kijk ik wel mijn doelpunten terug.
In Engeland krijg je +20 miljoen wanneer je promoveertquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook niet waanzinnig veel ofzo. In vergelijking met Duitsland. Je kan beter gewoon promoveren als je echt zwaar de beste bent in de Jupiler League en kampioen word daar.
Damnquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In Engeland krijg je +20 miljoen wanneer je promoveert
Ooh en je gaat wel elke dag langs. Ik ga nu gewoon telkens op vakantie tot de volgende wedstrijd, tenzij ik transfers moet afhandelen of spelerslijsten moet invullen voor de CL of EL ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik kijk de hele wedstrijd live
Wel alleen hoogtepunten en die balkjes op 80% ofzo.
Same herequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik kijk de hele wedstrijd live
Wel alleen hoogtepunten en die balkjes op 80% ofzo.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In Engeland krijg je +20 miljoen wanneer je promoveert
Ik laat meestal zelfs mijn assistent de opstelling invullen. Alleen als hij geen fitte spelers erin zet, verander ik dat.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:49 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Ik speel 2/3/4 wedstrijden in een uur max.
Hangt er vanaf hoeveel tactische aanpassingen moet doen. En dat diep ik ook helemaal uit.
Dus ook onder andere de basisopstelling van de tegenstander analyseren, vergelijken met mijn opstelling, kijken welke speler ik in die omstandigheid het beste kan gebruiken. Eventueel een tactische verassing. Als de directe tegenstander bijvoorbeeld veel sneller (en goed kan tackelen) is dan mijn buitenspeler, zal ik er waarschijnlijk geen dribbelkoning neerzetten maar een man met een goede voorzet.
Enzovoorts.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh en je gaat wel elke dag langs. Ik ga nu gewoon telkens op vakantie tot de volgende wedstrijd, tenzij ik transfers moet afhandelen of spelerslijsten moet invullen voor de CL of EL ofzo.
Ik pas mij niet aan, de tegenstander moet maar zien of ze mij tegen kunnen houdenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:49 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Hangt er vanaf hoeveel tactische aanpassingen moet doen. En dat diep ik ook helemaal uit.
Dus ook onder andere de basisopstelling van de tegenstander analyseren, vergelijken met mijn opstelling, kijken welke speler ik in die omstandigheid het beste kan gebruiken. Eventueel een tactische verassing. Als de directe tegenstander bijvoorbeeld veel sneller (en goed kan tackelen) is dan mijn buitenspeler, zal ik er waarschijnlijk geen dribbelkoning neerzetten maar een man met een goede voorzet.
Enzovoorts.
Mijn assistent mag de interviews, wedstrijdvoorbereiding soms en de wedstrijdbesprekingen doen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik laat meestal zelfs mijn assistent de opstelling invullen. Alleen als hij geen fitte spelers erin zet, verander ik dat.
Ja dat is ook de bedoelingquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan vlieg je er doorheen! Dat is mij te snel. Maarja, ik speel FM voor de eerste keer.
Dat gaat wel diep ja. En ik neem aan dat je er goede resultaten mee behaalt?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:49 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Enzovoorts.
Hangt van de kwaliteiten van de tegenstander afquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik pas mij niet aan, de tegenstander moet maar zien of ze mij tegen kunnen houden
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is ook de bedoeling. Anders duurt het mij te lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |