Mooie ervaring hequote:
quote:
U toch ook?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
wrm niet Drops of Jupiter geen andere band dan Train?
Ik bedoelde meer op de Andrelon reclamequote:Op donderdag 28 februari 2013 11:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij heb ik er ooit al een gehad.
Het is van L'Orealquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer op de Andrelon reclame
Omdat ik het waard ben, u toch ook?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer op de AndrelonLóreal reclame
Omdat ik het waard ben, u toch ook?
Ik twijfelde alquote:
Zelfs Coen doet een #ivhnw-tweet, en Michiel is toch ook niet zo van Kane?quote:
Met je puistquote:
Ja toppiequote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:54 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
my first memeik kon het niet laten.
Ik ga geen gewichtsgrapjes makenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:54 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:54 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Brekende touwtjesquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ga geen gewichtsgrapjes maken
Ze is wel afgevallen, maar ze knapte nog steeds uit haar jasje bij DWDD.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ze is wel afgevallen, maar ze knapte nog steeds uit haar jasje bij DWDD.
Ja dat ook natuurlijkquote:
Sorryquote:
Domien las mijn tweet voor op de radio, en riep mijn tweet uit tot beste tweet van de dagquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:15 schreef wolfrolf het volgende:
Heb ik baas henkde_j op de radio gemist??!
Beter dan gisteren, mien jongquote:
vind eigenlijk helemaal niet grappigquote:
Het 'stoplicht' dat je vaak in beeld ziet staan wordt verplaatst naar een plek waar 'ie niet langer in beeld staat.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:14 schreef Pino112 het volgende:
Sirolf, wat wordt bedoeld met 'kleinschalig verbouwen'?
Maakt dat zoveel uit dat ie in beeld was dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het 'stoplicht' dat je vaak in beeld ziet staan wordt verplaatst naar een plek waar 'ie niet langer in beeld staat.
Men vond 'm blijkbaar nogal in de weg staan, en als het niet zoveel moeite kost om 'm op een andere plek neer te zetten en zo frustratie weg te nemen, waarom niet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maakt dat zoveel uit dat ie in beeld was dan?
Prima.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Men vond 'm blijkbaar nogal in de weg staan, en als het niet zoveel moeite kost om 'm op een andere plek neer te zetten en zo frustratie weg te nemen, waarom niet?
Video wordt nu eenmaal steeds belangrijker in de 3FM-studio, dus er worden wel vaker zulke kleine aanpassingen gemaakt om het beeld te verbeteren.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
vind eigenlijk helemaal niet grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |