PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
ik overweeg het kielhalen van DuTank.quote:
Ja als je met hem zou spelen zou je die wel onthouden.quote:
pacesletjequote:Op donderdag 28 februari 2013 10:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ja als je met hem zou spelen zou je die wel onthouden.
makkelijk praten als je zo'n beetje alleen de silver cup speeltquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik overweeg het kielhalen van DuTank.
Nja, dat was meer een geintje van laatst, maar ik ben inspiratieloos over de spits, rw en verdediging. Tips?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
HO STOP![]()
je vergeet 5-2-2-1 met 7 verdedigend ingestelde spelers en snelle backs
Voor welk team?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Nja, dat was meer een geintje van laatst, maar ik ben inspiratieloos over de spits, rw en verdediging. Tips?
quote:
Ik zou het wel weten. Barfa en Mirallas. Beide bazenquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verdediging+keeper zal dus volledig BPL worden. Ik wil alleen niet te veel geld meer uitgeven voor de rest.
En het komische is dus dat MOTM Emenike en Welliton daar precies passen
moest gister tegen iemand met dit team. misschien is het wat voor je. niet vergeten je tactiek op ultra defensive en counter te zetten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Nja, dat was meer een geintje van laatst, maar ik ben inspiratieloos over de spits, rw en verdediging. Tips?
5ettebek. TR gemacht.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moest gister tegen iemand met dit team. misschien is het wat voor je. niet vergeten je tactiek op ultra defensive en counter te zetten.
[ afbeelding ]
Dat maakt de hybrid zo saaiquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten. Barfa en Mirallas. Beide bazen
quote:
Zo ben ik niet trouwens.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]ik speelde er niet mee he. ik heb een poging gedaan er goed tegen te voetballen totdat hij in de 41e minuut de lange steekbal op palacio gaf, keurig het sweaty passje op zarate gaf en al shhhh'end weg liep.
Klopt, om die reden. Die tegenstanders in silver cup spelen imo sportiever en er komen vaker originele teams langs.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
makkelijk praten als je zo'n beetje alleen de silver cup speelt
Ik ben achter 1 ding gekomen: het heeft geen zin om te proberen goed te voetballen. Je wordt er toch wel uit gecounterd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:37 schreef FCsuarez het volgende:
ik ben stil in een hoekje gaan zitten huilen. hoop dat mijn gebeden door god opgepakt worden en het toch nog goed komt met de community.
ik hoop dat ze in Fifa 14 mensen met 5@tb minder coins geven.
Nee joh, je moet dan zelf ultra-d-counter spelen. Ze een koekje van eigen deeg geven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben achter 1 ding gekomen: het heeft geen zin om te proberen goed te voetballen. Je wordt er toch wel uit gecounterd.
Gisteren ook een 5@tb tegen gekomen in div 4. Zijn username was Ultimateteam5, dus waarschijnlijk ook een bonus hunter als ik. Ik besloot defensive en counter te gaan spelen. Het was de meest bloedeloze 0-0 die ik met Fifa heb meegemaakt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben achter 1 ding gekomen: het heeft geen zin om te proberen goed te voetballen. Je wordt er toch wel uit gecounterd.
Dan krijg je zo'n saaie wedstrijd (ook als je probeert aan te vallen maar als je dat doet verlies je misschien niet)quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee joh, je moet dan zelf ultra-d-counter spelen. Ze een koekje van eigen deeg geven.
Liever een saaie wedstrijd dan verliezen door 2 counters, 2 schoten, 2 op goal, 2 raak.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n saaie wedstrijd (ook als je probeert aan te vallen maar als je dat doet verlies je misschien niet)
een betere community begint bij jezelf. scheelt dat ik al niet meer speel om de glory, maar gewoon hoop op een mooie pot voetbal. beetje combineren lekker de ruimtes zoeken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Liever een saaie wedstrijd dan verliezen door 2 counters, 2 schoten, 2 op goal, 2 raak.
van mij mag het hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:46 schreef DuTank het volgende:
Maar iemand nog een goede ST-RF/RW triple link?
Milito - Palacio (maar zal wel weer niet mogen van FCsuarez).
Higuain - Di Maria
Milito moet wel, anders krijgt Palacio 7 chem. Moet echt triple zijn (voor de RF dan).quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
van mij mag het hoorMilito maakt alles goed.
het is wat anders als je zarate er naast gaat zetten.
milito is
dan is de vraagstelling fout geweestquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan is de vraagstelling fout geweesteen goedkopere oplossing dus
navas negredo dan ?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit wordt 'm denk ik
Nee. Eigenlijk wil ik dat niet, maar ik weet niet hoe ik het anders moet aanpakkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]![]()
achterhoede is wel redelijk saai hoor :p eigenlijk wil je een standaard BPL team met SIF mertens dus.
Ik heb Bale als LM in 352. Speelt ideaal.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:19 schreef Djeetje het volgende:
Een 3-5-2 maken met Bale op LM of Neymar ?
De IF en SIF van Bale vindt ik te duur.
Misschien een hele stomme vraag, maar wie is KYR SP33DY?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen
En zo ziet KYR SP33DY er dus uit
[ afbeelding ]
Zo'n gast die toffe Call of duty en GTA filmpjes maaktquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien een hele stomme vraag, maar wie is KYR SP33DY?
Thanks man, dit voelt als een verrijking voor mijn leven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo'n gast die toffe Call of duty en GTA filmpjes maakt
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thanks man, dit voelt als een verrijking voor mijn leven.
Ik denk dat hij zichzelf iets heeft aangedaan? Misschien politie bellen?quote:
Goed plan. Heb jij misschien een signalement?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zichzelf iets heeft aangedaan? Misschien politie bellen?
Zolderkamerhooligan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goed plan. Heb jij misschien een signalement?
Ik zat meer te denken aan: mager, rood haar, sproetjes, brilletje, beugeltje, spillebeentjes, ruitenblouse, ribbroek, bretels. O ja, en een Ajax-petje.quote:
Kan ook, maar dan nog ligt hij wss voor pampus op zijn zolderkamerquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan: mager, rood haar, sproetjes, brilletje, beugeltje, spillebeentjes, ruitenblouse, ribbroek, bretels. O ja, en een Ajax-petje.
In dat geval ga ik er geen energie meer aan verspillenquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan ook, maar dan nog ligt hij wss voor pampus op zijn zolderkamer
Same.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zo ben ik niet trouwens.
Ik krijg juist 9/10 doelpunten zo tegen.
quote:
Stond er gisteravond ook al eentje op hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:05 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
eerste bale op de PS3 markt
Ja, jij hebt er vast al veel wedstrijden mee gespeeldquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:45 schreef strakkeman het volgende:
die Bale is de beste CAM in het spel
nee maar gezien zijn stats is hij de bestequote:Op donderdag 28 februari 2013 12:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, jij hebt er vast al veel wedstrijden mee gespeeld
Tu symphoniquequote:
Daar betaal je ook voor. Ik denk dat je er gemiddeld in dit hele FUT-jaar hooguit 1 of 2 gaat tegenkomen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:46 schreef strakkeman het volgende:
[..]
nee maar gezien zijn stats is hij de beste
Gewoon IF Bale als CAM neerzetten. Maakt toch niet uitquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar betaal je ook voor. Ik denk dat je er gemiddeld in dit hele FUT-jaar hooguit 1 of 2 gaat tegenkomen.
Jupquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ajax had toch de vorige weken al een Roemeense tegenstander?
Ik wil niet heel vervelend doen, maar dit is nog geen goed moment.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:51 schreef strakkeman het volgende:
[..]
dan ga ik er even een paar kopen die gaat soberso duurder worden
Volgende week woensdag?quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend doen, maar dit is nog geen goed moment.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Nee want je RCB is linksbenig en vice versaquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:52 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk best een mooi team
quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]Is goed bedankt dan pik er dan wel een paar op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IF Medel had zaterdag zijn dieptepunt. Geen pijl op te trekken. Gewoon kopen voor een prijs die voor je gevoel acceptabel is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:55 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Is goed bedankt dan pik er dan wel een paar op.
Tuurlijk, dat geldt voor alles. Maar als ze nog geen 24 uur in packs zitten nu, kun je er vergif op innemen dat ze nog gaan dalen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Medel had zaterdag zijn dieptepunt. Geen pijl op te trekken. Gewoon kopen voor een prijs die voor je gevoel acceptabel is.
Correct, deze zal waarschijnlijk discard gaan worden. Al ging Fanni ook snel richting 20K en bleef volgens mij bij de 18K steken. Maar met dit TOTW ligt het aantal verkochte pakjes natuurlijk ook weer een stuk hoger, waardoor de prijzen van overige IF's lager uit zullen vallen dan normaal het geval zal zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat geldt voor alles. Maar als ze nog geen 24 uur in packs zitten nu, kun je er vergif op innemen dat ze nog gaan dalen.
Ik weet nog dat konko discardvalue was maar na woensdag steeg hij naar 25kquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:12 schreef Toefjes het volgende:
rect, deze zal waarschijnlijk discard gaan worden. Al ging Fanni ook snel richting 20K en bleef volgens mij bij de 18K steken. Maar met dit TOTW ligt het aantal verkochte pakjes natuurlijk ook weer een stuk hoger, waardoor de prijzen van overige IF's lager uit zullen vallen dan normaal het geval zal zijn
Daar ging er net eentje voor 30Kquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik heb alleen naar 433 gekeken.
Aflopende auctions zou kunnen, ik keek naar laagste BINquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:27 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Daar ging er net eentje voor 30K
Open bid was 26500. BIN was 30500quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aflopende auctions zou kunnen, ik keek naar laagste BIN
Prima, jij wint:Pquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Open bid was 26500. BIN was 30500
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:07 schreef Aldo-MC het volgende:
jaaaaaa ben weer in division 2 heb wel mn controller stukgegooid duskan niet meer spelen![]()
lolquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:07 schreef Aldo-MC het volgende:
jaaaaaa ben weer in division 2 heb wel mn controller stukgegooid duskan niet meer spelen![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:44 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
Die comment bij Lens
S2quote:
Ben je echt bier gaan drinken?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:15 schreef Aldo-MC het volgende:
zoals mw3 heb je ook een speciale controlleler voor nu eentje voor fifa
je maakte daar in ieder geval geen grapquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:22 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik ga nu bier drinken en dan weer proberen, kusjes
Vrije dagen met dit weer is kut. Gaat je werkgever failliet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
ja haad gedwongenn een paar vrije dagen opgenomen gaat slecht met bedrijf man
Gewwon Wijventeller erinzetten niks mis meequote:Op donderdag 28 februari 2013 14:18 schreef vandermar het volgende:
Waarom heeft Schalke nou geen goede keeper
[ afbeelding ]
IF Matip moet centraal maar hij linkt zo moeilijkof IF Naldo LCB maar dat vind ik zonde
Ja jonge, dan moet hij nog een link hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Gewwon Wijventeller erinzetten niks mis mee
Ik werk nog bij ASML maar er moeeten 700 meensen uit dus datt is de helft van het persooneel op deze locatiequote:Op donderdag 28 februari 2013 14:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vrije dagen met dit weer is kut. Gaat je werkgever failliet?
Fucked up. Hoop dat je de dans kan ontspringenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:19 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik werk nog bij ASML maar er moeeten 700 meensen uit dus datt is de helft van het persooneel op deze locatie
Je moet een studie doen vanwege je interesse, niet omdat er allemaal vrouwen de studie doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:26 schreef el-blanchito het volgende:
Vandaag bij de proefstudeerdag Algemene Sociale Wetenschappen in Utrecht geweest en ik denk dat ik m'n studie heb gevonden
Ik keek m'n ogen uit man. Collegezaal met ongeveer 100 personen erin, waarvan slechts 5 mannen
Hahaha, ik kies het ook vanwege m'n interesses hoor! Maar ik had het helemaal niet verwacht.... DAs toch vreemd, of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet een studie doen vanwege je interesse, niet omdat er allemaal vrouwen de studie doen
Lijkt verdacht veel op de mijne. Die speelt prima...quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:22 schreef Djeetje het volgende:
Een 3-5-2 met deze spelers:
ST: Aguero
ST: Balotelli
CAM: Cazorla SIF
LM: Neymar / Bale
LCDM: Ramires / Yaya Toure
RCDM: Benat IF
RM: Pedro SIF
LCB: Dede / Kaboul
CB: Santana / Kompany
RCB: Ramos
GK: Julio Cesar IF / Hart
Of anders ?
Doe dan psychologie ofzo. Heb je ook nog wat meer boys waar je mee kan chillen. Alleen vrouwen is echtquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:26 schreef el-blanchito het volgende:
Vandaag bij de proefstudeerdag Algemene Sociale Wetenschappen in Utrecht geweest en ik denk dat ik m'n studie heb gevonden
Ik keek m'n ogen uit man. Collegezaal met ongeveer 100 personen erin, waarvan slechts 5 mannen
Volgens mij is elke studie die niet met economie of wiskunde of iets anders met dat soort meuk te maken heeft een studie met veel vrouwenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:30 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hahaha, ik kies het ook vanwege m'n interesses hoor! Maar ik had het helemaal niet verwacht.... DAs toch vreemd, of ligt dat aan mij?
Voor dat geld wil je dat ie geweldigd speelt, ipv prima.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lijkt verdacht veel op de mijne. Die speelt prima...
Weinig problemen mee hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Doe dan psychologie ofzo. Heb je ook nog wat meer boys waar je mee kan chillen. Alleen vrouwen is echt
Ik doe dan psychologie en heb soms werkgroepen of wat dan ook met alleen maar vrouwen. Soms word je daar echt moe van
Als je gay bent jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:32 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Weinig problemen mee hoor
Maar nee, dit is een mix van sociologie, pedagogie, psychologie en rechten. Superleuk!
Zoals vanochtend besproken: soms speelt ie geweldig (met dank aan EA), soms wat minder (wederom, met dank aan EA), dus over het algemeen: prima.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Voor dat geld wil je dat ie geweldigd speelt, ipv prima.
Hahaha ok op die manierquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoals vanochtend besproken: soms speelt ie geweldig (met dank aan EA), soms wat minder (wederom, met dank aan EA), dus over het algemeen: prima.
Daarbij heb ik een iets goedkopere variant:
- Tevez ipv Aguero
- M'bia ipv Ramos
- Bale (en dus geen Neymar)
- Barfa ipv IF Pedro
Lijkt mij een prima CDMquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:36 schreef diedjuh het volgende:
Iemand hier met SIF Michu gespeeld?
Ja hoor, weinig problemen mee gehad. Meestal zijn zij dan de enthousiaste harde werkers, en zorg ik voor de ideeën.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je gay bent ja
Nee grapjeMaar ooit alleen maar samen moeten werken met vrouwen dan?
Ohquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:33 schreef v0lt026 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een oplossing voor Kaka of evt Higuain? Wil die 3 achterin graag hebben, Marchisio en Messi. Verder mag er best wat gewijzigd worden.
Ik heb ook geregeld van die domme miepjes gehad die niks snapte...quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:37 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ja hoor, weinig problemen mee gehad. Meestal zijn zij dan de enthousiaste harde werkers, en zorg ik voor de ideeën.
Weinig last van nog in V6quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb ook geregeld van die domme miepjes gehad die niks snapte...
Geen idee met die 3 achterin, maat van me speelt met een variant op die van jou (Di Maria afwisselend RM) .. http://www.futhead.com/fifa/squads/6557934/quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:33 schreef v0lt026 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een oplossing voor Kaka of evt Higuain? Wil die 3 achterin graag hebben, Marchisio en Messi. Verder mag er best wat gewijzigd worden.
Te duurquote:
Ook nicequote:Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Geen idee met die 3 achterin, maat van me speelt met een variant op die van jou (Di Maria afwisselend RM) .. http://www.futhead.com/fifa/squads/6557934/
16quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:01 schreef vandermar het volgende:
Ik dacht dat Locadia eigen jeugd van PSV was, maar hij was dus al 17 toen hij daar kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |