quote:
Alles voor liefdequote:Op donderdag 28 februari 2013 13:44 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]Sorry ik moest gewoon mijn liefde verklaren.
quote:
SSt, is bijna hetzelfdequote:
Precies jij mag de volgende hebben, daar doe ik niet moeilijk over, maar dit, dit moest ik gewoon doen!quote:
Wat is dezequote:Op donderdag 28 februari 2013 13:45 schreef Miniem het volgende:
Hee das niet eerlijk, ze was al mijn vriendinnetje.
Jij hebt Trovey!!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:45 schreef Miniem het volgende:
Hee das niet eerlijk, ze was al mijn vriendinnetje.
Ninja-edit!quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:45 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Precies jij mag de volgende hebben, daar doe ik niet moeilijk over, maar dit, dit moest ik gewoon doen!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:46 schreef essnhills het volgende:
Hoe kom ik ineens aan 3 vriendjes?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:46 schreef essnhills het volgende:
kwartettenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:46 schreef essnhills het volgende:
Het staat er welquote:
Stijfje rising.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:46 schreef robdriessen het volgende:
Essnhills and Speedo sittin' in a tree
K-I-S-S-I-N-G
Dan mag je kiezenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:46 schreef essnhills het volgende:
Met 3 mannenquote:
Candle boxxx.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:46 schreef Ceviche het volgende:
Pleurisstofzuiger, ik wil een boxx.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:46 schreef Ceviche het volgende:
Pleurisstofzuiger, ik wil een boxx.
DM der danquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:47 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik ga het tegen trovey zeggen.
Als ik weer op mijn oude originele dinges kan dan zal ik verhaal gaan halen!quote:
Wie ben jij dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:48 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Als ik weer op mijn oude originele dinges kan dan zal ik verhaal gaan halen!
Ailuranthrope!quote:
Wow, volgens mij was dat nog goed gespeld ook!quote:
Maar dat is ook een kloonquote:
Telt iedere kloon ook als apart vriendje?quote:
.....quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Telt iedere kloon ook als apart vriendje?
Gang Bang dan maarquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sorryquote:
Ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
uhu...quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
SorryIk vind jou het liefst!
Ik ben niet liefffquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
SorryIk vind jou het liefst!
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:51 schreef Iboelert het volgende:
Ik moet ook gaan, my people need me
Jullie zijn allemaal liev!quote:
Lievvvvvvvquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal liev!
Maar hij is het liefst
Oeps klein kind incomming. Mensen let op jullie taal!quote:
YOLO....quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:53 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Oeps klein kind incomming. Mensen let op jullie taal!
Dan gaat ze alsnog wel hierheen hoor.... zit ze (bijna) dagelijks..quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:52 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Het beste ga je haar verbieden om nog ibood hunts te volgen.![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal liev!
Maar hij is het liefst
Hij heeft het huntvuurtje hier aangestoken dus hij moet niet zeurenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:52 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Het beste ga je haar verbieden om nog ibood hunts te volgen.![]()
quote:
Ik zie haar nooit vaak posten...quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:53 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Dan gaat ze alsnog wel hierheen hoor.... zit ze (bijna) dagelijks..
Haha eigen schuld dan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij heeft het huntvuurtje hier aangestoken dus hij moet niet zeuren
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]Ja ik heb opeens meerdere vriendjes hier
Ik lees ook meer dan dat ik post normaal gesprokenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:54 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik zie haar nooit vaak posten...
[..]
Haha eigen schuld dan.
Meer posten dan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik lees ook meer dan dat ik post normaal gesproken
Het topic daarentegen..quote:
Nog meer dan vandaag? Dat kan helemaal nietquote:
De top 10 zal wel weer voor een record zorgen denk ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog meer dan vandaag? Dat kan helemaal niet
Ben je er blij mee?quote:
Ja kom eens met een niet-gele senz!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:57 schreef Speedo-drager het volgende:
Ik wil ook iets kopen iets leuks! IBood goden gun mij toch wat leuks.
Als je maar niet op opsporingverzocht komt.quote:
Ik heb al twee leuken dingen gekocht.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:57 schreef Speedo-drager het volgende:
Ik wil ook iets kopen iets leuks! IBood goden gun mij toch wat leuks.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:57 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
is eau de toilette, een aftreksel van parfum
quote:Splash and After shave: 1-3% aromatic compounds
Eau de Cologne (EdC): Citrus type perfumes with about 2–6 percent perfume concentrate aromatic compounds[12]
Eau de Toilette (EdT): 5-15% (typical ~10%) aromatic compounds
Eau de Parfum (EdP), Parfum de Toilette (PdT): 10-20% (typical ~15%) aromatic compounds. Sometimes listed as "eau de perfume" or "millésime".
Perfume extract (Extrait): 15-40% (IFRA: typical 20%) aromatic compounds
Wattequote:Op donderdag 28 februari 2013 13:58 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb al twee leuken dingen gekocht.
quote:
Ben je nou boos?quote:
Dat dacht ik ook in eerste instantiequote:
Jij hebt de vrouw in je ui al. Van twee walletejs etenquote:
quote:
verandering van spijs doet eten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:00 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Jij hebt de vrouw in je ui al. Van twee walletejs eten
Nee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:00 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
verandering van spijs doet eten.
Juistquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:00 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
verandering van spijs doet eten.
waar?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:02 schreef essnhills het volgende:
Oh trouwens, de box is al een tijdje gevonden
Op Fok! kan je ook lezenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:02 schreef Speedo-drager het volgende:
Eigenlijk zou ik 3 uur per dag moeten lezen. Maar dat haal ik nu dus totaal niet meer.
Ja maar eigenlijk boeken over identiteit en shit.quote:
In de La Place op Hoog Catharijnequote:
hmm dat was te ver weg voor me.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
In de La Place op Hoog Catharijne
Niet bij mij in de burtquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
In de La Place op Hoog Catharijne
Wat zat er in de boxquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:02 schreef essnhills het volgende:
Oh trouwens, de box is al een tijdje gevonden
Nog niet bekend, ze hebben alleen gemeld dat ie was gevonden en waar de tips op sloegenquote:
Ja, maar ik denk dat die alweer weg isquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:05 schreef So_Surreal het volgende:
Iemand zocht deze PS3 docking toch ?
Oké, ben benieuwd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog niet bekend, ze hebben alleen gemeld dat ie was gevonden en waar de tips op sloegen
Hoezo, je kan hem nu gewoon kopen toch ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat die alweer weg is
Ja, maar ik denk dat diegene die hem wou weg isquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:06 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoezo, je kan hem nu gewoon kopen toch ?
Ik vind het maar kut, 100 euro doos mis gelopen dit dat. Foutmelding op de pagina.quote:
Die user die hem wilde.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:06 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoezo, je kan hem nu gewoon kopen toch ?
Jammerquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:06 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Ik wel, maar op die standaard past ie niet meer in het kastje :|
Kusje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:07 schreef essnhills het volgende:
Ik heb mijn postaantal verdubbeld![]()
Netjesquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:07 schreef essnhills het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:08 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
ooh zo, dacht dat je die docking bedoelde, dat die al weg zou zijn
Dit is trouwens best wel klote aan dat dockquote:De ingebouwde USB-poorten aan de achterzijde van de TwistDock zijn niet voorzien van het Sony PlayStation 3-protocol en zijn uitsluitend bedoeld voor het aansluiten van opslagmedia of het opladen van andere, niet PS3-gerelateerde producten, zoals gsm's, iPods of fotocamera's
Weet ik, al postte ik dat niet (dattie al weg was).quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:08 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
ooh zo, dacht dat je die docking bedoelde, dat die al weg zou zijn
kom je die bij mij spelenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:10 schreef Ceviche het volgende:
Stom dockingding, ik heb toch geen ps3 joh aap.
Ding kost ¤35-, bij Dixons geloof ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:10 schreef Jimbo het volgende:
tering kwam ik op een mooi moment, wou ner dit ding.
Al was ie vannacht nog 149eur volgens hunen kostte ie 2.95
nu 9eur!quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:10 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ding kost ¤35-, bij Dixons geloof ik.
Nee, passen er allebei opquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:11 schreef Jimbo het volgende:
zal je zien, kan alleen de slim eropzit ik dan met mn dikke PS3
ja!quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:11 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Nee, passen er allebei op
Spammerquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:07 schreef essnhills het volgende:
Heb zelf geen ruimte naast de tv voor dat ding..quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nog beter! , nu mn vriendin zo gek krijgen dat ie naast de tv komt
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:12 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
En zoveel praat ze dus ook in het echt he...
Die ziet er iig enthousiaster uit dan die dude van gister!quote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die ziet er iig enthousiaster uit dan die dude van gister!
Wat weet jij daar nou van!quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:12 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
En zoveel praat ze dus ook in het echt he...
Ja in de La place op utrehtquote:
Ik ook door de MC Donaldsquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:13 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik ben een beetje ingekakt dus volg het niet helemaal meer geloof ik.
Zelfde hier, ik checkte even mijn facebook heb knallende honger en verveel me kapot klote hunt heeft mij in haar ban. Ben blij als het voorbij is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:13 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik ben een beetje ingekakt dus volg het niet helemaal meer geloof ik.
Ik ook maar de hunt is 3x niets. We moeten deze slowchat gewoon aanhouden.quote:
je krijgt alle aandacht, natuurlijk vind je dat gezelligquote:
Mee eens, gezellige slowchat.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:15 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik ook maar de hunt is 3x niets. We moeten deze slowchat gewoon aanhouden.
krijgen de die-hards dan een ' first 20' patch voor op de jas?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:15 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik ook maar de hunt is 3x niets. We moeten deze slowchat gewoon aanhouden.
Ik heb zelfs een liefdesverklaring naamtopic!quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je krijgt alle aandacht, natuurlijk vind je dat gezellig
KaMo ouwe reetridder! Hoe is het ermee?quote:
Hehe zei het tochquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:12 schreef Jimbo het volgende:
ik mag vanaf nu alleen nog maar aangeklede meisjes posten
sopsopquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een liefdesverklaring naamtopic!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een liefdesverklaring naamtopic!
Uitkleden met de ogenquote:
Wat minder nuquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
KaMo ouwe reetridder! Hoe is het ermee?
jij bent ook al 20 oid of niet?quote:
Dan is de hunt ook gauw gedaan als dat zo is. Mijn tomtom kan ik dus naar fluiten.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:19 schreef essnhills het volgende:
Ze hadden vannacht gezegd dat er vandaag allemaal nieuwe aanbiedingen zouden komen
Ik heb daar nog nooit wat gekochtquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:20 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]Ibood begint op clicktobuy te lijken.
Gister ook al trouwensquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:20 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Volgens mij is het de hele dag al restjesdag.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit wat gekocht
Magnetische messenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:20 schreef Ceviche het volgende:
Iemand heeft de magnetische messen gekocht
paar nieuwe dingen wel gezien, de trampoline bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:20 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Volgens mij is het de hele dag al restjesdag.
Ja joh ouwe lul, ben zeker 19,8quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij bent ook al 20 oid of niet?
ik ken je nog als klein mannetje..
ER zijn er 6 achter elkaar gekomen of zo laatst, dus die hebben ze niet meer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:21 schreef essnhills het volgende:
We hebben trouwens zeker al een tijdje geen NAS meer gehad?
De deuxte!quote:
Die zijn op, ik zoek nog een zaklamp.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:21 schreef essnhills het volgende:
Fuuuu die komen dan wss ook nog.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:21 schreef essnhills het volgende:
En dat kitesurf ding, en het prikbordquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:21 schreef Karina het volgende:
[..]
paar nieuwe dingen wel gezien, de trampoline bijvoorbeeld.
tering, je word al grootquote:
Nee zijn 6 achter elkaar geweest gisternacht.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:21 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Fuuuu die komen dan wss ook nog.
Neequote:Op donderdag 28 februari 2013 14:21 schreef So_Surreal het volgende:
Is die Carrera zonnebril nog langs geweest ?
koop er een!quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:21 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat prikbord heb ik gemist maar idd nog wel een paar nieuwe dingetjes. Om ons wakker te houden denk ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat kitesurf ding, en het prikbord
Heb net ook nog een 4 bay synology langs zien komen hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:21 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nee zijn 6 achter elkaar geweest gisternacht.
We hebben er vannacht een stuk of 12 achter lekaar gehadquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:21 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Lengte ben ik nooit een koning in geweestquote:
Van die NASsen waren er toch 11 achter elkaar dacht ik? En horloges 8x of zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:21 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nee zijn 6 achter elkaar geweest gisternacht.
DAAR ISTIE...quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:21 schreef So_Surreal het volgende:
Is die Carrera zonnebril nog langs geweest ?
t gaat dr niet om hoe lang je bent, maar om hoe breed....i guessquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:22 schreef KaMo het volgende:
[..]
Lengte ben ik nooit een koning in geweest
Heb jennum?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:22 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Heb net ook nog een 4 bay synology langs zien komen hoor.
had hij al gedaan in de winkel geloof ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:23 schreef Karina het volgende:
Ik zou nooit een zonnebril via internet kopen, je wilt toch even passen?
Eentje voor het autorijden heb ik wel gekocht op ibood.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:23 schreef Karina het volgende:
Ik zou nooit een zonnebril via internet kopen, je wilt toch even passen?
OK als het dan echt precies dezelfde is dan kan het wel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
had hij al gedaan in de winkel geloof ik.
Ik heb een polaroid voor het autorijden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:24 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Eentje voor het autorijden heb ik wel gekocht op ibood.
Ik ook vorige hunt gekocht.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb een polaroid voor het autorijden.
Ja, speel in 2 bandjes. Eentje bas, eentje gitaar. Zou je kunnen weten als je het gitaristentopic wat beter in de gaten hieldquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
t gaat dr niet om hoe lang je bent, maar om hoe breed....i guess![]()
speel je nog bas / gitaar?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:25 schreef Yngwie het volgende:
Zul je zien, komt ie over 5 minuten terug in het topic... heeft ie de Carrera gemist
Ik ook maar uiteindelijk niet gedaan heb de polarioid nog.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:25 schreef Yngwie het volgende:
Zul je zien, komt ie over 5 minuten terug in het topic... heeft ie de Carrera gemist
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:26 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja heb d'r nog een gekocht voor die maat van me
mja daar kom ik niet, ik ben nogsteeds een proleet met de gitaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:25 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, speel in 2 bandjes. Eentje bas, eentje gitaar. Zou je kunnen weten als je het gitaristentopic wat beter in de gaten hield
Esnnhills jij bepaald, is deze zonnebril mooi ja of nee?quote:
Ik vind hem wel wat hebben ja, maar ik weet niet of ie op jouw hoofd staatquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:27 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Esnnhills jij bepaald, is deze zonnebril mooi ja of nee?
Je moet er de smoel en de swag voor hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:27 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Esnnhills jij bepaald, is deze zonnebril mooi ja of nee?
Vroeger hadden ze nog wel eens Guitar hero in de hunt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja daar kom ik niet, ik ben nogsteeds een proleet met de gitaar
Watquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:27 schreef Ceviche het volgende:
Bij bob de bouwer: hier is DJ Mike Draaitafel!
Huheuheuhehue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |