Wie moet ons nu aanvallen ? En als dat al gebeurd dan hebben we nog bondgenoten maar goed oorlog is zo 1940 1945quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:16 schreef Rezania het volgende:
Ja, en dan? Ga jij met een keukenmes voor ons land vechten als we ooit worden aangevallen?
Lezen knuppel !!quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:17 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Wie moet ons nu aanvallen ? En als dat al gebeurd dan hebben we nog bondgenoten maar goed oorlog is zo 1940 1945
Jij denkt dat de NAVO ons nog gaat helpen als we zelf niks meer toevoegen qua leger?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:17 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Wie moet ons nu aanvallen ? En als dat al gebeurd dan hebben we nog bondgenoten maar goed oorlog is zo 1940 1945
Wat een complete onzinquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:18 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Bondgenoten heb je alleen maar als je zelf ook iets te bieden hebt qua defensie........
Koeweit is toch ook geholpen toen Irak het binnen viel ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij denkt dat de NAVO ons nog gaat helpen als we zelf niks meer toevoegen qua leger?
Weet je het verschil tussen de NAVO en de VN ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:20 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Koeweit is toch ook geholpen toen Irak het binnen viel ?
Of komen de russen ?
Gaan we nu een quiz doen in mijn topic ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:22 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Weet je het verschil tussen de NAVO en de VN ?
Nee wat educatie, je mist nogal wat elementaire kennis......quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:23 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Gaan we nu een quiz doen in mijn topic ?
Bejaarden : JAquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:24 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Nee wat educatie, je mist nogal wat elementaire kennis......
Echt landen die het veroveren waard zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:29 schreef MMXMMX het volgende:
Lijst van landen zonder leger :
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_zonder_leger
Het kan dus wel !!!!
Ijslandquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:31 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Echt landen die het veroveren waard zijn![]()
Je kan wel zien dat we al lang geen oorlog hebben gevoerd. Althans, op eigen bodem. In het buitenland leven we ons nog steeds lekker uit.
én ze hadden ons geld. Dat maakt dat we het niet fijn vinden als anderen ze aanvallen. Verder is er echt voor niemand iets te halen behalve wat gebouwen en een hoop water.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:31 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ijsland
Geen leger, maar lid van de NAVO. De Verenigde Staten hadden tot 2006 een basis in IJsland. IJsland heeft wel een vredeshandhavingsmacht, een kustwacht en een militair politie-onderdeel. Ze hebben ook een rijkswacht.
Dude..quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:31 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ijsland
Geen leger, maar lid van de NAVO. De Verenigde Staten hadden tot 2006 een basis in IJsland. IJsland heeft wel een vredeshandhavingsmacht, een kustwacht en een militair politie-onderdeel. Ze hebben ook een rijkswacht.
Zie mijn post hierboven..quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:34 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Verder is er echt voor niemand iets te halen behalve wat gebouwen en een hoop water.
Volg jij het nieuws een beetje ? er is al geen fuck meer van defensie over om onze vredestaken fasoenlijk uit te voeren.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:38 schreef MMXMMX het volgende:
Het kan natuurlijk in fasen we hoeven niet alles in 1 keer te slopen
We kunnen beginnen met de JSF alvast niet te kopen
Dat kost een paar banen maar dat is ook zo voor die 800 bejaardenhuizen die dicht moeten dat kost ook banen .
Vredes taken worden dan ook overbodig kerelquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:40 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Volg jij het nieuws een beetje ? er is al geen fuck meer van defensie over om onze vredestaken fasoenlijk uit te voeren.
Mods :quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:41 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Vredes taken worden dan ook overbodig kerel
Ik zie dat jij er nog al wat moeite mee hebt maar ik kan je verzekeren dat ik serieus ben .quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:42 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Mods :
Mag dit topic naar PUB.
Ik ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:43 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik zie dat jij er nog al wat moeite mee hebt maar ik kan je verzekeren dat ik serieus ben .
Dat je serieus bent is 1 ding, maar verdiep je dan ook in de gevolgen en consequenties voordat je een hoop stierenschijt bij elkaar raapt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:43 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik zie dat jij er nog al wat moeite mee hebt maar ik kan je verzekeren dat ik serieus ben .
Nee het is in dit topic gewoon kiezen of delen Bejaarden ja defensie neequote:Op donderdag 28 februari 2013 16:45 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ik ook
Je "oplossingen" voor de logische vragen die ik en andere stellen, geef je nogal ongefundeerde simplistische antwoorden.
Daarom verwees ik ook naar PUBquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:47 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nee het is in dit topic gewoon kiezen of delen Bejaarden ja defensie nee
Ik zie geen problemenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:46 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dat je serieus bent is 1 ding, maar verdiep je dan ook in de gevolgen en consequenties voordat je een hoop stierenschijt bij elkaar raapt.
Zo werkt dat in een kinderhoofdquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:48 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik zie geen problemen
Gewoon ff door de eerste kamer drukken en klaar is kees .
Hmm nu gaan we of topic en worden we persoonlijk das jammerquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:49 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Zo werkt dat in een kinderhoofd
Dude,quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:49 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Hmm nu gaan we of topic en worden we persoonlijk das jammer
Noem mij 1 land dat ons NL bedreigt en of wil gaan aanvallen en of een bedreiging zou kunnen vormen in de toekomst ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:52 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dude,
Inhoudelijk wil jij niet reageren, op vragen geef je geen antwoord........
Ontopic en antwoord op je OP :
JA DAT KAN !
Lees het topic nog een keer door zou ik zeggen..........quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:55 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Noem mij 1 land dat ons NL bedreigt en of wil gaan aanvallen en of een bedreiging zou kunnen vormen in de toekomst ?
Wie negeert hier nu de vragen dan ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:56 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Lees het topic nog een keer door zou ik zeggen..........
Je treft me op een fijn moment kneusjequote:Op donderdag 28 februari 2013 16:57 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Wie negeert hier nu de vragen dan ?
Mja das het enige wat je kan : Beledigen en kleineren en weglopenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:59 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Je treft me op een fijn moment kneusje![]()
Ik steek geen seconde meer in je debiele topic met je kinderlijke gedachten.
Mja dood gaan we allemaal maar verdienen onze bejaarden een beetje een waardige dood met genoeg handen aan het bed en genoeg kamers om in te sterven ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:16 schreef Woestijnvos het volgende:
Probleem van de bejaarden lost zichzelf wel op gewoon laten doodgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |