kijk eens bij de action daar hebben ze zo nu en dan er 1 van alecto of een ander werk voor relatief weinig geld. Of de ikeaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:24 schreef danic het volgende:
Heeft er iemand misschien een babyfoon over? Mijn moeder past geregeld op de kleinkinderen maar zou graag buiten willen zitten met dit weer als de kindjes slapen. Uiteraard tegen betaling en hopelijk dus met een goed bereik qua afstand tussen bedje en buiten.
Hoeft verder niks ingewikkelds te zijn met camera e.d.
Mag wel, maar is niet belangrijk.
Mag ik die link ook?!quote:Op maandag 4 maart 2013 15:33 schreef kaatjejannie het volgende:
Ja, daar wilde ik nog op reageren. Ik kreeg van Gerberaatje een linkje van ebay dat ze 1,50 incl verzenden zijn. Ik denk dat ik daar maar voor ga..
Bedankt voor de tip. Ik ga het in de gaten houden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
kijk eens bij de action daar hebben ze zo nu en dan er 1 van alecto of een ander werk voor relatief weinig geld. Of de ikea
Voor wanneer? Want ik ben voornemens de onze weg te doen over een maand ofzo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:00 schreef Kwisted het volgende:
Iemand nog noppies of h&m kleertjes in maat 68?
Ik ben eigenlijk ook opzoek naar n andere maxi cosi in de omgeving van eindhoven. Iemand?
liefst zo snel mogelijk. Er is eigenlijk niks mee aan de hand, maar ik vertrouw hem niet helemaal. Als ik hem tweedehands koop moet hij wel als nieuw zijn. En niet dattie ooit geketst is ofzoietsquote:Op woensdag 6 maart 2013 08:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Voor wanneer? Want ik ben voornemens de onze weg te doen over een maand ofzo.
Hij wil er nu al niet meer in, maar ik wil hem er minstens tot 1 jaar in houden
Jongen of meisje?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:00 schreef Kwisted het volgende:
Iemand nog noppies of h&m kleertjes in maat 68?
Oh, nou hij is niet als nieuw want mijn jongens hebben erin gelegenquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:27 schreef Kwisted het volgende:
[..]
liefst zo snel mogelijk. Er is eigenlijk niks mee aan de hand, maar ik vertrouw hem niet helemaal. Als ik hem tweedehands koop moet hij wel als nieuw zijn. En niet dattie ooit geketst is ofzoiets
Jaaaaaah! Past-ie nog lang niet maar Kidscase valt toch kleinquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:37 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb weer een shitload aan lexspul, pyama's truien, vestjes, rompers..
80 80/86 86
bij interesse wil ik wel wat foto's maken
86 zoek ik!quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:37 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb weer een shitload aan lexspul, pyama's truien, vestjes, rompers..
80 80/86 86
bij interesse wil ik wel wat foto's maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |