SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk later wel even voor je of ik hem nog ergens heb dan stuur ik hem met die andere spullen mee
:)
wij hebben onze darkonten met een sjaal aan de stoel gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:14 schreef oeke het volgende:
Gezocht met spoed!
Een tuigje voor de triptrap of een andere kinderstoel. Als ze maar vast zit!
Nooit nodig gehad voor de oudste, maar deze heeft een ander temperament.
En dat is dus idd wel zo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
maar echt, dat tuigje vond ik niks. Wat je op de foto ook ziet. Net genoeg bewegingsruimte voor draaien (en onderuit zakken) onze jongens waren er maar druk mee, de bewegingsvrijheid van het tuigje ontdekken.
Eerst ff hangerige dreumes op bed gooien. BMR sucks like hell :-(.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:01 schreef Kwisted het volgende:
Not the same! Ik ben geinteresseerd in je kleertjes. Fotos?
Niet echt meisjes, maar zooooo lekker warm.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:08 schreef SupremeEvil het volgende:
[..]
Ja, is goedben benieuwd! Wat wil je er voor hebben?
Ik heb nog een oude van mezelfquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
maar echt, dat tuigje vond ik niks. Wat je op de foto ook ziet. Net genoeg bewegingsruimte voor draaien (en onderuit zakken) onze jongens waren er maar druk mee, de bewegingsvrijheid van het tuigje ontdekken.
Volgens mij heb ik er een. Alleen is even de vraag waar...quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:46 schreef oeke het volgende:
Oja, dat is wel een idee, een sjaal en een tuigje combi.
Zoiets inderdaad Mignonne! Ze zat gister op de tafel nadat P haar even uit het oog verloor.
Zou super zijn als je die nog hebt liggen!
Ik sla over dan. Ik was voor de truien gegaanquote:Op donderdag 28 februari 2013 06:59 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Spijkerbroek en dunne broek. En de blouse alle 2.
Komt binnenkort nog wel meer. Ook shirtjes voor de zomer. Maar heb verder nog geen tijd en zin om alles al uit te zoekenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik sla over dan. Ik was voor de truien gegaan
thanx! Ik hou het in de gaten.....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:21 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb een start gemaakt met het uitzoeken van Lientje haar kleertjes, nog maar een klein deel en verschillende maten groot en klein, het begin van best veel...![]()
Ik zet vnvnd rond 20.00 uur een linkje online, dat vind ik wel zo fair om even te melden.
als het heeel leuk is wel. Maar eigenlijk mag ik niet zoveel meer in die maat.....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:41 schreef becky27 het volgende:
oh leuk Juud!
Is er hier überhaupt interesse in meisjeskleding maat 50?? Er is al zoveel gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |