Ik wacht wel even tot er een leuk bordspel komt, tijd zatquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:21 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik hou haar wel gezelschap.
Of een leuke philipslamp.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:21 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik wacht wel even tot er een leuk bordspel komt, tijd zat![]()
Of nog meer gereedschap.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:22 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Of een leuke philipslamp.
Blijf het zal niet tot 12 uur duren, ze zullen eerder klaar zijn. Dus je kan gewoon blijven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:22 schreef Xeor het volgende:
Zal ik gaan of niet, wil geen deken en kussen missen...
Wat ben je, een vrouw?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:22 schreef Xeor het volgende:
Zal ik gaan of niet, wil geen deken en kussen missen...
Ik kan ook best douchen in een paar minuutjes!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:22 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Wat ben je, een vrouw?
Douchen kan je best in een paar minuutjes
Maar in die paar minuten dat ik weg ben komt er elke keer iets wat ik nodig had.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:22 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Wat ben je, een vrouw?
Douchen kan je best in een paar minuutjes
Ik was je rug!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan ook best douchen in een paar minuutjes!
Wat heb je zoal nodig dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
Maar in die paar minuten dat ik weg ben komt er elke keer iets wat ik nodig had.
Dan kun je pas om 12 uur douchenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
Maar in die paar minuten dat ik weg ben komt er elke keer iets wat ik nodig had.
Vrouwens en snel douche is al klaarkomen met pillen van speedo op.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan ook best douchen in een paar minuutjes!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Vrouwens en snel douche is al klaarkomen met pillen van speedo op.
Want die lampen heb je op 1 of andere manier steeds gemist?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Kussens, dekbed en misschien die lampen van philips.
Hema een optie?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Kussens, dekbed en misschien die lampen van philips.
Nee twijfelsquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Want die lampen heb je op 1 of andere manier steeds gemist?
Klopt maar deze zijn merk en best goedkoopquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:25 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Hema een optie?
Mijn dekbed is van de hema, prima kwaliteit
Sowieso zijn die cinderella kussen heerlijk, of het dekbed ook echt nodig is weet ik niet, maar ik heb heel wat kussens geprobeerd en deze liggen het lekkerst!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:25 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Hema een optie?
Mijn dekbed is van de hema, prima kwaliteit
Cinderella?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:25 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt maar deze zijn merk en best goedkoop
Daarom ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sowieso zijn die cinderella kussen heerlijk, of het dekbed ook echt nodig is weet ik niet, maar ik heb heel wat kussens geprobeerd en deze liggen het lekkerst!
Ik heb 1 random kussen, paar jaar oud - en twee die de AH toen een keer in de bonus had voor 26 euro ofzo, liggen ook super.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sowieso zijn die cinderella kussen heerlijk, of het dekbed ook echt nodig is weet ik niet, maar ik heb heel wat kussens geprobeerd en deze liggen het lekkerst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |