Nou, die had gewoon even niet door dat post 300 al weer aan hem was...quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:56 schreef lubje25 het volgende:
MM is druk in de AKQ en Muziektrivia denk ik
Carolien zien...quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zometeen wie is de mol kijken
Post ik hem gewoon nog een keerquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zometeen wie is de mol kijken
Dat was Beppie van de Broek uit Lage Zwaluwequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Post ik hem gewoon nog een keer
http://www.speld.nl/2013/(...)bekende-nederlander/
wel aardig, maar vergezocht, net als veel andere speld artikelen vind ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Post ik hem gewoon nog een keer
http://www.speld.nl/2013/(...)bekende-nederlander/
Als jij het maar ziet...quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:44 schreef Etcetera het volgende:
Mijn lenzen zijn binnenDus koffieavond/feestjes/verhuizing van een vriend met lenzen in
en bijna niemand weet het, dus ik ben alweer benieuwd of ze het zien
Idem hier, allemaal net even te schijtlollig...quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wel aardig, maar vergezocht, net als veel andere speld artikelen vind ik.
Je gaat klompen verkopen in GB?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Leuk de Engelse tak van de familie![]()
Mede dank aan hen, wellicht een gat in de markt geslagen met een "uniek selling point"
Nope. Heb een paar spullen meegekregen, kijken of er een markt voor is, komende tijd ff mee expirimenteren naast de gebruikelijke tokoquote:
Zijn ze wel 18 jaar of ouder?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope. Heb een paar spullen meegekregen, kijken of er een markt voor is, komende tijd ff mee expirimenteren naast de gebruikelijke toko
Top Secret!! Je hoort het tzt wel, iets wat je totaal niet van me gaat verwachtenquote:
Hasj, coke en pillen is wel mijn wijk, hè...!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope. Heb een paar spullen meegekregen, kijken of er een markt voor is, komende tijd ff mee expirimenteren naast de gebruikelijke toko
Ik kijk wel uitquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hasj, coke en pillen is wel mijn wijk, hè...!
Je kan hier wel medicatie met codeïne kopen zonder receptquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hasj, coke en pillen is wel mijn wijk, hè...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |