Is er zomerspul bij (80 en misschien 80/86)? Dan zeker interessequote:Op donderdag 7 maart 2013 11:37 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb weer een shitload aan lexspul, pyama's truien, vestjes, rompers..
80 80/86 86
bij interesse wil ik wel wat foto's maken
Ook ik. Jelte past nog niet in schoenen want loopt nog niet los. Maar heeft zo'n 14 centimeter aan zool nodig. Heb je dat?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:59 schreef Kleurdoos het volgende:
en een paar a@pies en sterrengympen en Adidasjes en euh..
+ 1quote:
Jaa! 80-86 en 86quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:37 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb weer een shitload aan lexspul, pyama's truien, vestjes, rompers..
80 80/86 86
bij interesse wil ik wel wat foto's maken
donkerblauw en de binnenkant is bruin teddy, sowieso uniseks maar ik vind m persoonlijk leuker voor een jongen hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
+ 1
Wat voor kleur is het KC jasje KD ?
Ook draagbaar voor een meid ?
KC pyama's maat 86 ?
Klinkt goed, ook qua maat!! Me like!quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
donkerblauw en de binnenkant is bruin teddy, sowieso uniseks maar ik vind m persoonlijk leuker voor een jongen
Ik heb wel interesse in de sterrengympen en adidas, tenminste het ligt eraan wat voor maat, ik zoek eigenlijk maat 21.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:46 schreef Kleurdoos het volgende:
Laat wellicht zelfs morgen, want ik IK IK HEB EEN AVOND VRIJ \O/
dus ik zoek t vanavond uit, en zal t morgen even uploaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |