PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:01 schreef Reemi het volgende:
Kap nou eens met posten op FOK! timmy
Das ook niet liefquote:
Ik zat stil te genieten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:02 schreef Dudeweiser het volgende:
niemand lachte gister om mijn bale woordgrapje trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bale voor je.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:02 schreef Dudeweiser het volgende:
niemand lachte gister om mijn bale woordgrapje trouwens
Hij heeft gewoon gelijk grindtegelquote:
Druk maken om een TTquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk grindtegel
gevatte opmerkingen van jouw kantquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk grindtegel
Nah geen zinquote:
Dan wordt ie niet opgeslagen, das kutquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:04 schreef vandermar het volgende:
Ronde 26 met die risein ronde 14 gingen er twee weg.
Wel zin om de reeks te vervuilen met zulke TT's, maar hier niet in? Vroeger dienden OP-chicks als compensatie voor slechte TT's, ik denk dat dat wel weer opnieuw ingevoerd kan worden.quote:
Jij bent gemeenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wel zin om de reeks te vervuilen met zulke TT's, maar hier niet in? Vroeger dienden OP-chicks als compensatie voor slechte TT's, ik denk dat dat wel weer opnieuw ingevoerd kan worden.
En dat terwijl jij 100x zoveel posts als Baje hebt. Wat doe jij verkeerd?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben 1x in een TT voorgekomen en Baje nu 100x
Ik post de laatste tijd niet meer zoveel nuttige dingen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En dat terwijl jij 100x zoveel posts als Baje hebt. Wat doe jij verkeerd?
Xboxquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:07 schreef Kamikazie het volgende:
Tyfus xbox live, doet het bij mij gewoon alweer niet. Ik was net goed bezig.
Kan gewoon soms niet mee clubben hierdoor.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik post de laatste tijd niet meer zoveel nuttige dingen.
Ik zie hetquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan wordt ie niet opgeslagen, das kut
Nee, ik heb maar 2 teams en een incompletequote:Op donderdag 28 februari 2013 17:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb je ook al tig 451 silvers gemaakt?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik heb maar 2 teams en een incomplete
Leidenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:10 schreef el-blanchito het volgende:
Ook mooi trouwens, bij die studie vanmiddag. Ik maakte een hossel (), maar zij woont in Leiden. Zoals sommigen misschien weten woon ik in Arnhem, maar toch wil ze morgenmiddag 'ff' langskomen
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:10 schreef el-blanchito het volgende:
Ook mooi trouwens, bij die studie vanmiddag. Ik maakte een hossel (), maar zij woont in Leiden. Zoals sommigen misschien weten woon ik in Arnhem, maar toch wil ze morgenmiddag 'ff' langskomen
jij ook niet dus dat komt mooi uitquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:11 schreef Maver24 het volgende:
IF Benat heeft wel toffe stats, hij kan alleen helemaal geen skills ,
Hosselaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:10 schreef el-blanchito het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij ook niet dus dat komt mooi uit
quote:
Ja, das niet echt om de hoek. Wel makkelijk trouwens, ik en een vriend hadden geen idee waar we heen moesten, maar zij was vorig jaar al geweestquote:
Nee, nog niet alles. Die kerel die nog veel wil heeft in het weekend pas tijd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]Shame on you!
Coins verkocht? Ik ga denk maar al mn golds verkopen, dan heb ik weer iets van 500k om te verkopen.
ach maar 2 uur met de auto ofzo, is niksquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
[..]
Ja, das niet echt om de hoek. Wel makkelijk trouwens, ik en een vriend hadden geen idee waar we heen moesten, maar zij was vorig jaar al geweest
Persoonlijke gids dus
Geen Pics , maar ze mocht er wel wezenquote:
Das wel veel voor een 17-jarigequote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ach maar 2 uur met de auto ofzo, is niks
Wel gewonnen met 2-1, kleine geruststelling voor je.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:07 schreef Kamikazie het volgende:
Tyfus xbox live, doet het bij mij gewoon alweer niet. Ik was net goed bezig.
Kan gewoon soms niet mee clubben hierdoor.
Hier moet ik je helaas gelijk in gevenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:35 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
ik zou ook geen vrienden met jou worden vind je daarvoor teveel een meeloper zonder eigen stylo sorry
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hier moet ik je helaas gelijk in geven
Daarbij wil ik je ook even complimenteren met je eigen ´stylo´: thuis moeten blijven omdat je baas geen werk voor je heeft, en je van ellende in de ochtend al zat gaan zitten zuipen tijdens het gamen. Vervolgens uit frustratie met je controller gaan gooien als het niet lukt (raar he, met een krat bier achter je kiezen), om vervolgens ook nog zo te mikken dat je controller landt op je telefoon, waardoor die vervolgens ook kapot is. Wat een ellende. Maar jouw stylo....louter respect
![]()
POTSiequote:Op donderdag 28 februari 2013 17:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hier moet ik je helaas gelijk in geven
Daarbij wil ik je ook even complimenteren met je eigen ´stylo´: thuis moeten blijven omdat je baas geen werk voor je heeft, en je van ellende in de ochtend al zat gaan zitten zuipen tijdens het gamen. Vervolgens uit frustratie met je controller gaan gooien als het niet lukt (raar he, met een krat bier achter je kiezen), om vervolgens ook nog zo te mikken dat je controller landt op je telefoon, waardoor die vervolgens ook kapot is. Wat een ellende. Maar jouw stylo....louter respect
![]()
Lars. En zo mag je me best noemen ook hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
POTSiewat is jouw echte naam eigenlijk als ik zo vrij mag zijn?
Anthony toch?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
POTSiewat is jouw echte naam eigenlijk als ik zo vrij mag zijn?
dafoekquote:Obafemi Martins set for MLS side Seattle Sounders
By Oluwashina Okeleji BBC Sport, Lagos
Nigeria's Obafemi Martins is set to join Major League Soccer club Seattle Sounders, the player has confirmed.
The striker, 28, will leave Spanish side Levante, who he only joined in September.
"We are on the verge of finalising everything and it should be another step in my career," Martins told BBC Sport.
Hoezo kan dat?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lars. En zo mag je me best noemen ook hoor
Maar dat nieuws is al een dag oud en het is nog niet zeker, dus zal wel niet. Sounders heeft al betere spelers op de positie van Martins.quote:
Tim86 denk ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:26 schreef el-blanchito het volgende:
Zit hier trouwens iemand op Uni va Utrecht?
mijn zusquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:26 schreef el-blanchito het volgende:
Zit hier trouwens iemand op Uni va Utrecht?
Spelers die beter zijn dan een 35-malig international van Nigeria, die onder andere in de Serie A, BPL, Bundesliga en BBVA heeft gespeeld? Ik ben benieuwd....quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Maar dat nieuws is al een dag oud en het is nog niet zeker, dus zal wel niet. Sounders heeft al betere spelers op de positie van Martins.
Enige reden waarom Kevin een naam is omdat hij dan voor medewerker van de geheime dienst gaat spelen. Dat lukt dan niet en dan krijg je dm's omdat hij tips wil.quote:
Jonger ook nog.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Spelers die beter zijn dan een 35-malig international van Nigeria, die onder andere in de Serie A, BPL, Bundesliga en BBVA heeft gespeeld? Ik ben benieuwd....
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Enige reden waarom Kevin een naam is omdat hij dan voor medewerker van de geheime dienst gaat spelen. Dat lukt dan niet en dan krijg je dm's omdat hij tips wil.
Mja ik ga ffkes eten.
Het is niet zo dat ik alles diep geheim moet houden hoor...maar ik ga niet alles op forum besprekenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hele wilde goknou ja toch te weinig info dus ik ga maar weer aan mijn godsdienst
13 minuten. Faal topic ditquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:50 schreef Dudeweiser het volgende:
mijn internet is kapot geloof ik.
zet je jezelf alvast klaar?quote:
Zo Bakkert, jij was erbijquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:14 schreef TBakkert het volgende:
En nu we het toch over pakjes hadden, ik had net in een pakketje omdat ik kampioen was in div. 1 Maicon
dat is het beste wat ik in 500k aan pakjes ooit heb gehadquote:
Nee sufkut, gisterenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is het beste wat ik in 500k aan pakjes ooit heb gehad
daarvoor was mijn beste Torres
JAAAquote:
Je moet echt nog een hoop lerenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
JAAA
Ik zag nog een paar jongens uit mijn klas, die zaten onder het uitvak en gingen zwaaien. Ik vrolijk terugzwaaien, die kregen me toch een fluitconcert
Mocht die low zijn, stond hij veel op de markt. Dus is hij te hoog. Tochquote:
ja, er stond na afloop ook opeens een blije man met ons mee te springen en tegen het hek aan te dansen van het uitvak, die was ook voor AZ, geweldigquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je moet echt nog een hoop lerenIk zat een keer bij een FEY - AZ naast het uitvak, zagen ze mij, gingen ze zingen: AZ SUPPORTER, DAAR ZIT EEN AZ SUPPORTER
volgens mij wel, want high weight zal wel betekenen dat zijn release een grote invloed heeft en dus komt hij minder voor...quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:22 schreef Philos het volgende:
[..]
Mocht die low zijn, stond hij veel op de markt. Dus is hij te hoog. Toch
nee juist niet. De cardweight is als ware de droprate, hoe hoger de droprate, hoe vaker ie in packs zit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:22 schreef Philos het volgende:
[..]
Mocht die low zijn, stond hij veel op de markt. Dus is hij te hoog. Toch
9 Mei. Weet je wanneer de kaartverkoop begint? Zitten we dit seizoen vaker in de kuip dan menig Feyenoorder hierquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, er stond na afloop ook opeens een blije man met ons mee te springen en tegen het hek aan te dansen van het uitvak, die was ook voor AZ, geweldig
Ik wil bewijzen zienquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee juist niet. De cardweight is als ware de droprate, hoe hoger de droprate, hoe vaker ie in packs zit.
ooh, dat wist ik niet, dankje voor de uitlegquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee juist niet. De cardweight is als ware de droprate, hoe hoger de droprate, hoe vaker ie in packs zit.
VDMquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
9 Mei. Weet je wanneer de kaartverkoop begint? Zitten we dit seizoen vaker in de kuip dan menig Feyenoorder hier
Overdag bieren in de stad, en zingen/feesten. Verheug me misschien meer daarop dan op de wedstrijd zelf. Dat kan nog wel eens een farce worden, gezien de 5-1 eerder dit seizoenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
VDM![]()
Ik weet niet wanneer het begint, maar ik ga er sowieso heen, dit wil ik niet missen
gwn chillen met thye toch, lekker bieren xd xdquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Overdag bieren in de stad, en zingen/feesten. Verheug me misschien meer daarop dan op de wedstrijd zelf. Dat kan nog wel eens een farce worden, gezien de 5-1 eerder dit seizoen
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Overdag bieren in de stad, en zingen/feesten. Verheug me misschien meer daarop dan op de wedstrijd zelf. Dat kan nog wel eens een farce worden, gezien de 5-1 eerder dit seizoen
We kregen gister in de bus terug gratis bierquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gwn chillen met thye toch, lekker bieren xd xd
omgomg toen ging je zeker helemaal loco hequote:Op donderdag 28 februari 2013 18:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
We kregen gister in de bus terug gratis bieriksdee
ja, k wa ff heumaal d weg kwijt iksdeequote:Op donderdag 28 februari 2013 18:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omgomg toen ging je zeker helemaal loco he
vandaar dat je zoveel onzin postte gisteravond
Dat was te merken ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Politie zal zich niet met 15/16 jaar bezig houden denk ik. Misschien maak je dit nooit meer mee. Zou er gewoon 1tje of 2 nuttigen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
haha, laat die jongen toch. Is leuk, zo je eerste bier-en voetbal ervaringenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omgomg toen ging je zeker helemaal loco he
vandaar dat je zoveel onzin postte gisteravond
onzin, ik kan er best tegenquote:
niet de eerste, maar wel op het kampioenschap na de bestequote:Op donderdag 28 februari 2013 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, laat die jongen toch. Is leuk, zo je eerste bier-en voetbal ervaringen9 Mei ga ik ook veel onzin posten
randje, moeilijk te zien dus dan moet je laten doorspelen. (werd bij Ajax niet gedaan vorige week maar oke)quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
onzin, ik kan er best tegen
maar het was dus GEEN buitenspel, dat werd op bijna alle zenders herhaald. Alleen Joden TV natuurlijk niet, want tsja...
Oh stoer knulletje van 15, vertel mij eens op welk kanaal "Joden TV" zit?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
onzin, ik kan er best tegen
maar het was dus GEEN buitenspel, dat werd op bijna alle zenders herhaald. Alleen Joden TV natuurlijk niet, want tsja...
Ik ben het er inderdaad mee eens dat hij de bal met zijn hand raakte, maar hij had ook kunnen fluiten voor die duw van Alderweireld(volgens mij), dus doorspelen was nog niet eens zo verkeerd...quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
randje, moeilijk te zien dus dan moet je laten doorspelen. (werd bij Ajax niet gedaan vorige week maar oke)
tweede goal was wel echt hands.
jawel dat was wel verkeerd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben het er inderdaad mee eens dat hij de bal met zijn hand raakte, maar hij had ook kunnen fluiten voor die duw van Alderweireld(volgens mij), dus doorspelen was nog niet eens zo verkeerd...
Ik heb gewoon een seizoenskaart hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
9 Mei. Weet je wanneer de kaartverkoop begint? Zitten we dit seizoen vaker in de kuip dan menig Feyenoorder hier
Ik ontvang het gelukkig nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh stoer knulletje van 15, vertel mij eens op welk kanaal "Joden TV" zit?
Je hoeft de beslissingen niet te verdedigen. AZ speelde slecht , en het was hands. Maar geef jij er om?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben het er inderdaad mee eens dat hij de bal met zijn hand raakte, maar hij had ook kunnen fluiten voor die duw van Alderweireld(volgens mij), dus doorspelen was nog niet eens zo verkeerd...
nee, 0-3 zegt genoeg, dan kun je mij ook niet wijsmaken dat Ajax niet nog slechter speeldequote:Op donderdag 28 februari 2013 18:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hoeft de beslissingen niet te verdedigen. AZ speelde slecht , en het was hands. Maar geef jij er om?
AZ speelde slechter dan Ajax want tot de 0-1 was AZ nergens.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, 0-3 zegt genoeg, dan kun je mij ook niet wijsmaken dat Ajax niet nog slechter speelde
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
Zero weight is niet in packs, wat zou low weight dan toch zijn..
Gast, dit is echt lachwekkendquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ontvang het gelukkig niet
tevens kun je het vast op internet zien en in het stadion werd die 'handsbal' van Viergever wel herhaald, maar dat het geen buitenspel voor AZ was niet. Ik snap ook best dat je een beetje in het voordeel van Ajax alles laat zien, maar dit was gewoon Blom beïnvloeden
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
AZ speelde slechter dan Ajax want tot de 0-1 was AZ nergens.
Ligt eraan wat je slecht vindt. Weinig creëren met bal of zonder bal maakt ook niet echt uit. Meer balbezit is niet altijd goed spelen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
AZ speelde slechter dan Ajax want tot de 0-1 was AZ nergens.
Dankje homiequote:Op donderdag 28 februari 2013 18:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kijk op ultimatedb naar de cardweight van ibra en de cardweight van afellay.
okee, dat over Joden TV is een troll, maar AZ naar de Kuipquote:
Ik vind dat AZ echt heel slecht presteerde tot de 75e minuut. Het was de tekortkomingen van Ajax waardoor het niet 1-0 werd. Maar goed, zij waren slechter in het afronden, en daar gaat het nou eenmaal om.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, 0-3 zegt genoeg, dan kun je mij ook niet wijsmaken dat Ajax niet nog slechter speelde
AZ creëerde bijna niks en ze hadden heel weinig de bal totdat die 0-1 viel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je slecht vindt. Weinig creëren met bal of zonder bal maakt ook niet echt uit. Meer balbezit is niet altijd goed spelen.
En ajax had erg veel uitgespeelde kansen natuurlijk. Aan zinloos balbezit heb je ook weinig.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
AZ creëerde bijna niks en ze hadden heel weinig de bal totdat die 0-1 viel.
Maar Ajax creeerde ook niet veel. Paar schoten van buiten de 16. Als je niet kunt scoren, kun je niet winnenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
AZ creëerde bijna niks en ze hadden heel weinig de bal totdat die 0-1 viel.
Ja, een bal op de paal, genoeg schoten die helaas ver naast of over gingen, het schot van Schöne. Niet dat Ajax goed speelde maar wel duidelijk beter dan AZ. Al die mensen op VZ die AZ-spelers hele hoge ratings geven en Ajax-spelers hele lage ratings kijken alleen naar de eindstand.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
En ajax had erg veel uitgespeelde kansen natuurlijk. Aan zinloos balbezit heb je ook weinig.
Die bal op de paal was dan ook de enige gevaarlijke bal. Dat schot van Schone was toch te zacht...quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, een bal op de paal, genoeg schoten die helaas ver naast of over gingen, het schot van Schöne. Niet dat Ajax goed speelde maar wel duidelijk beter dan AZ. Al die mensen op VZ die AZ-spelers hele hoge ratings geven en Ajax-spelers hele lage ratings kijken alleen naar de eindstand.
voetbalzone; de verzamelplaats van scorebordjournalistiekquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, een bal op de paal, genoeg schoten die helaas ver naast of over gingen, het schot van Schöne. Niet dat Ajax goed speelde maar wel duidelijk beter dan AZ. Al die mensen op VZ die AZ-spelers hele hoge ratings geven en Ajax-spelers hele lage ratings kijken alleen naar de eindstand.
Sowieso VZquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
voetbalzone; de verzamelplaats van scorebordjournalistiek
die mensen kijken echt alleen maar naar de uitslag
Ook stond er op VZ dat Blind en de invallende Eriksen maar matig waren
Genoeg schoten die ver naast of ver over gingen. Indrukwekkend.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is te makkelijk om dat nu te zeggen want zo goed speelden die spelers die er anders in staan ook niet de afgelopen paar weken. Op zaterdag zullen spelers als De Jong er toch wel weer in staan. Ik moet maar zien wat ze gaan doen maar dit is voor mij ook geen leuke periode, niet alleen vanwege Ajax maar ook vanwege het feit dat ik bij FIFA niet goed speel en dat ik nu met school zit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Genoeg schoten die ver naast of ver over gingen. Indrukwekkend.
Ajax heeft dit echt aan zichzelf te danken door een reserve elftal op te stellen, dan had dit niet gebeurd. Lukoki, Hoesen en Serero. Serero had moeten scoren. Wel te verstaan: een gele kaart moeten scoren.
Nooit zorgen dat het wel en wee van je voetbalclub je stemming kunnen bepalen. Gewoon onthouden dat ze miljoenen verdienen, en ze een uur na de wedstrijd met elkaar dollen in het spelershomequote:Op donderdag 28 februari 2013 18:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is te makkelijk om dat nu te zeggen want zo goed speelden die spelers die er anders in staan ook niet de afgelopen paar weken. Op zaterdag zullen spelers als De Jong er toch wel weer in staan. Ik moet maar zien wat ze gaan doen maar dit is voor mij ook geen leuke periode, niet alleen vanwege Ajax maar ook vanwege het feit dat ik bij FIFA niet goed speel en dat ik nu met school zit.
Zeg niets negatiefs over Serero dan wordt DS boos.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Genoeg schoten die ver naast of ver over gingen. Indrukwekkend.
Ajax heeft dit echt aan zichzelf te danken door een reserve elftal op te stellen, dan had dit niet gebeurd. Lukoki, Hoesen en Serero. Serero had moeten scoren. Wel te verstaan: een gele kaart moeten scoren.
En dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:59 schreef TBakkert het volgende:
Als Miyaichi verkocht is, dan heb ik 180k. Dan heb ik nog mijn teampje van 15k, dan speel ik wel even 1 seizoen en dan ben ik over de 200k
Jij bent zwaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:59 schreef TBakkert het volgende:
Als Miyaichi verkocht is, dan heb ik 180k. Dan heb ik nog mijn teampje van 15k, dan speel ik wel even 1 seizoen en dan ben ik over de 200k
groot gelijk heb jequote:
dan ga ik het natuurlijk weer opmaken aan kutteamsquote:
ja, als ik niet veel eet, heb ik niet genoten van mijn levenquote:
Precies, en als ik niet veel drink heb ik niet genoten van mijn leverquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, als ik niet veel eet, heb ik niet genoten van mijn leven
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Precies, en als ik niet veel drink heb ik niet genoten van mijn lever
Niks mis mee, heb begrepen dat daar vrij veel hard drugs worden gebruikt onder de jongeren ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:04 schreef Thorb het volgende:
Bakkert gaat zijn lever slopen op Terschelling dit jaar,
helemaal niet, ik pas wel op, wil mijn school afmakenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:04 schreef Thorb het volgende:
Bakkert gaat zijn lever slopen op Terschelling dit jaar,
In Groesbeek ook, daar gebruiken alle krantenjongens speedquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niks mis mee, heb begrepen dat daar vrij veel hard drugs worden gebruikt onder de jongeren ook![]()
Oh ik lees slechts je posts in travel. Ik kwam je daar tegenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
helemaal niet, ik pas wel op, wil mijn school afmaken
Ik drink niet te veel, maar ik vind het wel lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh ik lees slechts je posts in travel. Ik kwam je daar tegen
Stalkertjequote:Op donderdag 28 februari 2013 19:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh ik lees slechts je posts in travel. Ik kwam je daar tegen
Nee, niets eensquote:
Met een scooter ben je nog meer dan een uur onderwegquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, niets eens
Travel is naast dit topic het enige wat interessant is. Behalve het topic met Bakkert dan, maar laatst was er wel een leuke over een jongerenvakantie. Dat was een soort Marcie
Die wilde scooters huren om vervolgens 50km naar de disco te rijden en straalbezopen op de scooter weer naar de villa op een berg
wie was de held?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, niets eens
Travel is naast dit topic het enige wat interessant is. Behalve het topic met Bakkert dan, maar laatst was er wel een leuke over een jongerenvakantie. Dat was een soort Marcie
Die wilde scooters huren om vervolgens 50km naar de disco te rijden en straalbezopen op de scooter weer naar de villa op een berg
haha, vet, en dan heel snel die kranten de bus inquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
In Groesbeek ook, daar gebruiken alle krantenjongens speed
quote:
zo'n mongool zei dat het dan vele malen sneller gaatquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, vet, en dan heel snel die kranten de bus in
Het heet niet voor niks speed he...quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zo'n mongool zei dat het dan vele malen sneller gaat![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het heet niet voor niks speed he...
Netjes. Heel netjes.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Thye is trouwens een veelgebruikte achternaam in AZië
Ik bedacht me net dat die edit wel leuk wasquote:
Ik sloot smsjes altijd af met mAZzelquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat die edit wel leuk was
die zag ik ook netquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:13 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik moet hier hard om lachen
3x op voorzet knop drukken (bij mij x). Wel snel achter elkaar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe doe ik een lage strakke voorzet? Over de grond?
3x vierkantquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:16 schreef Hoogstaande het volgende:
3x op voorzet drukken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Feyenoord ook even en dan staan we 5 punten losquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:39 schreef vandermar het volgende:
Twente moet zaterdag?
Ajax dus maar twee rustdagen, die verliezen dus punten.
NEC uit zijn een garantie voor 3 puntenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Feyenoord ook even en dan staan we 5 punten los
Goedenavond btw
Ja, ik wilde nog aan een bevriende collega die Ajacied is vragen: waarom Ajax op zaterdag al, is dat ivm Europees? Gelukkig bedacht ik me op tijd, anders had het wel pijnlijk geweest.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:39 schreef vandermar het volgende:
Twente moet zaterdag?
Ajax dus maar twee rustdagen, die verliezen dus punten.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik wilde nog aan een bevriende collega die Ajacied is vragen: waarom Ajax op zaterdag al, is dat ivm Europees? Gelukkig bedacht ik me op tijd, anders had het wel pijnlijk geweest.
is een garantiequote:Op donderdag 28 februari 2013 19:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
NEC uit zijn een garantie voor 3 punten
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Feyenoord ook even en dan staan we 5 punten los
Goedenavond btw
Leitner heeft ook echt super mooie statsquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:42 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren voor het eerst met dit team gespeeld:
[ afbeelding ]
De linkerkant had ik al vaak gebruikt icm een Franse rechterkant, maar dit team is misschien nog wel beter. Heb er pas 4 potjes mee gespeeld, maar damn, al die potjes waren zo geniaal
Mlapa meteen 9 uit 4, Leitner 3 uit 4, Höger 2 uit 4 en Tettey, Huseklepp en Elyou scoorden ook weer aan de lopende band. Mlapa en Leitner hebben echt een magische first touch, echt geniaal voor een silver..zeker gezien de fysiek van Mlapa. 4 wedstrijden is een sample van niks, maar hij maakt meer indruk dan Lukaku en Benteke
Nog aan het nagenieten?quote:
Kon je dat niet meer dan? Geen problemen mee gehad hier.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:45 schreef Tim86 het volgende:
heuj ik kan weer scrollen in de webapp in chrome
Dat kan ik alleen met full screen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:45 schreef Tim86 het volgende:
heuj ik kan weer scrollen in de webapp in chrome
Ja, bazen zijn het. Met mijn Franse team had ik nog 2 iets mindere spelers met Bocaly en Karaboue en een keeper waar ik niet tevreden over was, maar nu gewoon geen enkele zwakte eigenlijk. Twee snelle, sterke en lange CB's en hele goede backs ook die aanvallend echt veel bijdragen. Rindaroy is mijn favoriete back die ik dit jaar heb gebruiktquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Leitner heeft ook echt super mooie statsHoger kende ik niet tot ik hem in een pack had, ziet er ook goed uit
Was heel raar..eerst kon het gewoon door die plugin uit te schakelen, maar na een flash update 2 weken geleden ofzo werkte dat niet meer. Dan moest ik hem iedere keer opnieuw uitschakelen als ik een browserscherm opende. Nu is het ineens weer opgelost.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kon je dat niet meer dan? Geen problemen mee gehad hier.
Chill, maar is 4222 echt zo'n fijne opstelling? Ik hoor hier altijd als enige reactie ja lekker veel ruimte achter de spitsen, maar ik wil serieus wel eens een team maken (al vind ik niet dat er heel veel toffe spitsen zijn in het spel maar toch) in 4222 als dat echt een fijne opstelling isquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, bazen zijn het. Met mijn Franse team had ik nog 2 iets mindere spelers met Bocaly en Karaboue en een keeper waar ik niet tevreden over was, maar nu gewoon geen enkele zwakte eigenlijk. Twee snelle, sterke en lange CB's en hele goede backs ook die aanvallend echt veel bijdragen. Rindaroy is mijn favoriete back die ik dit jaar heb gebruikt
Haha ik ook, maar dat is meer omdat ik ineens weer heel veel vertrouwen in het Kampioenschap heb. Alleen zo dat zo kut zijn als dat pas op de laatste speeldag isquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag een glimlach op het gezicht gehad idd
Met golds werkt het voor geen meter voor me dit jaar, maar bij silvers werkt het echt perfect.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Chill, maar is 4222 echt zo'n fijne opstelling? Ik hoor hier altijd als enige reactie ja lekker veel ruimte achter de spitsen, maar ik wil serieus wel eens een team maken (al vind ik niet dat er heel veel toffe spitsen zijn in het spel maar toch) in 4222 als dat echt een fijne opstelling is
Raar, ik heb altijd al gehad dat hij het soms even niet doet, maar als ik de webapp dan opnieuw opstart doet ie het weer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was heel raar..eerst kon het gewoon door die plugin uit te schakelen, maar na een flash update 2 weken geleden ofzo werkte dat niet meer. Dan moest ik hem iedere keer opnieuw uitschakelen als ik een browserscherm opende. Nu is het ineens weer opgelost.
PSV wordt kampioen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha ik ook, maar dat is meer omdat ik ineens weer heel veel vertrouwen in het Kampioenschap heb. Alleen zo dat zo kut zijn als dat pas op de laatste speeldag is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Naja misschien dat een idee. Wil toch nog een silver team maken dit jaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met golds werkt het voor geen meter voor me dit jaar, maar bij silvers werkt het echt perfect.
Ik denk dat het tussen PSV en Feyenoord zal gaan, of Ajax moet vliegensvlug het niveau weer op kunnen krikkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha ik ook, maar dat is meer omdat ik ineens weer heel veel vertrouwen in het Kampioenschap heb. Alleen zo dat zo kut zijn als dat pas op de laatste speeldag is
ligt allemaal aan de scheidsquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat het tussen PSV en Feyenoord zal gaan, of Ajax moet vliegensvlug het niveau weer op kunnen krikken
quote:
quote:
Elyounoussi, Mlapa. Castaignos,Lacazette, Lukaku en Benteke zijn mijn favoriete spitsen. Aboubakar, Emnes en Sio zijn ook baasjes.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja misschien dat een idee. Wil toch nog een silver team maken dit jaar
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]Toch mooi om te zien dat Ajacieden zo reageren, waarschijnlijk omdat ze geen handigheid hebben met het verwerken van verliespartijen.
haha Penielquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:42 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
De linkerkant had ik al vaak gebruikt icm een Franse rechterkant, maar dit team is misschien nog wel beter. Heb er pas 4 potjes mee gespeeld, maar damn, al die potjes waren zo geniaal
Mlapa meteen 9 uit 4, Leitner 3 uit 4, Höger 2 uit 4 en Tettey, Huseklepp en Elyou scoorden ook weer aan de lopende band. Mlapa en Leitner hebben echt een magische first touch, echt geniaal voor een silver..zeker gezien de fysiek van Mlapa. 4 wedstrijden is een sample van niks, maar hij maakt meer indruk dan Lukaku en Benteke
Elyounoussi moet ik sowieso nog proberenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Elyounoussi, Mlapa. Castaignos,Lacazette, Lukaku en Benteke zijn mijn favoriete spitsen. Aboubakar, Emnes en Sio zijn ook baasjes.
Ach, er is ook ontzettend veel kritiek op het spel momenteel en ook op De Boer die ineens 7 man rust geeft. Het gezeik op de scheids is er nu even omdat het gewoon dubbele frustratie is..eerst die 2 zuivere goals tegen ADO en een paar dagen later weer dit..Dan baal je gewoon zo veel harder.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]Toch mooi om te zien dat Ajacieden zo reageren, waarschijnlijk omdat ze geen handigheid hebben met het verwerken van verliespartijen.
En Wallyson, Mayuka, IF Lambert, Iago Aspas, Cyriac en F. Campbell.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Elyounoussi, Mlapa. Castaignos,Lacazette, Lukaku en Benteke zijn mijn favoriete spitsen. Aboubakar, Emnes en Sio zijn ook baasjes.
IF Lambert was kut manquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En Wallyson, Mayuka, IF Lambert, Iago Aspas, Cyriac en F. Campbell.
Niet. Je moet alleen niet met hem gaan rennen. Zieke afmaker en staat altijd op de goede plek.quote:
Hauche wellicht? Goede finishingquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Elyounoussi moet ik sowieso nog proberenEn eigenlijk wil ik Paredes dan ook in dat team, maar liever niet met Viatri. Even kijken of ik dan een leuke kant kan maken met Paredes in 4222
Tja, er waren complete decennia dat Ajax heel veel, maar dan ook echt heel veel mee kreeg. En ik vind dat je niet moet zeuren dat wanneer je zoveel mensen rust geeft, je verliest. Met het sterkste elftal had Ajax waarschijnlijk geen kind aan AZ gehad.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, er is ook ontzettend veel kritiek op het spel momenteel en ook op De Boer die ineens 7 man rust geeft. Het gezeik op de scheids is er nu even omdat het gewoon dubbele frustratie is..eerst die 2 zuivere goals tegen ADO en een paar dagen later weer dit..Dan baal je gewoon zo veel harder.
Wilde er net wat van zeggen haha. Hij is wel erg klein idd. Toen ik zijn stats zag dacht ik; o die is 6"2 ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hauche wellicht? Goede finishing
http://www.futhead.com/fifa/players/9888/
Alleen wel jammer dat hij klein is en niet zo snel..als hij fysiek sterk is boeit dat niet zo, maar nu..
Ik zat net te kijken. Het is allemaal niet echt om over naar huis te schrijven, dit is wel de beste optie idd. Maar als Elyounoussi ernaast staat zou dat best kunnen werkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hauche wellicht? Goede finishing
http://www.futhead.com/fifa/players/9888/
Alleen wel jammer dat hij klein is en niet zo snel..als hij fysiek sterk is boeit dat niet zo, maar nu..
Ja,quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij zat toch te klooien met 352 Song, Koulou enzo?
Wellicht, maar als dat soort dingen dan ook niet meezitten dan baal je gewoon..dat zal jij niet zo goed hebben. Het gaat niet om 1 momentje, maar om 3 cruciale momenten in 1 wedstrijd en 5 in 1 week, dat is gewoon erg extreem. Het is ook veelzeggend dat De Boer nu zoveel kritiek had op de arbitrage, terwijl hij juist zo werd geroemd om het feit dat hij het nooit over arbitrale fouten heeft.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, er waren complete decennia dat Ajax heel veel, maar dan ook echt heel veel mee kreeg. En ik vind dat je niet moet zeuren dat wanneer je zoveel mensen rust geeft, je verliest. Met het sterkste elftal had Ajax waarschijnlijk geen kind aan AZ gehad.
Wat Thorb al aanstipte: Altidore stond op de middenlijn. Lange steekpass, hij had door kunnen lopen, maar buitenspel. Waarom hoor ik niemand daarover?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wellicht, maar als dat soort dingen dan ook niet meezitten dan baal je gewoon..dat zal jij niet zo goed hebben. Het gaat niet om 1 momentje, maar om 3 cruciale momenten in 1 wedstrijd en 5 in 1 week, dat is gewoon erg extreem. Het is ook veelzeggend dat De Boer nu zoveel kritiek had op de arbitrage, terwijl hij juist zo werd geroemd om het feit dat hij het nooit over arbitrale fouten heeft.
nog niet zoveel dusquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja,
Dit heb ik tot nu toe
[ afbeelding ]
Dat moment moet ik even terugkijken. Tbakkert had het over een moment van onterecht buitenspel waarbij Altidore al langs de keeper was..dat was iig wel onzin.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat Thorb al aanstipte: Altidore stond op de middenlijn. Lange steekpass, hij had door kunnen lopen, maar buitenspel. Waarom hoor ik niemand daarover?
Maak je nou echt al die teams die je hier post? Dat zijn er echt 500 dan per FUT editiequote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maak je nou echt al die teams die je hier post? Dat zijn er echt 500 dan per FUT editie
Verder geen onterechte buitenspel gevallen gezien iddquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat moment moet ik even terugkijken. Tbakkert had het over een moment van onterecht buitenspel waarbij Altidore al langs de keeper was..dat was iig wel onzin.
Baasquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik was net weer in de supermarkt en tot mijn grote blijdschap zat het kassameisje er ook. Ik heb mijn kazige versiertruc ingezet en haar nummer geregeld.Yolo.
M'bia i.p.v N'Koulouquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja,
Dit heb ik tot nu toe
[ afbeelding ]
Neequote:
Haha!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heeft iemand een linkje van een 4-2-2-2 met Lacazette & Lukaku?
Waarom weet ik niet eerst goed door te lezen voordat ik iets typ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat Thorb al aanstipte: Altidore stond op de middenlijn. Lange steekpass, hij had door kunnen lopen, maar buitenspel. Waarom hoor ik niemand daarover?
Hé dat team komt bekend voor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:42 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
En nu?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha!Ze reageerde eigenlijk heel cool. Ze bleef me heel lang lachend aankijken en schreef daarna haar nummer op.
Ze vond het gewoon een vreemde vraag en schreef het nummer van de winkel opquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha!Ze reageerde eigenlijk heel cool. Ze bleef me heel lang lachend aankijken en schreef daarna haar nummer op.
Bellen denk ik?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:10 schreef Jelle_96 het volgende:
Ik ben van plan een silverteampje BPL teampje te maken. Iemand tips op dit team, heb dit jaar weinig met silvers gespeeld.4222 met Lukaku en Lacazette wordt wel lastig. Lukaku is moeilijk te linken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heeft iemand een linkje van een 4-2-2-2 met Lacazette & Lukaku?Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Ik had perongeluk stom dronken een meisje het nummer van mn ex gegeven in de kroeg. Wel een jaartje of 10 terug alweer hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ze vond het gewoon een vreemde vraag en schreef het nummer van de winkel op
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ze vond het gewoon een vreemde vraag en schreef het nummer van de winkel op
Kan ookquote:
Villa, workrates van Pedro breken hem voor rust vaak al op...quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:10 schreef vandermar het volgende:
IF Pedro, Iniesta of David Villa LM?
is het in 4-1-2-1-2?quote:
Neh 352quote:
haha, laatst in de trein zat er een meisje naast me, en die had nog zo'n ouderwets lelijk ding waarop je alleen kan sms'en, bellen en misschien dat er nog een wekkerfunctie in zatquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan ookSMS is ook nog een optie
Pedro dan.quote:
Die had ik tot aan eind juli ook nog hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, laatst in de trein zat er een meisje naast me, en die had nog zo'n ouderwets lelijk ding waarop je alleen kan sms'en, bellen en misschien dat er nog een wekkerfunctie in zatBest gaaf om zo'n achterhaald ding te hebben
Ik heb een LG Cookie, heeft wel al touch hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, laatst in de trein zat er een meisje naast me, en die had nog zo'n ouderwets lelijk ding waarop je alleen kan sms'en, bellen en misschien dat er nog een wekkerfunctie in zatBest gaaf om zo'n achterhaald ding te hebben
in 4-3-2-1 denk ik dat hij meer scoort, maar ik weet niet of dat is wat je bedoelt. Want als hij er elke keer 3 inlegt, maar je elke keer met 4-3 verliest en je beter speelt als je hem in 4-3-3 hebt, dan in 4-3-3.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:15 schreef Maver24 het volgende:
Wat is nou de beste formatie voor Ronaldo?, toch 433 of 4321 ?
Ik snap wat je bedoeld, wilde eigenlijk 352 proberen met Ronaldo op LM maar dat is zeker een waste of coins nietwaar ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
in 4-3-2-1 denk ik dat hij meer scoort, maar ik weet niet of dat is wat je bedoelt. Want als hij er elke keer 3 inlegt, maar je elke keer met 4-3 verliest en je beter speelt als je hem in 4-3-3 hebt, dan in 4-3-3.
Je was gewoon te skeer voor een nieuw toestelquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:15 schreef vandermar het volgende:
Maar dat kwam omdat mijn htc desire was gestolen en ik geen zin had om een nieuw toestel te nemen
Zo kan je het ook zeggen jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je was gewoon te skeer voor een nieuw toestel
ik heb hem nooit gebruikt, maar zijn low DEF WR en dat hij ook gewoon een halve spit is, maken dat dat me wel zo lijkt...quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld, wilde eigenlijk 352 proberen met Ronaldo op LM maar dat is zeker een waste of coins nietwaar ?
Je had ook gewoon naar achteren kunnen lopen en het rooster kunnen opvragen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben trouwens zo verstandig geweest om ook even te vragen wanneer ze werkt, dus weet ik wanneer ik wel en geen boodschappen hoef te doen.
Alsof je die supermarkt nog nodig hebt om dr te zien. Volgende keer nuttigt ze samen met jou wat je gekocht hebtquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben trouwens zo verstandig geweest om ook even te vragen wanneer ze werkt, dus weet ik wanneer ik wel en geen boodschappen hoef te doen.
Blackberry is voor kneuzenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
m0et je niet met die chicks pinge dan? :$$
https://play.google.com/s(...)c2QxNjQuc25ha2U5NyJdquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:21 schreef vandermar het volgende:
Ik kon die telefoon wel als walky talky gebruiken en er zat snake op
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alsof je die supermarkt nog nodig hebt om dr te zien. Volgende keer nuttigt ze samen met jou wat je gekocht hebt
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vond het wel een verstandige zet. Op twee manieren. Ik vroeg het namelijk voordat ik haar nummer vroeg.
1. Ik krijg haar nummer en weet wanneer ze werkt.
2. Ik krijg haar nummer niet, weet wanneer ze werkt en weet daarmee ook wanneer ik geen booschappen moet doen.
Briljantquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vond het wel een verstandige zet. Op twee manieren. Ik vroeg het namelijk voordat ik haar nummer vroeg.
2. Ik krijg haar nummer niet, weet wanneer ze werkt en weet daarmee ook wanneer ik geen booschappen moet doen.
FYPquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
2. Ik krijg haar nummer niet, weet wanneer ze werkt en weet daarmee ook wanneer ik geen booschappen moet doen.buiten de super op de loer moet gaan liggen met een doekje met chloroform.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
FYP
"Hey, does this cloth smell like chloroform to you?"
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
FYP
"Hey, does this cloth smell like chloroform to you?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |