nee joh! Ben aan het hunten *kuch*quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:31 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wat een luiwammes dat die niet komt voor pizza.
Zwemmen of eten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:31 schreef essnhills het volgende:
Nog steeds allemaal mannen:+ Waar is Melleyn heen?
Pizza is toch belangrijker mie mayn, ik bedoel brah je laat die pizza toch niet gaan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:32 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
nee joh! Ben aan het hunten *kuch*
dat maakt voor mij niet veel uit. Ik vind het gewoon niet tof om iemand's vriendin af te pikken. (maar goed, ik ben sowieso niet goed inh et vinden van een vriendin, getuige mijn lange vrijgezelschap... )quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:31 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ja oke, hangt natuurlijk ook van de relatie af, en van de mannelijke persoon waarmee de vrouw een relatie heeft
Ik heb net een kilo Lasagna op! nog lekkerder!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:32 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Pizza is toch belangrijker mie mayn, ik bedoel brah je laat die pizza toch niet gaan?
Toch niet van de supermarkt he?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:33 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Ik heb net een kilo Lasagna op! nog lekkerder!
Met paard!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:33 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Toch niet van de supermarkt he?
Genoeg relaties die toch al aan het stukgaan zijn, sla je slag daar. Reboundmeidenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dat maakt voor mij niet veel uit. Ik vind het gewoon niet tof om iemand's vriendin af te pikken. (maar goed, ik ben sowieso niet goed inh et vinden van een vriendin, getuige mijn lange vrijgezelschap... )
Geen moraal hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:34 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Genoeg relaties die toch al aan het stukgaan zijn, sla je slag daar. Reboundmeiden
Waar is daar?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:34 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Genoeg relaties die toch al aan het stukgaan zijn, sla je slag daar. Reboundmeiden
Is die niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:35 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Fokken met een kloon terwijl je account gebanned is
Rustig aan beginnen. eerst 1!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Waar is daar?
Tja, kom op mijn werk wel regelmatige leuke meiden tegen. (zelfs 2 knappe meiden die ik bijna elke zaterdagnacht als ik nachtdienst heb in de taxi heb.. ) maar dan ben ik te verlegen.
Heb tot een paar jaar geleden met een tweeling gedate, dat is toen alleen op ten duur opgehouden omdat ze vonden dat ik hun stalkte. (wtf?? had niet eens echt veel contact met hun.)quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:36 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Rustig aan beginnen. eerst 1!
Herkenbaar probleem, gewoon relaxed zijn (zelfverzekerd dus) en gewaagde, pakkende opmerkingen makenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Waar is daar?
Tja, kom op mijn werk wel regelmatige leuke meiden tegen. (zelfs 2 knappe meiden die ik bijna elke zaterdagnacht als ik nachtdienst heb in de taxi heb.. ) maar dan ben ik te verlegen.
kloptquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:37 schreef Xeor het volgende:
Loopt niet echt storm meer in dit topic.
Als ik te relaxt ben maak ik soms van die domme /facepalm opmerkingen, dat is ook niet de bedoeling.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:37 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem, gewoon relaxed zijn (zelfverzekerd dus) en gewaagde, pakkende opmerkingen maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |