quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:32 schreef eti het volgende:
11:25 + Utrecht Centraal
11:30 + Utrecht Overvecht
11:37 + Hollandsche Rading
11:41 + Hilversum Sportpark
11:45 + Hilversum
11:47 + Hilversum Noord
11:50 + Bussum Zuid
11:53 + Naarden-Bussum
12:09 + Weesp
12:16 + Diemen Zuid
12:20 + Duivendrecht
12:23 + Amsterdam RAI
12:26 + Amsterdam Zuid
12:33 + Schiphol
12:37 + Hoofddorp
12:42 + Nieuw Vennep
12:48 + Sassenheim
12:54 + Leiden Centraal
12:58 + De Vink
13:01 + Voorschoten
13:06 + Den Haag Mariahoeve
13:09 + Den Haag Laan v NOI
13:12 + Den Haag Centraal
Volgens mij rijdt ie niet meer verder naar Dordrecht. Althans, alle treinen van Den Haag naar Dordrecht vertrekken van andere sporen dan waar deze aankomt. Het zijn dus maar 23 stations.
Vroegah nog welquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die rijdt toch al niet meer? De enige sprinters op Den Haag Moerwijk gaan naar Den Haag Centraal en naar Breda/Roosendaal.
Ja het was ook altijd zo dat deeltrajecten met een andere trein sneller waren. Utrecht - Schiphol, Utrecht - Leiden, Utrecht - Den Haag, utrecht - Rotterdam en ook Schiphol - Dordrecht en nog wel meer. Maar het MOCHT, want geen overstappen. Ik heb weleens Utrecht Centraal - Delft Zuid met die trein geredenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:39 schreef eti het volgende:
Hij reed ook altijd een beetje stiekem door naar Dordrecht. De trein werd in Utrecht aangekondigd als de trein naar Weesp, dit om mensen die verder te willen te ontmoedigen deze omweg te nemen. Op de trein zelf stond dan altijd Leiden, en in het echt ging hij dan ook nog door naar Dordrecht.
Nu staat er in Utrecht 'Weesp' op de borden maar de trein zelf geeft 'Den Haag' aan.
Nee, gewoon 1.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:50 schreef James1988 het volgende:
Rotterdam Alexander - Breda mag je ook via Deventer doen, want dat zijn minder overstappen. Toch?
Ja tuurlijk manquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:01 schreef James1988 het volgende:
De route via Düsseldorf vind ik nog het leukste eigenlijk
Die deed 3 treinseries, Dordrecht-Leiden(17 stops), Leiden-Utrecht(17 stops) bovenlangs via Weesp, Utrecht-Almere Centrum(7 stops).quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel stops had dat ene ding Utrecht - Hilversum - Dordrecht ook weer?
Rotterdam Alexander-Etten=Leur mag wel via Deventer, maar alleen in het weekend (dan zit de IC uit Rotterdam ook aan de IC naar Deventer vast, doordeweeks moet je een extra overstap maken en dan zijn het twee overstappen, en dat is het ook via Rotterdam-Breda/Roosendaal)quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:50 schreef James1988 het volgende:
Rotterdam Alexander - Breda mag je ook via Deventer doen, want dat zijn minder overstappen. Toch?
Dit soort meuk kan je heel eenvoudig uit hafas trekken ben ik achter gekomen...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel uit mijn hoofd.
Utrecht Centraal
Utrecht Overvecht
Hollandse Rading
Hilversum Sportpark
Hilversum (5)
Hilversum Noord
Bussum Zuid
Naarden-Bussum
Weesp
Diemen Zuid (10)
Duivendrecht
Amsterdam RAI
Amsterdam Zuid
Schiphol
Hoofddorp (15)
Nieuw Vennep
Sassenheim
Leiden Centraal
De Vink
Voorschoten (20)
Den Haag Mariahoeve
Den Haag Laan van NOI
Den Haag HS
Den Haag Moerwijk
Rijswijk (25)
Delft
Delft Zuid
Schiedam Centrum
Rotterdam Centraal
Rotterdam Blaak (30)
Rotterdam Zuid
STOPT NIET IN ROTTERDAM STADION MENSEN![]()
Rotterdam Lombardijen
Barendrecht
Zwijndrecht
Dordrecht (35)
35 dus![]()
Naa
dat waren twee aan elkaar geknoopte treinen met bijbehorende nummerverandering onderweg, dus telt niet hequote:Op donderdag 28 februari 2013 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel stops had dat ene ding Utrecht - Hilversum - Dordrecht ook weer?
Als ze langer dan een week stil staan roesten de wielen vast.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:21 schreef James1988 het volgende:
Ja, testritten gaan door. Ik weet niet waarvoor, maar het zal vast wel z'n nut hebben.
En als ze langer dan een week bewegen pleuren ze uit elkaar?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ze langer dan een week stil staan roesten de wielen vast.
ik mag hopen van niet, maar door de softwarefouten die erin zitten zal het nog wel even duren voordat de stellen weer in reizigersdienst toegelaten zullen kunnen worden, als dat al gebeurt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:10 schreef arkkey het volgende:
[..]
En als ze langer dan een week bewegen pleuren ze uit elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |