Mooie ervaring hequote:
quote:
U toch ook?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
wrm niet Drops of Jupiter geen andere band dan Train?
Ik bedoelde meer op de Andrelon reclamequote:Op donderdag 28 februari 2013 11:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij heb ik er ooit al een gehad.
Het is van L'Orealquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer op de Andrelon reclame
Omdat ik het waard ben, u toch ook?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer op de AndrelonLóreal reclame
Omdat ik het waard ben, u toch ook?
Ik twijfelde alquote:
Zelfs Coen doet een #ivhnw-tweet, en Michiel is toch ook niet zo van Kane?quote:
Met je puistquote:
Ja toppiequote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:54 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
my first memeik kon het niet laten.
Ik ga geen gewichtsgrapjes makenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:54 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:54 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Brekende touwtjesquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ga geen gewichtsgrapjes maken
Ze is wel afgevallen, maar ze knapte nog steeds uit haar jasje bij DWDD.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ze is wel afgevallen, maar ze knapte nog steeds uit haar jasje bij DWDD.
Ja dat ook natuurlijkquote:
Sorryquote:
Domien las mijn tweet voor op de radio, en riep mijn tweet uit tot beste tweet van de dagquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:15 schreef wolfrolf het volgende:
Heb ik baas henkde_j op de radio gemist??!
Beter dan gisteren, mien jongquote:
vind eigenlijk helemaal niet grappigquote:
Het 'stoplicht' dat je vaak in beeld ziet staan wordt verplaatst naar een plek waar 'ie niet langer in beeld staat.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:14 schreef Pino112 het volgende:
Sirolf, wat wordt bedoeld met 'kleinschalig verbouwen'?
Maakt dat zoveel uit dat ie in beeld was dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het 'stoplicht' dat je vaak in beeld ziet staan wordt verplaatst naar een plek waar 'ie niet langer in beeld staat.
Men vond 'm blijkbaar nogal in de weg staan, en als het niet zoveel moeite kost om 'm op een andere plek neer te zetten en zo frustratie weg te nemen, waarom niet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maakt dat zoveel uit dat ie in beeld was dan?
Prima.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Men vond 'm blijkbaar nogal in de weg staan, en als het niet zoveel moeite kost om 'm op een andere plek neer te zetten en zo frustratie weg te nemen, waarom niet?
Video wordt nu eenmaal steeds belangrijker in de 3FM-studio, dus er worden wel vaker zulke kleine aanpassingen gemaakt om het beeld te verbeteren.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
vind eigenlijk helemaal niet grappig
vooral dat oeh oeh oeh erinquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:51 schreef minthy het volgende:
[..]
De 80's hadden ook behoorlijke baggermuziek
neuh uit bed komen isquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:55 schreef minthy het volgende:
Waking up is the hardest part. Echt!
Neuh. Geef me een handjevol seconden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:55 schreef minthy het volgende:
dan bent u gezegend met een geweldige reden om 's ochtends je bed uit te komen; u hebt vast een geweldig leven!quote:
Waking up is the hardest fart!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:55 schreef minthy het volgende:
welke stagiair heeft deze fout gemaakt dankzij spellingscontrole?quote:
Nee, ik wil het niet, maar als de wekker gaat omdat ik op moet staan dan doe ik dat gewoonquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dan bent u gezegend met een geweldige reden om 's ochtends je bed uit te komen; u hebt vast een geweldig leven!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:03 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik wil het niet, maar als de wekker gaat omdat ik op moet staan dan doe ik dat gewoon
vrijheid blijheidquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:06 schreef minthy het volgende:
Godsamme, ik kom erachter dat ik zowel komend weekend als het weekend erop vrij heb...
Paniek, wat moet ik met al die tijd?!
Je moet je gewoon neerleggen bij het feit dat het nodig is, dus er met tegenzin naar kijken heeft weinig zinquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]wat een wilskracht, motivatie en discipline!
Kun je een klein beetje missen en deze kant op sturen?
Is je breiwerk al af?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:06 schreef minthy het volgende:
Godsamme, ik kom erachter dat ik zowel komend weekend als het weekend erop vrij heb...
Paniek, wat moet ik met al die tijd?!
ik weet wel een suggestie om je vrije weekenden door te komen, denk alleen dat je er niet zo vrolijk van wordt.quote:
Dan heb je nu de tijd er eentje te zoekenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Sowieso heb ik geen hobby meer
ik vind naaien een erg leuke hobbyquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Sowieso heb ik geen hobby meer
Gooi em er eens in?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik weet wel een suggestie om je vrije weekenden door te komen, denk alleen dat je er niet zo vrolijk van wordt.
Dat wel! Maar goed, echt geen idee meer hoe ik vroeger m'n vrije tijd doorkwamquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:09 schreef D. het volgende:
[..]
Dan heb je nu de tijd er eentje te zoeken
Ah nee, sorry. Heb zelf ook nog genoeg te typen hierquote:
wat mijn docent niet weet, dat deert hem ook nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dan is het toch jouw scriptie niet meer
Om over die broek nog maar niet te sprekenquote:
like a bossquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
Is Justin Bieber?
[ afbeelding ]
Ja hoor, daar is'ie
Die broek!!quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
Is Justin Bieber?
[ afbeelding ]
Ja hoor, daar is'ie
Teringquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
Is Justin Bieber?
[ afbeelding ]
Ja hoor, daar is'ie
Flink gniffelen in de autoquote:
Daar begon ik ook maar niet overquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Om over die broek nog maar niet te spreken
Sorry wat zei je?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:09 schreef minthy het volgende:
Zo, dat wordt een gehoorbeschadiging. Wat een lekkere nummers onderweg
omdat Girls just wanna have funquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ten eerste is het Cyndi, en ten tweede; waarom zou ik?
Love is a battlefieldquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
omdat Girls just wanna have fun
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
omdat Girls just wanna have fun
Ik had er ook op gestemd dus ik doen mee:quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik had er ook op gestemd dus ik doen mee:![]()
![]()
Ik weet nog wel een paar van die prachtbandjes die de playlist van 3FM aardig verzieken hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
kan er niet iemand een virus maken die alleen Coldplay platen aanvalt en ze onspeelbaar maakt?
Grote omelettepelquote:
Daar een punt van makenquote:
Braaf...quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, positiviteitanders wordt mamma minthy boos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pics van de tepel van je vriendin.
Ja, ik ben een oppervlakkige lulquote:
Voor de rest welquote:
Baasquote:
"Ieuw, oh ik moet gaan. Moet m'n kat nog te eten gevenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, ik ben een oppervlakkige lul![]()
Maar meestal als je erachter komt is het al te laat
Ik hou sowieso niet zo van grote borsten(sorry Minthy
)
Dat zou ik nooit doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
"Ieuw, oh ik moet gaan. Moet m'n kat nog te eten geven"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen
Ik zou gewoon eroverheen gaan en niks meer laten horenZoals bij jou ook gebeurd is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SC met z'n pannekoek tepelsquote:
Exactlyquote:
En een puntzakquote:
Friet eten in bed is natuurlijk een enorme afknapperquote:
Ja idd. Patat daarentegenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Friet eten in bed is natuurlijk een enorme afknapper
Patat zit in een bakjequote:
Patat/Friet discussiesquote:
Makkelijk om in het 'nieuws' te komen tegenwoordig. Ook met totaal niet representatieve onderzoekjes onder 6 mensen. 'Journalistiek'quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:36 schreef henkde_j het volgende:
Pfff weer een marketing onderzoekje als nieuwsitem
Inderdaad. Zelf ook wel eens als testje geprobeerdquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Makkelijk om in het 'nieuws' te komen tegenwoordig. Ook met totaal niet representatieve onderzoekjes onder 6 mensen. 'Journalistiek'.
Windows ME mist?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
ik vind windows 7 kutter dan windows vista...
veel beter dan het origineel met die domme bellenquote:
Ah, die had ik er niet uitgehaald. Thanks! Klonk goedquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Edje Struijlaart met Dario Fo, die ook Skrillex a capella deed
Als het goed is loopt de ketting dan niet.quote:
Wat hangt er dan eigenlijk voor lompe stellage tegenwoordig in het hok voor live optredens?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Men vond 'm blijkbaar nogal in de weg staan, en als het niet zoveel moeite kost om 'm op een andere plek neer te zetten en zo frustratie weg te nemen, waarom niet?
Video wordt nu eenmaal steeds belangrijker in de 3FM-studio, dus er worden wel vaker zulke kleine aanpassingen gemaakt om het beeld te verbeteren.
Da's om de camera's aan het plafond te kunnen hangen ipv op een statief op de grond... want die camera's zijn al een paar keer omgevallen en daar kunnen ze niet zo goed tegen (lees: nogal dure reparatie die lang duurt).quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Wat hangt er dan eigenlijk voor lompe stellage tegenwoordig in het hok voor live optredens?
Duidelijk. Viel me ook al op dat er al een tijdje geen statieven met webcams meer staan tijdens EW.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's om de camera's aan het plafond te kunnen hangen ipv op een statief op de grond... want die camera's zijn al een paar keer omgevallen en daar kunnen ze niet zo goed tegen (lees: nogal dure reparatie die lang duurt).
Hij liever dan ik jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als het goed is loopt de ketting dan niet.
Maar ik zou het niet aandurven
Waar komen die tieten dan vandaanquote:
Door die kettingzaag worden de kloten wat verplaatstquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waar komen die tieten dan vandaan
Nice savequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Door die kettingzaag worden de kloten wat verplaatst
Dat is mijn specialiteit, ik lul me overal uit en onderuitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV / [StuBru #2] Waar de festivalzomer begonnen is!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:15 schreef FZN05 het volgende:
Als je van humor houdt, luister je nu tot 00:00u naar StuBru!Ja, nu voel ik me een humorloze zakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV / [StuBru #2] Waar de festivalzomer begonnen is!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Mooie eigenschap: zelfkennisquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, nu voel ik me een humorloze zak
Ik weet dat het niet zo is, ik ben keigrappig!!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mooie eigenschap: zelfkennis
Nou kom maar opquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet zo is, ik ben keigrappig!!
Dat kan maar zo niet op bestelling, maar moet spontaan gaanquote:
Meh, zingende vrouwenquote:
Over het algemeen ben ik het met je eens, maar nu nietquote:
Ik zit te kijken, maar ze houdt haar kleren aanquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik het met je eens, maar nu niet
Of ik word afgeleid door haar lichaam![]()
![]()
Die afleiding heb ik gelukkig niet bij muziek. Ook niet door een man overigensquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
![]()
Ik ook niet, maar over het algemeen zijn er ook geen mooie zangeressenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Die afleiding heb ik gelukkig niet bij muziek. Ook niet door een man overigens
Allemaal dopingquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
![]()
Geen idee, ik let nooit zo op uiterlijkhedenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar over het algemeen zijn er ook geen mooie zangeressen
Ik let er teveel opquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik let nooit zo op uiterlijkheden![]()
Ik niet. Een wijs Drents gezegde luidt "een knappe vent hij'j nooit allent"quote:
wijze lui aldaar, denk ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet. Een wijs Drents gezegde luidt "een knappe vent hij'j nooit allent"
Wij zeggen over knappe vrouwen altijd: "Van een mooi bord eet je nooit in je eentje"quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet. Een wijs Drents gezegde luidt "een knappe vent hij'j nooit allent"
Dat komt overeen met dat Drentse gezegdequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wij zeggen over knappe vrouwen altijd: "Van een mooi bord eet je nooit in je eentje"
Guess that's true
Truste
Wel een beetje negatiefquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut, ik hou van dat volk daar
Zeg dan gewoon:quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wij zeggen over knappe vrouwen altijd: "Van een mooi bord eet je nooit in je eentje"
Guess that's true
Truste
Ik hoop het niet. Er mag van mij nog een zeer goede nacht komen qua slaapquote:
Die krijgt genoeg aandacht en neukt zich 18 slagen in de rondte. Geen meelij meequote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Die krijgt genoeg aandacht en neukt zich 18 slagen in de rondte. Geen meelij mee
Waarom geschokt?quote:
Omdat je ze allemaal over 1 kam scheertquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom geschokt?
Ik zit in een waarom-bui blijkbaar
Ja, via een automaatquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:03 schreef D. het volgende:
Weet iemand trouwens of ze op het station nog treinkaartjes verkopen?
Ja, ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:03 schreef D. het volgende:
Doe gewoon via internet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:03 schreef D. het volgende:
Dat houdt het overzichtelijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat je ze allemaal over 1 kam scheert
Veel plezier daarmeequote:
Ik eens in de 10 jaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel plezier daarmee![]()
Dat doe ik hooguit eens per jaar, dan ben ik er ook wel weer klaar mee
Das nog minderquote:
Ga je worstenbroodjes eten met Roel?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Das nog minder![]()
Komend zomer een dagje Maastricht, dat zal ook wel treinen worden
Ik lul mij overigens niet overal in.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is mijn specialiteit, ik lul me overal uit en onderuit
Ach, iedereen neukt zijn exquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik lul mij overigens niet overal in.
Dat is SC zijn specialiteit. Hij neukt zelfs zijn ex.
quote:
Ik had het over SC's ex hequote:Op donderdag 28 februari 2013 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Op voorwaarde dat het een ex wordt, D'tje
Nee, die eet ik met iemand anders. Ik ga elk jaar een dag weg met een aantal collega'squote:Op donderdag 28 februari 2013 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ga je worstenbroodjes eten met Roel?
Alleen als je die zaken niet echt nodig hadquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
iboet hunt is echt dikke faal
en toch 3 dingen besteld gisteren. faal ik nu?
BURN!!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik lul mij overigens niet overal in.
Dat is SC zijn specialiteit. Hij neukt zelfs zijn ex.
Met Carnaval met collega's naar Maastricht geweest. Toffe stadquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, die eet ik met iemand anders. Ik ga elk jaar een dag weg met een aantal collega's
cinderella kussens > nodigquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen als je die zaken niet echt nodig had
Alle dagen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Met Carnaval met collega's naar Maastricht geweest. Toffe stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |