PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
ik overweeg het kielhalen van DuTank.quote:
Ja als je met hem zou spelen zou je die wel onthouden.quote:
pacesletjequote:Op donderdag 28 februari 2013 10:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ja als je met hem zou spelen zou je die wel onthouden.
makkelijk praten als je zo'n beetje alleen de silver cup speeltquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik overweeg het kielhalen van DuTank.
Nja, dat was meer een geintje van laatst, maar ik ben inspiratieloos over de spits, rw en verdediging. Tips?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
HO STOP![]()
je vergeet 5-2-2-1 met 7 verdedigend ingestelde spelers en snelle backs
Voor welk team?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Nja, dat was meer een geintje van laatst, maar ik ben inspiratieloos over de spits, rw en verdediging. Tips?
quote:
Ik zou het wel weten. Barfa en Mirallas. Beide bazenquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verdediging+keeper zal dus volledig BPL worden. Ik wil alleen niet te veel geld meer uitgeven voor de rest.
En het komische is dus dat MOTM Emenike en Welliton daar precies passen
moest gister tegen iemand met dit team. misschien is het wat voor je. niet vergeten je tactiek op ultra defensive en counter te zetten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Nja, dat was meer een geintje van laatst, maar ik ben inspiratieloos over de spits, rw en verdediging. Tips?
5ettebek. TR gemacht.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moest gister tegen iemand met dit team. misschien is het wat voor je. niet vergeten je tactiek op ultra defensive en counter te zetten.
[ afbeelding ]
Dat maakt de hybrid zo saaiquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten. Barfa en Mirallas. Beide bazen
quote:
Zo ben ik niet trouwens.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]ik speelde er niet mee he. ik heb een poging gedaan er goed tegen te voetballen totdat hij in de 41e minuut de lange steekbal op palacio gaf, keurig het sweaty passje op zarate gaf en al shhhh'end weg liep.
Klopt, om die reden. Die tegenstanders in silver cup spelen imo sportiever en er komen vaker originele teams langs.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
makkelijk praten als je zo'n beetje alleen de silver cup speelt
Ik ben achter 1 ding gekomen: het heeft geen zin om te proberen goed te voetballen. Je wordt er toch wel uit gecounterd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:37 schreef FCsuarez het volgende:
ik ben stil in een hoekje gaan zitten huilen. hoop dat mijn gebeden door god opgepakt worden en het toch nog goed komt met de community.
ik hoop dat ze in Fifa 14 mensen met 5@tb minder coins geven.
Nee joh, je moet dan zelf ultra-d-counter spelen. Ze een koekje van eigen deeg geven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben achter 1 ding gekomen: het heeft geen zin om te proberen goed te voetballen. Je wordt er toch wel uit gecounterd.
Gisteren ook een 5@tb tegen gekomen in div 4. Zijn username was Ultimateteam5, dus waarschijnlijk ook een bonus hunter als ik. Ik besloot defensive en counter te gaan spelen. Het was de meest bloedeloze 0-0 die ik met Fifa heb meegemaakt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben achter 1 ding gekomen: het heeft geen zin om te proberen goed te voetballen. Je wordt er toch wel uit gecounterd.
Dan krijg je zo'n saaie wedstrijd (ook als je probeert aan te vallen maar als je dat doet verlies je misschien niet)quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee joh, je moet dan zelf ultra-d-counter spelen. Ze een koekje van eigen deeg geven.
Liever een saaie wedstrijd dan verliezen door 2 counters, 2 schoten, 2 op goal, 2 raak.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n saaie wedstrijd (ook als je probeert aan te vallen maar als je dat doet verlies je misschien niet)
een betere community begint bij jezelf. scheelt dat ik al niet meer speel om de glory, maar gewoon hoop op een mooie pot voetbal. beetje combineren lekker de ruimtes zoeken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Liever een saaie wedstrijd dan verliezen door 2 counters, 2 schoten, 2 op goal, 2 raak.
van mij mag het hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:46 schreef DuTank het volgende:
Maar iemand nog een goede ST-RF/RW triple link?
Milito - Palacio (maar zal wel weer niet mogen van FCsuarez).
Higuain - Di Maria
Milito moet wel, anders krijgt Palacio 7 chem. Moet echt triple zijn (voor de RF dan).quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
van mij mag het hoorMilito maakt alles goed.
het is wat anders als je zarate er naast gaat zetten.
milito is
dan is de vraagstelling fout geweestquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan is de vraagstelling fout geweesteen goedkopere oplossing dus
navas negredo dan ?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit wordt 'm denk ik
Nee. Eigenlijk wil ik dat niet, maar ik weet niet hoe ik het anders moet aanpakkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]![]()
achterhoede is wel redelijk saai hoor :p eigenlijk wil je een standaard BPL team met SIF mertens dus.
Ik heb Bale als LM in 352. Speelt ideaal.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:19 schreef Djeetje het volgende:
Een 3-5-2 maken met Bale op LM of Neymar ?
De IF en SIF van Bale vindt ik te duur.
Misschien een hele stomme vraag, maar wie is KYR SP33DY?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen
En zo ziet KYR SP33DY er dus uit
[ afbeelding ]
Zo'n gast die toffe Call of duty en GTA filmpjes maaktquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien een hele stomme vraag, maar wie is KYR SP33DY?
Thanks man, dit voelt als een verrijking voor mijn leven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo'n gast die toffe Call of duty en GTA filmpjes maakt
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thanks man, dit voelt als een verrijking voor mijn leven.
Ik denk dat hij zichzelf iets heeft aangedaan? Misschien politie bellen?quote:
Goed plan. Heb jij misschien een signalement?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zichzelf iets heeft aangedaan? Misschien politie bellen?
Zolderkamerhooligan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goed plan. Heb jij misschien een signalement?
Ik zat meer te denken aan: mager, rood haar, sproetjes, brilletje, beugeltje, spillebeentjes, ruitenblouse, ribbroek, bretels. O ja, en een Ajax-petje.quote:
Kan ook, maar dan nog ligt hij wss voor pampus op zijn zolderkamerquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan: mager, rood haar, sproetjes, brilletje, beugeltje, spillebeentjes, ruitenblouse, ribbroek, bretels. O ja, en een Ajax-petje.
In dat geval ga ik er geen energie meer aan verspillenquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan ook, maar dan nog ligt hij wss voor pampus op zijn zolderkamer
Same.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zo ben ik niet trouwens.
Ik krijg juist 9/10 doelpunten zo tegen.
quote:
Stond er gisteravond ook al eentje op hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:05 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
eerste bale op de PS3 markt
Ja, jij hebt er vast al veel wedstrijden mee gespeeldquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:45 schreef strakkeman het volgende:
die Bale is de beste CAM in het spel
nee maar gezien zijn stats is hij de bestequote:Op donderdag 28 februari 2013 12:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, jij hebt er vast al veel wedstrijden mee gespeeld
Tu symphoniquequote:
Daar betaal je ook voor. Ik denk dat je er gemiddeld in dit hele FUT-jaar hooguit 1 of 2 gaat tegenkomen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:46 schreef strakkeman het volgende:
[..]
nee maar gezien zijn stats is hij de beste
Gewoon IF Bale als CAM neerzetten. Maakt toch niet uitquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar betaal je ook voor. Ik denk dat je er gemiddeld in dit hele FUT-jaar hooguit 1 of 2 gaat tegenkomen.
Jupquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ajax had toch de vorige weken al een Roemeense tegenstander?
Ik wil niet heel vervelend doen, maar dit is nog geen goed moment.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:51 schreef strakkeman het volgende:
[..]
dan ga ik er even een paar kopen die gaat soberso duurder worden
Volgende week woensdag?quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend doen, maar dit is nog geen goed moment.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Nee want je RCB is linksbenig en vice versaquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:52 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk best een mooi team
quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]Is goed bedankt dan pik er dan wel een paar op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IF Medel had zaterdag zijn dieptepunt. Geen pijl op te trekken. Gewoon kopen voor een prijs die voor je gevoel acceptabel is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:55 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Is goed bedankt dan pik er dan wel een paar op.
Tuurlijk, dat geldt voor alles. Maar als ze nog geen 24 uur in packs zitten nu, kun je er vergif op innemen dat ze nog gaan dalen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Medel had zaterdag zijn dieptepunt. Geen pijl op te trekken. Gewoon kopen voor een prijs die voor je gevoel acceptabel is.
Correct, deze zal waarschijnlijk discard gaan worden. Al ging Fanni ook snel richting 20K en bleef volgens mij bij de 18K steken. Maar met dit TOTW ligt het aantal verkochte pakjes natuurlijk ook weer een stuk hoger, waardoor de prijzen van overige IF's lager uit zullen vallen dan normaal het geval zal zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat geldt voor alles. Maar als ze nog geen 24 uur in packs zitten nu, kun je er vergif op innemen dat ze nog gaan dalen.
Ik weet nog dat konko discardvalue was maar na woensdag steeg hij naar 25kquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:12 schreef Toefjes het volgende:
rect, deze zal waarschijnlijk discard gaan worden. Al ging Fanni ook snel richting 20K en bleef volgens mij bij de 18K steken. Maar met dit TOTW ligt het aantal verkochte pakjes natuurlijk ook weer een stuk hoger, waardoor de prijzen van overige IF's lager uit zullen vallen dan normaal het geval zal zijn
Daar ging er net eentje voor 30Kquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik heb alleen naar 433 gekeken.
Aflopende auctions zou kunnen, ik keek naar laagste BINquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:27 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Daar ging er net eentje voor 30K
Open bid was 26500. BIN was 30500quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aflopende auctions zou kunnen, ik keek naar laagste BIN
Prima, jij wint:Pquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Open bid was 26500. BIN was 30500
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:07 schreef Aldo-MC het volgende:
jaaaaaa ben weer in division 2 heb wel mn controller stukgegooid duskan niet meer spelen![]()
lolquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:07 schreef Aldo-MC het volgende:
jaaaaaa ben weer in division 2 heb wel mn controller stukgegooid duskan niet meer spelen![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:44 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
Die comment bij Lens
S2quote:
Ben je echt bier gaan drinken?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:15 schreef Aldo-MC het volgende:
zoals mw3 heb je ook een speciale controlleler voor nu eentje voor fifa
je maakte daar in ieder geval geen grapquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:22 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik ga nu bier drinken en dan weer proberen, kusjes
Vrije dagen met dit weer is kut. Gaat je werkgever failliet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
ja haad gedwongenn een paar vrije dagen opgenomen gaat slecht met bedrijf man
Gewwon Wijventeller erinzetten niks mis meequote:Op donderdag 28 februari 2013 14:18 schreef vandermar het volgende:
Waarom heeft Schalke nou geen goede keeper
[ afbeelding ]
IF Matip moet centraal maar hij linkt zo moeilijkof IF Naldo LCB maar dat vind ik zonde
Ja jonge, dan moet hij nog een link hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Gewwon Wijventeller erinzetten niks mis mee
Ik werk nog bij ASML maar er moeeten 700 meensen uit dus datt is de helft van het persooneel op deze locatiequote:Op donderdag 28 februari 2013 14:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vrije dagen met dit weer is kut. Gaat je werkgever failliet?
Fucked up. Hoop dat je de dans kan ontspringenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:19 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik werk nog bij ASML maar er moeeten 700 meensen uit dus datt is de helft van het persooneel op deze locatie
Je moet een studie doen vanwege je interesse, niet omdat er allemaal vrouwen de studie doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:26 schreef el-blanchito het volgende:
Vandaag bij de proefstudeerdag Algemene Sociale Wetenschappen in Utrecht geweest en ik denk dat ik m'n studie heb gevonden
Ik keek m'n ogen uit man. Collegezaal met ongeveer 100 personen erin, waarvan slechts 5 mannen
Hahaha, ik kies het ook vanwege m'n interesses hoor! Maar ik had het helemaal niet verwacht.... DAs toch vreemd, of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet een studie doen vanwege je interesse, niet omdat er allemaal vrouwen de studie doen
Lijkt verdacht veel op de mijne. Die speelt prima...quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:22 schreef Djeetje het volgende:
Een 3-5-2 met deze spelers:
ST: Aguero
ST: Balotelli
CAM: Cazorla SIF
LM: Neymar / Bale
LCDM: Ramires / Yaya Toure
RCDM: Benat IF
RM: Pedro SIF
LCB: Dede / Kaboul
CB: Santana / Kompany
RCB: Ramos
GK: Julio Cesar IF / Hart
Of anders ?
Doe dan psychologie ofzo. Heb je ook nog wat meer boys waar je mee kan chillen. Alleen vrouwen is echtquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:26 schreef el-blanchito het volgende:
Vandaag bij de proefstudeerdag Algemene Sociale Wetenschappen in Utrecht geweest en ik denk dat ik m'n studie heb gevonden
Ik keek m'n ogen uit man. Collegezaal met ongeveer 100 personen erin, waarvan slechts 5 mannen
Volgens mij is elke studie die niet met economie of wiskunde of iets anders met dat soort meuk te maken heeft een studie met veel vrouwenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:30 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hahaha, ik kies het ook vanwege m'n interesses hoor! Maar ik had het helemaal niet verwacht.... DAs toch vreemd, of ligt dat aan mij?
Voor dat geld wil je dat ie geweldigd speelt, ipv prima.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lijkt verdacht veel op de mijne. Die speelt prima...
Weinig problemen mee hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Doe dan psychologie ofzo. Heb je ook nog wat meer boys waar je mee kan chillen. Alleen vrouwen is echt
Ik doe dan psychologie en heb soms werkgroepen of wat dan ook met alleen maar vrouwen. Soms word je daar echt moe van
Als je gay bent jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:32 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Weinig problemen mee hoor
Maar nee, dit is een mix van sociologie, pedagogie, psychologie en rechten. Superleuk!
Zoals vanochtend besproken: soms speelt ie geweldig (met dank aan EA), soms wat minder (wederom, met dank aan EA), dus over het algemeen: prima.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Voor dat geld wil je dat ie geweldigd speelt, ipv prima.
Hahaha ok op die manierquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoals vanochtend besproken: soms speelt ie geweldig (met dank aan EA), soms wat minder (wederom, met dank aan EA), dus over het algemeen: prima.
Daarbij heb ik een iets goedkopere variant:
- Tevez ipv Aguero
- M'bia ipv Ramos
- Bale (en dus geen Neymar)
- Barfa ipv IF Pedro
Lijkt mij een prima CDMquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:36 schreef diedjuh het volgende:
Iemand hier met SIF Michu gespeeld?
Ja hoor, weinig problemen mee gehad. Meestal zijn zij dan de enthousiaste harde werkers, en zorg ik voor de ideeën.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je gay bent ja
Nee grapjeMaar ooit alleen maar samen moeten werken met vrouwen dan?
Ohquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:33 schreef v0lt026 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een oplossing voor Kaka of evt Higuain? Wil die 3 achterin graag hebben, Marchisio en Messi. Verder mag er best wat gewijzigd worden.
Ik heb ook geregeld van die domme miepjes gehad die niks snapte...quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:37 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ja hoor, weinig problemen mee gehad. Meestal zijn zij dan de enthousiaste harde werkers, en zorg ik voor de ideeën.
Weinig last van nog in V6quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb ook geregeld van die domme miepjes gehad die niks snapte...
Geen idee met die 3 achterin, maat van me speelt met een variant op die van jou (Di Maria afwisselend RM) .. http://www.futhead.com/fifa/squads/6557934/quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:33 schreef v0lt026 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een oplossing voor Kaka of evt Higuain? Wil die 3 achterin graag hebben, Marchisio en Messi. Verder mag er best wat gewijzigd worden.
Te duurquote:
Ook nicequote:Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Geen idee met die 3 achterin, maat van me speelt met een variant op die van jou (Di Maria afwisselend RM) .. http://www.futhead.com/fifa/squads/6557934/
16quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:01 schreef vandermar het volgende:
Ik dacht dat Locadia eigen jeugd van PSV was, maar hij was dus al 17 toen hij daar kwam
als LW Bale en als CM Dembele.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:08 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allen
Ik ben weer bezig met een teampje met SIF Bony, het gaat goed op dit moment moet alleen even kijken wie ik CM en LW moet neerzetten
heb nu dit al aangeschaft
[ afbeelding ]
Zou kunnen inderdaadquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als LW Bale en als CM Dembele.
Mertens SIF en Fellaini (SIF?)quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:08 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allen
Ik ben weer bezig met een teampje met SIF Bony, het gaat goed op dit moment moet alleen even kijken wie ik CM en LW moet neerzetten
[ afbeelding ]
Figeroa? Serious?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:08 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allen
[ afbeelding ]
Nee was een grappiequote:
Hoeveel coins heb jij te besteden?!quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:37 schreef Maver24 het volgende:
Enige speler wie ik dus echt wil gaan kopen is Ronaldo, geloof dat ik bijna iedereen al wel een keer heb geprobeerd in UT maar Ronaldo nog niet, lijkt me wel echt bazig op LF
Die gast trok in de eerste weken zo onderhand 3 Messi's uit zijn packquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:38 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb jij te besteden?!
Ik heb inderdaad vorig jaar oktober het mooiste moment al meegemaakt, Messi uit een pakje. Dat is me elke editie van Fifa gelukt. Wie ik nog nooit uit een pakje heb gehaald is Ronaldo, zelfs niet uit de vorige editiesquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die gast trok in de eerste weken zo onderhand 3 Messi's uit zijn pack
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad vorig jaar oktober het mooiste moment al meegemaakt, Messi uit een pakje. Dat is me elke editie van Fifa gelukt. Wie ik nog nooit uit een pakje heb gehaald is Ronaldo, zelfs niet uit de vorige edities
Nou ik had anders wel Gomes net in me pakje hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad vorig jaar oktober het mooiste moment al meegemaakt, Messi uit een pakje. Dat is me elke editie van Fifa gelukt. Wie ik nog nooit uit een pakje heb gehaald is Ronaldo, zelfs niet uit de vorige edities
Veel pakjes zal hij wel niet geopend hebben ook, aangezien je steeds een keuze moet maken tussen de 2 gouden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ongelooflijk wat een pech
Ik kan dan wat geluk hebben maar een maat van me maakte het nog wat bonter dan ik, die gewoon 2x messi en 2x ronaldo eruit gehaald, dat doe ik em niet na hoor, pffffquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ongelooflijk wat een pech
Gomes of Gomez?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nou ik had anders wel Gomes net in me pakje hoorweet niet wat jij stoer kom doen met je messi.
Is dat dan niet je beste deal ooit?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nog nooit Messi of Ronaldo in een pack gehad maar vorig jaar wel de Messi en Ronaldo van de silvers: Maikon Leite en Marlos (toen hij meer dan 200k waard was)
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Veel pakjes zal hij wel niet geopend hebben ook, aangezien je steeds een keuze moet maken tussen de 2 gouden.
Hij bij PSVquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:45 schreef FCsuarez het volgende:
Fucking Gomes jonguhh... BraGold. ik ben nu een eckte rijke tatta.
Ja, ik had hem vorig jaar in een 2.5k pack en hij verkocht voor meer dan 200k. Maar ik had dit jaar IF Felipe Melo in een 400c pack en die verkocht voor 290k dacht ik. Dus eigenlijk was dat dan mijn beste deal.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is dat dan niet je beste deal ooit?
meer dan 200k profit bijna
Maar., hoeveel coins heb je nou?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik kan dan wat geluk hebben maar een maat van me maakte het nog wat bonter dan ik, die gewoon 2x messi en 2x ronaldo eruit gehaald, dat doe ik em niet na hoor, pffff
Ik open dan ook best wel veel pakjes, erg veel pakjes, heb ook periodes dat er niks in zit hoor, als je zoveel pakjes opent als ik dan moet er op den duur wel wat in zitten, echt veel winst maak ik er niet op, ik sta nog steeds op hetzelfde aantal coins al een paar maanden terug dus dat valt allemaal wel meequote:Op donderdag 28 februari 2013 15:45 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb nog nooit Messi of Ronaldo uit een pack gehaald.
Maar Maver heeft altijd geluk.
Dit. En ik had zojuist Cvitanichquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nou ik had anders wel Gomes net in me pakje hoorweet niet wat jij stoer kom doen met je messi.
dat is echt ziek gewoonquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik had hem vorig jaar in een 2.5k pack en hij verkocht voor meer dan 200k. Maar ik had dit jaar IF Felipe Melo in een 400c pack en die verkocht voor 270k dacht ik. Dus eigenlijk was dat dan mijn beste deal.
quick sell allquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:47 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn beste pakje ooit.![]()
![]()
holy shit, das wel een ziek pakje, Assuncao is wel een baasquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:47 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn beste pakje ooit.![]()
![]()
Ik open ook veel packs hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik open dan ook best wel veel pakjes, erg veel pakjes, heb ook periodes dat er niks in zit hoor, als je zoveel pakjes opent als ik dan moet er op den duur wel wat in zitten, echt veel winst maak ik er niet op, ik sta nog steeds op hetzelfde aantal coins al een paar maanden terug dus dat valt allemaal wel mee
Dit pakje kosten 8500 coins en kreeg er toen 220K voor terugquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
holy shit, das wel een ziek pakje, Assuncao is wel een baas
ik heb de Cvitanich IFquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. En ik had zojuist Cvitanich
Emenike en Wellitonquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb de Cvitanich IF![]()
p.s. weet niet wat iedereen hier stoer komt doen met ze dure spelers. 20K is genoeg hoor. eminike en wellinton. win je iedere wedstrijd.
dan moet je ook niet zeuren... Ik heb voor zo'n 600k aan pakjes uitgegeven en het beste dat ik had was Torres in de TOTY crashquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik open ook veel packs hoor.
Dit jaar meer dan 500 stuks denk ik.
Beste waren Ibra en Robben.
Hier moet ik je helemaal gelijk in geven. Je wint in deze fifa meer met teams die niets kosten als met teams waar je heel je budget in gooitquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb de Cvitanich IF![]()
p.s. weet niet wat iedereen hier stoer komt doen met ze dure spelers. 20K is genoeg hoor. eminike en wellinton. win je iedere wedstrijd.
TIF Bale.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:52 schreef Jelle_96 het volgende:
774k, maar geen idee wat voor soort team ik moet maken. Wat voor spelers raden jullie aan? Ibrahimovic bijvoorbeeld, is hij de coins waard? Of Ribery/Robben?
Ibra wil ik ook nog wel een keer proberen, heb em vorig jaar als een geprobeerd maar dat was eigenlijk te kort om daar een goed oordeel over te gevenquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:52 schreef Jelle_96 het volgende:
774k, maar geen idee wat voor soort team ik moet maken. Wat voor spelers raden jullie aan? Ibrahimovic bijvoorbeeld, is hij de coins waard? Of Ribery/Robben?
Hoezo niet zeuren ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dan moet je ook niet zeuren... Ik heb voor zo'n 600k aan pakjes uitgegeven en het beste dat ik had was Torres in de TOTY crash
gewoon niet te duur, gewone Robben is wel misschien wat.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:52 schreef Jelle_96 het volgende:
Dan zou ik doorsparen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:54 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Er is welgeteld 1 TIF Bale op de markt; 4,5 miljoen.
Ik heb er zo'n honderd geopend, maar nog niks goeds...quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoezo niet zeuren ?
Ik mag niet zeuren dat ik geen Ronaldo of Messi heb gehad na zeker meer dan 2000 packs geopend vanaf fifa 11 ?
In al die andere packs had ik alleen maar slechte spelers.
Met snelle CB's kom je al meestal uit bij Brazilianen...quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon niet te duur, gewone Robben is wel misschien wat.
Keeper niet een te dure nemen eb als CB's ook gewoon redelijk snelle.
Geen Brazil team AUB
Super veel mensen kopen hier packs en sommige hebben nooit wat gehad dat meer dan 100K waard was.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoezo niet zeuren ?
Ik mag niet zeuren dat ik geen Ronaldo of Messi heb gehad na zeker meer dan 2000 packs geopend vanaf fifa 11 ?
In al die andere packs had ik alleen maar slechte spelers.
boven de 65 kan al als ze boven de 1,89 zijn...quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:55 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Met snelle CB's kom je al meestal uit bij Brazilianen...
middagquote:
weet het goed gemaakt jouw messi, thiago silva of ramos ruilen voor mijn rooneyquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:00 schreef Maver24 het volgende:
De hoogste waarde spelers van deze Fifa die ik heb gekregen zijn:
Messi
Iniesta
Thiago Silva
Sergio Ramos
IF Hernandez
IF Alba
Opzich zeker niet verkeerd maar een Robben of een Ibra of een Rooney heb ik nog niet voorbij zien komen
Ik heb ooit gezegd dat wanneer ik Messi krijg dat ik em altijd zou houden maar toen ik zag hoeveel die waard was toch maar verkocht,quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
weet het goed gemaakt jouw messi, thiago silva of ramos ruilen voor mijn rooney
Jawel, alsjeblieft. Ik hang aan je lippen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb de vorige keer al gezegd welke dure bronzes en silvers ik dit jaar uit packs heb gehaald dus dat ga ik niet nog een keer doen.
Als jij zoals gebruikelijk op mijn post reageert al helemaal nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jawel, alsjeblieft. Ik hang aan je lippen.
Je hebt dus de Messi en Ronaldo van de silvers al in packs gehadquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:08 schreef BDIL het volgende:
Wallyson, Agbonlawhore, IF Mata, Rooney zijn de duurste en genoeg high rated golds tussen de 120-50k
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als jij zoals gebruikelijk op mijn post reageert al helemaal niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was jij vandaag op de uni jongeman?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jawel, alsjeblieft. Ik hang aan je lippen.
Kom op joh, doe niet zo flauw. Vertel het gewoonquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als jij zoals gebruikelijk op mijn post reageert al helemaal niet
[..]
Je hebt dus de Messi en Ronaldo van de silvers al in packs gehad
geen FUT?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Iemand zin om 2 vs 2 te doen op ps3?
En wat wil je daarmee zeggen dat break even ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n honderd geopend, maar nog niks goeds...
Jij bent dichter bij het break-even punt dan ik in verhouding...
dat je geen verlies of winst hebtquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En wat wil je daarmee zeggen dat break even ?
als je het toch niet gaat zeggen waarom post je dit dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb de vorige keer al gezegd welke dure bronzes en silvers ik dit jaar uit packs heb gehaald dus dat ga ik niet nog een keer doen.
Ik heb niet echt een team waarmee ik online voor de dag mee durf te komen.quote:
Waarom post jij dan door erop te reageren?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je het toch niet gaat zeggen waarom post je dit dan?
Welke console ?, of bedoel je dit cynisch ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:15 schreef Ajacied7 het volgende:
Niet te geloven zeg, de markt staat vol met TIF Bale's
Ik heb nu helemaal geen team meerquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een team waarmee ik online voor de dag mee durf te komen.Heb een brons team en een Sounders team, die ik beiden nooit gebruik eigenlijk.
Deed het altijd met GJE, was lachen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb nu helemaal geen team meer
doe je at 2V2 vaker?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Welke console ?, of bedoel je dit cynisch ?
om te insinueren dat je een aandachtshoer bent.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom post jij dan door erop te reageren?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:18 schreef Thorb het volgende:
He Pazzzzzzzzzzzzzl ik kan zometeen wel even.
is hij ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
om te insinueren dat je een aandachtshoer bent.
Jouw vorige post en deze post zijn eigenlijk ook nutteloos. Het is dat we hier niet op een ander forum zitten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan heb ik misschien al eerder met jou gespeeld, deed dat ook wel eens tegen/met hemquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Deed het altijd met GJE, was lachen.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik heb zeker 500k verlies hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat je geen verlies of winst hebt
daar kijk ik nooit naarquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dan kan je ook op kruisje drukken ipv invoeren?
ja, maar in verhoudingquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb zeker 500k verlies hoor.
Martquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.
Trollen doe je maar op XBW.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
sorry ik zit al de hele dag met een opdracht voor school waar ik vandaag pas mee ben begonnen en ik moet het morgen inleveren. ik had even wat afleiding nodig dus ik wilde even trollen
Daar heb ik geen zin in want dan word ik geband en ik ben in al die jaren nog nooit ergens geband.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:29 schreef strakkeman het volgende:
Mijn 2 beste waren Rooney en Marcelo en ik heb zeker meer dan 500k aan pakjes geïnvesteerd. Dat sommige nog durven te zeuren over dat ze nooit Ronaldo hebben gehad maar wel IF Iniesta en Messi
had je eerder moeten beginnen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
sorry ik zit al de hele dag met een opdracht voor school waar ik vandaag pas mee ben begonnen en ik moet het morgen inleveren. ik had even wat afleiding nodig dus ik wilde even trollen
Het is meer werk dan ik dacht.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
had je eerder moeten beginnen.
Ik zeur dan ook niet maar ik word wel gek van mensen die zeuren terwijl ze Messi hebben gehad.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:30 schreef Thorb het volgende:
Als je met 500k Rooney en Marcelo hebt, heb je alsnog geluk gehad hoor.
ga weg dan en maak die opdrachtquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is meer werk dan ik dacht.
Ik was al de hele morgen + een groot gedeelte van de middag weg dus jullie hebben geluk gehad.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga weg dan en maak die opdracht
En is de opdracht al af? Anders maak ik je opdracht wel voor 1 miljoen coins.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was al de hele morgen + een groot gedeelte van de middag weg dus jullie hebben geluk gehad.
Nee, hij is nog niet af maar ik ben al best ver.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En is de opdracht al af? Anders maak ik je opdracht wel voor 1 miljoen coins.
*ditquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:35 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is deze beest zo goedkoop. Ik had hem uit een pakje en was erg blij totdat ik zijn BIN zag.
verder werken dan kut en niet mekkerenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, hij is nog niet af maar ik ben al best ver.
jammer van zijn speed, maar voor de rest wel top.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:33 schreef Djeetje het volgende:
Weidenfeller is toch slecht in FUT ?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, hij is nog niet af maar ik ben al best ver.
En je reageert hele tijd op mij
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:12 schreef Ajacied7 het volgende:
TT
No OffenceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Middag btw
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ging me er meer om dat Santana geen 9 chem kreeg.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jammer van zijn speed, maar voor de rest wel top.
Als je een goedkope zoekt, probeer Wiese
waarom die keeper? Jefferson is goedquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ging me er meer om dat Santana geen 9 chem kreeg.
Maar zo wel: [ afbeelding ]
Ja sick hequote:Op donderdag 28 februari 2013 16:38 schreef Dudeweiser het volgende:
wtf Cazorla is blijkbaar nog maar 3k
Double posterquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
verder werken dan kut en niet mekkeren
Die keeper schijnt juist goed te zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
waarom die keeper? Jefferson is goed
ooh, ik heb hem dan ook helemaal niet gebruikt hoor, maar stats van Jefferson leken me beterquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die keeper schijnt juist goed te zijn.
Coentrao gr grquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:43 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
jammer van die RB op LB, maar het moet maar
haalt toch nooit de chemquote:
je moet de rest dan ook weggooien want die zijn toch allemaal kutquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
haalt toch nooit de chem
waarom speelt Coentrao niet meer bij benfica
Ach Cazorla was begin van het seizoen ook maar 14k, maar vergeleken met andere BPL's is hij wel heel veel gezakt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
driehoekje Cazorla-Arteta-Monreal voor 5k
Coentrao-Pepe,quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:43 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
jammer van die RB op LB, maar het moet maar
Ik heb bijna geen van die spelers al gebruikt, alleen Lamela, Ogbonna en Konko.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je moet de rest dan ook weggooien want die zijn toch allemaal kut
ergo kutteam
Zet dan gewoon 3 silvers achterin? Dit heeft ook weinig nut, zo'n versterking is het nu ook weer niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:47 schreef DannyDeko het volgende:
[ afbeelding ] Towsend, Gatt en Huseklepo
Tettey 7 chem maar moet nog ff Bassong op CB gooien.
Waarom zou het weinig nut hebben? Tis niet dat ik een full silver team wil ofzo. Buiten dat zijn er voor LB enkel kutalternatieven. Een een silver keeper is al helemaalquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zet dan gewoon 3 silvers achterin? Dit heeft ook weinig nut, zo'n versterking is het nu ook weer niet.
Oke, tis dus gewoon voor Seasons?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:53 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Waarom zou het weinig nut hebben? Tis niet dat ik een full silver team wil ofzo. Buiten dat zijn er voor LB enkel kutalternatieven. Een een silver keeper is al helemaalFriemel is slecht zat.
Jep. Ik speel eigenlijk nooit toernooien. Geen idee waarom.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke, tis dus gewoon voor Seasons?
ooh, dat ja, daar zal hij nog wel zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand Rijst nog gesproken? Benieuwd hoe het af is gelopen bij dat meisje thuis
Als hij hem omhoog kreeg wel ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ooh, dat ja, daar zal hij nog wel zijn![]()
Die jongens zullen hem wel vasthouden voor geheime informatie van de yakuza.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ooh, dat ja, daar zal hij nog wel zijn![]()
Monzon Umtiti? Willems- Zanka?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jep. Ik speel eigenlijk nooit toernooien. Geen idee waarom.
Weet jij een sterke LB+Cb link die beeetje fatsoenlijk is? Silver dan natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |