SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk later wel even voor je of ik hem nog ergens heb dan stuur ik hem met die andere spullen mee
:)
wij hebben onze darkonten met een sjaal aan de stoel gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:14 schreef oeke het volgende:
Gezocht met spoed!
Een tuigje voor de triptrap of een andere kinderstoel. Als ze maar vast zit!
Nooit nodig gehad voor de oudste, maar deze heeft een ander temperament.
En dat is dus idd wel zo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
maar echt, dat tuigje vond ik niks. Wat je op de foto ook ziet. Net genoeg bewegingsruimte voor draaien (en onderuit zakken) onze jongens waren er maar druk mee, de bewegingsvrijheid van het tuigje ontdekken.
Eerst ff hangerige dreumes op bed gooien. BMR sucks like hell :-(.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:01 schreef Kwisted het volgende:
Not the same! Ik ben geinteresseerd in je kleertjes. Fotos?
Niet echt meisjes, maar zooooo lekker warm.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:08 schreef SupremeEvil het volgende:
[..]
Ja, is goedben benieuwd! Wat wil je er voor hebben?
Ik heb nog een oude van mezelfquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
maar echt, dat tuigje vond ik niks. Wat je op de foto ook ziet. Net genoeg bewegingsruimte voor draaien (en onderuit zakken) onze jongens waren er maar druk mee, de bewegingsvrijheid van het tuigje ontdekken.
Volgens mij heb ik er een. Alleen is even de vraag waar...quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:46 schreef oeke het volgende:
Oja, dat is wel een idee, een sjaal en een tuigje combi.
Zoiets inderdaad Mignonne! Ze zat gister op de tafel nadat P haar even uit het oog verloor.
Zou super zijn als je die nog hebt liggen!
Ik sla over dan. Ik was voor de truien gegaanquote:Op donderdag 28 februari 2013 06:59 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Spijkerbroek en dunne broek. En de blouse alle 2.
Komt binnenkort nog wel meer. Ook shirtjes voor de zomer. Maar heb verder nog geen tijd en zin om alles al uit te zoekenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik sla over dan. Ik was voor de truien gegaan
thanx! Ik hou het in de gaten.....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:21 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb een start gemaakt met het uitzoeken van Lientje haar kleertjes, nog maar een klein deel en verschillende maten groot en klein, het begin van best veel...![]()
Ik zet vnvnd rond 20.00 uur een linkje online, dat vind ik wel zo fair om even te melden.
als het heeel leuk is wel. Maar eigenlijk mag ik niet zoveel meer in die maat.....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:41 schreef becky27 het volgende:
oh leuk Juud!
Is er hier überhaupt interesse in meisjeskleding maat 50?? Er is al zoveel gepost.
Jup!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:31 schreef Cathmar het volgende:
Juud, je roze Bumbo. Mag ik 'em? Ik pm je morgen.
Wacht geduldig afquote:
Je hebt Pm!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hij is leuk KZ, en toch is hij het net niet.
Kan ik iemand een plezier doen met een gloednieuwe Dpam snorrenromper maatje 3 maanden? (ik bestelde een andere, kreeg deze, en ik ben lui) ¤4 incl. verzenden.
[ afbeelding ]
Als je de knoopjes dicht wilt wordt het vrij lastig.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:13 schreef Morretje het volgende:
Daar krijg ik de mijne niet meer ingepropt denk ik.
Ik heb interesse in het zijligkussen! Wat wil je er voor hebben?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:19 schreef bodpa09 het volgende:
Iemand hier interesse in een zijligkussen, meerijdplankje (Lascal Buggy Board Maxi) of antracietkleurige by kay draagdoek?
ik heb blauwe met ankertjes, gestreepte en zwart met sterren..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:01 schreef kaatjejannie het volgende:
Heeft iemand hier van die babylegs over? Voor een jongetje.
Kan het meerijdplankje op een bugaboo? En wat vraag je ervoor?quote:
Past dat al dan? Mijn jongetje van 94cm draagt ze zelf nog!quote:Op maandag 4 maart 2013 11:33 schreef TimeJumper het volgende:
Heeft iemand joggingbroekjes maat 92? Liefst gewoon met rechte pijp, dus niet zo'n boordje aan de enkels.
Zit je mailbox vol bodpa? Ik had je gepmt en gedmt...quote:Op zondag 3 maart 2013 07:03 schreef bodpa09 het volgende:
Op www.buggyboard.info kun je zien of hij er op past. Over de rest PM ik je even.
nee, maar wel beenwarmers?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:57 schreef kaatjejannie het volgende:
Heeft iemand dit vest toevallig liggen in 74?
[ afbeelding ]
Nou hij zit nu in 86 maar die worden eigenlijk al te kort. Dus dan moet er toch wat groters komen. Die zal ik dan nog wel om moeten slaan, maar broeken op hoog water is ook maar niksquote:Op maandag 4 maart 2013 12:45 schreef laziness het volgende:
[..]
Past dat al dan? Mijn jongetje van 94cm draagt ze zelf nog!
O draagt ze nauwelijks en ik heb er twee. Je mag er wel eentje overnemen? Kan bij de rompers in een envelop.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:13 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou hij zit nu in 86 maar die worden eigenlijk al te kort. Dus dan moet er toch wat groters komen. Die zal ik dan nog wel om moeten slaan, maar broeken op hoog water is ook maar niks
Thanks! Helemaal vergeten te reageren, sorryquote:Op maandag 4 maart 2013 15:22 schreef nytar het volgende:
[..]
Zit je mailbox vol bodpa? Ik had je gepmt en gedmt...
Misschien wil ik ze welquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb blauwe met ankertjes, gestreepte en zwart met sterren..
Nee doe dan toch alleen maar de rompers, ben nogal een zeikerd qua broekjesquote:Op maandag 4 maart 2013 18:09 schreef laziness het volgende:
[..]
O draagt ze nauwelijks en ik heb er twee. Je mag er wel eentje overnemen? Kan bij de rompers in een envelop.
[ afbeelding ]
Op zich wel, maar ben wel kritisch, wil je niet onnodig met werk opzadelen. Misschien een overzichtsfoto?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:03 schreef L4cs4p het volgende:
Is er interesse in rompers maat 50/56/62? (en misschien ook 68)
En jommetjes kleren maat 50/56/62?
Prima, heeft het heel veel haast of kan het tot zondag wachten?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:58 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ben wel kritisch, wil je niet onnodig met werk opzadelen. Misschien een overzichtsfoto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |