quote:
Paar posts verwijderd zodat we niet weten welke post lapo isquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:05 schreef essnhills het volgende:
Wat ging er net mis? 308 posts ipv 300
Zou dat het zijn?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:06 schreef bambino het volgende:
[..]
Paar posts verwijderd zodat we niet weten welke post lapo is
Mods zijn niet dom
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:06 schreef Jimbo het volgende:
hoe kannik dr minder dan 300hebben.
oh wacht, ik had een ban
Die users zijn gepakt uit het ibood normale topic. Via de dagcijfers van dan topic de top xxquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:06 schreef Jimbo het volgende:
waarom sta ik eigenlijk niet in de op? watisdeze
Aangepastquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:06 schreef Jimbo het volgende:
waarom sta ik eigenlijk niet in de op? watisdeze
gayquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Die users zijn gepakt uit het ibood normale topic. Via de dagcijfers van dan topic de top xx
quote:
Dat waren de mensen die het meest gepost hebben.quote:
heb je ook een ketting en zweep voor je neger dan?quote:
Nu +2quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:08 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat waren de mensen die het meest gepost hebben.
Er kunnen er ook wel weer een paar uit. Mensen die alleen bij die ene hunt warenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Die users zijn gepakt uit het ibood normale topic. Via de dagcijfers van dan topic de top xx
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je ook een ketting en zweep voor je neger dan?
uncle ess
En gereedschap om je pizza te snijden!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:10 schreef Piger het volgende:
mooie bak om pizza's in te verzamelen
...quote:
2 keer jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:10 schreef Xeor het volgende:
Wie komen hier vaak?!
Bambino - Melleyn - OhNoes - Pimmetje2010 - Che_ - tralalala - koekjestrommel1
nizno - Karina - exaCity - Lyza666 - JamFlava - Zosk - Piger - Paxcon
delano.888 - wolfrolf - MarkoAlmelo - Geflipte-Koelkast - Speedo-drager - junkiexp - Studiotje
RobertNL - Phaelanx_NL - iBenny - Downstar - Maraca - rene90 - Onufriev
CherryLips - essnhills - EDMAN- - rickyszz - Ailuranthrope - Renn
Guul - Xeor - Jimbo - essnhills - Melleyn
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:10 schreef Xeor het volgende:
Wie komen hier vaak?!
delano.888 - wolfrolf - MarkoAlmelo - Geflipte-Koelkast - Speedo-drager - junkiexp - Studiotje
Beetje net als een tafelvoetbaltafelquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:10 schreef bambino het volgende:
Twijfel twijfel.
Gebruik bijna nooit gereedschap, maar elke man wilt het hebben
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:05 schreef Xeor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Welkom bij de SC van de iBood Hunt![ afbeelding ]
iBood????
iBood is een website met elke dag een nieuwe aanbieding, zoals je Hier kunt bespreken.
Eens in de zoveel tijd is er een hunt, tijdens de hunt kun je hier SCen bij gebrek aan doorloop tussen aanbiedingen door.
Wat is toegestaan:
Alles, inclusief praten over hoe laat men wakker was en naar bed toe ging!
Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 Augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 December 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 Februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(28 februari 2013): http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / Tan Codes of dergelijke bij de hand (niet nodig indien gebruik word gemaakt van paypal)
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Wie komen hier vaak?!
Guul - Xeor - Jimbo - essnhills
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
vergeet dienmet die ch niet.. chevian oidquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:10 schreef Xeor het volgende:
Wie komen hier vaak?!
Huh waaarom Melleyn en ik 2x?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:10 schreef Xeor het volgende:
Wie komen hier vaak?!
quote:
Weet ik hetquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huh waaarom Melleyn en ik 2x?![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:05 schreef Xeor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Welkom bij de SC van de iBood Hunt![ afbeelding ]
iBood????
iBood is een website met elke dag een nieuwe aanbieding, zoals je Hier kunt bespreken.
Eens in de zoveel tijd is er een hunt, tijdens de hunt kun je hier SCen bij gebrek aan doorloop tussen aanbiedingen door.
Wat is toegestaan:
Alles, inclusief praten over hoe laat men wakker was en naar bed toe ging!
Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 Augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 December 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 Februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(28 februari 2013): http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / Tan Codes of dergelijke bij de hand (niet nodig indien gebruik word gemaakt van paypal)
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Wie komen hier vaak?!
Guul - Xeor - Jimbo - Melleyn
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
Ik ook!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:12 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Oeh ik ben zo belangrijk dat ik dubbel mag
Bazinnen.....quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook!Wij zijn samen de baas
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Dat bepaal ik wel! Ik ben de baas!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:13 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Bazinnen.....
NIET BAAS JE BENT GEEN MAN!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat bepaal ik wel! Ik ben de baas!
Beetje in de war?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:13 schreef Xeor het volgende:
Weet njie wat ik allemaal aan het doen was
Ok...quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat bepaal ik wel! Ik ben de baas!
Ik heb geen schoenen aanquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:13 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ok...Mag ik nu je schoenen likken?
Mijn voetjes zijn veel mooier! en veel kleiner!quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn voetjes zijn veel mooier! en veel kleiner!
Mag van mij wel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:16 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dan komen de Nassen ookweer.
Oh echt waar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn voetjes zijn veel mooier! en veel kleiner!
Uiteraardquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:17 schreef Onufriev het volgende:
Zitten jullie bij elke bel ook met je muis op de ik-neem-er-een-knop?
jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:17 schreef Onufriev het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:17 schreef Onufriev het volgende:
quote:
Braafquote:
Ik hou wel van een beetje gezelligheidquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje gezelligheid![]()
Jij bent ook braaf hoorquote:
Maar dat is niet gezellig!quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij bent ook braaf hoorEn nu gezellig doen!
Ik wacht wel even tot er een leuk bordspel komt, tijd zatquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:21 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik hou haar wel gezelschap.
Of een leuke philipslamp.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:21 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik wacht wel even tot er een leuk bordspel komt, tijd zat![]()
Of nog meer gereedschap.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:22 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Of een leuke philipslamp.
Blijf het zal niet tot 12 uur duren, ze zullen eerder klaar zijn. Dus je kan gewoon blijven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:22 schreef Xeor het volgende:
Zal ik gaan of niet, wil geen deken en kussen missen...
Wat ben je, een vrouw?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:22 schreef Xeor het volgende:
Zal ik gaan of niet, wil geen deken en kussen missen...
Ik kan ook best douchen in een paar minuutjes!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:22 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Wat ben je, een vrouw?
Douchen kan je best in een paar minuutjes
Maar in die paar minuten dat ik weg ben komt er elke keer iets wat ik nodig had.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:22 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Wat ben je, een vrouw?
Douchen kan je best in een paar minuutjes
Ik was je rug!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan ook best douchen in een paar minuutjes!
Wat heb je zoal nodig dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
Maar in die paar minuten dat ik weg ben komt er elke keer iets wat ik nodig had.
Dan kun je pas om 12 uur douchenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
Maar in die paar minuten dat ik weg ben komt er elke keer iets wat ik nodig had.
Vrouwens en snel douche is al klaarkomen met pillen van speedo op.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan ook best douchen in een paar minuutjes!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Vrouwens en snel douche is al klaarkomen met pillen van speedo op.
Want die lampen heb je op 1 of andere manier steeds gemist?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Kussens, dekbed en misschien die lampen van philips.
Hema een optie?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Kussens, dekbed en misschien die lampen van philips.
Nee twijfelsquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Want die lampen heb je op 1 of andere manier steeds gemist?
Klopt maar deze zijn merk en best goedkoopquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:25 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Hema een optie?
Mijn dekbed is van de hema, prima kwaliteit
Sowieso zijn die cinderella kussen heerlijk, of het dekbed ook echt nodig is weet ik niet, maar ik heb heel wat kussens geprobeerd en deze liggen het lekkerst!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:25 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Hema een optie?
Mijn dekbed is van de hema, prima kwaliteit
Cinderella?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:25 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt maar deze zijn merk en best goedkoop
Daarom ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sowieso zijn die cinderella kussen heerlijk, of het dekbed ook echt nodig is weet ik niet, maar ik heb heel wat kussens geprobeerd en deze liggen het lekkerst!
Ik heb 1 random kussen, paar jaar oud - en twee die de AH toen een keer in de bonus had voor 26 euro ofzo, liggen ook super.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sowieso zijn die cinderella kussen heerlijk, of het dekbed ook echt nodig is weet ik niet, maar ik heb heel wat kussens geprobeerd en deze liggen het lekkerst!
quote:
Heb jij wat uit je kussen gehaald mijne heb ik nog helemaal vol.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik hou van een lekker vol kussenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:26 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Heb jij wat uit je kussen gehaald mijne heb ik nog helemaal vol.
Ik ook wel ik slaap echter op het dunste stuk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik hou van een lekker vol kussen
Sterkte.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:27 schreef Xeor het volgende:
Ok ik neem de gok tot zo lieve Fokkers
Doe het dan niet op het moment dat de timer op 42% staatquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:27 schreef Xeor het volgende:
Tot zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:27 schreef Xeor het volgende:
nee hoor ik sta mijn mannetje wel plus daarbij ze heeft een vriendje.quote:
Doodeng, al die mannen hier!quote:
Never stopped me beforequote:Op donderdag 28 februari 2013 19:29 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
nee hoor ik sta mijn mannetje wel plus daarbij ze heeft een vriendje.
Ja, die moet nog even mijn pizza komen opetenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:29 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
nee hoor ik sta mijn mannetje wel plus daarbij ze heeft een vriendje.
Wat een luiwammes dat die niet komt voor pizza.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, die moet nog even mijn pizza komen opeten
Ben ik totaal niet gewend!quote:
Ja oke, hangt natuurlijk ook van de relatie af, en van de mannelijke persoon waarmee de vrouw een relatie heeftquote:
nee joh! Ben aan het hunten *kuch*quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:31 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wat een luiwammes dat die niet komt voor pizza.
Zwemmen of eten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:31 schreef essnhills het volgende:
Nog steeds allemaal mannen:+ Waar is Melleyn heen?
Pizza is toch belangrijker mie mayn, ik bedoel brah je laat die pizza toch niet gaan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:32 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
nee joh! Ben aan het hunten *kuch*
dat maakt voor mij niet veel uit. Ik vind het gewoon niet tof om iemand's vriendin af te pikken. (maar goed, ik ben sowieso niet goed inh et vinden van een vriendin, getuige mijn lange vrijgezelschap... )quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:31 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ja oke, hangt natuurlijk ook van de relatie af, en van de mannelijke persoon waarmee de vrouw een relatie heeft
Ik heb net een kilo Lasagna op! nog lekkerder!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:32 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Pizza is toch belangrijker mie mayn, ik bedoel brah je laat die pizza toch niet gaan?
Toch niet van de supermarkt he?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:33 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Ik heb net een kilo Lasagna op! nog lekkerder!
Met paard!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:33 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Toch niet van de supermarkt he?
Genoeg relaties die toch al aan het stukgaan zijn, sla je slag daar. Reboundmeidenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dat maakt voor mij niet veel uit. Ik vind het gewoon niet tof om iemand's vriendin af te pikken. (maar goed, ik ben sowieso niet goed inh et vinden van een vriendin, getuige mijn lange vrijgezelschap... )
Geen moraal hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:34 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Genoeg relaties die toch al aan het stukgaan zijn, sla je slag daar. Reboundmeiden
Waar is daar?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:34 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Genoeg relaties die toch al aan het stukgaan zijn, sla je slag daar. Reboundmeiden
Is die niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:35 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Fokken met een kloon terwijl je account gebanned is
Rustig aan beginnen. eerst 1!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Waar is daar?
Tja, kom op mijn werk wel regelmatige leuke meiden tegen. (zelfs 2 knappe meiden die ik bijna elke zaterdagnacht als ik nachtdienst heb in de taxi heb.. ) maar dan ben ik te verlegen.
Heb tot een paar jaar geleden met een tweeling gedate, dat is toen alleen op ten duur opgehouden omdat ze vonden dat ik hun stalkte. (wtf?? had niet eens echt veel contact met hun.)quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:36 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Rustig aan beginnen. eerst 1!
Herkenbaar probleem, gewoon relaxed zijn (zelfverzekerd dus) en gewaagde, pakkende opmerkingen makenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Waar is daar?
Tja, kom op mijn werk wel regelmatige leuke meiden tegen. (zelfs 2 knappe meiden die ik bijna elke zaterdagnacht als ik nachtdienst heb in de taxi heb.. ) maar dan ben ik te verlegen.
kloptquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:37 schreef Xeor het volgende:
Loopt niet echt storm meer in dit topic.
Als ik te relaxt ben maak ik soms van die domme /facepalm opmerkingen, dat is ook niet de bedoeling.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:37 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem, gewoon relaxed zijn (zelfverzekerd dus) en gewaagde, pakkende opmerkingen maken
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:32 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
nee joh! Ben aan het hunten *kuch*
Neequote:Op donderdag 28 februari 2013 19:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Zag je niet aankomen hé! Koop het ofzo.
Nope ik herb oordopjes gekoocht dat is alles.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:39 schreef Ceviche het volgende:
Ben er weer, even Spangas kijken. Niets gebeurd zeker?
Nee niks gebeurt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:39 schreef Ceviche het volgende:
Marco001 zoekt een vriendinquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:39 schreef Ceviche het volgende:
Een duopak? Want toen was ik er nog.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:39 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nope ik herb oordopjes gekoocht dat is alles.
Ja oh.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Een duopak? Want toen was ik er nog.
Jawel! Ik ben omringd door mannen!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:39 schreef Ceviche het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel! Ik ben omringd door mannen!
Oeh, gangbang.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel! Ik ben omringd door mannen!
duopack oordopjes meer niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kijken jullie al uit naar het einde?
Voorgaande keren keek ik ook heel de dag, nu niet zo'n zin meer in.
Daarnaast is de kans op een box nihil
Is er iemand die veel gekocht heeft deze hunt?
Ik ga om 9 uur film kijken, ben er wel klaar mee nu.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kijken jullie al uit naar het einde?
Voorgaande keren keek ik ook heel de dag, nu niet zo'n zin meer in.
Daarnaast is de kans op een box nihil
Is er iemand die veel gekocht heeft deze hunt?
Hey! Ik ben nog steeds de baas ja!quote:
Ik bescherm je wel van de viespeuken, maar mag ik essnhills ook beschermen?quote:
Maar die had ik vanmiddag ook al!quote:
Ik bescherm je.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar die had ik vanmiddag ook al!
Woon ook niet echt dichterbij als hij.. (of nou, zal erg weinig schelen..)quote:
Oké meesteresquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey! Ik ben nog steeds de baas ja!![]()
quote:
Denk dat de mensen zich moeten beschermen voor jouquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:41 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel van de viespeuken, maar mag ik essnhills ook beschermen?
quote:
quote:
Neuh hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Denk dat de mensen zich moeten beschermen voor jou
Zolang je haar maar niet beschermt met je piem0l.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:41 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel van de viespeuken, maar mag ik essnhills ook beschermen?
Neen met mijn vuisten, die ik plant op de andere viespeuken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:43 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zolang je haar maar niet beschermt met je piem0l.
Ik hoef zijn piem0l niet hoor, die is helemaal voor jouquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:43 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zolang je haar maar niet beschermt met je piem0l.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoef zijn piem0l niet hoor, die is helemaal voor jou
Zodat je daarna weer beter kunt genieten van ecte seks en van je fantasieën?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:43 schreef Xeor het volgende:
Waarom doe ik nou mee aan die porn off
Jij begon weerquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef Ceviche het volgende:
Allemachtig ik ben echt een baggeruser vandaag, elke keer als ik in dit topic post gaan de post alleen nog over pr0n.
Daar zit wat inquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zodat je daarna weer beter kunt genieten van ecte seks en van je fantasieën?
Dat is wel een goeie.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zodat je daarna weer beter kunt genieten van ecte seks en van je fantasieën?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef Ceviche het volgende:
Allemachtig ik ben echt een baggeruser vandaag, elke keer als ik in dit topic post gaan de post alleen nog over pr0n.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoef zijn piem0l niet hoor, die is helemaal voor jou
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef Ceviche het volgende:
quote:
Heb je soms bepaalde frustraties?quote:
Goeden vraagquote:
Kunnen vrouwen dat hebben?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je soms bepaalde frustraties?
Bah....quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Soort viagra alleen werkt 36 uur, leuk om eens te proberen
Ja, geen lapo's en geen boxen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je soms bepaalde frustraties?
Oh is dat van dat sbs programma?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Soort viagra alleen werkt 36 uur, leuk om eens te proberen
We waren goed op weg hoor!quote:
Kan best, vond het wel grappig er kwam geen einde aanquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh is dat van dat sbs programma?
We zijn allemaal gefrustreerd, behalve dat ik genoeg lapo's heb gehad vandaagquote:
Die heb je toch?quote:
Maar ze wilt neit afspreken denk ik.quote:
Ik ben 20 en heb het nooit gehad.quote:
quote:
Heb je der niet meer? prima, neem ik haar wel.quote:
quote:
Toestraks postte iemand een tussenpost.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:48 schreef Ceviche het volgende:
Zijn de dagcijfers er pas na middernacht?
Ja rond kwart over 12 ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:48 schreef Ceviche het volgende:
Zijn de dagcijfers er pas na middernacht?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:48 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Maar ze wilt neit afspreken denk ik.
[..]
Ik ben 20 en heb het nooit gehad.
quote:
Sexen..quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:49 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wat gaan we doen als date?
Twente (of was het Limburg?) is wel een beetje ver weg ja, maar anders wel hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:48 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Maar ze wilt neit afspreken denk ik.
[..]
Ik ben 20 en heb het nooit gehad.
Limburg.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Twente (of was het Limburg?) is wel een beetje ver weg ja, maar anders wel hoor
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
Pas maar op dan hou je geen geld mee over voor de hunt als je aan een vrouw begint
Ben je nou nog niet gebanned? Beetje jammer.quote:
Limburg was het..quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Twente (of was het Limburg?) is wel een beetje ver weg ja, maar anders wel hoor
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
Pas maar op dan hou je geen geld mee over voor de hunt als je aan een vrouw begint
Ik ben heul niet zo duur!quote:
quote:
Fuck de pope ouwe pedoquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:51 schreef Speedo-drager het volgende:
De paus treed over 9-8 minuten af.
Vriendlief, kom mij eens gelijk geven!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:51 schreef OhNoes het volgende:
[..]
De vaak-gehoorde opmerking van de vrouw
Hij is er niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vriendlief, kom mij eens gelijk geven!
Again true story.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:51 schreef OhNoes het volgende:
[..]
De vaak-gehoorde opmerking van de vrouw
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wordt meestal gezegd, uiteindelijk lopen ze de deur uit met je creditcard
Ik denk dat hij nu achter de pc zit van, kut wat moet ik nu zeggen:quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik geloof je je ziet er niet uit als een snob.quote:
Ik den k het ook nietquote:
Dat kan hij niet, hij weet wel beter.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:53 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu achter de pc zit van, kut wat moet ik nu zeggen:
Vriendin is niet duur, blije vriendin maar leugenaar.
Vriendin is duur, geen sex vanavond maar forum lacht.
Twijfel twijfel.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:53 schreef bambino het volgende:
[..]
Twijfel twijfel.
Verstandigste is inderdaad om te zwijgenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:53 schreef bambino het volgende:
[..]
Twijfel twijfel.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
kijkt er nog wel iemand naar de hunt?
ohjee, goed opbergen dus..quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wordt meestal gezegd, uiteindelijk lopen ze de deur uit met je creditcard
Ja zo af en toe als ik een belletje of een gong hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hij heeft niet eens een creditcard, hij kwam laatst die van mij lenen..quote:
Slimme vriendquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens een creditcard, hij kwam laatst die van mij lenen..
Hihi gingen jullie op reis?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:54 schreef Ceviche het volgende:
Ik kijk nog wel steeds maar ik zie steeds herhalingen.
haha echt?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja waarom herhalen ze niet die stormparaplu, maar dan in een andere kleur?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:54 schreef Ceviche het volgende:
Ik kijk nog wel steeds maar ik zie steeds herhalingen.
En met al die receivers zou je met aliens kunnen communiceren.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:55 schreef Ceviche het volgende:
Met al die externe opslagplek had ik google kunnen huisvesten.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:55 schreef Ceviche het volgende:
Wat zeg ik, wikipedia ook en al die andere shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |