PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:01 schreef Reemi het volgende:
Kap nou eens met posten op FOK! timmy
Das ook niet liefquote:
Ik zat stil te genieten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:02 schreef Dudeweiser het volgende:
niemand lachte gister om mijn bale woordgrapje trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bale voor je.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:02 schreef Dudeweiser het volgende:
niemand lachte gister om mijn bale woordgrapje trouwens
Hij heeft gewoon gelijk grindtegelquote:
Druk maken om een TTquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk grindtegel
gevatte opmerkingen van jouw kantquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk grindtegel
Nah geen zinquote:
Dan wordt ie niet opgeslagen, das kutquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:04 schreef vandermar het volgende:
Ronde 26 met die risein ronde 14 gingen er twee weg.
Wel zin om de reeks te vervuilen met zulke TT's, maar hier niet in? Vroeger dienden OP-chicks als compensatie voor slechte TT's, ik denk dat dat wel weer opnieuw ingevoerd kan worden.quote:
Jij bent gemeenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wel zin om de reeks te vervuilen met zulke TT's, maar hier niet in? Vroeger dienden OP-chicks als compensatie voor slechte TT's, ik denk dat dat wel weer opnieuw ingevoerd kan worden.
En dat terwijl jij 100x zoveel posts als Baje hebt. Wat doe jij verkeerd?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben 1x in een TT voorgekomen en Baje nu 100x
Ik post de laatste tijd niet meer zoveel nuttige dingen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En dat terwijl jij 100x zoveel posts als Baje hebt. Wat doe jij verkeerd?
Xboxquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:07 schreef Kamikazie het volgende:
Tyfus xbox live, doet het bij mij gewoon alweer niet. Ik was net goed bezig.
Kan gewoon soms niet mee clubben hierdoor.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik post de laatste tijd niet meer zoveel nuttige dingen.
Ik zie hetquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan wordt ie niet opgeslagen, das kut
Nee, ik heb maar 2 teams en een incompletequote:Op donderdag 28 februari 2013 17:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb je ook al tig 451 silvers gemaakt?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik heb maar 2 teams en een incomplete
Leidenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:10 schreef el-blanchito het volgende:
Ook mooi trouwens, bij die studie vanmiddag. Ik maakte een hossel (), maar zij woont in Leiden. Zoals sommigen misschien weten woon ik in Arnhem, maar toch wil ze morgenmiddag 'ff' langskomen
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:10 schreef el-blanchito het volgende:
Ook mooi trouwens, bij die studie vanmiddag. Ik maakte een hossel (), maar zij woont in Leiden. Zoals sommigen misschien weten woon ik in Arnhem, maar toch wil ze morgenmiddag 'ff' langskomen
jij ook niet dus dat komt mooi uitquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:11 schreef Maver24 het volgende:
IF Benat heeft wel toffe stats, hij kan alleen helemaal geen skills ,
Hosselaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:10 schreef el-blanchito het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij ook niet dus dat komt mooi uit
quote:
Ja, das niet echt om de hoek. Wel makkelijk trouwens, ik en een vriend hadden geen idee waar we heen moesten, maar zij was vorig jaar al geweestquote:
Nee, nog niet alles. Die kerel die nog veel wil heeft in het weekend pas tijd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]Shame on you!
Coins verkocht? Ik ga denk maar al mn golds verkopen, dan heb ik weer iets van 500k om te verkopen.
ach maar 2 uur met de auto ofzo, is niksquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
[..]
Ja, das niet echt om de hoek. Wel makkelijk trouwens, ik en een vriend hadden geen idee waar we heen moesten, maar zij was vorig jaar al geweest
Persoonlijke gids dus
Geen Pics , maar ze mocht er wel wezenquote:
Das wel veel voor een 17-jarigequote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ach maar 2 uur met de auto ofzo, is niks
Wel gewonnen met 2-1, kleine geruststelling voor je.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:07 schreef Kamikazie het volgende:
Tyfus xbox live, doet het bij mij gewoon alweer niet. Ik was net goed bezig.
Kan gewoon soms niet mee clubben hierdoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |