Ook ik. Jelte past nog niet in schoenen want loopt nog niet los. Maar heeft zo'n 14 centimeter aan zool nodig. Heb je dat?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:59 schreef Kleurdoos het volgende:
en een paar a@pies en sterrengympen en Adidasjes en euh..
+ 1quote:
Jaa! 80-86 en 86quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:37 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb weer een shitload aan lexspul, pyama's truien, vestjes, rompers..
80 80/86 86
bij interesse wil ik wel wat foto's maken
donkerblauw en de binnenkant is bruin teddy, sowieso uniseks maar ik vind m persoonlijk leuker voor een jongen hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
+ 1
Wat voor kleur is het KC jasje KD ?
Ook draagbaar voor een meid ?
KC pyama's maat 86 ?
Klinkt goed, ook qua maat!! Me like!quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
donkerblauw en de binnenkant is bruin teddy, sowieso uniseks maar ik vind m persoonlijk leuker voor een jongen
Ik heb wel interesse in de sterrengympen en adidas, tenminste het ligt eraan wat voor maat, ik zoek eigenlijk maat 21.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:46 schreef Kleurdoos het volgende:
Laat wellicht zelfs morgen, want ik IK IK HEB EEN AVOND VRIJ \O/
dus ik zoek t vanavond uit, en zal t morgen even uploaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Zoek je er nog?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:42 schreef mrien het volgende:
Ik zoek pyjama's maat 98/104 voor een jongen
Alle jumpsuits zijn al weg zekerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:09 schreef Kleurdoos het volgende:
er is al zoveel weg, dat ik straks even een foto maak van wat er nog over is
Leuk dat het verkocht isquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
donkerblauw en de binnenkant is bruin teddy, sowieso uniseks maar ik vind m persoonlijk leuker voor een jongen hoor
pyama's zijn voornamelijk Lindexpyama's
Zijn ze er nog? Dan wil ik ze welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:14 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb die dinosaurusteva's ook nog trouwens, maat 26
4,00
Ja!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:42 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Zoek je er nog?
Roy is er hier uit aan het groeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij niet iets beters te doen BB?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik zoek longsleeves, t-shirts en jurkjes.
Ow wee! Dan nog maar even een nachtje wachen ;-).quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:22 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Haha we zijn weer eens in namendiscussie beland en PSV heeft net verloren. Kort gezegd is manlief niet echt in een gezellige bui
Issie een beetje koortsig KD?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:53 schreef Kleurdoos het volgende:
wij hadden hier net ook namenoorlog.
hij komt opeens met ESTHER
ja tyf op henk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook in maat 50/56 ?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik zoek longsleeves, t-shirts en jurkjes.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)![]()
Denk niet dat mijn 2.5 jarige daar inpast kleinzusje. En de buikbaby heeft genoeg t/m maat 68. Maar toch bedankt!29/10/'10 - 25/03/'13![]()
Ik heb nog geen betalingen binnen want weekend, maar ik vertrouw er maar gewoon op, van bijna iedereen gaat alles op de post zo, alleen vlindur en mineola moeten 2 dagen wachten(lex moet eerst nieuw schoeisel en de jas moet gewassen)
![]()
![]()
Ik heb het in elk geval gister of eergister naar je overgemaakt (weet het niet meer). Ben benieuwd!
![]()
Ik heb totaal 4 van deze broekjes, 2 lichtere (linker) en 2 donkere (de rechter)
Maat92 van H&M
Knieën zijn prima
2,50 per stuk
Alle 4 gereserveerd
Ook heb ik sowieso 2 GMK jumpsuits in 86/82, misschien nog een paar. In ieder geval appelgroen en grijs (beide korte mouw)
-jumpsuits gereserveerd-
Graag pm bij interesse
[ Bericht 2% gewijzigd door mrien op 10-03-2013 19:48:26 ]![]()
Ik heb broekjes, longsleeves en t-shirtjes in maat 74. O.a. Babyface en Name it.
Maak er een leuk pakketje van of los. Wat je wil. Excl. verzendkosten.
Teigetje en Esprit komen van Fok af.
Link naar het album, hier staan ook de (richt)prijzen bij. Bij interesse graag PM.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR![]()
Activity tafel van Fisher Price
10 euro
Overgenomen van Evenstar, maar hier blijven ze liggen
20 Engelse boekjes van Dora
Advertenties staan ook op Marktplaats
[ Bericht 9% gewijzigd door mrien op 10-03-2013 22:06:13 ]![]()
mrien, mag ik de badring reserveren? Kom ik em een keer halen, als je dat goed vindt
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥![]()
Prima! Of ik kom naar jou voor een haak cursusquote:Op zondag 10 maart 2013 15:30 schreef Morretje het volgende:
mrien, mag ik de badring reserveren? Kom ik em een keer halen, als je dat goed vindt
Komt goed!![]()
godver, ik op de fiets naar de Ah voor de pakketjes.. is de zegelprinter stuk.
maar goed,de brievenbus dingen zijn op de post, pakketjes voor kyara mineola en kaatjejannie komen er zsm aan.![]()
Maat 62/68
broekjes 1,50 euro p/s, middelste 2,50 euro (DPAM, gebreid)![]()
Jumpsuit Prénatal, 3 euro
puntmutstrui DPAM, gebreid katoen en gevoerd, 6,50 euro
pyjama Prénatal 2 euro
gebreid pakje Hema katoen (overgenomen van hier maar kleur staat mijn jochie niet) 4,50 euro
Met drukknopen aan de onderkant.
Skipak, nieuw met kaartjes wegens geen wintersport en teveel warme pakken7,50 euro
Schoentjes maat 16, nieuw (zool 10 cm). met klittenband. 2,50 euro
Prijzen zijn richtprijzen, graag reactie per PM
[ Bericht 3% gewijzigd door Mineola op 11-03-2013 21:25:58 ]![]()
Ze zitten nu in de was, als ze klaar zijn zal ik er foto's van maken.quote:
Heb de donkerblauwe met geruite broek van de hema.
en nog een paar.
Ik ben opzoek naar broeken voor Roy maat 98 of 98/104 het hoeven geen "goede"broeken te zijn, maar om te gebruiken op de dagopvang, nu krijgt Roy het voor elkaar om om de paar weken een broek kapot terug mee naar huis te nemen. ik leef me uit met kniestukken en strijkstukken.
Dus als iemand nog broeken heeft liggen die nog net aan zijn vind ik het prima ze komen toch "kapot"terug
Herinnering is een vorm van ontmoeting.![]()
maat 86: pyama's, joggingbroekjes, blousjes, t-shirts, longsleeves, vestjes
de bovenste is van benneton maat 86 1 keer gedragen
de blauwe is maat 86/92
skipak is 86
zomer broekjes maat 74:
alles is door 1 kind gedragen en ziet er nog goed uit.mama van 3 kids!![]()
Set van 8 Hema rompers, allemaal stretch behalve de rechter niet. maat 50/56 E7,00 en verzendkosten.
zomerpakje van Claesen's maat 50, nieuw, E5,00 en verzendkosten. (overslag pakje)
zomerpakje van 4 Funky flavours maat 50/56, nieuw. E5,00 en verzendkosten.
4FF verkocht
[ Bericht 1% gewijzigd door vrouwtje-theelepel op 11-03-2013 11:08:33 ]![]()
2 joggingbroekjes van Name It maat 62. E2,50 ps en verzendkosten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ohh dat pakje van claesens.. wow.. ik weet alleen pas ovrt anderhalve week of het een jongen of meisje wordt.. maar wel echt een heel mooi pakje!![]()
Mineola, de eerste foto kan ik niet zien.
[ Bericht 41% gewijzigd door Twinkly op 11-03-2013 19:50:34 ]<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
innepin volgens mij..quote:Op maandag 11 maart 2013 19:31 schreef SupremeEvil het volgende:
Was hier nou nog iemand die een Deryan travel cot baby in de verkoop had?![]()
Ik heb nog uni adidasjes KD maat 23..We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Ja ik!quote:Op maandag 11 maart 2013 19:31 schreef SupremeEvil het volgende:
Was hier nou nog iemand die een Deryan travel cot baby in de verkoop had?![]()
9 witte broekjes maat 50-56 voor 9 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en deze jurkjes 1,50 pstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en deze rompers mt 50 samen voor 1,50. Graag ergens bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet![]()
Cat mag ik 1 rood jurkje? Of als je alleen per 2 verkoopt alle 2?
Oh en de rompers wil ik ook wel.Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: