Wel handsfree aan het Fok!'en, toch?quote:Op zondag 21 april 2013 20:15 schreef Gnittoo het volgende:
Nu met een intouro onderweg. na die paar maanden staat er al 80dkm op de teller
Werd de tram naar De Uithof vorig jaar niet wegbezuinigd samen met de Zuiderzeelijn?quote:Op maandag 22 april 2013 16:58 schreef Bitlord het volgende:
[ afbeelding ]
GVU 4927 tijdens een kleine omleiding voor de aanleg van de tramlijn naar De Uithof.
klok en klepel-verhaal.quote:Op maandag 22 april 2013 21:25 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Werd de tram naar De Uithof vorig jaar niet wegbezuinigd samen met de Zuiderzeelijn?
Ik verwacht eind dit jaar nieuwe dubbelgeledes in Utrecht of anders zoiets als Capacitys.quote:Op maandag 22 april 2013 21:20 schreef marcel.nl het volgende:
Ik hoop toch wel dat de driedubbele geledes blijven als die sneltram naar de Uithof er is.
Ze zijn echt gaaf.
Laat Qbuzz of connexxion dat maar overnemen als ze eindelijk uitgesteggeld zijn over die concessie.
Dubbelgelede Duvedecs, lijkt me wel een aardig planquote:Op maandag 22 april 2013 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
Zal mij benieuwen waar die dubbelgeledes besteld worden: Van Hool, Hess of Volvo
Grappig, dat die algemeen directeur van Arriva een aardige poging doet tot Frysk sprekenquote:
starre assen op de achterkant.. ben benieuwd hoe vaak ze bandjes konden wisselenquote:Op maandag 15 april 2013 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het op deze manier doen is niet nieuw, zo blijkt uit dit filmpje
De gelede 245 schijnt nog steeds te bestaan:quote:Op donderdag 25 april 2013 22:45 schreef blup het volgende:
[..]
starre assen op de achterkant.. ben benieuwd hoe vaak ze bandjes konden wisselen
Voor de komst van de trolley waren in de jaren 30 al plannen. Echter pas toen het gehele tramnetwerk was weggeblazen in de oorlog werd er gekozen om de elektrische bus daadwerkelijk te introduceren. Dat er daarna niet meer terug is gegaan naar de tram lijkt me een simpele geldkwestie.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:18 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik kwam laatst in Arnhem en bij mij rees de volgende vraag:
Wat zijn de voordelen van trolleybussen tegenover normale harmonicabussen (op het milieu na) en waarom trolleybussen in plaats van een tram? Een tram kan toch meer mensen verplaatsen?
Gaaf om te zien dat er dus toch meer B88-ers bewaard zijn naast de VSL bus van de SVAquote:Op donderdag 25 april 2013 23:09 schreef Bitlord het volgende:
Verslag van de B88-excursie waar ik het onlangs over had is geschreven:
http://historische-autobussen.nl/nieuws.php#25042013
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht altijd dat een trolleybusnetwerk goedkoper was dan een tramnetwerk in onderhoud.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:46 schreef Bitlord het volgende:
Ik vermoed dat het nu niet meer rendabel is om nieuwe trolleybusnetten op te zetten, vanwege de hoge kosten voor het instandhouden van de infrastructuur.
Hettinga is ook niet echt een Limburgse naam natuurlijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:03 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Grappig, dat die algemeen directeur van Arriva een aardige poging doet tot Frysk spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |